معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور

 

معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور

 

از طریق اجاره خودرو می توانیم برای مدتی هم که شده از مزایای یک خودرو لوکس و دلخواه بهره مند شویم. خودروهایی که شاید به خاطر قیمت هنگفتی که دارند هیچگاه قادر به خریدشان نباشیم. رواج فرهنگ اجاره ماشین و افزایش تعداد شرکت های اجاره خودرو در ایران این نیاز را به خوبی برطرف کرده است. 

از طرفی بالا رفتن تعداد این شرکت ها بسیاری از افرادی را که قصد اجاره ماشین دارند گیج می کند. چون انتخاب یک شرکت قانونی و معتبر برای رنت خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما برای این کار باید مدارکی را به شرکت اجاره دهنده بسپارید و نیاز دارید که خیالتان از این بابت راحت باشد. 

همچنین تحویل گرفتن یک خودرو با کیفیت و سالم از موارد دیگری است که به اعتبار شرکت بستگی دارد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام برای رنت ماشین، حتما تحقیق کنید و شرکت هایی را انتخاب کنید که از هر لحاظ قابل اطمینان باشند. 

در ادامه این نوشته قصد داریم بهترین شرکت های اجاره خودرو در تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد اجاره ماشین از یک شرکت معتبر را دارید و می خواهید تجربه خوشایندی از این اقدام داشته باشید، حتما تا پایان این نوشته با ما همراه باشید. 

معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور

 

شرکت های معتبر اجاره خودرو چه ویژگی هایی دارند؟

پیش از آنکه به معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو بپردازیم بد نیست با ویژگی های این شرکت ها آشنا شویم. خصوصیاتی که می توانند شما را برای اجاره خودرو در تهران کمک کنند تا با شناخت و آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید. در این قسمت تعدادی از مهم ترین این خصوصیات را برمی شماریم. 

 

1.دریافت هزینه قانونی

شرکت های معتبر همگی بر اساس قوانین عمل می کنند و قیمت اجاره را بر اساس تعرفه و نرخ مصوب تعیین می کنند. بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه اضافی نیستید. 

2. تحویل خودرو با سلامت ایمنی

در شرکت های معتبر خودروها پیش از اجاره حتما از لحاظ سلامت فنی بررسی و سرویس فنی می شوند. سلامت و امنیت مشتریان برای این شرکت ها اهمیت دارد. 

3. تحویل خودرو با ظاهر مناسب

شرکت های معتبر خودرو را با ظاهر تمیز و مناسب و سالم به مشتری ارائه می دهند. نکات بهداشتی در این شرکت ها رعایت می شود. 

4. بازگرداندن اسناد و مدارک مشتری

شرکت های قانونی و معتبر اسناد و مدارکی را که مشتری به آنها سپرده، بعد از تحویل گرفتن خودرو بدون هیچ مشکل و بهانه ای به او باز می گردانند. 

5. داشتن مجوز قانونی

شرکت های معتبر و قابل اعتماد تحت مجوز قانونی فعالیت می کنند. بنابراین می توانید بابت تمامی موارد با اطمینان و آسودگی خاطر عمل کنید. 

در ادامه این نوشته تعدادی از بهترین شرکت های اجاره خودرو  در تهران را به شما معرفی می کنیم. 

معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور

بهترین شرکت های اجاره خودرو

 

1.شرکت اجاره خودرو سورنا سیر

یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های اجاره خودرو در تهران شرکت سورنا سیر است. سورنا سیر با بیش از پانزده سال سابقه در ارائه خدمات رنت خودرو، به خوبی از نیازهای مشتریان آگاه است و همواره بهترین خدمات را به آنها ارائه داده است. 

سورنا سیر خدمات متنوعی را ارائه می دهد، از اجاره خودروهای شاسی بلند گرفته تا ماشین عروس و ماشین های تشریفاتی و ماشین های لوکس سدان و اجاره خودرو با راننده وبدون راننده. همچنین کارشناسان این شرکت می توانند مشاوره رایگان و کاربردی را پیش از اجاره ماشین به شما ارائه دهند. 

شرکت سورنا سیر انواع ماشین را در برندها و مدل های مختلف در لیست خود دارد، برندهای معروفی مثل پورشه، مرسدس بنز، بی ام و، تویوتا، کیا، هیوندای، مزدا و لکسوس. از مزایای این شرکت می توان به برخورداری از نکات بهداشتی، بیمه خودروها، سرویس فنی، سهولت در اجاره ماشین، تحویل فوری خودرو و پشتیبانی لحظه ای اشاره کرد. 

شما می توانید در هر کجای تهران که هستید برای اجاره خودرو به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه از این شرکت معتبر اقدام کنید. 

 

2.شرکت رنت ران

شرکت رنتران یک شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین است که خدمات اجاره خودرو در کیش، کرج، اصفهان و تهران را هم شامل می شود. گشت و گذار در هر کدام از این شهرها با یک ماشین لوکس و شیک میتواند لذت سفر را دو چندان کند. شما می توانید با ماشین لوکس مورد علاقه خود از تمامی مناطق گردشی و تفریحی دیدن کنید. 

بر خلاف تصور خیلی از افراد اجاره خودرو در می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از رفت و آمد با تاکسی باشد. البته قیمت اجاره بستگی به نوع و مدل ماشین انتخابی شما دارد. می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه و تعداد سرنشینان خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

جزیره کیش به خاطر اینکه یک منطقه آزاد است امکان وارد کردن خیلی از ماشین های خارجی لوکس را دارد، ماشین هایی که شاید هیچ جای دیگری در ایران نتوانیم نمونه اش را ببینیم. همین مزیت، بسیاری از مسافران این منطقه گردشی را ترغیب به اجاره خودرو کرده است. 

این شرکت یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در ارائه خدمات اجاره خودرو در این جزیره است. شما می توانید پیش از سفر، ماشین دلخواه خود را  رزرو کنید و بعد از رسیدن به مقصد، آن را در فرودگاه یا محل اقامت تان تحویل بگیرید. همچنین می توانید در طول سفر اقدام به اجاره خودرو از این شرکت کنید. 

 

3.شرکت اجاره خودرو آویس

شرکت اجاره خودرو آویس یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت های اجاره ماشین به صورت بین المللی می باشد است. این شرکت با مجوز رسمی و قانونی فعالیت می کند و این شرکت خدمات اجاره و کرایه خودرو را در سراسر دنیا ارائه میدهد. و با توجه به سابقه ای که از کارکردن با مشتریان در نقاط مختلف جهان دارد پس بنابراین به خوبی به نیازها و شرایط مشتریان آگاه است. 

از مزایای شرکت آویس می توان به تحویل خودرو در محل، بنزین رایگان، بیمه ثالث و بدنه کامل خودروها، پشتیبانی بیست و چهار ساعته، قیمت مناسب و اجاره بدون واسطه اشاره کرد. موسسه آویس خودرو تعداد قابل توجهی از انواع اتومبیل  را در اختیار دارد و از بزرگ ترین شرکت های اجاره خودرو است. این شرکت انواع ماشین های لوکس، اجاره خودرو با راننده و بدون راننده را ارائه می دهد. 

خدمات ارائه شده این شرکت و همچنین کیفیت خودروها مطابق با شرکت های آمریکایی و اروپایی است. شما می توانید در هر کشوری که هستید برای اجاره ماشین از این شرکت اقدام کنید. همچنین می توانید برای اجاره ماشین از اپلیکیشن این شرکت استفاده کنید. 

 

سخن آخر

در این نوشته سعی کردیم بهترین شرکت های اجاره خودرو را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که اشاره کردیم به دلایل متعددی انتخاب یک شرکت معتبر و قابل اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با اجاره ماشین از شرکت های معتبر تجربه خوشایند، بی دردسر و لذت بخشی از رنت خودرو داشته باشید و حداکثر استفاده را از این موقعیت ببرید. در صورت اجاره ماشین از شرکت های فوق می توانید بابت سلامت فنی ماشین، تحویل گرفتن به موقع خودرو، برخورداری از پشتیبانی لحظه ای، بیمه، و دیگر موارد مطمئن باشید و با خاطری آسوده از خودرو استفاده کنید. 

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , اجاره خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ه ایماs5 : تکمیل وجه ۲۲برج ۸ بوده تحویل ۲۲ برج ۱۱ هنوزماشین فاکتور نشده ۴ ماه تاخیر خورده ۱ میلیاردپول گرفتن من الان ۷ ماهه ماشین ندارم
S3 ابان : سلام.من همین الان تحویل گرفتم. سالن پر بود از اس ۳ ثبت نام ۹ابان شاسی ۲۸اسفند بیمه ۱/۲۰
T8و T9 : ثبت نام ۱۷ بهمن ۷ خرداد پلاک شده و ارسال مدارک سبز شده چراغ تحویل مدارک زرد چراغ تحویل خودرو قرمز ولی امروز مرا قافل گیر کردن ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تماس گرفتن اقا بیا تحویل بگیر ، رفتم و از تریلی پیدا کرده تحویلم دادن با مدارک و بیمه و سند ایشالله نوبت همه عزیزان
S3 بجنورد 13 آبان : مبارکه، برای جریمه دیرکرد اقدام کردین؟
تارا v1p : بعید میدونم کاش حداقل با چند هفته تاخیر بهت بدن
سیما : بچه ها امروز برام پیامک شاهین gl اومده نمیدونم بگیرم یا ن دلم سانروف میخواد از اون ور امکان داره ندن یا گرون کنن شما بودین چیکار میکردین؟
S3 تهران : سلام دوستان ثبت نام s3 به تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ شماره پلاک و شاسی ۲۶ اسفندماه بود بیمه نامه و کارت ماشین ۲۰ تا ۲۵ فروردین صادر شد تحویل ماشین باید ۳ اسفند میبود که ندادن. ما ۱۵ فرودین اولین چک پرداخت کردیم. امروز ۱۳ ام خرداد ساعت ۵ بعدازظهر تماس گرفتن که ۱۶ چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح بریم برای تحویل ماشین.بعد از چهار ماه دیر کرد. بعد از تحویل ماشین حتما براتون پیام میزارم و بهتون اطلاع میدم از شرایط. انشالله به زودی به همه دوستان تماس بگیرن برای تحویل ماشین.
رضادوگانه : سلام ساناز جان از شما که قشنگ تر نیستیم ما هم از دست این سایپا گرفتار شدیم روزی یه جور بز رقص میدن
پویا : سلام به همه، من این هفته تاراوی وان پلاس فروش فوری رو انتخاب و واریز وجه کردم نوشته تحویل ۹۰روزه، امکانش هست زودتر از این موعد تحویل شه؟نوبت تحویل بر اساس شماره قرارداده؟ممنونم اگه اطلاع دارین پاسخ بدین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید : تبدیل بزنن اگه دوست ذاری
بولود : باغیشلیین 14 تومن
حمید : قیمت سورن دوگانه با مخزن 100 لیتری از 790 میلیون تا 820 میلیون
شکایت از سایپا : دوستان برید در گوگل و عبارت «شکایت از شرکت سایپا» رو سرچ کنید، اونجا مراحل شکایت رو توضیح داده. لطفا همه شکایت کنیم و بی تفاوت نباشیم. اگر شکایت دسته جمعی باشه، پیگیری میشه. این حق همه ماست که ساینا دو گانه به قیمت اسفند 1402 رو تحویل بگیریم، نه چیز دیگری.
تیر ماه : شماهم منتظر دعوتنامه تیر ماه هستی
55 : چ‌ماشینی هسید؟یکساله تحویل ندادن😔😔
پارس تحویل تابستان1403 : # ن به توقف تولید پارس تا تحویل آخرین ثبتنامی سامانه یکپارچه خودرو
پارس تحویل تابستان1403 : ما اگه سورن میخواستیم همون موقع ثبت‌نام میکردیم مسئولان لطف کنید همونی که براش ثبتنام کردیمو تحویل بدین ن خودروی بنجل انتخابی خودتو سورن با اون وزن 2تن خوردیش چه جوری میخوای موتور xu7p جوابش بده لااقل پژو پارس وزنش کمتره و بهتر جواب میده
Amir@30 : دوستان عزیز این شماره خبرگزاری تابناک هست خودم تاحالا چند بار تماس گفتم شما هم تماس بگیرید، ی دست صدا نداره، اینقد زنگ بزنید تا تو خبرهاشون پیگیر بشن، بقیه خبرگزاری ها رو هم دربیارید و تماس بگیرید 02166481273
بولود : سلام با توجه به اینکه از اول تیر ماشین‌هایی که تحویل میدن باید ترمز ESC داشته باشه قیمت کارخونه حدود 140تومن گرون خواهد شد. حاضیرلیق گؤرون