طراح بوگاتی و لامبورگینی در هیوندای

 

استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای

 
طراح سابق بوگاتی آلکساندر سلیپانو به عنوان سر طراح بخش جنسیس شرکت هیوندای فعالیت خواهد کرد. از این به بعد مدل های لوکس هیوندای را با برند جنسیس خواهیم دید و قرار است تا سال 2020 میلادی 6 مدل مختلف تحت نام این برند به بازار عرضه شود.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
حال هیوندای به سراغ یکی از بهترین طراح های جهان رفته است تا از نظر طراحی چیزی کمتر از دیگر رقبا نداشته باشد. آلکساندر سلیپانو در استادیو هیوندای در کشور آلمان مشغول به کار خواهد شد و به صورت مستقیم  با لوک دانکرولک به عنوان نفر اصلی  بخش جنسیس در ارتباط خواهد بود و در زمینه توسعه خودروی لوکس برقی جنسیس و همینطور یک خودروی اسپرت فعالیت خواهد کرد.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
او می گوید: من صادقانه از فرصتی که برایم پیش آمده است خوشحال هستم. این می تواند فصل جدیدی در زمینه شغلی من باشد. من تا به حال برای برندهای بسیار خاصی کار کرده ام.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
جنسیس می تواند یک چالش جدید باشد زیرا خودش هم یک برند کاملا جدید است و شما می توانید بخش از تاریخ آن باشید. با توجه به انتظاراتی از که نام جنسیس می رود، من بیش از این نمی توانم صبر کنم تا تخصص و اشتیاقم را در اختیار این نام تجاری قرار دهم.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
آلکساندر بیشتر به خاطر طرح کانسپت هایی از پورشه 911 و همینطور فراری 612 GTO شهره است که به نوعی دوباره این محصولات را باز طراحی کرده است.
 
این طراح 33 ساله روسی، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه هنر و طراحی کالیفرنیا در بخش طراحی وسایل نقلیه دریافت کرده و از سال 2005 به گروه طراحی فولکس واگن پیوسته است.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
او در فولکس واگن به خاطر طراحی بوگاتی ویژن گرن توریزمو و بوگاتی شیرون بسیار تحسین شده است. از او به عنوان نفر اول طراحی خارجی محصولات بوگاتی طی سال های 2014 تا 2016 نام برده شده است و همچنین از سال 2010 میلادی او در تیم طراحی خارجی لامبورگینی هوراکان عضویت داشته است.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
جنسیس شاید برای ماشین دوستان ایرانی یادآور هیوندای جنسیس کوپه و سدان باشد اما در واقع این برند چند ماهی است که از سایر محصولات گروه هیوندای مستقل شده و قرار است نقش زیر شاخه لوکس و گران قیمت محصولات هیوندایی را بازی کند.
 
خودروسازان آسیایی در چند سال اخیر توجه خود را به طراحی خارجی خودروهای افزایش داده اند و از این رو شاهد استخدام بسیاری از طراحان ارشد خودروسازان غربی توسط سخت کوشان آسیایی هستیم.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
کیا با استخدام پیتر شرایر طراح آلمانی آئودی ظاهر محصولات خود را به کلی متحول کرد، خودروسازان چینی مانند چری یا چانگان به سراغ همکاری با موسسه های برتر طراحی خودرو در اروپا نظیر ایتال دیزاین رفتند و BYD نیز چند هفته قبل یکی از طراحان دیگر گروه فولکس واگن با رزومه کار برای آئودی و لامبورگینی را به استخدام خود در آورد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , طراحی خودرو , لامبورگینی , بوگاتی , هیوندای , هیوندای جنسیس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

سالار محمدی
1

از انجایی که این طراحان فاقد شرایط مدیر و مدبر بودن باتقوابودن و اون 1000 تا شرایطی که تو استخداماعنوان میشه رو ندارن و تو رده مدیریتی و شاخه های دیگه تو صنعت ما اصلا تخصص مورد نظر نیست و زد وبند دستمال بدست بودن مهم تره از دعوت این طراحان برای خودرو سازی خود معذوریم
18:37  1395/09/22
پاسخ دادن
نوید
2

شبیه بچه هیأتیای خودمونه
01:03  1395/09/22
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
3

این چشم بادامی ها هم اگر می خواستند که همه چی را خودشون بسازند و چرخ را از نو اختراع کنند که هیچ وقت به چنین پیشرفت هایی نمی رسیدند.
22:10  1395/09/21
پاسخ دادن
رضا
3

الان یه سری میان میگن کره های ها اسباب بازی هستند
21:12  1395/09/21
پاسخ دادن
محمدمهدی
1

نه راسته.ایرانی ها خیلی تو طراحی ماشین زرنگن.مثلا محسن خرسندی الان طراحی یک کیا رو داره می کنه.یک جوان21 ساله اصفهانی که کلی ماشین های دیگه ای هم طراحی کرده.و مخواد تو ایران بمونه.این خیلی عالیه.اگه ایران جذبش کنه.انشاالله جذبش کنه ایران.این جوان خیلی استعداد داره.باور کنین.یک طراح BMW ایرانیه.اگه می خواهید خواهید تو گوگل سرچ کنین.
20:40  1396/05/21

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محسن : باسلام کاربر با نام ساناز، خواهشا اسم کاربریتون رو عوض کنید،اینجا جمع شدیم یه تبادل نظری راجب به ماشین بکنیم ، بعضیا با حرفای مسخرشون خطاب به یه اسم صرفا مونث، حالمونو بهم زدند،چقدر ندید پدید و چندش
محمد : چقد مسخره ما 20 اسفند ثبت نام کردیم گفتن شاید تیر ماه بدیم از شما ده روزه دادن
S5 : امروز بعد ۳ هفته پلاک شد اما ارسال مدارک زرده. توی جاده ساوه امروز چندتا تریلی اس ۳ و اس ۵ داشتن میومدن سمت تهران. ما حدود ۷ تا تریلی دیدیم
J4 سفید : قرارداد ۱۰ اسفند هنوز تکمیل وجه زرده و خبری نیست
مهدی : سلام اول که مبارک باشه بعد هم شما چه تاریخی تکمیل وجه کردید؟
شاهین اتومات : بازهم خوبه مال شماها هم دعوتنامه هم فاکتور شده مال من هنوز از دعوتنامه هم خبری نیست در انتظار ارسال دعوتنامه تکمیل وجه هستم پذیرش 24 مهرماه 402
ابوالفضل : مرگ بر سایپا احمق ها چرا کوئیک اس واسم صادر کردید من دوگانه سوز اسفند باید می گرفتم مسخره کردین
رضا : منم از شهرستان حضوری رفتم شاسی نشد شما زمان شاسیت بوده به رفتن ربطی نداره
اسیv4 : والا ما ما هم ۳فروردین بود خبری نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : دنا پلاس تحویل آبان کی تکمیل شد، پیام میده ظرفیت تکمیل ، بعد از 3 روز آبان پرشد ؟
شهاب : واسه من هنوز فاکتور نشده پذیرشم 11737260
رانا 29 اسفند : داداش ادب رعایت کن تهش دو روز دیرتر فاکتور میشی دنیا که ازت نگرفتن.این بنده خدا سوال پرسید.
پلاس خاکستری : با سلام من زنگ زدم 096440 گفتن مرداد ماشین فاکتور میشه تکمیل وج 1 بهمن هستم تحویل29 اسفند
حمید : ممنون و متشکر
پارس تحویل تابستان1403 : یعنی خدایی این مسئولین از خدا بی خبر خجالت نمیکشن واسه یه ماشین این همه مردمو خون به جگر میکنن اول که با نوبت دهیشون و با افزایش قیمت 1401و 1402 بعد دوباره با خبر توقف تولید باز دوباره با افزایش قیمت 1403 حالا هم دوباره خبر که مجوز فقط تا پایان خرداد ماه واقعا خجالت بکشین پارسهای ثبتنامی یکپارچه رو بدین بعدش تولید بسه نشه افزایش قیمت بخوره نخوره دیگه به سازمان استاندارد و ایران خودرو ربط داره خسته شدیم
ایوب : با سلام حالا دعوتنامه پیشنهادیشون هیچی چرا کسی نمیگه بعد یک سال پول خوابوندن سود مشارکتمون چی شده که الان من 141میلیون یک سال پیش ریختم الان بهم میگه 146دیگه بریز که کلا جمع کنی از قیمت اصلی کوییک کم بزاری ما 10 تومن زیر قیمت داریم میخریم کسی میدونه توضیح بده؟
عرفان ایکس 33 : تاریخ واریز وجه دوم اسفند هنوز خبری از تحویل نیست در واقع تحویل شش ماه هست
حسینی : سلام تک رو هم میفرمایید؟
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : کی فاکتور و کی پلاک شده؟