مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132

 

مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132

 
ایران‌خودرو در تلاش است پروژه K132 را با نام تجاری تارا عرضه کند. این محصول براساس پلتفرم پژو 301 تولید خواهد شد.
 
مطابق معمول، بحث خودرو ملی و تکیه بر توان داخلی موضوع دلخواه غول‌های خودروسازی ایران است. سایپا بعد از چند سال از رونمایی رهام، نام این محصول را به شاهین تغییر داد و ماه گذشته، پیش‌فروش کرد. حالا نوبت ایران‌خودرو است تا ضمن رونمایی K132، حدود ۱۸ سال بعد از معرفی سمند، برای تولید خودرو با طراحی و مهندسی ایرانی تبلیغ کند.
 
برخلاف سایپا که برای شاهین (رهام) از پلتفرم ایرانی و مستقل استفاده کرده، K132 ساخت ایران‌خودرو با پلتفرم پژو 301 تولید شده است. این موضوع به آسودگی خیال برای مخاطب ایرانی منجر می‌شود و داستان خودرو ملی با پلتفرم داخلی را تداوم نمی‌دهد؛ اما ادعای مدیران ایران‌خودرو مبنی بر ساخت ۹۳ درصد قطعات K132 در ایران، سؤالات تازه‌ای در ذهن به‌وجود می‌آورد. البته ایران‌خودرو برای تولید سمند هم از شاسی پژو 405 استفاده کرد و امیدواری برای تولید خودرو ملی را به یأس تبدیل کرد.
 
تحریم‌های خارجی علیه ایران امکان مونتاژ و تولید پژو 301 را از ایران‌خودرو گرفت. حالا طرف ایرانی تلاش می‌کند مشابه برنامه‌ای که برای سمند پیاده کرد، محصولی با استفاده از پلتفرم خارجی برای پاسخ به مشتریان داخلی بسازد. این موضوع باتوجه‌به قرارداد بین ایران‌خودرو و گروه پژو سیتروئن منع قانونی ندارد؛ قراردادی که بعد از برجام منعقد شد.
 
گروه صنعتی ایران‌خودرو نامی پارسی را برای محصول جدید خود برگزیده است. در زبان پارسی، نام تارا به‌معنی ستاره است. این واژه ریشه ایرانی دارد و در برخی زبان ها نیز به‌معنی مردمک چشم و ملکه است. در کشورهای پارسی‌زبان، تارا برای نام‌گذاری افراد نیز استفاده می‌شود. دیگر نکته مهم درباره‌ی تارا، رونمایی نسخه‌های پیش‌تولید (پروتوتایپ) تا این لحظه است. در تیر ۱۳۹۹ و بهمن ۱۳۹۸، محصول جدید ایران‌خودرو برای خبرنگاران و تعدادی از مسئولان عالی‌رتبه کشور رونمایی شد؛ اما خودروهای به‌نمایش گذاشته شده، کاملا مشابه نبودند. این موضوع ثابت می‌کند هنوز طراحی نهایی تارا در جزئیات نامشخص است.
 
در طراحی نمای رو‌به‌رو، تارا ادامه‌دهنده‌ی سبکی است که دنا و دناپلاس آغاز کردند. تمامی این خودروها، خصوصا دنا، شباهت بسیار زیادی به فورد موستانگ دارند. جالب‌تر اینکه دنا در قسمت جلوپنجره به‌طور نامحسوسی شبیه موستانگ ۲۰۱۳ است؛ اما تارا در طراحی چراغ‌های اصلی، چیدمان روشنایی روز و سپر جلو، شباهتی انکار‌ناپذیر به نسل جدید موستانگ دارد و آ نرا به کپی ناشیانه از محصولی آمریکایی تبدیل می‌کند.
 
 
در نمای پشت نیز، حالت پیوسته برای چراغ‌های عقب وجود دارد که در عین زیبایی، کمی به دوج چارجر شبیه است. البته نباید فراموش کنیم حجم‌دهی بدنه، خصوصا برای نمای عقب و درپوش صندوق، بسیار خوب شکل گرفته و خطوط برجسته روی درها (از گِل‌گیر جلو تا لبه صندوق و پایین در جلو تا سپر عقب) فراتر از خودروهای معمول ساخت ایران هستند. درمجموع، می‌توان به طراحی بدنه‌ی تارا، به‌ویژه به‌عنوان محصولی حاصل کار شرکت داخلی، نمره قبولی داد و مطمئن بود که مشتری ایرانی را جذب می‌کند.
 
تصاویر موجود از نمای داخلی تارا کم‌تعداد و ناکافی هستند؛ اما به‌خوبی نشان می‌دهند که از این نظر، تفاوت خاصی بین محصول ایران‌خودرو و پژو 301 وجود ندارد. حتی غربیلک فرمان هم مشابه خودرو فرانسوی است و حالت دوشاخه در پایین دارد. دیگر ادوات کنترلی، مثل کلیدهای مربوط به سیستم صوتی و تهویه مطبوع نیز در هر دو خودرو تارا و پژو 301، به‌صورت دایره‌های سه‌گانه زیر نمایشگر لمسی هستند.
 
 
برای تارا پیشرانه‌ی EC5 ایران‌خودرو انتخاب شده است که ۱/۶ لیتری و تنفس‌طبیعی است. این موتور دقیقا همان پیشرانه‌ای است که پژو فرانسه برای نمونه‌ی مونتاژ ایران 301 انتخاب کرده بود تا ایران‌خودرو تولید کند. در بازار اروپا هم، موتور ۱/۶ لیتری از سری PureTech برای پژو 301 قابل‌سفارش است. با‌این‌اوصاف، تارا ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت.
 
پیش‌بینی میانگین مصرف سوخت محصول جدید ایران‌خودرو با بنزین تولید ایران مشکل است؛ اما پژو 301 ساخت فرانسه با موتور مشابه ۶/۶ لیتر بنزین استاندارد اروپا در ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. اولین سری تارا استاندارد آلایندگی یورو ۵، جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته خواهد داشت که به‌تازگی ایران‌خودرو معرفی کرده است. در آینده، این خودرو احتمالا با جعبه‌دنده خودکار و پیشرانه توربوشارژ ۱۶۵۰ سی‌سی موجود در دناپلاس نیز عرضه خواهد شد که ۱۶۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.
 
 
ایران‌خودرو تارا در نسخه استاندارد از فرمان برقی، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، تهویه مطبوع دستی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، چراغ LED روشنایی روز، کامپیوتر سفر، حسگر پارک و دوربین عقب، دو کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو، ترمز دیسکی جلو و عقب، و سیستم کنترل پایداری الکتریکی بهره خواهد برد. در نسخه‌های بعدی K132، احتمالا پوشش چرم، سانروف، کیسه‌هوای جانبی، حسگر نور و باران، حالت رانندگی اسپرت و برفی نیز نصب خواهد شد.
 
سخن آخر
 
طراحی خودرو به‌دست مجموعه‌ای از مهندسان ایرانی مایه افتخار و مباهات است. خودرو تارا که حتما در آینده با نامی تجاری (اسم یک پرنده یا کوه) تولید خواهد شد، ظاهری جذاب و چشمگیر دارد. هرچند ازنظر طراحی بدنه با محصولات خارجی مثل نمونه قدیمی پژو 301 و حتی خودروهای درجه‌یک چینی نمی‌تواند رقابت کند، نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ و صاحب‌سرمایه مثل ایران‌خودرو و سایپا اگر بخواهند، می‌توانند پیشرفت کنند و تولید محصول با سابقه‌ی ۲۰ ساله و ۳۰ ساله را کنار بگذارند.
 
 
دیگر نکته جالب اینکه مدیران ایران‌خودرو ادعا می‌کنند بیش از ۹۰ درصد قطعات تارا در داخل کشور تولید خواهند شد. این ادعا باتوجه‌به ضعف ایران در ساخت تجهیزات الکترونیک، مثل نمایشگر لمسی و دیگر ادوات الکترونیکی، شک‌برانگیز است. افزون‌براین، چنانچه توان صنعتی و مهندسی کشورمان تا این حد رشد کرده باشد، فقدان قطعات ایرانی برای بسیاری از خودروهای پرفروش داخلی، مثل پژو ۲۰۶ و۲۰۷ و دنا، محل سؤال از مدیران ایران‌خودرو است.
 
طبق معمول باتوجه‌به شرایط اقتصادی و بازار انحصاری دراختیار خودروسازان داخلی، نمی‌توان قیمت دقیقی برای محصولات جدید ایران‌خودرو یا سایپا پیش‌بینی کرد. به‌عقیده نگارنده، شایعه تولید تارا دنده‌دستی با قیمتی درحدود ۱۰۰ میلیون تومان، فراتر از خیال‌بافی افراد ناآشنا به امور نیست. درحالی‌که سایپا شاهین به‌احتمال فراوان با قیمتی در حدود ۱۸۰ میلیون تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد، می‌توان اطمینان داشت تارا دنده‌دستی ایران‌خودرو هم تقریبا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.
 
 
تصویر  رسمی ایران خودرو K132  نمای روبروتصویر  رسمی ایران خودرو K132  نمای جلوتصویر  رسمی ایران خودرو K132  نمای پشتتصویر  رسمی ایران خودرو K132  نمای روبرو مستقیم
قیمت احتمالی در سال ۱۴۰۰ 
گروه صنعتی ایران‌خودرو در تابستان ۱۳۹۹ شرایط فروش مشارکت در تولید تارا و سایر محصولات خود را اعلام کرد. بنابر اعلام رسمی ایران‌خودرو، پیش‌پرداخت تارا ۱۱۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان برای مدل دنده‌دستی و ۱۴۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان برای نسخه خودکار است. موعد تحویل هم در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۴ ماه بعد از ثبت‌نام خواهد بود؛ درحالی‌که قیمت نهایی خودرو، هنگام تکمیل وجه در سال آینده اعلام خواهد شد.
 
به‌احتمال فراوان خودروسازها به‌دلیل افزایش نرخ ارز و هزینه‌های تولید و مشکلات پیش رو، اوایل سال ۱۴۰۰ هم درخواست افزایش قیمت می‌دهند که درنتیجه‌ی آن، قیمت نهایی تارا نیز به ۲۵۰ میلیون تومان می‌تواند برسد.
 
 

source

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ایران خودرو تارا پروژه K132






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

7839 نظر

تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی
0

امروز کیا فاکتور شدن یکی درسایت دیگه پیام گذاشته ۲۴دی تيتانيوم فاکتور شده
15:52  1403/02/18
پاسخ دادن
تارا
0

۲۴ دی تحویلمه هنوز فاکتور نشدم
18:21  1403/02/18

فریا
0

سلام.تارا v2 تحویل ۲۲دی رنگ مشکی هم فاکتور شده
12:14  1403/02/18
پاسخ دادن
تاراv4
1

سلام‌
دوستان‌ماشین‌من‌فاکتورشد
واریزی‌۱۶آذر
تحویل‌۱۶اسفند
رنگ‌تیتانیوم
12:12  1403/02/18
پاسخ دادن
فریا
0

سلام .یکی از ماشینای v4lx که موعد تحویلش ۱۶ اسفند بوده با رنگ مشکی فاکتور شده. کیا ۱۶ اسفند بودن؟؟
09:23  1403/02/18
پاسخ دادن
هادی
0

من تحویل 5 فروردینم هنوز خبری نیست
14:20  1403/02/18

تارا اتومات
0

من تحویل 4فروردین هنوز فاکتور نشد
19:39  1403/02/18

منصف
5

بنویسید فروش فوری بخوانید هر وقت دلمون خواست
09:02  1403/02/18
پاسخ دادن
تارا دستی تبدیل به V1p
1

افزایش قیمت رو از مهرماه شروع میکنن نگاه کن کل محصولات سایپا و ایران خودرو به پیش فروش مهر الی اسفند هستن .
08:46  1403/02/18
پاسخ دادن
تارا ۶ سرعته
0

سلام دوستان من تارا ۶ سرعته نوشتم ۲۶فروردین امسال از کجا بفهمم v1 معمولی هست یا v1p
07:16  1403/02/18
پاسخ دادن
تارا دستی زمستان
0

تارا 6سرعته تارا پلاس است. v1
5دنده است.
08:44  1403/02/18

V4lx
0

برادر وقتی میگی ۶ دنده یعنی تارا v1+هست دیگه اخه اون معمولی v1 فقط ۵ دنده هست
09:04  1403/02/18

تارا v1 پلاس
2

فکر نکنم تا اعلام قیمت جدید کارخانه ایرانخودرو بصورت انبوه خودرو فاکتور کند چون برای افزایش قیمت کارخانه کمبود خودرودر بازار و به تبع افزایش قیمت بازار زمیه خوبی فراهم میاره. قضیه پارس متفاوت هست که دارند فاکتور میکنند چند ماه تاخیر داره و با افزایش زیاد فاکتور میشه و گرنه فاکتور بقیه خودروها بصورت قطره چکانی است
21:22  1403/02/17
پاسخ دادن
تارااتومات
2

سلام دوستان
من موعد تحویل ماشینم سه ماه بود بعد از هفت ماه ماشینمو فاکتور کردن
هیچ کس هم خبر نداره که دقیقن کی فاکتور میشه هرکسی بهتون گفت ماشینتون فاکتور میشه باور نکنید

تا ایران خودرو خودش نخواد فاکتور نمیکنه

موعد تحویل ماشینتون هر ماهی بود ۴الی ۵ ماه بعدش ماشین و میدن یعنی ۴ الی ۵ ماه تاخیری داره

مگر اینکه خوش شانس باشید زودتر فاکتور کنن
11:29  1403/02/17
پاسخ دادن
تارا دستی زمستان
4

تارا اتومات و v1دستی خیلی تاخیر داره اما v1پلاس احتمال سر تاریخ یا با تاخیر اندک تحویل میدهن
14:30  1403/02/17

تارااتومات
0

دقیقن
این دو تارو چون دیگه تولید ندارن خیلی تاخیری بهشون میخوره

ایشالله همه رو زودتر فاکتور کنن تا همه از این بلاتکلیفی دربیان
منکه ماشینم تازه فاکتور شده و دیروز براش پلاک صادر کردن
17:05  1403/02/17

وحید
0

اینجوریاس هم نیست، شما احتمالا رنگی بودی دیر فاکتور کردن، سفید مشکی رو با نهایت یکماه تاخیر تحویل می دن
16:22  1403/02/18

تارا دستی تبدیل به V1p
2

حالا خواهید دید
10:54  1403/02/17
پاسخ دادن
تارا فروش فوری خردادv1
0

امروز 17 خبری نشد
15:51  1403/02/17

تارا
5

دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p
شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن...
یبار میگید این هفته فاکتور میشم...
یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید...
اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
21:57  1403/02/16
پاسخ دادن
تارا دستی زمستان
0

اینجا کسی آمار دقیق نداره خودت رو در گیر این حرفا نکن همه منتظرا فاکتور بشن.یکی میاد روی دلسوزی چیزی میگه
22:23  1403/02/16

تارا
0

شما هم قطعا ماشین ندارید و درک میکنید بی ماشینی سخته... واقعا درست نیست خب! الکی یکی میاد خبر خوب میگه... بابا ماشینی که قرار بوده ۳ ماهه بدن شده ۴ ماه خب واقعا سخته...
درک کنیم شرایط هم رو...
06:09  1403/02/17

تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی
1

سلام امروز کیا فاکتور شدن؟
18:54  1403/02/16
پاسخ دادن
تیتانیوم ۲ بهمن
1

ظاهرا کسایی که فاکتور شدن امروز به این سایت سر نزدن
20:05  1403/02/16

تیتانیوم ۴بهمن
2

خدا لعنتشون کنه و رنگشون کاش حواقل همون اول بهمون میگفتن که ارزه ندارن ای رنگ رو تحویل بدن حداقل یه رنگ دیگه انتخواب میکردیم
00:36  1403/02/17

تارا مشکی
0

سلام تارا دستی تحویل 6بهمن دوستان تا چندم فاکتور شده هنوز فاکتور هم نشدم خاک تو سرشون با همین کارشون پول بده کلاه بده یه چیزی هم بالا بده عین همین ضرب المثل شدیم
00:39  1403/02/16
پاسخ دادن
سعید
0

سلام. من تحویل 24 مهر هستم. هنوز هیچ خبری نیست و فاکتور نشده. آخرین بار گفتن تیر ماه به بعد فاکتور می کنن
12:37  1403/02/16

تارا دستی تبدیل به V1p
2

به امید خداوند از فردا منتظر خبرهای خوب باشید عزیزان.فاکتور شدن تارا ۶سرعته دستی
23:38  1403/02/15
پاسخ دادن
تارا پلاس ۳۱ اردیبهشت
1

خبر موثق دارین ؟
بعد تحویلی های چه ماهی رو فاکتور میکنن؟؟
06:46  1403/02/16

تارا وی ۴
1

سلام دوستان
کسی هست تارا وی ۴ ال ایکس تحویل ۳۱ فروردین فاکتور بشه
18:25  1403/02/15
پاسخ دادن
تارا اتومات
0

سلام من 4فروردین بودم هنوز فاکتور نشد
21:37  1403/02/15

صابر
0

سلام منم تاراv4 تیتانیوم 4فروردین هستم زنگ زدم تهران گفتن تیرماه فاکتور میشی.خدا لعنتشون کنه الان ۱۶ماهه بی ماشینم
22:20  1403/02/15

تارااتومات
0

سلام دوستان
از وقتی ماشین فاکتور میشه چقد زمان میبره تا تحویل بدن
ماشین من از دیروز توی مرحله ی تخصیص پلاک هست چقد طول میکشه تا پلاک بشه؟؟؟
14:16  1403/02/15
پاسخ دادن
تارا v4
0

نهایتن یک هفته میرسه دستتون
کدوم مدل بودید کی تکمیل وجه کردید؟
23:25  1403/02/15

تارا اتومات
1

ممنون دوست عزیز
من مهر ماه تکمیل وجه کردم فروش فوری بود
موعد تحویل هم دی ماه بود مدل ماشین هم v2 بود

هرکسی تکمیل وجه کرده باید چهار الی پنج ماه از تکمیل وجه بگذره تا ماشین براش فاکتور بشه

برا منم دقیقن همین شد
07:22  1403/02/16

تارااتومات
0

سلام دوستان کسی میدونه تخصیص پلاک تقریبی چند روز زمان میبره؟؟
13:19  1403/02/15
پاسخ دادن
کریمی
2

سلام دوستان تبدیلی پارس به تارا شش دنده دستی موعد تحویل ۳۱ تیرماه برا کسی دعوت نامه اومده ؟ به نظرتون این ماه میاد؟
10:34  1403/02/15
پاسخ دادن
تارا دستی تبدیل به V1p
2

هفته اول خرداد میاد برادر
10:51  1403/02/15

تارا پلاس ۳۱ اردیبهشت
0

دوستان v1p تحویل فروردین
آیا خودرو شما فاکتور شده ؟؟؟؟
پیش فروش.
لطفا تحویلی های فروردینی جواب بدن
22:55  1403/02/14
پاسخ دادن
تارا v1
0

مال دوستم دیروز فاکتور شد
تحویل فروردین
رنگ تیتانیوم
09:05  1403/02/15

Morteza V1p فروردین
0

سلام
من تارا تیتانیوم ۳۱ فروردینم بخشنامه۴۶۶۳ پیش فروش تکمیل وجه ۱۰ اسفند هستم الان ۱۵ روز هست تاخیر خورده ولی خیلیها از همین بخشنامه رو ۱۵ فر وردین وعده ایی رو ۲۸ فروردین فاکتور کردند . ولی از ۲۸ فروردین به بعد من ندیدیم کسی رو از وی یک پلاس فاکتور کنند در صورتی که همه رو دعوت میکنند تبدیل بزنند به پلاس ولی متاسفانه از این مدل فاکتور ندارند
09:58  1403/02/15

V1p
0

منم ۳۱ فروردین بود تیتانیوم نقره ای،در حال فاکتور فعلا ...روند روبه جلو نداشته
معلوم نیس کی فاکتور شه احتمالا خرداد یا تیر
23:20  1403/02/15

تارا ۴۶۴۲ تیتانیوم
0

سلام به همه دوستان مام فاکتور شدیم تحویل ۱۸ دی انشالله برای همه زود فاکتور بشید.ممنونم از سایت 1car.ir
15:27  1403/02/14
پاسخ دادن
تارا وی وان پلاس
0

تبریک. پیش فروش یا فوری؟ بعد ماشین تون چی بوده؟
16:58  1403/02/14

یوسف
3

سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید
فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر
تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود
امروز بالاخره فاکتور شد
بخشنامه4642
با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
07:36  1403/02/14
پاسخ دادن
حسین
0

سلام من بخشنامه ۴۶۲۷هستم فاکتورنشده روندفاکتورچه طوره؟
23:55  1403/02/15

یوسف
0

سلام امیدوارم هرچه زودتر فاکتور بشه
منم بعداز چهار ماه از موعد تحویل فاکتور شد
هفت ماه هم بود تکمیل وجه کردم

شماهم همینقد حساب کن ایشالله تا اونموقع فاکتور میشه
07:29  1403/02/16

یوسف
0

آخرین درخواستی که داده بودم برای تحویلی گفتن تیرماه فاکتور میشه
دیگه ناامید شده بودم هرروزم میز خدمت و چک کردم ولی اتفاق خاصی نمیفتاد
روز جمعه مثل همیشه میز خدمت و چک کردم نوشته بود فاکتور شده
07:34  1403/02/16

عادل
1

سلام دوستان
تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت
دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت
فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
07:25  1403/02/14
پاسخ دادن
تارا
0

وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
09:33  1403/02/14

عادل
2

فاکتور شد 😍
12:43  1403/02/14

تارا
0

دیدین گفتم فاکتور میشید. مبارکه، ان‌شاءالله زودتر تحویل بگیرید.
13:26  1403/02/14

تارا وی وان پلاس
0

تبریک ماشین تون چی بوده؟
17:00  1403/02/14

عادل
1

فروش فوری
تارا اتومات
بعداز چهار ماه تاخیری فاکتور شد
بخشنامه ۴۶۴۲ همه گی تارا اتومات v2 بودن
خداروشکر امروز فاکتور شد و در مرحله ی تخصیص پلاک هست
17:09  1403/02/14

عادل
1

دوست عزیز(تارا )
خیلی ممنون واقعن بعد از چهارماه انتظار از تاریخ تحویل (مهرماه تکمیل وجه ،دیماه موعد تحویل)امروز خبر خوبی برام بوده

امیدوارم از همه ی دوستان فاکتور بشه
17:15  1403/02/14

تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی
0

مبارکه داداش تحویل شما کی بود دستی بود یا اتومات
17:27  1403/02/14

تارا
0

خواهش میکنم عادل جان، ان‌شاءالله هر روز خبرای خوش بشنوی. منتظر خبر تحویل گرفتنت هستیم😉
واسه ماهم دعا کنید زودتر بدن...
20:10  1403/02/14

عادل
0

دوست عزیز (تارا تیتانیوم)
ماشینم تارا اتومات v2 رنگ سفید
فروش فوری
تحویل دی ماه
20:24  1403/02/14

تارا دستی
0

سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
02:03  1403/02/14
پاسخ دادن
یوسف
0

ایشالله توی همین روزا فاکتور میشه تا آخر اردیبهشت احتمالن فاکتور کنن
منم امروز فاکتور شدم v2 بودم
08:07  1403/02/14

سارا
0

سلام دوستان از زمان فاکتور تا پلاک و تحویل چقدر طول میکشه من یه روزه فاکتور شدم ولی خبری از پلاک نیست هفت خان رستم رو باید طی کنیم
15:45  1403/02/13
پاسخ دادن
تارا
0

سلام. کسی فاکتور نشده؟ اون اقایی که میگفت تا اخر هفته فاکتور میشم چی؟
14:01  1403/02/13
پاسخ دادن
رضا
1

سلام تارا دستی v1p تیتانیوم برای من موعد تحویل ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ هستش تو سایت ایران خودرو قسمت مربوط به آماده جهت صدور فاکتور تیک خورده اما فاکتور هنوز نشده این پروسه چقدر طول میکشه تا فاکتور شدن؟
02:40  1403/02/13
پاسخ دادن
تارا v1p
0

تا جایی ک دارم دنبال میکنم فک کنم v1p اسفند رو فاکتور کردن.
06:00  1403/02/13

تورج
2

منم دقیقا شرایط شمارو دارم .ش بخشنامه و کد کلاسه و رنگ مشابه هم هستیم .....هم دردیم
07:38  1403/02/13

Reza
0

دوستان عزیز یه سوال دارم
خب چرا شما رنگ تیتانیوم انتخاب کردین ک انقد دردسر بکشین؟
اگ سفید بودین حدودا یک ماه پیش ماشین گرفته بودین واقعا چرا؟🤷‍♂️
00:31  1403/02/13
پاسخ دادن
تارا پلاس
0

خودم زنگ زدم تهران شرکت . گفت رنگ هیچ تاثیری در موعد تحویل ندارد. میکفت قبلا تاثیر داشته. الان ندارد. حالا فهمیدم دروغ میگفت
06:02  1403/02/13

محسن
0

ببخشید یک سوال پیش فروش وقتی تکمیل وجه بشه اگر افزایش قیمت بخوره شامل میشه یا تا زمانی که فاکتور نشده شامل میشه کسی میدونه ممنونم جواب بدی
23:19  1403/02/12
پاسخ دادن
وحید
0

بعد از واریز و تکمیل وجه، خیر، افزایش نمی خوره، فقط اگه بیمه گرون بشه یا مالیات زیاد بشه، افزایش می خوره، اونم که تو قیمت فعلی کارخونه لحاظ شده، یعنی اگه امسال فاکتور بشی افزایش اونا هم نمی خوره
20:03  1403/02/13

محسن
0

به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
03:23  1403/02/14

تارا
0

دوستان امکانش هست مثلا تو ساعات غیر اداری هم فاکتور کنن؟ یعنی فرایند سیستمی هست یا مسئولی هست که داره فاکتور میکنه؟ بعد واسه شما هم تو سایت اصلی روی پرداخت وجه گیر کرده؟ یعنی بازم میخوان مابه التفاوت بگیرن😑؟؟؟
21:43  1403/02/12
پاسخ دادن
سعید
1

سلام. دوستان من تارای دستی پنج دنده نقره ای تیتانیوم تحویل 24 دی بودم. تا الان هیچ خبری از فاکتور شدن نیست. تعطیلات عید به امور مشتریان تماس گرفتم شکایت ثبت کردن و پاسخ این بود که تا اردیبهشت فاکتور میشه. دیروز مجدد تماس گرفتم و درخواست مجدد ثبت کردن، الان میگن تاریخ فاکتور اگر مشکلی پیش نیاد تیر ماه به بعد خواهد بود. واقعا موندم باید چیکار کنم از دست ای بی انصافای از خدا بی خبر. مهر ماه ماشین زیر پامو فروختم و تا الان دارم پیاده می گردم. الان باز با کمال پر رویی میگن تیر به بعد. اگر دوستان راهی میدونن بگن تا من هم پیگیری کنیم. واقعا خسته شدم از این اوضاع
12:07  1403/02/12
پاسخ دادن
تیتانیوم بهمن
2

الکی میگن الان دارن دی رو فاکتور میکنن انشالله همین روزا براتون فاکنور میشه
13:55  1403/02/12

عادل
1

دوست عزیز منم همین مشکل و دارم مهرماه تکمیل وجه کردم
تحویلی دی ماه بودم
قبل عید گفتن فرودین فاکتور میشه
بعدش گفتن خرداد ماه
حالا میگن درصورت تامین قطعه تیرماه فاکتور میشه
اگه قطعه هم تامین نشه میفته یه زمان دیگه
دارم از بی ماشینی و بلاتکلیفی دق میکنم خسته شدیم دیگه
فقط خدا به دادمون برسه
14:33  1403/02/12

فریا
0

سلام . کسی از تارا v4lx فاکتور نشده؟؟ غیر از ردیف قرداد ۱۳۴
19:55  1403/02/11
پاسخ دادن
حسین تاراv4
0

واریزی ۹/۲۱هستم خبری نیس ولی واریزی ۹/۱۹رنگ سفید فاکتور شده
09:17  1403/02/12

سارا
1

سلام من نه درخواست شکایت نزدم چون ماشین دیگه ای داشتم زیر پا ولی این ماه خیلی اذیت شدم همش نگاه میکردم دیگه کلافه شده بودم خداروشکر دیگه اخراشه من اراک هستم احتمالا تا یک هفته دبگه تحویل بگیرم
15:23  1403/02/11
پاسخ دادن
تارا دستی تبدیل به V1p
1

فروش فوری هستم نمایندگی گفتش v1p پلاس ۴۵ روز کاری بگذره فاکتور میکنن
13:27  1403/02/11
پاسخ دادن
تارا دستی مشکی
0

سلام دوستان من تحویل 6بهمن هستم هنوز فاکتور نشده با توجه به تحویلیها دوستان که تجربه دارن کی فاکتور میشه ممنون میشم راهنمایی بفر مایید
09:55  1403/02/11
پاسخ دادن
تارا
1

سلام دوست عزیز

طبق نظرهایی که توی کامنتها هست معمولن رنگ سفید و مشکلی رو زودتر فاکتور میکنن

یکی از دوستان ماشینش سفید بود تحویلی ۴ بهمن دیروز فاکتور شده

بستگی داره چند نفر جلوی شما منتظر فاکتور شدن باشن یه چیز غیر قابل پیش بینی هست فاکتور شدن ایران خودرو بی حساب و کتاب هست

ایشالله تا آخر اردیبهشت از شماهم فاکتور میشه ناامید نباشید مگه چقد دیگه میتونن مردم و معطل نگه دارن خدا ازشون نگذره که هممون و بلاتکلیف گذاشتن
10:56  1403/02/11

عادل
1

دوستان تورو خدا اگه خبری از فاکتور شدن تارا v2 دریافت کردید اینجا هم اطلاع رسانی کنید الان چهارماه ماشینم تاخیری بهش خورده معلومم نیست کی فاکتور بشه

ایران خودرو هم که جواب درست و حسابی نمیدن هربار که زنگ میزنی یه چیزی میگن 😔
23:47  1403/02/10
پاسخ دادن
سارا
1

فروش فوری سه ماهه بودم من ۴آبان تکمیل وجه کردم ۴بهمن تحویل بوده از اون تاریخ تا امروز خودم حساب کردم ۹۶روز روزی ۳۹۴۵۰۰جریمخ تاخیر میشده ۳۷۸۰۰ولی برام مبلغ قابل پرداخت زده ۳۶۲۵۰و انگار ۵میلیون هم بابت بیمه واینا کم میشود شماره قرارداد هم ۱۴۳۸۷۹۸۶ بود خیلی ممنون به امید هرچه زودتر فاکتور شدن دوستان به نظرتون چند روز دیگه تحویل میدن ؟؟؟؟؟؟؟
23:28  1403/02/10
پاسخ دادن
تارا
1

سلام تبریک. خیلی زمان نمیبره. اگه استانهای نزدیک به تهران هستید حداکثر یک هفته. ولی اگر خیلی دور باشه ممکنه ۱۰ روزی طول بکشه.
معمولا تا دو روز بعد از فاکتور شدن پلاک میشه و کارخونه رو ماشین نصبش میکنه و میره جهت حمل. بستگی به باربری داره
06:18  1403/02/11

تارا
0

تبریک میگم ایشالله به همین زودیا هم تحویلش بگیرید

شماهم برای تاخیری ثبت درخواست داده بودید که چه ماهی فاکتور میشه؟؟

من چند روز پیش برای تارااتومات فروش فوری تاریخ تحویل دی ماه بود ،،،تاخیری داره ثبت درخواست دادم گفتن توی تیرماه فاکتور میشه

به شما چه تاریخی گفته بودن؟؟؟؟؟

06:48  1403/02/11

تارا اتو تیتان 26 دی
0

امروز زنگ زدم میگه تو خرداد ماه
19:39  1403/02/11

تارا دستی ۵ دنده
0

واریزی ۲۷ مهر موعد تحویل ۲۷ دی نقره ای تیتانیوم فروش فوری هنوز فاکتور نشده
22:15  1403/02/10
پاسخ دادن
تارا ۵ دنده
0

منم مثل شما بودم ولی چون سفید بود ماشین تحویل دادن
08:53  1403/02/11

تارا دستی تبدیل به V1p
1

سلام من سوم مبلغ ۱۹۴ هزار رو واریز کردم و رو همون تاریخ مونده و دیگه بروز نشده احتمالا تا پنجشنبه فاکتور بشم چون میشه ۴۵ روز کاری
22:10  1403/02/10
پاسخ دادن
تارا
1

سلام از کجا اطمینان دارید؟پرسیدید؟
و اینکه پیش فروش یا فوری؟ تاریخ واریز وجه؟
06:20  1403/02/11

تارا
0

؟؟؟؟؟؟
14:38  1403/02/11

ب تارا
0

والا از نمایندگی آشنایی هست گفت برای تارا ۴۵ روز کاری بگذره فاکتور میکنن البته منظور V1p هستش.
22:31  1403/02/13

ساناز
1

سلام به همه دوستان شب بخیر خبری از تا v1pنیست؟ به دلم افتاده تا آخر هفته فاکتور میشیم
21:22  1403/02/10
پاسخ دادن
تارا وی وان پلاس
0

امیدواریم مثل خبر فاکتورتون نباشه و ان‌شاءالله فاکتور شیم. سخته بی ماشینی...
ضمنا پیشفروش یا فروشفوری؟ و موعد تحویل شما؟
22:10  1403/02/10

سارا
1

سلام دوستان تارا دستی سفید بخشنامه ۴۶۱۵تحویل ۴بهمن امروز بلاخره فاکتور شد ب نظرتون چند روز زمان میبره تحویل بدهند
15:02  1403/02/10
پاسخ دادن
عادل
1

مبارک باشه دوست عزیز

ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
16:55  1403/02/10

علیرضا
0

سلام مبارکه.
چقدر جریمه تاخیر زدند.
منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم.
سپاسگزارم
17:05  1403/02/10

یوسف
2

سلام سارا خانم مبارک باشه
به امید روزی که برای همه فاکتور بشه🙏
ای کاش توضیحات تکمیلی رو هم میگفتید
فروش فوری بودید یا پیش فروش
چه ماهی تکمیل وجه کردید
و چند ماه ماشینتون تاخیری داشت
18:23  1403/02/10

تارا v1 پلاس
1

سلام
حدودیک هفته
20:45  1403/02/10

تارا V1
1

سلام. من تحویل 24 دی نقره ای تیتانیوم هستم. هنوز فاکتور نشده
12:50  1403/02/11

عادل
1

دوستان یه آقایی به نام آسترکی بود چند وقت پیش توی کامنتها یه شماره گذاشته بودن( گفته بود زنگ بزنید یه خانوم کاظمی هست بگید بهش وصلتون میکنه به مسئول فاکتور )

کسی میدونه جریانش چیه اونم راست میگفت یا سرکاری بود؟؟؟
11:19  1403/02/10
پاسخ دادن
تارا دستی تبدیل به v1p
5

برای چندمین بار تاریخ صدور فاکتور بروز شده2/10
10:59  1403/02/10
پاسخ دادن
گلچین
1

سلام.برای هزارمین بار مال ما هم تاریخ اماده به فاکتور بروز شد.خب که چی .کسی میدونه چرا اینکار رو میکنن؟؟دلیلشون چیه از قبل عید این حداقل دهمین باره این اتفاق میوفته
12:55  1403/02/10

عادل
3

در پاسخ سوال گلچین جان
اگه از موعد تحویل ماشینتون گذشته و سود تاخیری براتون رد میشه این بروز رسانی تاریخ آماده برای صدور فاکتور به خاطر بیمه و مالیات و .....هست که از سود تاخیرتون برداشت میشه

توی پروفایل شخصیتون در سایت ایران خودرو قسمت پرداخت وجوه رو نگاه کنید ببینید ماشینتون تکمیل وجه شده یا برای بیمه و مالیات بدهی داره؟؟

اگه تکمیل وجه بود همون از سود تاخیری برداشت میکنن
اگه بدهی داشتید باید پرداختش کنید
13:37  1403/02/10

تارا
1

واسه من که فروش فوری هست و هنوز موعد تحویل نشده. ولی هر روز بروز میشه...
15:01  1403/02/10

تارا v1 پلاس
0

در پاسخ به عادل خان
دوست عزیز آیا این پروسه هر روز هر روز انجام میشه
آخه یک دفعه . دو دفعه
نه هر روز
احتمالا مورد دیگه ای هست
این اتفاق واسه منم زیاد می افته
15:27  1403/02/10

عادل
1

برا خودمم تاحالا چند بار تاریخ آماده برای صدور فاکتور تغییر کرده آخرین تاریخش هم برای پنج اردیبهشت هست
با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتن به خاطر همین موارد هست

هرچند ایران خودرو هیچ کدوم از حرفهاشون راست نیست
احتمالن اینم دروغ گفتن😑😑
16:53  1403/02/10

گلچین
1

در جواب آقا عادل
پرداخت وجه تکمیل شده.قبل عید که کامل تکمبل کردیم.فروش فوری هستبم.تحویل ۱۶ خرداد.موعدمون نشده.دو بارم مابه التفاوت واریز کردیم.الان دیگه چیزی نمونده بریزیم.اخرین بروزرسانی مال ۲/۲بود که دیروز باز بروز شد.واقعا نمیدونم چرا .اگه نمیخوان فاکتور کنن چرا هی تاریخ بروز میشه.خب یه دفعه فاکتور کنن دیگه.
12:45  1403/02/11

ساناز
0

سلام شب همگی بخیر من شوخی کردم فقط میومدم کسی نبود ولی ماشالا زیادید هیچی نمیگین . خواهش با اختلاط کنیم
23:41  1403/02/09
پاسخ دادن
تارا دستی تبدیل به v1p
5

وقتی خبری نیس چی اختلاط کنیم همه دمق و ناامید هستم از تاخیر بوجود اومده
10:30  1403/02/10

یوسف
2

دوستان من هم فروش فوری
تحویل سه ماهه بخشنامه 4642
تارا اتومات واریز کل وجه مهرماه
موعد تحویل دی ماه هنوز فاکتور نشده
22:56  1403/02/09
پاسخ دادن
تارا v2
0

سلام دوستان من مرتب با مرکز پاسخگویی فروش ایران خودرو تماس میگیرم تا اونجایی که کارشناس پاسخگو میگه قطعه برای تولید نیست
به خاطر همین این همه تاخیری دارن ،، از دهه ی سوم دی ماه بعد فاکتور نکردن فقط باید صبر کنیم کار دیگه ای از دستمون بر نمیاد

02182272727 این شماره هست
22:46  1403/02/09
پاسخ دادن
تارا
6

دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
21:14  1403/02/09
پاسخ دادن
تارا v1 پلاس
0

توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود
قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
20:53  1403/02/09
پاسخ دادن
وحید
2

اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟
اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
20:38  1403/02/09
پاسخ دادن
ساناز
0

من تارا دستی ۶ دنده الان فاکتور شدم خداروشکر
15:33  1403/02/09
پاسخ دادن
تارا v1p
0

سلام لطفا بفرمایید فروش فوری بودید و تاریخ تحویلتان کی بوده
16:53  1403/02/09

تاراv1p
0

تحویل شما چه تاریخی بوده؟؟
17:04  1403/02/09

تارا
0

سلام تبریک موعد تحویلتون؟ پیش فروش یا فروش فوری؟
17:09  1403/02/09

تارا
1

میشه بگین موعد تحویل کی بوده و کدوم بخشنامه و چه رنگ ؟؟؟؟؟؟؟
17:14  1403/02/09

علی
0

سلام ،به سلامتی زودتر تحویل بگیرین . میشه بفرمایید ثبت نام کی بودین ؟ فروش فروش فروری یا پیش فروش؟ . ممنون
17:29  1403/02/09

تارا v1 پلاس
0

سلام دوست عزیز
میشه بفرمایید زمان تاریخ تکمیل وجه و تحویل
همچنین رنگ و بخشنامه رو
ممنون از شما
17:41  1403/02/09

منصف
7

فاکتور شدن شما اینجا بدرد کسی نمیخوره اگه نفرمایید چه تاریخ و بخشنامه ای بودید
19:09  1403/02/09

1 2 صفحه آخر
صفحه 1 از 2

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی : تبدیل اختیاری هست من دارم منتظر شاهین میمونم من ساینا دوگانه هم داشتم که ۶ بار تبدیل به ساینا معمولی برام اومد قبول نکردم تا اینکه فروردین دوگانه تحویل گرفتم
آوین : شما از کجا مطمئنی داداش که با قطعیت صحبت میکنی؟
J4 : اینی ک میگی ۴۰۲ سال ساخت ماشینه
J4 : چطور j4 میدن گمرک مشکل نداره ولی ماشینای دیگه ب گمرک ربط داره؟؟؟
S5 تهران : خدا خیرت بده شما که رفیق رییس جمهوری یک زبان خیر بزار که اس ۵ ها رو هم تحویل بدن چون فقط ایشون به این راحتی میتونه وارد کارخانه ۱۱۰۰۰۰۰ متر مربعی بشه و دپوی خودروها رو ببینه و مدیران کرمان خودرو بهش جواب بدن که تا کی تحویل میشه و بحث تحویل خودروها و مشکل از گمرکه یادمه دفعه قبل وزیر صنعت و معدن هم نتونست از کارخانه بازدید کنه چون مجوز نگرفته بود. بهرحال خدا خیرت بده صبح شاد شدیم.
s3 اراک : داداش خبر خوشی آوردی فقط ۸۰۰۰ تا ماشین یعنی امروز ۱۹ اردیبهشت هست و دو هفته ایام عید بوده کاری به تعطیلات بینشم نداشته باشیم فرض کنیم اسفند هم تعدادی ۱۴۰۳ تولید شده از هر مدل اینا خودشون میگن ماکسیمم تولید هر سالن روزانه ۲۰ تا ۴۰ عدد هست با توجه به محصولاتش باید ماهی ۴۰۰۰ تا تولید کنه ها !!! در ضمن ۸۰۰۰ تا ماشین زیر سایه بان حساب میکنم هر ماشین سدان تقریبا ۷ متر مربع و هر ماشین شاسی حدود ۸ متر مریع یعنی باید تقریبا ۶ هکتار فضای سقف شده داشته باشه البته اگر منظور این سایه بان های توی عکس کرمان بود که اول باران و باد حتی آفتاب هم کج بزنه کامل روشه تصویر های هوایی کارخانه هم چک کردم تصاویر بروز نبود و مربوط به بهمن بود و مشخص بود تعدادی خودرو توی فضای باز هست. امیدوارم قسمت تا دو هفته دیگه تحویل شروع بشه حداقل از حرفها درست باشه
تهران s3 : سلام یکی از دوستان از طریق یک آشنایی در خود کارخانه کرمان موتور سرنوشت خودروها را جویا شدن. اولا این دوست من به خود کارخانه مراجعه کرده و شهادت میده تمام خودروها زیر سایبون هست و از بارندگی و آفتاب و گردو خاک در امان هست . دوما در حدود ۸۰۰۰ خودرو تولید شده و آماده تحویل هست اما به جهت تغییر رئیس گمرک و مشکلاتی که گمرک ایجاد کرده مجوز خروج و بارگیری وجود نداره شخص مسئول و مدیر در کرمان موتور اظهار امیدواری کرده که تا یکی دو هفته دیگه مشکل برطرف میشه و خودرو ها تحویل میشه .
حمایت میکنیم از کارزار : رفتم مطالعه کردم اگه 5 هزار امضا بشه رسانه ها مثل 20:30 خبر رسانی و به کارخونه و دفتر کرمان موتور می‌ره حالا مخبر های کرمان موتور هم اینجا جمعشون جوره سریع به مدیرا خبر میدن مثل روزی که قرار بود دم شرکت جمع بشیم مامورها قبل ما اونجا مستقر بودن و پیامک تهدید آمیز دادن از حق خودمون نمی‌گذاریم و باید شفاف سازی بشه دلیل این تعویق ها لطفا برای دوستان خود خارج از این سایت لینک رو بفرستید
ابوالفضل دوگانه اسفند : خدایا بدادمان برس خسته شدیم ماشین ماروبدید
علی شاهین اتوماتیک 90 روزه : چیزی که من حس می کنم اینه که شرکت میخواد افزایش قیمت بده شاهین رو. برای همین حتی حاضر شده که جریمه تاخیر بده ولی سود بلندمدتش رو در نظر بگیره. خیلی منطقی به نظر نمیاد ولی اینکه میگفتن گیربکس ندارن و اینا حرف چرتیه چون که کوییک اتوماتیک رو دوباره بردن توی خط تولید. پس گیربکس دارن. ولی همون کوییک رو دارن 575 میلیون تومن میدن. خب قطعا دیگه شاهین اتوماتیک رو با 650 میلیون نمیدن دست مشتری. حالا ببینید که اینا چه سودی توی این افزایش قیمت دارن که حاضرن ماهی 19 میلیون جریمه تاخیر بدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صابر : دوست عزیز هر فراخوان تموم بشه فراخوان بعدی میاد اینجا کسی از ایران خودرو نیست رضا کارگر هم از پارس زمستانی ها هست چون زمستانی باتجربه هستن فراخوان پاییز را دیدن و می دونن از پاییز پارس سفارشی ندادن و اینکه تا آخر بهار مجوز هست مجبوره تا آخر ماه تا ظرفیت فراخوان بده یا سعی کنه زمستانی ها را تمام کنه رضا کارگر و نمایندگی همین زمستانی ها هستن
مهران : بابا داره دروغ میگه کارگر ایرانخودرو چی؟ اصلا فرض بزاریم کارگر اونجا هم باشه از این بخشنامه‌ها و قیمت‌ها و تحویل که خبر نداره گول حرف اینا رو نخورید.ببینید عقل خودتون چی میگه همون رو انجام بدید منتظر این مجازی ها نباشید
حسین : بله متفاوت هست. از برداشت کارمزد وام مشخص هست که وام واریز شده. همچنین اگر وامتون از بانک صادرات هست توی اپلیکیشن قسمت تسهیلات هم مشخص هست که وام بهتون داده شده.
حسین : 23 اسفند پیام برداشت کارمزد از حساب بانکی اومد و همون روز وام واریز شد. تایید لیزینگ 9 اسفند صورت گرفت.
ایکس 55 : همه مدارکم اومده قراردادم سوم دی بوده و قسط سوم هم داره میرسه اما هنوز از ماشین خبری نیست
همدان : احمدی.نژاد.مرد.بزرگی.بود.خداوند.پشت.وپناهش.باشد
صادقی : سلام چجوری میشه فهمید فاکتور شده؟؟
اکبر رانا موعد 30 بهمن : سلام دوستان دیگه چرا فاکتور نمیکنن دوباره چه مشکلی دارن بعد 13 دیگه خبری نیست
آریزو6 پرو : سلام برا منم اینطوره ولی تو قراردادمونقبول کردیم .برا منم از 9 اسفند بیمه شدهوهمه مدارکمم اومده
علی دوگانه اسفند : از اینکه افزایش قیمت شامل دوگانه تحویلی اسفند نمیشه کسی خبر موثق داره یا از خودتون میگید برا اسفندی ها افزایش قیمت ندازن؟؟؟