فروش ویژه محصولات میتسوبیشی با تخفیف هفت درصدی

فروش ویژه محصولات میتسوبیشی با تخفیف هفت درصدی

 
شرکت وسام موتور، نماینده شیراز آرین موتور (نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران) در نمایشگاه خودرویی شیراز محصولات گروه خودروسازی میتسوبیشی را به همراه یک سکه بهار آزادی و 7 درصد تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.
بنابر گزارش‌ها، خودروهای عرضه شده در نمایشگاه شامل میتسوبیشی اوتلندر 2016، لنسر 1800، میراژ و ASX می‌شود که با تخفیف 1 درصدی به مشتریان عرضه می‌شود، ولی مدل‌های 2015 از میتسوبیشی اوتلندر با تخفیف ویژه 7 درصدی ثبت نام می‌شوند. علاوه بر تخفیفات ذکر شده، با خرید هر یک از خودروهای میتسوبیشی، یک سکه بهار آزادی هم به خریداران هدیه داده خواهد شد که خود مصداق تخفیف حدودا 1 میلیون تومانی به خریداران است.
قابل ذکر است که میتسوبیشی اوتلندر با موتوری 2360 سی سی چهار سیلندر عرضه خواهد شد که قدرت موتور آن به 166 اسب بخار و گشتاور آن هم به 220 نیوتن متر می‌رسد. به لطف استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده دستی، شتاب این خودرو به 10.2 ثانیه رسیده و مصرف سوخت آن هم به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، حداقل 9.3 لیتر اعلام شده است.
میتسوبیشی ASX هم پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2 لیتری را در خود جای داده که می‌تواند با کمک قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 197 نیوتن متری، شتابی حداقل 11.5 ثانیه‌ای را به ثبت برساند. برای انتقال نیروی تولیدی موتور این کراس اوور هم از جعبه دنده‌‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که مصرف سوختی 8.4 لیتری را به همراه داشته است.
میتسوبیشی لنسر دو پیشرانه 1.6 لیتری و 1.8 لیتری دارد که نسخه 1.6 لیتری آن قدرتی 117 اسب بخاری و گشتاوری 154 نیوتن متری داشته و همچنین نسخه 1.8 لیتری هم توان تولید حداکثر قدرتی 142 اسب بخاری را در کنار گشتاور 176 نیوتن متری دارد.
خودروی کوچک میتسوبیشی میراژ هم قلبی 3 سیلندر 1.2 لیتری در سینه خود دارد که در دور موتور 6000 می‌تواند قدرتی 77 اسب بخاری و گشتاوری 100 نیوتن متری تولید کند. برای این خودرو هم از جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT استفاده شده که شتابی 13.8 ثانیه‌ای و مصرف سوختی 5.9 لیتری را به همراه داشته است.
 
 
 

منبع

آرین موتور

 

برچسب : خودرو , فروش ویژه , فروش ویژه میتسوبیشی , تخفیف محصولات میتسوبیشی , ارین موتور , فروش محصولات ارین موتور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

7 نظر

کاربر: m&z
2

"آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا"
به دلیل درخشش میتسوبیشی در کشور ما در دهه نود، تا مدت ها جای خالی این برند احساس میشد و محصولاتی همچون پاجرو و گالانت و لنسر خاطرات خیلی خوبی در ذهن ما جا گذاشتن، ولی جدیدا محصولاتی از این خودروساز با قیمت های فضایی وارد بازار شده که اصلا درخور نام این ژاپنی پیشرو نیست.
15:40  1395/04/27
پاسخ دادن
مرتضي
0

درسته ولي حيف كه آرين موتور براي سود بيشتر محصولات تايلندي ميتسوبيشي را وارد مي كند
16:06  1395/04/27

حميد
0

واقعا" ؟
19:07  1395/04/27

مرتضي
6

ميگن محصولات ارين موتور تايلندين و ژاپني نيستن .
وين كد چيه و كجاي خودرو نوشته مي شه كه بفهميم يه ماشين ساخت كجاست؟
17:55  1395/04/26
پاسخ دادن
علي
0

عزيزم وين كد رو جايي از ماشين نمي توني پيدا كني
بلكه يك شماره چند رقمي ( به همراه حروف ) است كه بصورت عمودي
پشت كارت انتظامي نوشته مي شه .
كه حرف اول آن معرف كشور سازنده خودرو است . بعنوان مثال :
I : ايران
K : كره جنوبي
J : ژاپن
T : تايلند
C : چين
و . . .
11:42  1395/04/27

مجید
0

جلو پنجره این ماشین ادم رو به یاد جلو پنجره لکسوز میندازه برای همچین کمپانی بزرگی کپی برداربی زیاد جالب نیست.
17:45  1395/04/26
پاسخ دادن
مجید
0

جلو پنجره این ماشین ادم رو به یاد جلو پنجره لکسوز میندازه برای همچین کمپانی بزرگی کپی برداربی زیاد جالب نیست.
17:45  1395/04/26
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Samir : دوستان چه شهرایی هستید؟
حسن : سلام منم تحویل ۲۱ اسفند بوده هنوز هیچ خبری ازش نیست
تارا v4 : سلام همش دروغ همش دروغ تا کی این دروغامیخوان خورد ملت بدن منم ۲۱ اسفند تحویل بوده الان ۳ ماه هست تو تاخیر هست هیچ کس جوابگو نیست
پارس تبدیل پیش فروش به تارا : سلام دوستان دعوتنامه پیش فروش تیرماه اومد منم عصر ۲۹۷ تومن واریز کردم خدارو شکر در رفتیم وگرنه ضمضمه گران کردن داشتن باز هم
J4 : بله اقساطی بوده. امروز آخر وقت کارت ماشین پست شد. زنگ زدم شرکت گفتن تیر ماه موعد تحویلت هست ولی 12 خرداد شما آماده تحویل باش.خدا میدونه تحویل میدن یا نه.
امیر : اره داداش ولی الان ۱۹ م اینا فاکتور شده یعنی طلسم ۱۸ م شکست بلاخره داره فاکتور میشه نگران نباشید
سلطان : دوست عزیز هربار که پیامک میاد خیلی از دوستان هی میگن این اخرین پیامکه؟نه دوستان عزیز به احتمال قوی تا۱۵مرداد پیامک واریز شاهین جی میاد نگران نباشید
فروش فوری شاهین اتومات پذیرش 21 دی : نسبت به نظر قبلی دقیقاً هفته قبل هم یکی از دوستان همین وعده رو نقل کرد که گویا پذیرش های فروش فوری دو دسته شدن و پذیرش های 18 دی ماه و پذیرش 25 دی ماه دوستان من تماس گرفتم گفتند هیچی معلوم نیست حتی پذیرش 18 دی رو هم نگفت هنوز فاکتور شده بار ها این مسئله که یه سری ها میگن شرکت فروش فوری هارو دو قسمت کرده را بهش گفتم گفت ما همینقدر می‌دونیم و درباره این تقسیم ها هم چیزی خبر نداریم خلاصه این که مشابه صحبت این دوستمون را یا خودش یا یه بنده خدای دیگه هفته قبل مطرح کرده بود که بعد 18 دی را هفته بعد که این هفته باشه میدن الان دقیقاً همون هفته است و دوباره میگن بیست پنجمی هارو به قول خودش هفته بعد شروع میشه میتونید اسکرول کنید پایین صفحه پیدا کنید این وعده وعید های تکراری راه گشا نیست چند بار بحث تامین قطعات قسمت ساندروف را دارن میگن که باور کردنش سخته چرا که من به سبب کارم هر روز کامیون های حمل ماشین های سایپا رو میبینم که دارن شاهین اتومات با سانروف حمل می کنند و سانروف هم دارن مخلص کلام اینکه به هیچ عنوان شفاف سازی صورت نگرفته و همچین خبر هایی را هم نمیشه اعتماد کرد
مهران : سلام ۲۳ آبان ثبت نام کردن هنوز شاسی نشده جک s3 هر موقع هم تماس میگیرم هیچ جواب مشخصی نمیدن توروخدا کرمان موتور ثبت نام نکنین
وی۱ پلاس اردیبهشت : والا ما تحویل اردیبهشتیم هنوز فاکتور هم نشدیم.زودتر از موعد کجا بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو 6 رشت : دوستان یکی بیاد خبرهای خوب بده خسته شدیم از بس خبرهای بد شنیدیم
تیگو 7پرو : ببخشید تیگو 7پرمییوم هستش ماشینتون
پارس سفارشی : با خدا بازار پر از پارس سفارشی 403 بعد به ما میگن تولید نداریم برید آگهی ها را نگاه کنید 650
یاس : بعدش از خواب پریدی؟؟؟ برو اینجا جای دلال بازی نیست. برو جیگر
دوگانه بهمن دزفول : مبارکتون باشه چرخش بچرخه ،سالم بایی، تیه حسیدون کور
پیش فروش دی ماه دوگانه : من دی ماهی هستم هنوز فاکتور نشدم
دوگانه بهمن دزفول : درود برشما حسین آقا، دوگانه بهمن بودی ؟ طرح مبعث اسفند 1401؟
سلام : داداش ادم از این دزدها خیر نمیبینه
رسول دوگانه بهمن : دی ماهی کسی مونده که فاکتور نشده باشه خواهشا اون های که موندن تیک بزنن
ساندرو : همدان استپ وی 2100 با نظر کارشناسان دادگستری برداشت شد