/فروش منعطف X 33 s اتوماتیک آغاز شد

 

/فروش منعطف X 33 s اتوماتیک آغاز شد

 
فروش اقساطی خودروی ایکس 33 جدید اتوماتیک در دو مدل معمولی و Sport برای شرایط ویژه آغاز شد.
شرکت مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش خود شرایط فروش اقساطی خودروی X33 s CVT و X33 s Sport CVT را اعلام کرده است.
 
بر این اساس قیمت خودروی X33 s CVT برای فروش نقدی 748 میلیون و 890 هزار ریال در نظر گرفته شده است که متقاضیان خرید این خودرو می توانند از روش منعطف خرید اقساطی نیز بهره مند شوند.
 
برای خرید اعتباری شما می توانید با پرداخت 262 میلیون و 111 هزار و 500 ریال به عنوان پیش پرداخت ثبت نام کرده و 15 درصد دیگر از قیمت خودرو را در یک چک 2 ماهه پرداخت نمایید.
 
شرکت مدیران خودرو تا 50 درصد قیمت خودرو به شما تسهیلات اعطا می کند که برای بازپرداخت آن می توانید از فرصت های 12، 18، 24 و 30 ماه استفاده نمایید.
 
گفتنی است، تاریخ شروع اولین چک اقساط 5 ماه پس از تاریخ ثبت نام می باشد. همچنین مبالغ چک های اقساط متناسب با پرداخت مشتری در زمان ثبت نام مشخص می گردد.
 
خودروی دیگری که در بخشنامه جدید برای آن مدل های مختلف فروش در نظر گرفته شده است مدل X33 s Sport CVT است که فیمت نقدی آن 768 میلیون و 890 هزار ریال اعلام شده و علاقه مندان می توانند با پیش پرداخت اولیه 269 میلیون و 111 هزار و 500 ریال ثبت نام خود را انجام دهند.
 
در ادامه این مسیر باید یک چگ برای 15 درصد از مبلغ خودرو برای 2 ماه آینده به مدیران خودرو تحویل داده و 50 درصد مابقی قیمت خودرو را در اقساط 12، 18، 24 و 30 ماه پازپرداخت نمایید.
بر اساس اعلام مدیران خودرو، فروش این دو مدل خودرو به صورت پرداخت های منعطف و با بهره گیری از ماشین حساب فروش انجام می پذیرد.
 
 
 
 
 

منبع

مدیران خودرو

 

برچسب : خودرو , مدیران خودرو , ام وی ام , فروش اقساطیx33s , کراس‌اوور چینی , بازار خودرو , فروش خورو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

کاربر: m&z
0

گنجشک رنگ شده
11:23  1395/08/17
پاسخ دادن
متخصص
0

به هیچ عنوان ارزش خرید نداره و صاحب اول و آخرش خود صاحب ماشینه به شرطی که تو این بازار با قیمت خیلی پایین و ضرر بده .
گیربکس سی وی تی تو این ماشین بیشتر از 3 سال جواب نمیده تازه نیسان مورانو با اون کیفیت ، به دلیل سی وی تی بودن ، گیربکسش بیشتر از 7 سال جواب نمیده .
الان تو این بازار جک اس 5 اتوماتیک با اون همه آپشن و گیربکس بورگ وارنر آمریکایی DCT دو کلاچه 6 دنده و نرم افزار هافر آلمان که الان تو ماشینهای پیشرفته از این مدل گیربکس استفاده میشه و توربو شارژر بورگ وارنر آمریکایی و قطعات برقی بوش آلمان و بازار خرید و فروش بسیار خوب ، انتخاب بسیار بسیار بهتری هستش .
10:10  1395/08/12
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امید ایکس ۵ : واسه من ۱۹ اسفند فاکتور شده ولی چطور واسه منو بارگیری نکردن ! پرسیدم میگن بارگیری نشده
حمید : سلام ابتدا وی یک در خواست داشتم موقع واریذ گفتند فقط وی چهار حالا با قیمت گرانتر معلوم نیست کی تحویل می‌دهند آن وزیر سمت داره چکار می‌کنه این که از قبلی صد پله بدتر یک خبر نگار باغیرت نیست پیگیری کنه نظارت کو مردم گناه دارند هیجکس نیست
تارا : شما هم قطعا ماشین ندارید و درک میکنید بی ماشینی سخته... واقعا درست نیست خب! الکی یکی میاد خبر خوب میگه... بابا ماشینی که قرار بوده ۳ ماهه بدن شده ۴ ماه خب واقعا سخته... درک کنیم شرایط هم رو...
احمد : آقا ماشین مدل پایین نباید فلاش کنید چون اون رسوبات دیگه حالت درزگیر گرفتن برای موتور شما وقتی فلاش کنی تمام اون رسوباتی که درز های باز شده ی موتور شمارو پوشونده رو باز کردی الان دیگه باید ببری تعمیر موتور اساسی کنی و خواهشا دیگه نرو پیش اون تعویض روغن احمقی که باید اینارو میدونست
ساینا : آخر سال که پیامک مالیاتش اومد متوجه داستان میشی.
زهرا : سلام دوستان من هم هفته چهارم بهمن بودم دیگه امیدی نداشتم ولی خدا را شکر پنجم اردیبهشت دعوت نامه صادر شد و مابقی هزینه واریز کردیم نگران نباشید امروز فردا که برای شما هم دعوت نامه با قیمت مناسبتر از کارخانه و بازار بیاد
عبدالا : خدا از تون نگزرد کلا برداری می کنید تو روز روشن هیچ کس هم خو تو وای نمی ستد هر روز یک باملوی سهم می کنید من ساینا دوگانه سوز شیش ماه نوشتم حالا شد یک سال هنوز تحویل نمی دهید هیچ کس هم پاسخگو نیست خدا پول من را گرفتید خواب هم نمی دهید
اسفند ماه ۱۴۰۱ : انشالله عزیزانتان را گرفتار کنه سایپا
اسفند ماه ۱۴۰۱ : خدا لعنت کنه بر مدیران سایپا آخرش پس میدین
اسفند ماه ۱۴۰۱ : اسفندیا چقدر دیگه باید صبر کنن مردم از دست شما مریض ها کلافه شدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : منم 17 هستم ولی هنوز خبری نیست. چجوری حساب کردن که 3 تومن شد؟
207 پانو : من قرار نیست فاکتور شم بخدا 16 واریز کردم 17تو سیستم زده تبدیل 60019 ب 60021 فروردینم تبدیل زدم
رضا : باهر کارتی که به نام شماست میتونید پرداخت کنید. انتخاب کارت طلایی بستگی به شرایط مالی و نظر شما داره.
تحویل 29 اسفند : تکمیل وجع 17دیماه تبدیل 19 فروردین به کد21الان فاکتور شد3میلیون وپانصد هم جریمه تاخیر
خرداد : سلام پیش فروش خرداد قیمت رو باقیمانده افزایش میدن یا رو کل مبلغ دعوت نامه تکمیل وجه مشخص نیست کی میاد
تحویل 29 اسفند : سلام تکمیل وجع 17دیماه الان فاکتورشد
حسین : از اظهار نظر کارشناستون بسیار سپاسگزارم دوست عزیز.
اسفندچشم انتطار : خدایا چکار کنیم ازدست اینا
از بنده به بنده : سلام جواب به بنده: یه مشکل کوچولو تو قسمت اداری هست که داداشش جانباز بوده اما خودرو بهش تعلق نگرفته یارو هم لج کرده درایوی که مشخصات جانبازان توش بوده کامل پاک کرده باید از اول ثبتنام کنی و پول واریز کنی و بنده مجدد احراز هویت انجام بدی اون هم به قیمت امسال. کاش بنده زودتر اقدام کرده بودی و مجدد به قیمت پارسال واریز میکردی امیدوارم که بنده توانسته باشم کمکی کرده باشم تا مشکل بنده حل بشود
سورن تحویل 12/12مشکی 4551 : سلام من دوم بهمن تکمیل وجه کردم معلوم نیست کی ما فاکتور بشیم؟