طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی

 

طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی

 
منصوری به عنوان یکی از مشهورترین کمپانی های تیونینگ خودروهای فوق لوکس در نمایشگاه ژنو حاضر شده و برخی از شاخص ترین خودروهای خود را به این رویداد مهم آورده است.
 
بنتلی به عنوان رقیب هم وطن رولزرویس، مورد توجه قشر خاصی از ثروتمندان قرار داد، چرا که تا حدی از ریشه های کلاسیک خود فاصله گرفته و برخلاف رولزرویس مالکین جوان تری را به سوی خود جلب می کند.
 
طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی
 
به هر روی منصوری در این پروژه بار دیگر خودروی ایده آلی را به خصوص مطابق سلیقه اعراب حوزه خلیج فارس ارائه کرده است و ترکیب طلایی و سفید با رینگ های سایز بزرگ آب طلا کاری شده شاهد همین مدعاست.
 
در فضای داخل کابین نیز مشابه پروژه رولزرویسی که ماه قبل توسط این تیونر رونمایی شد، برخی قطعات شاخص و فلزی با ورقه نازکی از طلا پوشیده شده اند.
 
طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی
 
بدین ترتیب سرنشینان خوش سلیقه این بنتلی فوق العاده خاص می توانند ترکیبی از چرم طبیعی، قطعات فیبرکربن ساخت منصوری و قطعات فلزی طلا کاری شده را در کنار قدرت و گشتاور عظیم پیشرانه این بنتلی زیبا تجربه کنند.
 
طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی
 
منصوری نه با هدف رکورد شکنی، بلکه در جهت تکمیل پروژه تیونینگ با استانداردهای خاص خود دست به ارتقاء پیشرانه W12 تویین توربو با حجم 6.0 لیتر زده است و با افزایش 120 اسب بخاری قدرت، 745 واحد توان و 950 نیوتن متر گشتاور را از سینه این سدان لوکس بیرون کشیده است.
 
طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی
 
چنین ارقامی برای به حرکت درآوردن یک تریلیر 18 چرخ (به شرط استفاده از گیربکس مناسب) کفایت می کند ولی برای بنتلی 2.0 تنی نتیجه امر کاهش 0.6 ثانیه ای شتاب و رسیدن به رقم تحسین برانگیز 4.0 ثانیه برای طی 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت بوده است.
 
طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی
 
این درحالیست که احتمالا حداکثر سرعت هم از 320 کیلومتر استاندارد فراتر رفته و سرنشینان خوش شانس این بنتلی می توانند به داشتن یکی از سریعترین سدان های دنیا افتخار کنند.
 
طلاکاری بنتلی فلایینگ اسپور، هنر ایرانی
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , کمپانی منصوری , تیونینگ خودرو , خودرو لوکس , سوپر اسپرت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

مهدی
0

خداییش خیلی بیریخت شده
15:15  1395/06/22
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
0

اتفاقا دل منو که برده. خیلی خوشکل و لوکس شده.
16:26  1395/06/23

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 سفید* تهران* : شما نمیتونی جلوی چک صیادی رو بگیری مگر اینکه دستور قاضی رو براش بگیری اونهم شرایط خاص مگر باج گیری یا دزدی یا این چیزها . اگر هم چک پاس نکنی فقط حسابهات رو مسدود میکنی بجای این وقت تلف کردنها برو شکایت کن از کرمان موتور
نبیلی : برای شما فاکتور شد ؟
s3 سفید* تهران* : با شماره قرارداد و کد ملی باید وارد بشی اون طور شماره شاسی رو میبینی
فرامرز مهر : من هم اقدام به مسدود کردن چک میکنم شکایت هم میکنم
آمنه : کسی هست پیش فروش طرح جوانی نوشته باشه اسفند تکمیل وجه کرده باشه تحویل گرفته باشه...؟؟ من اطلس خرداد ۱۴۰۲ اسم نوشتم دی یه ۲۰۰ میلیون و اسفند تکمیل وجه کردم زده بود ۳۰ روز بعداز تکمیل وجه قرار بود تحویل بدن هنوز فاکتورم نشده... خدا ازشون نگذره تازه خوب طرح مادانه وای به حال دیگران....
شاهین اتوماتیک : پس پیش فروش شاهین اتومات چی میشه پذیرش 24 مهرماه 1402
T8و T9 : ما نمیدونیم چه جوری هاست ، برای ما چراغ های فاکتور شده سبز شده و در مرحله صدور بیمه است ، ولی پایین قسمت شماره شاسی و قرارداد ،هیچ چیزی درج نشده ، چه جوری خودرو فاکتور شده که شماره شاسی درج نشده ، اینها به خاطر اینکه صدای ملت را یکم مهار کنن ،میان به دروغ چراغ ها را سبز میکنن ولی عملا چیزی خبری نیست ، یا ما سوادمون کمه یا اینها خیلی زرنگ هستن، من بدبختی هستم یه ماکسیما داشتم و رفتم تی ۸ ثبت نام کردم و گفتم تی ۸ بیاد بعد ماکسیما را بفروشم ،تو این مدت تا ماشین بیاد پیاده نباشم ولی چند روز دیدم تی ۹ ثبت نام داره ،بردم ماکسیما ام را که خیلی مشتری داشت را فروختم پولش را دادم برلی تی ۹ هم ثبت نام کردم، گفتم هر کدوم بهتره سوار بشم ولی همچنان سوار بر اسنپ هستم ،،،،،
اسفند ماه ۱۴۰۱ : خدا ازتون نگذره آه لاله این همه مردم آخرش میگیره اینقدر مردم اذیت نکنین بخدا پس میدین
تارا : برای هزارمین بار تاریخ فاکتور بروز شد که هیج، این چرا وضعیت زده ثبت نام؟ قبلا احراز شده نوشته بود! بعد تو صفحه اول، مقابل نمایندگی تحویل یه کد بود که اونم نیست!؟؟
تارا اتوماتیک نقره‌ای : سلام دو هفته اس که توی قسمت فاکتور شده مونده ولی تیک نخورده ،یعنی فاکتور نشده !!!! خیلی اعصاب خردکنه، بدهی هم ندارم و نزدیک دو ساله از واریز وجه اول گذشته وجه دوم هم بهمن چهارصد دو و موعد تحویل اسفند چقدر دیگه طول میکشه تا فاکتور بشه؟ نمایندگی هم نمیدونه!
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد از شیراز : بخشنامه 4712 پارس ساده 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😤😤🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
احد دوگانه دی : آقا سعید سخا را کی داده بودی؟دوگانه دی بودی؟
شایان بهاری : مطابق روال حدسم از 20 ام خرداده
شایان بهاری : 11677696 فاکتور گردید .
بهمن ساینا دو گانه : بهمن کسی فاکتور شده
مهران : منم 4723هستم هنوز پیامکی نیومده برام
فوری اردیبهشت : سلام آقای بهاری فوری های اردیبهشت از چه تاریخی شروع به فاکتور میشه
سورن موتور جدید : اگر سود 36درصد بدن که مشکلی نداریم ،ماشین اونجا بمونه فقط سودشو هرماه بدن،سود 3درصد میدن،اونم اگر بدن،
روح بهمن : به امید خدا ازشنبه بهمن ماهیا فاکتور میشن
اریزو 6 : سلام خدا قوت کسی خبر از تحویل اریزو 6نداره دیگه شد110 روز که تکمیل وجه شده پسکیمیخوان بدندن