امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)10.1
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور142
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

108 نظر

علی
0

سلام دوستان من قصد خرید خودروی ایرانی دارم و در حال حاضر بین دنا و پارس lx موندم و دودل شدم اگر کسی اطلاعات خوبی داره به من راهنمایی کنه از لحاظ قیمت خرید مشکلی ندارم بیشتر موتوری و آپشناش مهمه و سواری ونرم بودن
00:14  1395/02/15
گزارش
پاسخ دادن
حسین از اهواز
5

من پرشیا خریدم gli 16سوپاپ در زمان گارانتی روغن کم میکرد نمایندگی گفت استانداردش اینه صدا موتور توی سالون میپیچید گفتنداستانداردش اینه بنزینریزی از شیلنگ ایجادشد گفتند ماشین راباید بخوابانید گفتم چقدر باید بخوابه گفتند معلوم نیست یدک باید ازتهران بیاد شاید یکهفته یابیشتر پس از آن خودم هزینه کردم وتعمیرات را انجام دادم، شکایت کردم وگفتم من کارت طلایی5ستاره دارم بعد از ان دیگه نمایندگی مارا تحویل نگرفت و برای تعمیرات بعدی ماراسرمیدوند و...
15:08  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
حسین از اهواز
2

من پرشیا خریدم gli 16سوپاپ در زمان گارانتی روغن کم میکرد نمایندگی گفت استانداردش اینه صدا موتور توی سالون میپیچید گفتنداستانداردش اینه بنزینریزی از شیلنگ ایجادشد گفتند ماشین راباید بخوابانید گفتم چقدر باید بخوابه گفتند معلوم نیست یدک باید ازتهران بیاد شاید یکهفته یابیشتر پس از آن خودم هزینه کردم وتعمیرات را انجام دادم، شکایت کردم وگفتم من کارت طلایی5ستاره دارم بعد از ان دیگه نمایندگی مارا تحویل نگرفت و برای تعمیرات بعدی ماراسرمیدوند و...
15:03  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
امید
2

هههههههه
Tu5ههههههههه
09:28  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
اصغری
12

با سلام خدمت همه عزیزان .
بنده یکی از کارمندان ایرانخودرو در شهرستان ورامین میباشم .
کاملا از وضعیت ماشین های تولیدی ایران خودرو باخبرم و به هیچ عنوان قصد تخریب یا تایید هیچ کدوم از ماشین های ایرانخودرو رو ندارم چون خودم ماشین خارجی دارم .
مطمئنا هیچ کدوم از شما عزیزان به اندازه من از کیفیت تولیدات ایرانخودرو باخبر نیستید .
تنها خودرو با کیفیت ایرانخورو که ارزش خرید داره پژو پارس tu5 هست والسلام ...
به هیچ عنوان سمت بقیه نرید از ما گفتن بود ....
11:41  1395/01/21
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
21

حالا میخای نظر بقیه رو بسمت خودت جلب کنی ماشینی که گیربکس با موتورش همخونی نداره مفتش گرونه
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1395/01/23

محمد
16

مزخرف ترین ماشینی بود که تو عمرم داشتم!شما ایرانخودرویی ها فقط رو محصولات مزخرف ابداعی خودتون فقط بلدید مانور بدید اخه این ماشین اصلا جون نداره حرکت کنه از بس گیربکسش رو سبک کردین دیگه زور میزنه بعد همه جا شعار میدن مصرف سوختش کمه اصلا بنزین مصرف نمیکنه!خب آخه همین کم مصرفیش برا همین که دیگه جون نداره!ماشین باید هرموقع گاز بدی راه بیفته این ماشین فقط تو دنده یک و دو راه میره باقیش دیگه انگار گاز نمیدی.مشکلات دیگش هم بماند که حتما خیلی ها خبر دارند پارس موتور معمولیش و موتور زانتیایی بهترین هستن
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1395/01/24

حمید
0

خودت هم خارجی داری....
گزارش
پاسخ دادن
17:18  1395/01/26

فافا
3

باسلام
جناب من قصد خرید lx دارم، واقعا ماشین خوب و با کیفیتی است؟
واقعا مردد هستم، منو راهنمایی کنید.
باتشکر
گزارش
پاسخ دادن
02:04  1395/01/27

ایران خوردو
0

آقای مهندس کارمند شرکت ایران خودرو هیچ وقت یک محصول شرکت را تبلیغ نمیکند ....
گزارش
پاسخ دادن
08:34  1395/01/29

شهریار
1

سلام جناب قایمی فقط پارس ال ایکس از این مورد هایی که گفتین بهتره من خودم پارس 95 ال ایکس دارم واقعا راضیم
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1395/03/26

حامد
0

اگه میخوای ال اکس بگیری صفر بگیر من راضی هستم
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1396/04/03

احمد
10

دوستان متاسفانه هیچ وقت حقایق رو خوب نمیبینیم- من 3 ساله لبفان دارم یه 206 هم دارم-هر چی به دوستانم میگم این چینی یه سرو گردن از 206 سرتره باور نمیکنن- نمیدونم چرا دوسانم حرف منی که هر دو خودرو را با هم دارم و هر دو یک مدل هسند را قبول نمیکنن- امسال دامادمون پارس lx خریده الان داشبورد خودروی پارس خیلی افتضاحه هم طراحیش هم کیفیتش- موتورشم که جوون نداره- تا 10000 کیلومتر خوب بود - الان دار اذیتش میکنه- لیفان من 60000 کیلومتر راه رفته به اندازه 206 و پارس صدا نداره- خدایی خودمن به خودمون رحم نمیکنیم
23:55  1394/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد mz
4

سلام. احمد آقا مهم اینه که شما میدونی و فهمیدی. منم میگم ماشین ساخت داخل بدرد نمیخوره و مفت نمی ارزن خیلی جدی نمیگیرن. اتفاقا داماد ما خودش تو سایپا پرس کار میکنه . خودشون سایپا رو قبول ندارن. یعنی اصلا ماشین های ساخت خودشونو سوار نمیشن حالا اینجا ما میزنیم تو سرو کله همدیگه که ماشین کی بهتره. دیدین حتما سر ماشین کل کل راه می اندازن در صورتی که خود سازنده اون ماشینو اصلا سوار نمیشه.کدوم ماشین ساخت داخل واقعا ارزشش ار 15 20 میلیون بیشتره...
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1394/11/20

یه کی
0

فکر کنم تو این نظر رو تو پیج های دیگه هم نوشتی
نمیگم لیفان ماشین بدیه ولی انصافا تو روش یه تعصب خاصی نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1394/12/26

محمد علی
2

سلام
در بعضی از دنا ها و حتی پارس های tu5 داشبورد جدید پکیجی هست به نام سفارش مدیران که آپشن های اضافه تر نسبت به مدل دیگه داره مثلا آینه الکتروکرومیک یا استارت دکمه ای و گرم کن صندلی
کسی میدونه جریان این پکیج چیه اگه کسی میدونه خوش حال میشم راهنمایی کنید
20:42  1394/11/18
گزارش
پاسخ دادن
پارس پرشيا
0

وستان خوبه که حقایق رو بپذیریم و انتقاد کنیم تا شاااید نسبت به رفع اون یا بهینه کردنش اقدام بشه.من با هزینه زیاد به این تجارب رسیدم و هر کدوم از عزیزانی که شک دارند پیام بزارند یا ایمیل بدند تا من شماره تلفن و آدرس بدم تا کلیه فاکتور ها رو وهزینه هارو تقدیمشون کنم.و اگر کسی از عزیزان الان با این مسائل روبرو نشده باید خودشو برای آینده ای نه چندان دور برای رسیدن به این معایب آماده کنه

15:00  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
محمد علی
2

درسته یه چند تا از مواردی که گفتی پیش اومده برای ما ولی با این اوصاف ازپارس سال بهتره
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1394/11/18

پارس پرشيا
2

.کیفیت بسیار کم لاستیک ها که حتی از لاستیک های ایرانی کمتره و صدای رد شدن هوا ار بین عاج ها راحت وارد کابین شده که قابل حل هست و اونم تعویض با یک لاستیک پهن تر و نرم تز مثل لاستیک 205یزد تایر البته می گم یزد تایر به دلیل هزینه کمتر شما
10.رویه در های به اصطلاح بهینه که خودش عامل تولید صدا و رد شدن سرما و گرما به داخل اتاق خودرو هست و جنس واقعا بی کیفیتی داره
11.جنس بسیاااار بد شمع و وایر ها به دلیل اصلی نبودن که پیشنهاد می کنم سریعا تعویضش کنید یعد تفاوت را احساس کنید
دوستان من معایب خودرو پارسlx را بدون هیچ گونه تعصب گفتم که اگر خواستید خریداری کنید کاملا با اختیار و تحقیق اینکارو انجام داده باشید و بدون پیشینه قبلی هزینه نکنید.تمام این مشکلاتی که گفتم قابل حله ولی با هزینه بالا
13:37  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

یه کابل اتصال بدنه خوب بخری و اضافه کنی مشکل رفع میشه
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1399/07/16

پارس پرشيا
1

مورد چهارم مربوط هست به دیسک چرخ ها و صدای اون مخصوصا در دنده عقب البته این مورد برای من پیش نیامد ولی در مراجعه به نمایندگی دوستان زیادی با این مشکل روبرو بودند
5مشکل پنجم بسیار بسیار بزرگه مخصوصا برای افرادی مثل من که به صدا داخل کابین حساسند.به دلیل تغییر داشبرد و جدید شدن اون و اینکه داشبرد جدید داخلش کاملا پوک و خالی هست ودر مقایسه با داشبرد قدیم عایق صدا گیری مثل ابر نداره صدای موتور کاملا وارد اتاق شده که در مقایسه با خودرو های داشبرد قدیم بسیار آزار دهندست. و در صورتی که خطی روی داشبرد بیفته نمای بسیااار بدی خواهد داشت.
6.کمبود سنسور ها به دلیل یورو 4شدن خودرو .کلا در تامین قطعات دچار مشکل خواهید بود که بسیار آزار دهندست
7.شتاب گیری در دور های بالا به دلیل برقی بودن دریچه گاز کند هست که برای دوستانی که به این موضوع اهمیت می دن خیلی عذاب آوره مخصوصا اگر کولر خودرو شما روشن و در گرمای شهری مثل قم باشید که اونوقت تا مرز جنون پیش خواهید رفت.
8.صدای داشبرد. یاز هم دوستانی که از اعلام صدای داشبرد تفره می رن باید به مرور زمان به صدا دادنش عادت کنید

13:34  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
پارس پرشيا
6


پارس پرشيا
0


دوستان سلام .انقدر شما عزیزان نظرات متفاوت دادین و منم کنجکاو هستم تا رفتم و خودم دست بکار شدم و تحقیق کردم و تک به تک تست کردم.و تمام نظراتی که عرض می کنم حاصل هزینه و تجربه خودمه
1موتور tu5 نصب شده بر روی پژو پارس lx بهترین نرم ترین و بی استهلاک ترین موتور نصب شده بر روی پژو پارس هست ولی ولی معایبی هم داره که بعضی دوستان به خاطر تعصبی که دارند از گفتنش یه مقداری سر باز می زنند که این جای تاسف داره.از ایرادای این موتور در ابتدا می شه به روغن دادن واشر در قالپاقی فیلتر هوا اشاره کرد که بعد از پیمودن 5000کیلومتر عینا مشاهده خواهید کرد.
2. ضعف در صفحه کلاج در کیلومتر 10 تا 12هزار بهش حتما برخورد خواهید کرد
3.توان کم موتور دز سر بالایی ها که دوستانی که این قضیه رو منکر می شوند در سر یالایی ها حداکثر فشار رو به موتور خودروشون وارد می کنن که این کار اصلا صحیح نیست و موجب ضعیف شدن رینگ ها خواهد شد پس باید پذیرفت که در مقایسه با پارس سال این ضعف غیر قابل انکاره
13:32  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
رامین
1

با سلام.
منم اول فکر می کردم که واقعا پارس اینطور نیس که انقد ایراد داشته باشه.
مخصوصا تاخیر دریچه گاز و گاز نخوردن ماشین.
اما بعد 2000 کیلومتر که ماشین مدل 94 رفته دیدم چراغ چک روشن شده و بله منم گرفتار نمایندگی های ایرانخودرو شدم که خودشون هم نمیدونن همکاراشون چی تولید کردن.
آخه این ایراد من تو خودرو slx هم داشتم . کلا رفع نمیشه .
بعدش هم ماشین دیگه کلا به زور گاز میخوره .
اما چون گارانتی داره موضوع رو میخوام رسانه ای کنم تا بفهمن که همچین الکی هم نیس.

18:09  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
14

سلام من پارس LXحدود 4 ماهه گرفتم قبلا سمند داشتم و میخوام نکاتی را که در این مدت به نظرم میرسه برای دوستان بدون هیچ تعصبی بگم که راهنمایی خوبی f برای خرید باشه.
-اولا خرید ماشین صفر شانسیه یا خوب یا بد حد وسطی نداره پس دعا کنید ماشین شما از نوع خوبش باشه
- اولین حسنی که از من سووال بشه در مورد پارس با موتور تیو فایو میگم راحتی این ماشینه در رانندگی شتابش عالیه و ترمز های خوبش که بسیار جالبه و من خیلی راضیم از نکات خوب دیگش کم صدا بودن این ماشینه که بارها شده با وجود روشن بودن ماشین باز من سویچ رو گردوندم
مصرف بنزینش مثل پراید و 206 نیست ولی توی مدلهای پارس کمترینه و به نظر من ارزشش رو داره ترکیبی 7.5 میسوزونه این ماشین رانندگیش تو شهر راحته و برای مسافرت در جاده عالی
نکته دیگه اینکه من باهاش مسافرت جاده شمال رفتم خداییش تو سر بالایی هاکم نمیاره و شتابش بسیار خوبه در کل اگر خریدید مبارکتون باشه پشیمون نمیشید
13:06  1394/10/24
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
3

سلام دوست عزیز با نظرات شما کاملا موافقم میخوام چند تا دیگه از محاسن شو بگم خدمت کسانی که میخوان این ماشینو بگیرن بی نهایت نرم در دست انداز ها . شتاب عالی. جاده لذت بخش
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1394/11/30

قلیزاده
0

فقط سنسورعقب دارد .دوربین عقب ندارد
11:13  1394/10/17
گزارش
پاسخ دادن
سینا جک دنده
0

سلام منم ۱۸ مهر ثبت نام کردم مثه شما ولی هنوز تحویل نگرفتمهر چی زنگ میزنم میگن تو مرحله سه برگیه
گزارش
پاسخ دادن
00:53  1396/09/21

کاربر: hamid novin
3

دوستان عزیز پارس lx tu5 کلاس 28512 که دوم اسفند 93 ثبت نام کرده بودم تا چند روز آینده تحویل میشه 26 روزه تکمیل وجه کردم رنگ سفید تحویل تهران هر که خواست فروشنده هستم فقط مصرف کننده قیمت حدود 40 میلیون
06:09  1394/09/24
گزارش
پاسخ دادن
پارس پرشيا
4

دوست عزیر در دوماهه انتهایی سال هستیم و اگر قیمت خودرو در سایت ها و بازار استعلام بگیری پارس ال ایکس الان 38500پر پرشه. گفتم که ضرر نکنی
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1394/11/11

پارس پرشيا
1

دوستان سلام .انقدر شما عزیزان نظرات متفاوت دادین و منم کنجکاو هستم تا رفتم و خودم دست بکار شدم و تحقیق کردم و تک به تک تست کردم.و تمام نظراتی که عرض می کنم حاصل هزینه و تجربه خودمه
1موتور tu5 نصب شده بر روی پژو پارس lx بهترین نرم ترین و بی استهلاک ترین موتور نصب شده بر روی پژو پارس هست ولی ولی معایبی هم داره که بعضی دوستان به خاطر تعصبی که دارند از گفتنش یه مقداری سر باز می زنند که این جای تاسف داره.از ایرادای این موتور در ابتدا می شه به روغن دادن واشر در قالپاقی فیلتر هوا اشاره کرد که بعد از پیمودن 5000کیلومتر عینا مشاهده خواهید کرد.
2. ضعف در صفحه کلاج در کیلومتر 10 تا 12هزار بهش حتما برخورد خواهید کرد
3.توان کم موتور دز سر بالایی ها که دوستانی که این قضیه رو منکر می شوند در سر یالایی ها حداکثر فشار رو به موتور خودروشون وارد می کنن که این کار اصلا صحیح نیست و موجب ضعیف شدن رینگ ها خواهد شد پس باید پذیرفت که در مقایسه با پارس سال این ضعف غیر قابل انکاره
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1394/11/11

پارس پرشيا
1

4.مورد چهارم مربوط هست به دیسک چرخ ها و صدای اون مخصوصا در دنده عقب البته این مورد برای من پیش نیامد ولی در مراجعه به نمایندگی دوستان زیادی با این مشکل روبرو بودند
5مشکل پنجم بسیار بسیار بزرگه مخصوصا برای افرادی مثل من که به صدا داخل کابین حساسند.به دلیل تغییر داشبرد و جدید شدن اون و اینکه داشبرد جدید داخلش کاملا پوک و خالی هست ودر مقایسه با داشبرد قدیم عایق صدا گیری مثل ابر نداره صدای موتور کاملا وارد اتاق شده که در مقایسه با خودرو های داشبرد قدیم بسیار آزار دهندست. و در صورتی که خطی روی داشبرد بیفته نمای بسیااار بدی خواهد داشت.
6.کمبود سنسور ها به دلیل یورو 4شدن خودرو .کلا در تامین قطعات دچار مشکل خواهید بود که بسیار آزار دهندست
7.شتاب گیری در دور های بالا به دلیل برقی بودن دریچه گاز کند هست که برای دوستانی که به این موضوع اهمیت می دن خیلی عذاب آوره مخصوصا اگر کولر خودرو شما روشن و در گرمای شهری مثل قم باشید که اونوقت تا مرز جنون پیش خواهید رفت.
8.صدای داشبرد. یاز هم دوستانی که از اعلام صدای داشبرد تفره می رن باید به مرور زمان به صدا دادنش عادت کنید
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1394/11/11

پارس پرشيا
1

9.کیفیت بسیار کم لاستیک ها که حتی از لاستیک های ایرانی کمتره و صدای رد شدن هوا ار بین عاج ها راحت وارد کابین شده که قابل حل هست و اونم تعویض با یک لاستیک پهن تر و نرم تز مثل لاستیک 205یزد تایر البته می گم یزد تایر به دلیل هزینه کمتر شما
10.رویه در های به اصطلاح بهینه که خودش عامل تولید صدا و رد شدن سرما و گرما به داخل اتاق خودرو هست و جنس واقعا بی کیفیتی داره
11.جنس بسیاااار بد شمع و وایر ها به دلیل اصلی نبودن که پیشنهاد می کنم سریعا تعویضش کنید یعد تفاوت را احساس کنید
دوستان من معایب خودرو پارسlx را بدون هیچ گونه تعصب گفتم که اگر خواستید خریداری کنید کاملا با اختیار و تحقیق اینکارو انجام داده باشید و بدون پیشینه قبلی هزینه نکنید.تمام این مشکلاتی که گفتم قابل حله ولی با هزینه بالا
گزارش
پاسخ دادن
11:32  1394/11/11

پارس پرشيا
2

دوستان خوبه که حقایق رو بپذیریم و انتقاد کنیم تا شاااید نسبت به رفع اون یا بهینه کردنش اقدام بشه.من با هزینه زیاد به این تجارب رسیدم و هر کدوم از عزیزانی که شک دارند پیام بزارند یا ایمیل بدند تا من شماره تلفن و آدرس بدم تا کلیه فاکتور ها رو وهزینه هارو تقدیمشون کنم.و اگر کسی از عزیزان الان با این مسائل روبرو نشده باید خودشو برای آینده ای نه چندان دور برای رسیدن به این معایب آماده کنه.
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1394/11/11

کاربر: shamshiri
0

دوستان عزیز با توجه به همه نظراتی که تو این بخش نوشته شده متاسفانه من که نتونستم یه تصمیم درست برا انتخاب بگیرم با این همه مشکلی که پارس های جدید دارن حالا میخواستم بدونم نظرتون در رابطه با پارس tu5 های مدل 90 یا 91 چطوره چون تحقیق کردم گفتن ای سی یو Bosch 7.4.5 روشون نصبه درسته؟
10:57  1394/09/22
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

اینکه در کشش یک ماشین موتور مقصر شناخته میشه اصلا اصولی نیست . روی ال 90هم همان موتور 1600با تقریبا همان گشتاور قدرت موتور نصصبه وزنشان هم تقریبا برابر است اما بخاطر ضرایب صحیح گیربکس اصلا این اتهامات که به پارس tu5میدن بهش وارد نمیشه ضعف اصلی در پارس گیربکس است که توزیع گشتاور خوبی روی همه دنده ها ارائه نمیده بنظر من تعویض دنده 345با فابریکی پزو هم زیاد جالب نیست چون باتوجه به ضریب نهایی دیفرانسیل در پارس lx مجموعه گیربکس ضریب سنگینتری نسبت به پارس سال خواهد داشت که اصولی نیست هرچند عده ای از این کار جواب گرفته اند کمیتهای دیگر را فدا کرده اند همانند مصرف بیشتر یا صدای بیشتر داخل کاببین . اما بهترین گیربکس میتوانست با ضریب 17*79بدست اید که چنین نشده است
17:50  1394/09/18
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

در یک کلام : مزخرفترین ماشینی که تا حالا دیدم
18:57  1394/09/12
گزارش
پاسخ دادن
امید
5

نظر شما برای خودتون محترم ولی نمیشه جمع بست
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1394/10/24

امید قرقانی
23

سلام وعرض ادب خدمت تمامی عزیزان و علی الخصوص مدیر محترم وبسایت وان کار (همکار هم هستیم!)

پس از سه چهار سال داشتن خودروی پژو پارس (معمولی و TU5) بالاخره تصمیم گرفتم چند دقیقه از تایم روزانم رو برای این صفحه بذارم و به دوستانی که قصد خرید ماشین تیو فاو دارن کمک کنم تا بهترین انتخاب رو داشته باشند. حقیقا حدود 1 سال و نیم خودروی معمولی پزو پارس (دوگانه سوز) داشتم و حدود 2 سال و نیم خودروی پژو پارس تیو فابو که الان هم تیو فایو زیر پام هست و از دستش عاصی ام!
دوستان به طور کلی قبل از هر حرفی مشکلاتی که پارس تیو فایو داره و مطمئنا دوستان هم بهش اشاره کردن رو بیان می کنم و 100% بدون تعصب و یا کینه توزی حرفام رو میزنم و این حرفا حاصل داشتن حدود 2 سال و نیم خودروی تیوفایو هست.
پارسال خودروی تیوفایو داشتم و باهاش چپ کردم و ماشین 90 درصدش رفت و الان هم حدود 3 ماهی هست خودروی تیوفایو مدل 94 گرفتم (تاریخ خرید = برج تیر 1394)
و اما .... (در پاسخ به همین کامنت ادامه میدهم)
22:06  1394/08/18
گزارش
پاسخ دادن
امید قرقانی
14


1 - مشکل اول که به هیچ وجه نمیتونن درستش کنن روشن نشدن ماشین هست ؛ ماشین در اول صبح (وقتی سرد میشه) باید حدود 5-10 بار استارت بخوره تا با بدبختی روشن بشه و بعدش هی گاز بدی تا خاموش نشه ! چندتا نمایندگی بردم و همشون میگن این مشکل توی 206 و پارس تیوفاو و حتی 405 تیوفای هست و همه قطعات ماشین رو عوض کردیم و درست نشده هیچ کاریش نمیتونیم بکنیم! (مثلا 40 میلیون دادیم ماشین!)
2 - کلاچ ماشین سفت هست ؛ این وسط بنده خودم صفحه کلاچ اوریجینال رو از ایران خودرو خریدم و باز هم یه هفته نشد به روال عادی خودش برگشت و پله پله کار میکنه ... عموی بنده در ایران خودرو کار میکنه و چند روز پیش کلاس داشتن و توی کلاسشون در مورد همین مشکل تیوفایو بحث شده که گفتن مشکل مربوط به دو شاخ کلاچ هست و اینجوریا درست نمیشه و باید ایران خودرو چاره بیندیشه!
3 - الان شتاب ماشین بنده شده پراید! بردیم نمایندگی دستگاه زدن میگن هیچ مشکلی نداره ؛ کارشناش نشسته دور زده میگه اره شتابش خیلی ضعیفه ولی کاری از دست ما بر نمیاد باید ماشین خطا بزنه تا درستش کنیم !
گزارش
پاسخ دادن
22:09  1394/08/18

محمدرضا
7

حرفای آقا امید کاملا درست و صحیح بود و عین حقیقت رو گفت واقعا لایک!
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1394/11/14

محمد
7

منم همین نظر رو دارم خریدن پارس TU5 اشتباه محضه!
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/01/24

محمد
0

خوبی برادر قرار بود از پار س تیوفاو خبر بیاری چچی شد . به نظرت پارس تیوفاو خوبی جدیدش یا نه
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1396/04/31

محمد
0

خوبی برادر قرار بود از پار س تیوفاو خبر بیاری چچی شد . به نظرت پارس تیوفاو خوبه جدیدش یا نه
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1396/04/31

حمید
0

دیسک و صفحه ژاپنی یا کره ای جواب میده. ایرانی آشغاله
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1396/12/13

کاربر: آمید قرقانی
6


تا اینجا در مورد معایب این خودرو حرف هایی زده شد و نمیشه هم همش مشکلات ماشین رو گفت و به نوعی بی انصافیه که در مورد خوبی هاش هم حرف نزنیم از خوبی های این ماشین هم میشه به دو مورد اشاره کرد:
- ترمز ای بی اس 4 چرخ که عالی کار میکنه
- شتاب اولیه عالی ؛ الیته ماشین بنده براش مشکل پیش اومده و چشام اب نمیخوره بتونن درستش کنن ؛ ولی اگه شانستون بگیره یه پارس تیوفایو خوب به تورتون بخوره مطمئنا از شتابش خوشتون خواهد اومد.

توضیحات تکمیلی : امروز صبح توی نمایندگی ایران خودرو بودم (سومین جایی بود که برای مشکل استارت میرفتم) ؛ کارشناس ایران خودرو یه اقایی رو به بنده نشون داد که پارس تیوفایو 93 داشت و رفتیم پیشش ؛ علنا صاحب ماشین درومد گفت از پارسال که ماشین رو خریدم مشکل استارت رو داشته و هنوز که هنوزه باهاش دست و پنجه نرم میکنم و متاسفانه نتونستن درستش کنن . خدایی با چه ذوقی این تیوفایو اخری رو رو خریدم ؛ 40 میلیون بدی ماشین ؛ 1.5 میلیون ضبط تصویری ، 4 تا لاستیک هانکوک، چراغ های اسپورت و ... (+5 میلیون خرجش کنی) اخر هم سه مشکل بد توش پیدا بشه که نتونن درستش کنن.
گزارش
پاسخ دادن
22:15  1394/08/18

کاربر: آمید قرقانی
4

4 - الان که دارم این کامنت رو تایپ میکنم ماشین 14.400 کیلومتر راه رفته و این وسط میخوام در مورد کم کردن روغن موتور هم صحبتی داشته باشم. کیلومتر 10.000 بود که روغن توتال 7000 ریختم (تیوفایو بر خلاف معمولی 3.5 لیتر میگیره ) و امروز چک کردم دیدم انگار روغن خیلی کم کرده ؛ میدونستم کم میکنه و گفته بودن پارس تیوفایو روغن کم میکنه برای همین اون نیم لیتر اضافی (چهار منهای 3.5 = 0.5) رو همیشه توی صندوق ماشین میذاشتم که دم دیقه یادم باشه اضافه کنم. خلاصه اینکه بردم تعویض روغنی و روغنش رو چک کنه با دستگاه مکش روغنش رو کشید بنظرتون چقد روغن داخلش بود؟ شاید باور نکنید ... یک لیتر!!!! یعنی 2.5 لیتر کم کرده تازه این وسط بنده اون نیم لیتر رو هم در بازه زمانی مختلف اضافه کرده بودم! الان دانشگاه هستم و مطمئنا هفته اینده که برگردوم شهر خودمون باید ماشین رو ببرم موتورش رو باز کنن و یه تعمیر اساسی اش کنن!

Read more: http://1car.ir/ci-3705#ixzz3r1PKiykL
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1394/08/18

کاربر: آمید قرقانی
9

لُپ کلام اینکه فعلا اگه قصد خرید ماشین پژو پارس دارید همون معمولی رو بخرید و قید تیوفایو رو بزنید (تیوفایو های جدید همگی مشکل دارند ؛ زیر مدل 92 خوب هستند!) خیلی ها هستن که شتاب براشون مهم نیست و گول اون چهارتا رینگ اسپورت شرکتی تیوفایو و آینه تاشو رو میخورن و میگن تیوفایو خوشگل تره و بریم تیوفایو بخریم ولی خدایی نهایتا با 2 میلیون میشه هم اینه تاشو بندازی روی پارس معمولیت هم چهارتا رینگ خوب!
چندسال چشمت توی محیط اینترنت کور بشه و پول دربیاری اخرش هم با ذوق بری 40 میلیون بدی یه پژو پارس و همین بشه بلای جونت و هرروز بجای کارت، جات توی نمایندگی های ایران خودرو باشه ...

ماشین سه ماهه کار کرده و این مشکلات رو داره و میشه گفت کیفیت مزخرف هست ؛ البته بنده از گارانتی استفاده میکنم و مونده باشه تا تهران هم میرم تا این مشکلات رو رفع کنن و مطمئنا مسایل رو هم با شما دوستان در این صفحه به اشتراک میذارم که چی شده و ایا درست شده و یا اینکه چیکار کردن درست شده و... شاید بدرد کسی بخوره ...
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1394/08/18

کاربر: آمید قرقانی
4

حرف اخر ؛ کیفیت تمامی محصولات مزخرف هست و هیشکی نیست که راضی باشه مجبورن قبول کنن ... دلشون خوشه به این 1 سال گارانتی ... اگه قصد خرید تیوفایو پارس رو دارید فعلا دست نگهدارید حداقل 6 ماه تا 1 سال باید بگذره تا بینم اینا میخوان با مردم چیکار کنن... ایا کیفیت رو بالا میبرن یا میخوان به این تولید مزخرف با قطعات چینی ادامه بدن ... امیدوارم تونسته باشم کمکی به تمامی دوستان کرده باشم و خوشحال میشم بتونم کمکی بهتون بکنم و اطلاعاتی در اختیارتون قرار بدم ... ایمیل شماره و هیچ چیزی دیگه ای نیاز نیست که در این صفحه داده بشه و هر سوالی دارید همینجا مطرح کنید من سریعا جواب میدم اگه بتونم کمکتون میکنم.
پانوشت: دوستان بنده نه تعمیرکارم نه چیزی از قطعات ماشین میدونم ؛ فقط تجربه سر و کار داشتن با تیوفایو رو در اختیار شما قرار میدم و مطمئنا هم مفید واقع میشه

بازم تشکر از سایت وان کار.
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1394/08/18

وحید
3

باور کنین تا حالا مشکلی از سورن ندیدم اینم که میگن قطعات موتورش کمه فقط دارن سرسری حرف میزنن این همه تاکسی سمند ریخته این همه سمند lx هست بابا قطعاتش...ماشین راحت و پرقدرتیه...طبق تحقیقی که من کردم سورن میخوام بگیرم اما کسایی مثل پدرم که فقط به ظاهر نگاه میکنن پژو پارس میخوان!!!
18:43  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مهمان
0

سلام من سه ماهه پارسtu5 گرفتم 7000تاهم کار کردم خیلی خوبو نرمه فقط مصرفش زیاده تاحالا سه بار دستگاه زدم سنسوراکسیژن سالم بود شمعشم عوض کردم نمایندگیم میبرم میگه همینه
دوستان نطری ندارن که مشکل از کجاست
مصرف داخل شهر13
خارج شهر 8 الی 9
01:40  1394/07/12
گزارش
پاسخ دادن
majid
0

منم یک ماه گرفتم همین مشکل رو داره .
ولی می گن یه مدت همین طوریه تا ماشین رون بشه می گن قطعات لنتا در گیره بخار همینه .
تو جاده کفی ماشینت رو خلاص کن در حین راه احساس می کنی خودت.
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1394/12/06

کاربر: joker2010
0

مشکلش اینه موتورش قدیمیه واسه 10 سال پیشه
خود پارسم واسه 20 سال پیشه
10 ملیون بزار رو پول این برو j5 بخر
هم قشنگ تره
هم مصرفش کمتره
هم صدا تو کابین نمیاد
02:32  1394/05/31
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
0

من ۱۵بهمن ۹۳ یه پازس tu5 نقدی ۴۲تومن گرفتم شهرستانم مصرفش توی این ۶ماه صدی۱۵هست امروز بدنبال یه فراخوان که ایران خودرو پیامک داده بود مراجعه کردم سیمها و سیستم ای سی یو خودرو که باید مثل قلب یک انسان جهت محافظت در قفسه سینه قرار داشته باشد متاسفانه توی یک مشما زیرکاپوت انداخته بود که با دو سه تابست اونومحکم کردند جهت جلوگیری از آتش سوزی
واما برای مصرف بالای آن گفتند باید سنسوراکسیژن عوض بشه و وارداتی است ونداریم دوسه ماه طول میکشه شاید بیاد شاید نیاد
یکی از تعمیرکارا گفت برو خارج ازشهر بعد زنگ بزن به امدادخودرو وقتی اومدن بگو ماشین ریپ میزنه وخاموش میشه شاید درخواست امدادخودرو باعث بشه سنسور اکسیژن زودتربرسه قیمت آزاد اون هم ۲۵۰هزارتومان است
بعضی وقتا خودبخود خاموش میشه چه توحرکت چه ایستاده
به نظرشما ایران خودرو لیاقت اینوداره که ما ازش خودرو بخریم؟
21:23  1394/05/25
گزارش
پاسخ دادن
علی رضا
0

من ۱۵بهمن ۹۳ یه پازس tu5 نقدی ۴۲تومن گرفتم شهرستانم مصرفش توی این ۶ماه صدی۱۵هست امروز بدنبال یه فراخوان که ایران خودرو پیامک داده بود مراجعه کردم سیمها و سیستم ای سی یو خودرو که باید مثل قلب یک انسان جهت محافظت در قفسه سینه قرار داشته باشد متاسفانه توی یک مشما زیرکاپوت انداخته بود که با دو سه تابست اونومحکم کردند جهت جلوگیری از آتش سوزی
واما برای مصرف بالای آن گفتند باید سنسوراکسیژن عوض بشه و وارداتی است ونداریم دوسه ماه طول میکشه شاید بیاد شاید نیاد
یکی از تعمیرکارا گفت برو خارج ازشهر بعد زنگ بزن به امدادخودرو وقتی اومدن بگو ماشین ریپ میزنه وخاموش میشه شاید درخواست امدادخودرو باعث بشه سنسور اکسیژن زودتربرسه قیمت آزاد اون هم ۲۵۰هزارتومان است
بعضی وقتا خودبخود خاموش میشه چه توحرکت چه ایستاده
به نظرشما ایران خودرو لیاقت اینوداره که ما ازش خودرو بخریم؟
21:23  1394/05/25
گزارش
پاسخ دادن
وحید
0

چه دلیلی وجود داره 10 مدل پراید داریم .وقتی می تونستیم 10 مدل سایپا داشته باشیم.چون سود توشه.توقعات مردم و دید مردم را اوردیم پایین .تا بتونیم گولشون بزنیم سرگرمشون کنیم .چدرا پژو داره واارد دهه 3 میشه.چرا دولت از خودرو ساز داخلی حمایت میکنه .تودرو وارداتیو تعرفه میبنده.ما محکوممیم بیکیفیت زندگی کنیم تا عده ای سود ببرن.من 8 ماه صبر کردم ماشینم را تحویل بدن .این خودرو کمیاب تیو فایو بقدری بی کیفیته یطعاتش ادم حالش بهم میخوره از سویچ تالاستیک.اشغال .شرکت های مثل لاستیک پیروزی با هفته ای 20 حلقه لاستیک با 2000 نفر نیرو دارن ورشکست میشن اونوقت خودرو ساز لاستیک پینی میزاره زیر ماشین.
00:31  1394/05/07
گزارش
پاسخ دادن
یاسین
3

سلام دوستان به نظر من این ماشین اصلا به کارد و رکاب نیازی نداره اینا ماله مدله قدیمیشه .همینجوری عالیه
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1394/02/08

وحید
4

بازار ایران به بازار مافیاایه هر چیزیو که توش بتونن سود بگیرن کمیابش می کنن الکی کیفیتشم میارن پایین ازش می دزدن با منت به ادم میفروشن .هر چیزی که سود نداشته باشه حتی اگه کیفیتش خوب باشه چو میندازن یه مشکلی داره تا مردم کمتر استقبال کنن فراونم می کنن تا بازارش خراب بشه .من سمند سورن داشتم قیافشم تو ماشینا ایرانی تکه ولی هر جا میبردی میزدن تو سسرش میگفتن بازار نداره .علتش چیه ؟چون دولت سوبسیت به خودرو ملی میده و کنترل و نظارت داره هم کیفیتش خوبه هم قیمتش ..ولی ایران خودرو با این دلالاش جا انداختن کسی ef7 و سورن نخره .همونطور که جا انداختن رنگ بد سفید روغنی را به رنگ های زیبای متالیک ترجیح بدیم فقط به خاطر بازار ..من الان پارس tu5گرفتم سفید روغنی که سختی خریدو فروش سورن را نکشم .هم گرونتر گرفتم .هم بی کیفیت تر هم قدرت کمتر.ولی بازار بهتر .اینها کلا به شعور مردم توهین می کنن و مردم می پذیرن .خودرو 3 ماه تو پارکینگه به من با 2 ماه تاخیر دادن که دلالشون سودش کم نشه اختللاف بابار با تهرخونش کم نشه .وقطی به جای کیفیت کاری کنن مردم تو سف باشنن همچین طرز فکرهایی مردم را..
00:21  1394/05/07
گزارش
پاسخ دادن
omid
0

حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایارن خودرو ماشین میسازه و خودش بین مردم جا میندازه که کیفیتش بده!!!!!!!!!

عزیز جان EF7 رو مردم نخریدند چون بیش از 60% قطعات موتور که از قطعات اصلی هم محسوب می شوند را باید از آلمانمی گرفت و قطعه سازان ایران هم نمی تونستند اونها رو تولید کنند و در نتیجه وقتی موتور خراب بشه احتمال اینکه قطعه اش پیدا نشه بسیار بسیار بالاست. در نتیجه به مرور زمان مردم از خرید اون صرفنظر کردند.
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/05/29

دانیال
1

سلام ،من تقریبا بیست روزه پارس lx تحویل گرفتم.تا الان باهاش 500 کیلومتر راه رفتم.تو این مدت ماشین 5 بار در حال حرکت تو سرعت بین 40 تا 60 کیلومتر خود به خود خاموش شد.ولی با استارت دوباره سریع روشن میشه.از دوستان عزیز خواهشمندم با نظرات کارشناسی راهنمایی کنند.باتشکر
16:09  1394/04/11
گزارش
پاسخ دادن
وحید
0

استپ موتورت خرابه .رله دوبلتم چک کن.
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1394/08/05

محمد
7

سلام دوستان
چند وقته یک خودروی پارس با مدل tu5 خریدم ...متاسفانه خودرو ناگهان گاز نمیخوره و چراغ چک روشن میشه...بعد از خاموش روشن کردن ماشین درست میشه...چندین بار به نمایندگی مراجعه کردم اما درست نمیشه ایا دوستان تجربه مشابه دارن
20:05  1394/03/27
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

اقا رضا خودتو کنترل کن
گزارش
پاسخ دادن
01:38  1394/12/13

کاربر: REZA XU7
0

افت کولر و چپ شدنش 5 ستاره داده.صندلیاش 10 ستاره داره.قیافه ش 100 ستاره داره. ام الچیوپ خودروهای ایرانیه
گزارش
پاسخ دادن
01:33  1394/12/13

عباس
0

از سوکت دلکو هست که کامل جا نیست اگه ریپ می زنه از وایر شمع هست که عوض بشه
گزارش
پاسخ دادن
23:32  1394/07/25

بهرام
6

همه اینهایی که گفتید ماشین های بی کیفیتی هستند
من منتظر ال 90 اتومات پارس خودرو هستم
17:39  1394/02/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hamed
11

ال نودو خدا بیامورزه معلوم نیست کی دوباره تولید بشه ایا بشه ایا نشه /از نظر موتوری عالیه ولی حداقل امکاناتو داره وقیمتشم نسبت به خودروهای هم ردش الکی بالاست قطعاتشم گرونه کلا ال90 بازار سیاهه از نظر هندلینگم یه مقدار ضعیف تره درست از نظر موتوری خیلی نسبت به ماشینای ایرانی بهتره ولی امکانات رفاهیش در حد پرایده موتورtu5دست کمی از موتور ال نود نداره قبلا206 داشتیم هرکار کاری دوست داشتی باهاش میتونستی بکنی بدون اینکه اخ بگه
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1394/02/12

کاربر: hamed
0

ایا توسربالایی یا موقع حرکت از حالت سکون کپ داره؟
موقع فشار دادن پدال گاز تاخیر داره؟
13:29  1394/02/10
گزارش
پاسخ دادن
علی نیازی
8

با سلام خدمت دوستان عزیز
من یه هفته پیش پژو پارس TU5 خریدم تا الان 1000 کیلومتر باهاش رفتم دو تا مشکل وجود داره می خواستم نظرتون رو بدوم تا ببینم برای رفع آنها چیکار کنم.
1: در 1000 کیلومتر به اندازه 4 علامت گیج روغن، روغن کم کرده که به نظر من غیر عادیه، یکی از سرویس کارا گفت ممکنه از روغن باشه چون ظاهرا ایران خودرو روغن خوبی داخل موتور نمی ریزه لطفا منو راهنمایی کنید از هر کی هم می پرسم میگن ماشین ما روغن کم نمی کنه.
2: در موقع حرکت و یا دنده معکوس در نقطه درگیر ماشین می لرزه البته نیمه درگیر اگه نگه دارم بهتر مشخص میشه.
14:54  1394/02/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام . میخواستم راهنمایی کنید ماشینم مدل 91 و 90000 تا راه رفته تو گیربکسش چه واسکازینی بریزم خوبه. میتونم بهران سهند بریزم؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1394/10/28

کاربر: hamed
6

احتمالا جنس روغنت خوب نبوده بخار شده
کم کردت در مسافت های مشخص مثلا در هر هزارتا به اندازه مشخص که تو دفترچه نوشته عادیه ولی مال شما با توجه به این میزان زیاد و صفر بودن ماشین حتما جنس روغن نامنساب بوده
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1394/02/10

کاربر: hamed
0

پاور ویندز داره؟
13:33  1394/01/26
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
4

چه جوابه قانع کننده ای !!!
از چه سایت معتبری !!!
تبلیغ که شاخ و دم نداره، همین شکلیه دیگه. بالاخره هر جوری شده یکی هم باید بیاد ام جی بخره که ورشکسته نشه. بعدشم خوب سرمایه گذاری خودشونه تو چین! چرا عکس نندازن باهاش. چون وزیر دفاع عکس انداخت شد ماشین خوب.
واقعا چه خوبه که به اینترنت دسترسی هست!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1393/07/22

پدرام
9

چینیه دیگه بابا ، حالا هی بگو...
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1393/07/24

کاربر: نریمان
10

شما همون بهتر که فقط از اینترنت در جهت حاشیه عمل کنی ، کسی که ادعای ماشین داره ولی مسابقات ۶۰ ساله BTCC انگلستان رو نمیشناسه ، جای شک داره و جالبتر اینکه ، مشخصه شما اصلا موریس گاراجز ۹۰ ساله رو هم نمیشناسید ، و فکر میکنی انگلیس تو چین سرمایه گذاری کرده !!!!، نه دوست عزیز ، ام جی یک برند قدیمی و اصیل انگلیسی هست که خط تولیدش در سال ۲۰۰۷ با سرمایه گذاری شرکت سایک چین شرکتی که 45 درصد سهام جنرال موتورز و 25 درصد شرکت وولکس واگن رو هم داره و خودروهایی همچون کادیلاک ، شورولت ، بیوک و انواع وولکس واگن رو تولید میکنه و هشتمین خودروساز بزرگ دنیاست ، اون چیزی که مسلمه ، اینه که اصالت ، طراحی و مهندسی ام جی در بیرمنگام انگلیس انجام و مونتازش هم تحت لایسنس بازرسان اروپایی انجام میگیره ، از نظر کیفیت کابین از کره ایها بالاتر و از ژاپنیها پایین تر هست ولی هندلینگ و موتورینگ عالی داره .
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1393/07/22

کاربر: نریمان
9

به شما پیشنهاد میکنم ، حتما مطالعه خودتون رو قبل از اظهار نظر بالا ببرید . هیوندایی کلا ۴۰ سال قدمت داره ولی ام جی ۹۰ سال ، زمانی که مهندسان ام جی توربوشارژر رو برای موتور خودرو در سال ۱۹۳۵ اختراع کردند ، کره ایها نمیدونستند دوچرخه چه شکلیه !!!
کسی که به چشم چینی سراغ این ماشین نمیره فقط سر خودش رو کلاه گذاشته و جیب دلالهای کره ای رو پر پول کرده. افتخارات ام جی و ۶ و ۳در سال ۲۰۱۴ :
- بهترین هندلینگ از دیدگاه مصرف کنندگان در اروپا
- ششمین خودروی ارزشمند برای خرید
- سومین برند قابل اطمینان در انگلیس
- ام جی ۳ ، جزو ۱۰ خودروی پرفروش در کلاس سوپر مینی در سال ۲۰۱۴
- کسب مقام دوم مسابقات رالی ۱۰ گانه انگلستان
( اول ، بی ام دبلیو ، دوم ، ام جی ، سوم ، هوندا ، چهارم ، فورد ، پنجم هوندا )
- افتخار کسب بهترین سازنده خودرو در مسابقات BTCC

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86801/best-car-manufacturers-2014
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014


http://www.btcc.net
http://www.aparat.com/MGClub

دیگه نگو که سایت اتواکسپرس هم ...
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1393/07/22

کاربر: hamed
0

پاور ویندز داره؟
13:33  1394/01/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hamed
0

میخوام بدونم کلاچش چطوریه؟ایا نرمه یا خشکه؟
شتابش چطوره؟
با تشکر
11:20  1394/01/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: navid noktehsanj
13

سلام من خودم مکتنیک خودرو هستم هم درسشو میخونم هم دوره هاشو رفتم .
من که موتور های ef7 سمند رو باز کردم حدود 1 ساعت و شایدم بیشتر طول کشید موتو رشو باز کنم.
این موتور چندان موتور خوبی نیس.
اگر 145 و بالاتر برین باید ببرین به موتور ماشین یه نگاهی بندازن احتمال باز کردنشم هست.
این موتور طراحشون آلمانی هست.و بعد طراحی که اومد ایران این موتور و در ایران مونتاژ میشه عملکرد بهتری الان نداره و فقظ تو زمان های مونتاژ موتور بهتر بود و بعد ها چندان تعریفی نداره .درسته قدرتش خوبه ولی وسایلاش سخت پیدا میشه و گرون و هم موتور سختی هست نسبت به موتور های دیگه.
و شما به دنا پول ندین چون ارزش 50 ملیونو نداره.
شما میتونین رو لیفان و ام وی ام 530 یا 550 حساب کنین.
تی یو فایو بهترین عملکردو رو 405 و پارس و 206 داره.کم خرج و قدرت بیشتر.
خودم پارس تی یو 5 دارم بهترینه.سر سیلندرش فلزی هست و خرج اضافی برا شما نداره.
من تی یو فایو پژو پارس رو صلاح میدونم
20:30  1394/01/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
11

احتمالا تا حالا تو سمند ef7 نشستی که اینقدر از پارس و موتورشان. تعریف میکنی، صرفا جهت اطلاع اینقدر هم که میگی موتور tu5 کم مصرف نیست کافیه برچسب انرژی این دو تا موتور رو یه نگاه بیندازی برای ef7 رده مصرفی d رو زده برای پارس tu5 رده مصرفش رو f زده یعنی باید فقط توش بنزین بریزی.
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1394/02/12

oMID
11

اتفاقا TU5 روی پارس و ۴۰۵ منتقد زیاد داره و خیلی ها به خاطر کشش کم و ضریب دنده های نامناسب ازش ایراد میگیرن اما هیچکس منکر این نیست که EF7 روی اتاق سنگین سمند به خوبی جواب گو هستش و از همه ماشینهای داخلی بهتر راه میره و به راحتی تا ۱۹۰،۲۰۰ کیلومتر بدون هیچ مشکلی راه میره و اونی که بعداز یکبار سرعت رفتن باید موتورش باز بشه ماشینهای فرمول ۱ هستش نه این ماشین.
مصرف سوختشم کمه و شتابش بالاس!
تعمیرکارشم هم بیرون هستش هم نمایندگی ها،قطعاتشم فراوونه!
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1394/02/12

کاربر: joker2010
9

سلام من بین سورن فانکشن(94) با پرشیاlxسال(tu5داشبورد جدید)و دنا(94) یکیو میخوام انتخاب کنم ولی نمیدونم کدومو از آشناها پرسیدم میگن موتور سورن و دنا(ef7) تعمیرکار خوب نداره و قطعاتشم گیر نمیاد.سختم تعمیر میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
02:35  1394/01/15
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 1 2
صفحه 2 از 2

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تحویل ۱۵ خرداد v1p : ۳۶ درصد سالانه، ولی فکر کنم روزهای تعطیل رسمی رو ازش کم میکنن
J4 مشکی : J4 مشکی ثبت نام ۱ اردیبهشت فاکتور و شاسی ۱۲ اردیبهشت بیمه و پلاک ۱۷ اردیبهشت ارسال مدارک ۱۹ اردیبهشت کارت و سند تا ۲۸ رسیدن خودشون میگن یک ماه بعد شاسی تحویل میدن،ولی خبری نیس...ی عده ۲۵ روزه تحویل گرفتن
محسن x5 : سلام دوستانی که ثبت نامی ۱۷ بهمن ایکس ۵ بودن با موعد تحویل ۳.۱۳ لطفا اطلاع بدن اگر شاسی شده ماشینشون یا اینکه خبری جدیدی از بابت فاکتور شدن دارن ممنون
حسین : شماره ای که تماس گرفتید رو به بگید ماهم تماس بگیریم
ه ایماs5 : تکمیل وجه ۲۲برج ۸ بوده تحویل ۲۲ برج ۱۱ هنوزماشین فاکتور نشده ۴ ماه تاخیر خورده ۱ میلیاردپول گرفتن من الان ۷ ماهه ماشین ندارم
S3 ابان : سلام.من همین الان تحویل گرفتم. سالن پر بود از اس ۳ ثبت نام ۹ابان شاسی ۲۸اسفند بیمه ۱/۲۰
T8و T9 : ثبت نام ۱۷ بهمن ۷ خرداد پلاک شده و ارسال مدارک سبز شده چراغ تحویل مدارک زرد چراغ تحویل خودرو قرمز ولی امروز مرا قافل گیر کردن ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تماس گرفتن اقا بیا تحویل بگیر ، رفتم و از تریلی پیدا کرده تحویلم دادن با مدارک و بیمه و سند ایشالله نوبت همه عزیزان
S3 بجنورد 13 آبان : مبارکه، برای جریمه دیرکرد اقدام کردین؟
تارا v1p : بعید میدونم کاش حداقل با چند هفته تاخیر بهت بدن
سیما : بچه ها امروز برام پیامک شاهین gl اومده نمیدونم بگیرم یا ن دلم سانروف میخواد از اون ور امکان داره ندن یا گرون کنن شما بودین چیکار میکردین؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پژو : سلام چه بهارید یا تابستان
رادین : سلام درست میگید. لطفا اگه کسی اطلاعات درستی داره ما رو هم در جریان بذاره.
دوگانه اسفند : مبلغ چقدر زدن که واریز کنی
207 اتومات دی مشکی : سلام امروز فاکتور شدم تکمیل وجه 26 آذر رنگ مشکی طرح عادی با کسورات 58 میلیون . حدودا چقدر طول میکشه تا تحویل بگیرم از نمایندگی؟ اصفهان هستیم
طاها : آر
زهرااسفند : خیلی جالبه هرموقع دعوتنامه پیشنهادی میادیه عده میریزن تواین گروه حرف افزایش قیمت میزنن وهرجورشده میخان توی دل مردموخالی کنن ازماست که برماست این ملت هیچ وقت درست نمیشن
بهراد : ممنون میشم اگه راهنمایی کنید و ما رو از این نگرانی و دلهره نجات بدید
محمد : سلام من تحویل اسفند بودم برام دعوتنامه کوئیک آمد برای کسی آمد من دوگانه ثبت نام کردم دوگانه رامی خوام
بهراد : دوست عزیزDena شما که میگید مشکل اعتبار گواهینامتون حل شد،یعنی الان دیگه وضعیتتون برنده نشده اید نیست؟ و عکس ثبت نام رو کجا دادید که حل شد؟فکس کردید برای ایران خودرو؟
حواله داران پارس : تجمع بزرگ حواله داران پارس بهار و تابستان 403جلو ایران خودرو #نه به توقف تولید پارس تا تحویل آخرین نفر سامانه یکپارچه# زمان یکشنبه 27خرداد 403 لطفاً توی همه گروه ها و سایت اطلاع رسانی کنید