بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟

 

بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟

 

رپورتاژ - شهر استانبول به واسطه موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی که دارد، به یکی از بهترین شهرهای توریستی در جهان تبدیل شده است، به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟ استانبول فرهنگ بسیار غنی دارد. به این معنی که در گوشه و کنار این شهر می‌توانید ردپای تمدن‌هایی مانند یونانی، عثمانی و رومی را مشاهده کنید. در این مقاله می‌خواهیم ضمن معرفی بهترین محله‌های استانبول برای رزرو هتل، بهترین هتل‌های این مناطق را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

 

منطقه بی اغلو؛ انتخابی مقرون ‌به ‌صرفه

منطقه بی اوغلو در شمال منطقه سلطان احمد قرار دارد و یکی از سر زنده‌ترین و پویاترین مناطق استانبول به حساب می‌آید. مشهورترین بخش این منطقه، خیابان استقلال نام دارد. این خیابان آنقدر پر جنب و جوش و بزرگ است که هر ساعت از شبانه روز که به آن سر بزنید، مردم را در حال گشت و گذار و خرید می‌بینید.

اگر می‌خواهید در سفر خود به استانبول دست و دلباز باشید و مشکلی با هزینه کردن ندارید، هتل کارتون استانبول را در این منطقه رزرو کنید. این هتل ۴ ستاره با تصاویر و تزیینات کارتونی اطراف خود، بسیار جالب و سرگرم کننده به نظر می‌رسد. هتل کارتون امکانات خوب و قابل قبولی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌ های هتل کارتون از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مدرن و اختصاصی و... بهره‌مند هستند. رستورانی با چشم‌انداز فوق‌العاده در طبقه بالای هتل قرار گرفته و طراحی آن به صورت شیشه‌ای است. به همین دلیل مهمانان می‌توانند در هنگام صرف ناهار یا شام از منظره زیبای روبه روی خود نیز لذت ببرند.

بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟

سلطان احمد؛ بهترین مکان برای اولین سفر

منطقه سلطان احمد، قلب فرهنگی و تاریخی شهر استانبول است. این منطقه قدیمی‌ترین منطقه شهر بوده و آب اطراف آن را احاطه کرده است. در قسمت غربی منطقه سلطان احمد می‌توانید دیوارهای بسیار قدیمی و تاریخی را مشاهده کنید. اگر اولین باری است که به استانبول سفر می‌کنید، قطعا منطقه سلطان احمد بهترین نقطه برای رزرو هتل خواهد بود؛ زیرا در کنار هتل خود می‌توانید از جاذبه‌های منحصر به فردی مانند کاخ توپکاپی، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه دیدن کنید.

هتل ۳ ستاره باسیلوس بهترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل در منطقه سلطان احمد است و افرادی که می‌خواهند با جاذبه‌ های دیدنی فاصله اندکی داشته باشند می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. اما برای گردشگرانی که دوست دارند هزینه کمتری برای محل اقامت صرف کنند، بهتر است در هتل Cheers Hostel اقامت کنند. این اقامتگاه کاملا شیک، راحت و در عین حال اقتصادی است.

 

گالاتا؛ تجربه‌ای فوق العاده از زندگی شبانه

یکی دیگر از مناطق بسیار خوب استانبول که می‌توانید در آن هتل رزرو کنید، منطقه گالاتا است. این منطقه در واقع یکی از بهترین و قدیمی‌ترین محله‌های استانبول محسوب می‌شود. در طی چند سال گذشته منطقه گالاتا با کافه‌های آرام و رستوران‌های شیک خود توانسته مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد.

افرادی که به شبگردی در استانبول علاقه دارند، می‌توانند این منطقه را برای رزرو هتل در اولویت خود قرار دهند. یکی از بهترین مسافرخانه‌های منطقه گالاتا، گالاتا وست (Galata West) نام دارد. این مسافرخانه دسترسی به جاذبه‌های تاریخی و محلی را برای گردشگران آسان کرده است. از طرف دیگر افراد می‌توانند شب را در اتاق‌های خصوصی یا خوابگاه‌های عمومی این مسافرخانه که قیمت پایین‌تری دارند، سپری کنند.

کاراکوی؛ جذاب ‌ترین محله استانبول برای اقامت

محله کاراکوی استانبول یک منطقه کوچک و قدیمی است که در دهانه خلیج شاخ طلایی قرار دارد. در این منطقه می‌توانید به فروشگاه‌های رنگارنگ، رستوران‌های شیک و پر زرق و برق دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین اگر خرید کردن و رستوران رفتن جزو تفریحات مورد علاقه شما است، منطقه کاراکوی را در ذهن داشته باشید.

البته کاراکوی فقط به خرید و تفریح محدود نمی‌شود، بلکه جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی زیاد آن می‌تواند هر گردشگری را به وجد بیاورد. اگر به رزرو هتل در این منطقه استانبول فکر می‌کنید، ما پورتوس هتل (Portus Hotel) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل پورتوس یک هتل به روز در نزدیکی مرکز شهر است، به همین دلیل در اطراف آن می‌توان به گشت و گذار و بازدید از کافه‌های زیبا و فروشگاه‌های آن پرداخت.

بازار بزرگ استانبول، بهترین محله برای خانواده‌ها

اگر تصمیم دارید تا به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید و در یک منطقه خانوادگی اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما منطقه بازار بزرگ است. بازار بزرگ از بهترین مکان‌های استانبول بوده که بارزترین و مهمترین مشخصه آن وجود فروشگاه‌ها و بوتیک‌های رنگارنگ بسیار زیاد است.

از طرفی دیگر شما می‌توانید در بازار قدیمی استانبول حسابی خوش بگذرانید و از دیدن وسایل رنگارنگ و ادویه‌های زیاد آن لذت ببرید. اطراف بازار بزرگ را مغازه‌های کوچک و بزرگ یا مناطق تاریخی، مذهبی و فرهنگی مانند مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی پر کرده‌اند که بازدید از هر کدام از آن‌ها یک تجربه به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

جالب است بدانید که این منطقه در حال حاضر دارای بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه است. بهترین سکند هوم یکی از بهترین اقامتگاه هایی است که در اطراف بازار بزرگ قرار دارد. اما اگر دوست دارید اقامت در هتل های این منطقه را تجربه کنید، پیشنهاد ما هتل ۴ ستاره هتل دیوانی علی (Divani Ali Hotel) است. این هتل با ۳۲ اتاق و تراس مخصوصی که در پشت بام دارد، می‌تواند پذیرای گردشگرانی باشد که می‌خواهند از منظره زیبای شهر استانبول لذت ببرند.

رزرو بهترین هتل های استانبول در فلای تودی

در این مقاله به معرفی بهترین مناطق استانبول جهت رزرو هتل و اقامتگاه پرداختیم. به خاطر داشته باشید که شهر استانبول توریستی‌ترین شهر کشور ترکیه است که هتل‌ها و اقامتگاه‌های گوناگون زیادی را درون خود جای داده است. برای رزرو هتل های استانبول در مناطقی که به آنها اشاره شد، فقط کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. بهترین قیمت و متنوع‌ترین هتل های استانبول را در این سایت خواهید یافت. 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رزرو هتل استانبول






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محسن : باسلام کاربر با نام ساناز، خواهشا اسم کاربریتون رو عوض کنید،اینجا جمع شدیم یه تبادل نظری راجب به ماشین بکنیم ، بعضیا با حرفای مسخرشون خطاب به یه اسم صرفا مونث، حالمونو بهم زدند،چقدر ندید پدید و چندش
محمد : چقد مسخره ما 20 اسفند ثبت نام کردیم گفتن شاید تیر ماه بدیم از شما ده روزه دادن
S5 : امروز بعد ۳ هفته پلاک شد اما ارسال مدارک زرده. توی جاده ساوه امروز چندتا تریلی اس ۳ و اس ۵ داشتن میومدن سمت تهران. ما حدود ۷ تا تریلی دیدیم
J4 سفید : قرارداد ۱۰ اسفند هنوز تکمیل وجه زرده و خبری نیست
مهدی : سلام اول که مبارک باشه بعد هم شما چه تاریخی تکمیل وجه کردید؟
شاهین اتومات : بازهم خوبه مال شماها هم دعوتنامه هم فاکتور شده مال من هنوز از دعوتنامه هم خبری نیست در انتظار ارسال دعوتنامه تکمیل وجه هستم پذیرش 24 مهرماه 402
ابوالفضل : مرگ بر سایپا احمق ها چرا کوئیک اس واسم صادر کردید من دوگانه سوز اسفند باید می گرفتم مسخره کردین
رضا : منم از شهرستان حضوری رفتم شاسی نشد شما زمان شاسیت بوده به رفتن ربطی نداره
اسیv4 : والا ما ما هم ۳فروردین بود خبری نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : دنا پلاس تحویل آبان کی تکمیل شد، پیام میده ظرفیت تکمیل ، بعد از 3 روز آبان پرشد ؟
شهاب : واسه من هنوز فاکتور نشده پذیرشم 11737260
رانا 29 اسفند : داداش ادب رعایت کن تهش دو روز دیرتر فاکتور میشی دنیا که ازت نگرفتن.این بنده خدا سوال پرسید.
پلاس خاکستری : با سلام من زنگ زدم 096440 گفتن مرداد ماشین فاکتور میشه تکمیل وج 1 بهمن هستم تحویل29 اسفند
حمید : ممنون و متشکر
پارس تحویل تابستان1403 : یعنی خدایی این مسئولین از خدا بی خبر خجالت نمیکشن واسه یه ماشین این همه مردمو خون به جگر میکنن اول که با نوبت دهیشون و با افزایش قیمت 1401و 1402 بعد دوباره با خبر توقف تولید باز دوباره با افزایش قیمت 1403 حالا هم دوباره خبر که مجوز فقط تا پایان خرداد ماه واقعا خجالت بکشین پارسهای ثبتنامی یکپارچه رو بدین بعدش تولید بسه نشه افزایش قیمت بخوره نخوره دیگه به سازمان استاندارد و ایران خودرو ربط داره خسته شدیم
ایوب : با سلام حالا دعوتنامه پیشنهادیشون هیچی چرا کسی نمیگه بعد یک سال پول خوابوندن سود مشارکتمون چی شده که الان من 141میلیون یک سال پیش ریختم الان بهم میگه 146دیگه بریز که کلا جمع کنی از قیمت اصلی کوییک کم بزاری ما 10 تومن زیر قیمت داریم میخریم کسی میدونه توضیح بده؟
عرفان ایکس 33 : تاریخ واریز وجه دوم اسفند هنوز خبری از تحویل نیست در واقع تحویل شش ماه هست
حسینی : سلام تک رو هم میفرمایید؟
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : کی فاکتور و کی پلاک شده؟