سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار 

 

سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار

 
نمایشگاه اتومبیل سِما (SEMA) یکی از خاص ترین و جذاب ترین گردهمایی های خودرویی است که هر ساله در هفته اول ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود.
 
در این نمایشگاه قطعه سازان، نمایندگی ها، تیونرها، توزیع کنندگان و در کل فعالان حاضر در بخش های مختلف صنعت خودرو گرد هم آمده و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
کمپانی کره ای هیوندای برای شرکت در این نمایشگاه با تیونر آمریکایی بیسیموتو (Bisimoto) وارد همکاری شده و با یک محصول غیرمنتظره در آن حاضر خواهد شد.
 
خودرویی که برای آماده سازی انتخاب شده، شاسی بلند محبوب و پرطرفدار سانتافه است که شهرت جهانی تری نسبت به سایر محصولات هیوندای دارد؛ مخصوصا در آمریکای شمالی که از بدو ورود در سال 2000 به یکی از پرفروش ترین اتومبیل های کره ای تبدیل شده است.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
سانتافه تیون شده برای نمایشگاه سمای 2016 هم در نمای خارجی و هم در بخش فنی ویژگی های فوق العاده هیجان انگیزی دارد. در بخش ظاهری اولین چیزی که خودنمایی می کند.
 
رنگ آمیزی خاص بدنه و ترکیب زیبای رنگ قرمز و خاکستری است که آن را بیشتر شبیه اتومبیل های مسابقه ای کرده؛ ارتفاع کمتر خودرو نسبت به نسخه استاندارد و استفاده از رینگ های 19 اینچی با لاستیک های تویو نیز باعث جلب توجه بیشتر این مدل خاص می شوند. در نهایت، نصب رکاب های جانبی نیز بخش دیگری از مشخصه های ظاهری این مدل نمایشگاهی جذاب هستند.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
اما جالب ترین ویژگی این سانتافه به بخش فنی مربوط می شود. مهندسین بیسموتو با نصب یک موتور 3.8 لیتری V6 و ایجاد تغییرات بسیار گسترده در آن موفق به استخراج 1040 اسب بخار قدرت شده اند که برای یک شاسی بلند رقم فوق العاده بالایی محسوب می شود. برای مقایسه بد نیست بدانید که قدرتمندترین نسخه استاندارد سانتافه 290 اسب بخار قدرت دارد.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
از آنجایی که موتور نصب شده بسیار قدرتمندتر از نمونه های استاندارد است، انتقال نیرو به چرخ ها نیازمند گیربکسی مقاوم تر می باشد؛ به همین دلیل تیونر مورد نظر گیربکس شش دنده دستی جنسیس R-Spec را جایگزین نسخه استاندارد کرده است. ناگفته نماند این اتومبیل بصورت دیفرانسیل عقب بوده و نیرو فقط به چرخ های عقب منتقل می شود.
 
با این مشخصات فنی خیره کننده و بهینه سازی های انجام شده در بدنه، از شتاب و سرعت این سانتافه خاص که Santa-Fast (سانتافه سریع) نام گذاری شده اطلاعاتی منتشر نشده است. مالک کمپانی بیسیموتو با نام بیسی ازوریوها (Bisi Ezerioha) درباره این شاسی بلند منحصر به فرد گفته: “شاسی بلند سانتافست ما نمونه عینی از یک کانسپت با قابلیت های رانندگی مثال زدنی است که مشتریان ما می توانند در انجام امور روزانه نیز بر روی آن حساب کنند.”
 
اول نوامبر امسال نمایشگاه اتومبیل سما 2016 افتتاح خواهد شد، تا آن روز باید منتظر اطلاعات بیشتر از این سانتافه فوق سریع باشیم.
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , سانتافه , سوپر خودرو , هیوندای , تقویت خودرو , تیونینگ






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باران : نه اونایی که ساینا ثبت نام کردن سهند واطلس وساینا اومده برای شاهین همون شاهین اومده
... : برید نمایندگی که انتخاب کردین برگه قرارداد بگیرید
صبا : سلام دوستان بالاخره کسی متوجه شد چی به چیه اجباریه یا اختیاری ؟فارس من تورو خدا شما پیگیری کن حرفمون و اعتراضمون رو چجوری به گوش مسئولین و سایپا برسونیم
آمنه : سلام...من خودم ب شخصه رفتم از سازمان یکپارچه شکایت کردم هم از سایپا خرداد ۱۴۰۲ اسم نوشتم طرح ویژه مادران قرار بوده ۱۷ فروردین ماشین بدن هنوز ندادن رفتم دادگاه آخرش ی کارگذار سایپا خدا لعنت شون کنه‌‌‌‌...‌گفت میخوان از دولت مجوز افضایشه قیمت بگیرن برای همین از ۱۴ بهمن ن فاکتور میکنن ن....یکم فقط قطره چکانی‌‌‌.‌‌‌..بعد افضایش قیمت کردن جلوی فاکتور و تحویل یک دفه باز میکنن و ماشالله مردم ایران عقل شون ب چشم شونه ‌‌....گرون شده مردم هجوم اوردن برای خرید.‌‌.‌‌‌.حالا بیا ب اینا ثابت کن ک اینا یک سال اسم نوشتن قیمت قدیمه.‌....اینه سایاست کثیف سایپا الشالله ک خدا ازشون نگذره.‌‌..مخصوصا مدیر عامل سایپا به حال روز ما دچار شه.‌‌‌‌.‌‌‌..منه مادر ک امید ماشین دادن کلی قرض،طلا.‌‌‌...فروختم ((این بود طرح ویژه مادران))
علی s3 : سلام داداش شما عنوان شکایتت چی بود؟ من در خصوص اختفا و عدم تحویل خودرو به مشتری شکایت کردم هنوز خبری نشده
پلنگ : آقا میثم شما از اونایی هستید که ساینا شرکت کرده بودید یا شاهین؟ میخوام بدونم اونایی که ساینا بودن ولی سهند و ساینا و اطلس رو واریز نکردن شاهین براشون اومده یا خود اونایی که از اولشم شاهین شرکت کرده بودن؟ واقعا شاهین عالیه مبارک باشه کاش منم جای سهند شاهین برام میومد
j7 : سلام پرداختی بانک صادرات بله این هفته یکشنبه فاکتور شد فرداش هم بیمه
j4 : اون مرحله ارسال مدارک که بعد از قرارداد داخل سایت هست مربوط به ارسال مدارک خرید شما به کارخانه ست.ارسال مدارک ماشین مرحله یکی مونده به تحدیله که طبق تجربه ی من 20 روز هم طول میکشه چون مدارک در این بین باید یکبار از راهور بره کارخونه بعد برای شما پست بشه.
j7 : سلام بانک صادرات پرداختی 17 ابان این هفته هم فاکتور شده و هم بیمه
بهراد : من تماس گرفتم دیروز و کد ملی رو کارشناس نگاه کرد و گفت اسمتون هست .پرسید مشکل چیه گفتم چند ماهه منتظر پیامک هستیم گفت به زودی میاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا تحویل اسفند : سورنی که دیروز تبدیل شده الان داره فاکتور میشه ما هم 3 ماهه تو تاخیریم جالبه 🙄
ارسام : اره پیامک اومده
ع : داره
سورن دوگانه دیماه : سلام دوستان منم تبدیل زدم قیمت 207 348بود سورن 377
ارسام : در جواب حسین اره پیامک اومده
پارس : واسه بعضی ها پیام رفته واسه خیلی‌ها هم هنوز پیام نیومده زنگ میزنم میگه منتظر باشید شما هم زنگ بزنید
علی ف : دوستان شما را به خدا دنبال گرفتن حقتان باشید تجمع نمیکنید زنگ بزنید اون کارو که میتوانید بکنید این دویست میلیون پول زوزه باید بدیم حق بچه ها واخانوادمونه من زنگ زدم صدا وسیما گفتم شما یه گذارش تهیه کنید بگید دلیل این گرانی چیه چرا فراخوان 207 مال تیر ماه را دیروز فرستادن با قیمت پارسال به قرآن زورررررررررره پول ززززززوررررررره بفهمید واریز نکنید فعلا
محمد پژو پارس : دوستان فردا و پس فردا رئیس در قم هست جهت اعتراض کسانی که اهل قم هستند در حرم یا استانداری قدیم جمع شویم
اتومات : کجا مثل گاو خداحافظی میکنی میری لااقل چند سوال جواب بده ؟
ابراهیم تیگو 8پرو : سلام دوستان امروز مجوز تشخیص صادر شد یا نه؟؟؟ قراداد12/12 خرید اقساطی تایید لیزینگ 1/20 تخصیص2/1 بانک شهر هنوز فاکتور نخورده منتظر ترخیصزماشین های آماده اییم ک آن شاله برای ما هم فاکتور بخوره