شرایط خرید آریزو 5 با پرداخت 20 میلیون تومان 

 

شرایط خرید آریزو 5 با پرداخت 20 میلیون تومان

 
شرکت مدیران خودرو برای خدمت رسانی بهتر به خریداران خود طرح خرید اقساطی خود برای خودروی آریزو5 کلید زد.
شرکت مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش خود برای محصول آریزو5 دو مدل فروش نقدی و قسطی را ارائه کرده است.
در این بخشنامه قیمت فروش نقدی آریزو5 مدل Excellent، 745 میلیون و پانصد و ده هزار ریال اعلام شده و خریداران باید در زمان ثبت نام کل این مبلغ را واریز نمایند.
 
 
همچنین سود انصراف از خرید در این مدل فروش 16 درصد و زمان تحویل خودرو 30 روز اعلام شده است و در صورتیکه شرکت در زمان اعلام شده خودرو را تحویل ندهد 20 درصد سود تاخیر به خریداران پرداخت می نماید.
همچنین قیمت نقدی آریزو 5 مدل لاکچری در بخشنامه جدید 694 میلیون و ده هزار ریال اعلام شده و سایر شرایط همانند مدل اکسلنت خواهد بود.
اما شرکت چری و مدیران خودرو برای این دو مدل خودروی آریزو 5 خود طرح فروش قسطی را هم در نظر گرفته اند که بر این اساس علاقه مندان به خودروی آریزو5 اکسلنت برای پیش ثبت نام باید 223 میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال پرداخت کرده و در زمان صدور دعوتنامه 30 درصد دیگر از مبلغ را واریز می نمایید.
 
 
در ادامه برای مبلغ باقی مانده شما از تسهیلات 12 تا 24 ماهه استفاده کرده و خودروی خود را بعد از 60 روز تحویل خواهید گرفت. سود مشارکت و انصراف در این نوع خرید 22 و 16 درصد در نظر گرفته شده است.
اگر شما خواهان نوع لاکچری این خودروهستید نیز باید بدانید تنها با پیش پرداخت 208 میلیون و دویست و سه هزار ریال می توانید ثبت نام کرده و در هنگام صدور دعوتنامه نیز 30 درصد مبلغ را واریز خواهید کرد و مابقی را با دریافت تسهیلات 12 تا 24 ماهه پرداخت می نمایید.
 
 
 
 

منبع

مدیران خودرو

 

برچسب : خودرو , فروش اقساطی خودرو , فروش آریزو5 , مدیران خودرو , چری , بازار خودرو , شرایط فروش خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

کاربر: m&z
1

بالاخره چری یه خودرو با چهره منطقی تولید کرد
13:09  1395/06/07
پاسخ دادن
مردانی
0

جان هر کی دوس دارین نخرین...نخرین
12:49  1395/06/07
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
2

برای کسی ک صاحب اول و آخر ماشینشه بد نیست. اما اون بنده خدایی که میخواد بعد از مدتی ماشینشو بفروشه تا وقتی قسطای ماشینو پرداخت کنه دیگه ماشینش ارزشی نداره و ضرر سنگینی رو متحمل میشه.
حداقل چینیها این مزیت رو دارن که مثل بقیه دنیا کالای مصرفی محسوب میشن نه سرمایه ای.
02:22  1395/06/07
پاسخ دادن
رامتین
3

دوستان دولت تعرفه مونتاژ خودروهای چینی را بالا برد. شاید این موضوع از ترس دولت بوده که چینیها دیگه فروش نکنند. اما از طرفی موجب شد قیمت خودروهای چینی بطور محسوسی افزایش پیدا کنه و فکر میکنم بشدت خریدارهاش کمتر شه. دیگه کی حاضره ام وی ام110 را 33میلیون بده!!! حتما دوستان اطلاع داشته باشید که قیمت قطعات خودروهای چینی بسیار گرونه. چیزی بیشتر از مثلا سوناتا. بنابراین چینیها بزودی مرخص میشند.
17:37  1395/06/06
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
1

با این قیمت های جدیدش که به هیچ وجه ارزش خریدن نداره.
17:06  1395/06/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جهان : طی چند روز پیش رو برات شاسی میزنن
یاشار : خدایی اطلس میگن خوبه ولی نمیدونم ارزش خرید داره یا نه لطفا اگه کسی بتونه یه راهنمایی کنه ماشینه خوبی هس یا نه من خودم کویک Rداشتیم خیلی عالی بود اگه مثل کویک باشه دیگه خیلی خوبه دوستان ایا اطلس ارزش خرید رو داره یا نه و مشتریش خوب هس یا نه لطفا یه کسی راهنمایی کنه ممنون
مصطفی : سلام دوستان یک ماه دقیق بعد از تکمیل وجه تحویل میدن یک روز هم دیر تر نمیدن انقد نگران نباشید
مهرداد۷۵ : دوستان ظاهرا اونهایی که پیش فروش بودن را نسبت به فروش فوری ها دیرتر فاکتور میکنن بخاطر همین تاریخ تحویل بعضی عقب جلو شده فروش فوریها تا ۲۴ فاکتور شدن
رادمهر : پیش فروش ۱۲ درصد فروش فوری ۱۴ درصد
تارا پنج دنده مشکی : سلام دوستان من تحویل 6بهمن هستم ولی هنوز فاکتور نشدم از دوستانی که تجربه دارن به نظر شما کی فاکتور میشم ممنون از لطفتون
مجتبی S3 : تاریخ ثبت نام ششم آبان تکمیل وجه ۵آذر فاکتور ۲۱ اسفند بیمه ۲۲ اسفند پلاک ۲۰ فروردین تحویل مدارک ۲۵ فروردین
فردین : منم همینطور چه اشتباهی کردیم واریز کردیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمید هایما اس5 : سلام دوست عزیز.تا زمانیکه خودرو فاکتور نشده سود تاخیر محاسبه نمیشه.بنا بر گفته کارشناسان ایران خودرو اس5 فقط شامل افزایش حق بیمه میشه.ضمنا بنده قسمت پرداخت وجوه میزنم نوشته ردیف قرداد بدهی ندارد.
اسفندی منتظر : درود مشکلی نداره برو انجام بده اماده باشهربهتره
علی : هیچی
Tigo 8 pro max ie : مدیران خودرو و چری اگه دنبال حقتون هستید لینک زیر کپی کنید و در کارازار شرکت کنید امضا جمع کنید شاید صدامون جایی رسید https://www.karzar.net/115112 تمام شبکه های اجتماعی پخش کنید هر یک نفر یک هدفه نزدیک تر
pooria : ممنونم ازت تشکر
رانا خراسان رضوی : 18 دی ماه 1402تکمیل وجه و 30 بهمن تحویل ،هنوز هیچ خبری نشده
مسعود : باسلام از عزیزان دیماهی 26 به بعد کسی تحویل گرفته
ال ایکس زمستان : ول کنید شورشو درآوردین همش تجمع بهار تابستان بسوزه واسعه تجمعات شما زمستانیها قیمت قطعیه شمامصرف کننده نیستی همتون واسعه سودش میخواهید اونهایی که مصرف کننده بودن واریزکردن
مغان : 141 میلیون
محسن ارمانی : از استکانی یا یکی از سوپاپ خراب شده