کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت

 

کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت

 
زمان حضور سانگ یانگ در ایران به ورود یکی از‌ اولین شاسی بلندهای شهری در دهه 80 باز می گردد .موسو با قیمت مناسب ، ظاهر مدرن ، وجود تکنولوژی نسبتا بالا و عدم وجود بازار رقابتی در آن سال ها بسیار محبوب بود
 
جذاب ترین ویژگی موسو که بیشتر از هر چیز راجع به آن صحبت می شود موتورهای آن است که طراحی مرسدس بنز هستند. موتورهای این خودرو گرچه توسط خود سنگ یانگ مونتاژ می شدند اما موتور بنزینی 3.2 لیتر 6 سیلندر و موتور دیزلی 2.9 لیتر 5 سیلندر همان موتورهای به کار رفته در مرسدس W210 E320 و مرسدس G Class بود.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
مجموعه تکنولوژی مرسدس و قیمت گذاری رقابتی در بازار ایران و کیفیت خوب سانگ یانگ باعث به وجود آمدن شرایط رقابتی برای این برند کمتر شناخته شده در بازار ایران بوده است و در چند سال اخیر نیز به لطف تغییر روش طراحی، محبوبیت محصولات سنگ یانگ در بازار افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.
 
البته این روزها واردات خودروهای مجهز به موتورهای بیش از 2.5 لیتر ممنوع است و کوراندو تنها با موتوری 2.0 لیتری در بازار کشورمان عرضه می شود.
 
با این حال کوراندو قابلیت های مناسبی را در زمینه آفرود ارائه می دهد و از این نظر بیش از سایر کراس اوور های موجود در بازار مورد توجه علاقه مندان به آفرود و طبیعت گردی قرار دارد.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
کوراندو در گذشته با ظاهر کاملا جعبه ای شکل و خشک حس رانندگی آفرود را به راننده القا می کرد اما با تغییراتی که در سال های قبل صورت گرفته امروز با شاسی بلند 4 در شهری کوچکی در کلاس نیسان قشقایی و میتسوبیشی ASX رو به رو هستیم با طراحی ظاهری که بیشتر فاکتورهای شهری در آن رعایت شده تا طیف وسیع تری از رانندگان را به خودش اختصاص بدهد.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
کوراندو 2017 به همراه موتور 4 سیلند خطی 2000 سی سی با قدرتی معادل 150 اسب بخار در دور موتور 6000 و حداکثر گشتاور 197 نیوتن عرضه خواهد شد که حداقل بر روی کاغذ از بسیاری از رقبا قدرتمند تر ظاهر شده.
 
در مدل 2017 تنها تغییر ظاهری به تعویض رینگ ها به مدل 18 اینچی با رنگ دیاموند کات مربوط می شود.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
کوراندو به سیستم فنربندی مولتی لینک برای چرخ های عقب و سامانه کمک به آغاز حرکت در سربالایی HSA، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بعلاوه سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم کنترل سرعت خودرو در شیب (HDC) است .
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
در بخش امکانات رفاهی کوراندرو 2017 در بالاترین حد ممکن یعنی مدل پرمیوم پلاس شاهد افزوده شدن فرمان برقی (EPS) ،  قفل فرمان برقی (ESCL)  و صندلی های مجهز به گرم کن و سرد کن هستیم .
قیمت پایه سنگ یانگ کوراندو در حال حاضر 136.5 میلیون تومان (بدون احتساب مالیات) اعلام شده است و از این رو به نظر می رسد که با توجه به هزینه های جانبی در نهایت شاهد رسیدن قیمت کوراندو 2017 به حدود 145 الی 150 میلیون تومان در بازار فروش باشیم.
 
محدوده قیمتی ای که کوراندو را مستقیما رو در روی میتسوبیشی ASX، مدل های صفر کیلومتر نسل قبل کیا اسپورتیج، نمونه های دست دوم هیوندای توسان جدید و نیسان جوک توربو قرار می دهد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , بازار خودرو , تولید خودرو , سانگ یانگ , کوراندو , شاسی بلند






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مریم : واسه همه 1402بهمن ماه ،زده اولویت انتخابی 1
کیان : یه هفته قبل اینکه ماشین تحویل بدن اس میاد بری تکمیل وجه از آذر تا اسفند معلوم نمیکنه شایدم بمونه سال بعد اینا همیشه ۳ ماه عقبن
Sahar : سلام دوستان،من زخم خورده ۷ دی ماه هستم ک ثبت نام کردمو همه چیم ok بود ولی نامردا خودشون انصراف زدن برام،،الان منتظرم ایرانخودرو فروش بزاره،،ب نظر شماها ممکنه این روزا فروش بزارن؟
مسعود : شما از کجا خواندید یا مطلع شدید؟
اس ۵ ثبت نام ۲۲ مهر : دوستان اس ۵ بهتره یا ایکس ۵؟؟؟؟ حس خوبی به ایکس ۵ ندارم روخشو دوس ندارم😐
لیلا : سلام وقتتون بخیر .انشاالله برلی همه پیامک میاد .برای من پیامک سهند اومد ننوشتم امروز پیامک ساینا اومد.
j7 مشکی : گفتن تا 15 خرداد صبر کنید حمل شروع میشه
S3 BLK KRMAN : بی شرفها میگن باید حداقل یکماه صبر کنید. الان زنگ زدم خونم بجوش امده داریم میشیم مثل S5 ها که 7-8 ماه هست تو نوبت رفتن
اکبر : خواهشا هر کی خبری داشت اینجا بگه مخصوصا کسایی که شکایت طرح کردن
S3-Esfahan : دادا تماس گرفتیم خیلی با راحتی فرمودند تحویلها یکماه دیگه به تعویق افتاده ، گفتم پس چرا بیمه کردید ؟ چرا شماره کردید ؟ گفت ایناش به ما مربوط نیست . اینهم تصمیم امروزشون بوده که حداقل یکماه دیگه ماشین پلاک شده رو نیگر دارن ا نفرستن دست مشتری
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : از کجا بفهمیم بدهکاریم ؟
امین فوری اسفند : ای بابا من زنگ زدم شرکت سایپا میگه فروش فوری اسفند داریم فاکتور میکنیم پس کو؟
علی4712 : نه برادر منم 4712هستن هنوز نیامده و هر روز منتظر م
سعیده : سلام کسی میدونه سود تاخیر را چه زمانی بعد تحویل خودرو پرداخت میکنند ؟
محمد607 اتو : تهران یک روز استانها بستگی به نحوه حمل داره
ساینا دوگانه دی ماه مشهد : سلام 11 ارسال کنی یعنی لغو حضوری را زدی دیگه میره تو لیست ارسال اگه هم هیچ کار نکنی بازم میفرستن‌ نمایندگی
تولید کننده : بر اساس پیش بینی ها قیمت ارز و دلار در نیمه اول سال احتمالا تا 70الی 80هزار و در نیمه دوم سال به بیش از 100هزار خواهد رسید پس اصلا به صلاح نیست فروش خودرو چون ضرر و زیان هنگفتی خواهید کرد
مسعود : سلام دعوتنامه دیماه تا چه تاریخی فاکتور زدن
6دنده : از6دنده ک خبر نیست اما امروز اپشنال واریزی17دی تحویل 17فروردین رنگ نقره ای تیتانیوم فاکتور شده
پارس سفارشی زمستان : سلام کی هست که بخشنامه 4714براش پیامک نرفته باشه