عرضه رنو کپچر2017 با شرایط ویژه

 

تاکتیک خودروسازان برای تامین نقدینگی/ عرضه رنو کپچر2017 در 6 رنگ با موعد تحویل آذر تا بهمن

 
دو خودروساز بزرگ کشور برای جمع آوری نقدینگی به پیش‌فروش خودرو روی آورده‌اند تا با دریافت رقمی بین 34 تا 50 درصد قیمت برخی خودروها بتوانند تقاضای موجود برای خرید خودرو را به نام خود درآورند.
 
 دو خودروساز بزرگ کشور برای جمع آوری نقدینگی به پیش‌فروش خودرو روی آورده‌اند تا با دریافت رقمی بین 34 تا 50 درصد قیمت برخی خودروها بتوانند تقاضای موجود برای خرید خودرو را به نام خود درآورند.
 
بر اساس این گزارش ایران‌خودرو که طی هفته‌های گذشته طرح فروش قسطی پژو 206 تیپ2 را با پیش پرداخت 11 میلیونی و اقساط سه ساله به اجرا درآورد، به تازگی خودرو رنو کپچر را پیش فروش کرده تا در مقام نمایندگی فروش این شرکت فرانسوی به واردات کپچر2017 پرداخته و این خودرو را از طریق شبکه نمایندگی‌های خود به فروش رسانده و خدمات پس از فروش آن را ارائه دهد.
 
آن‌گونه که ایران خودرو اعلام کرده، متقاضیان خرید کپچر2017 می توانند با پرداخت 50 میلیون تومان از قیمت این خودرو، آن را پیش خرید کرده و ظرف ماه‌های آذر تا بهمن 95 دریافت کنند. سایپا نیز در مقابل خودرو کیا سراتو را با قیمت 90 میلیون تومان عرضه کرده و چیزی حدود 40 میلیون تومان آن را به صورت وام با بهره صفر به مشتریان عرضه می کند.
 
در این میان اما سایر خودروسازان که عمدتا به تولید خودروهای چینی مشغولند نیز ترفندهایی را برای فروش محصولات خود به کار گرفته اند. به عنوان مثال شرکت مدیران خودرو که به تولید انواع محصولات چری چین مشغول است خودرو آریزو5 را که به تازگی از آن در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرده، با 50 درصد پیش پرداخت به فروش رسانده و مابقی آن را به صورت اقساط 12 تا 24 ماهه با سود 20 تا 22 درصد دریافت می‌کند.
 
این برای اولین بار است خودروسازان کشور، اقدام به فروش خودروهای جدید به صورت قسطی کرده و تاریخ تحویل آن را 90 روزه اعلام کرده اند. پیش از این با توجه به پایین بودن میزان عرضه خودرو، معمولا خودروسازان اصل قیمت یک خودرو را دریافت می‌کردند و با بدعهدی های فراوان تحویل مشتریان می‌دادند.
 
به اعتقاد برخی از تحلیلگران، تغییر رفتار خودروسازان فعال در بازار ایران به خاطر حضور خودروسازان چینی است چرا که آنها در طول یک دهه فعالیت رسمی خود در این بازار هم از نظر تنوع و هم به لحاظ قیمت توانسته اند پایه گذار بازاری رقابتی در کشور شوند. 
 
این حضور سبب شد تا دولت بخشنامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را ابلاغ کند که بر اساس آن در همه پیش‌فروش‌های خودرو باید حداکثر 50 درصد قیمت یک خودرو دریافت شود.
 
 
 
 

منبع

اقتصاد نیوز

 

برچسب : خودرو , ایران خودرو , سایپا , پیش فروش خودرو , رنو کپچر , نقدینگی , فروش اقساطی خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

حمید
1

نخریم ، بهترین خودروهای روز دنیا رو میتونی با 60 میلیون بگیری اونوقت تو این بازار انحصاری ایران ----------؟؟؟؟؟؟؟
20:16  1395/04/28
پاسخ دادن
فرزاد
2

رنو کپچر با قیمت جهانی زیر ۲۰ میلیون روی زمین عرضه میشه ولی در سرزمین ماوراءالطبیعه،ای مثل ایران چه کسی داند جز خدا و این بی،.،.،؟
17:23  1395/04/28
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
3

اونایی که مجبور بودن و خریدن که ب کنار.
برای اونایی که از روی سادگی فریب این حضرات رو میخورن و جیب این خودرواندازا رو پرتر میکنن واقعا متأسفم.
16:42  1395/04/28
پاسخ دادن
کاربر: m&z
1

فکر کنم قیمت کل این ماشین همون 50 میلیونی باشه که در موقع ثبت نام میگیرن. مابقی سود خودروسازان خواهد بود.
16:14  1395/04/28
پاسخ دادن
نوید
2


شک نکن .
17:52  1395/04/28

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محسن : باسلام کاربر با نام ساناز، خواهشا اسم کاربریتون رو عوض کنید،اینجا جمع شدیم یه تبادل نظری راجب به ماشین بکنیم ، بعضیا با حرفای مسخرشون خطاب به یه اسم صرفا مونث، حالمونو بهم زدند،چقدر ندید پدید و چندش
محمد : چقد مسخره ما 20 اسفند ثبت نام کردیم گفتن شاید تیر ماه بدیم از شما ده روزه دادن
S5 : امروز بعد ۳ هفته پلاک شد اما ارسال مدارک زرده. توی جاده ساوه امروز چندتا تریلی اس ۳ و اس ۵ داشتن میومدن سمت تهران. ما حدود ۷ تا تریلی دیدیم
J4 سفید : قرارداد ۱۰ اسفند هنوز تکمیل وجه زرده و خبری نیست
مهدی : سلام اول که مبارک باشه بعد هم شما چه تاریخی تکمیل وجه کردید؟
شاهین اتومات : بازهم خوبه مال شماها هم دعوتنامه هم فاکتور شده مال من هنوز از دعوتنامه هم خبری نیست در انتظار ارسال دعوتنامه تکمیل وجه هستم پذیرش 24 مهرماه 402
ابوالفضل : مرگ بر سایپا احمق ها چرا کوئیک اس واسم صادر کردید من دوگانه سوز اسفند باید می گرفتم مسخره کردین
رضا : منم از شهرستان حضوری رفتم شاسی نشد شما زمان شاسیت بوده به رفتن ربطی نداره
اسیv4 : والا ما ما هم ۳فروردین بود خبری نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : دنا پلاس تحویل آبان کی تکمیل شد، پیام میده ظرفیت تکمیل ، بعد از 3 روز آبان پرشد ؟
شهاب : واسه من هنوز فاکتور نشده پذیرشم 11737260
رانا 29 اسفند : داداش ادب رعایت کن تهش دو روز دیرتر فاکتور میشی دنیا که ازت نگرفتن.این بنده خدا سوال پرسید.
پلاس خاکستری : با سلام من زنگ زدم 096440 گفتن مرداد ماشین فاکتور میشه تکمیل وج 1 بهمن هستم تحویل29 اسفند
حمید : ممنون و متشکر
پارس تحویل تابستان1403 : یعنی خدایی این مسئولین از خدا بی خبر خجالت نمیکشن واسه یه ماشین این همه مردمو خون به جگر میکنن اول که با نوبت دهیشون و با افزایش قیمت 1401و 1402 بعد دوباره با خبر توقف تولید باز دوباره با افزایش قیمت 1403 حالا هم دوباره خبر که مجوز فقط تا پایان خرداد ماه واقعا خجالت بکشین پارسهای ثبتنامی یکپارچه رو بدین بعدش تولید بسه نشه افزایش قیمت بخوره نخوره دیگه به سازمان استاندارد و ایران خودرو ربط داره خسته شدیم
ایوب : با سلام حالا دعوتنامه پیشنهادیشون هیچی چرا کسی نمیگه بعد یک سال پول خوابوندن سود مشارکتمون چی شده که الان من 141میلیون یک سال پیش ریختم الان بهم میگه 146دیگه بریز که کلا جمع کنی از قیمت اصلی کوییک کم بزاری ما 10 تومن زیر قیمت داریم میخریم کسی میدونه توضیح بده؟
عرفان ایکس 33 : تاریخ واریز وجه دوم اسفند هنوز خبری از تحویل نیست در واقع تحویل شش ماه هست
حسینی : سلام تک رو هم میفرمایید؟
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : کی فاکتور و کی پلاک شده؟