پادکست، بررسی MG-GS (شماره 80)

پادکست، بررسی MG-GS

برای اولین بار در ایران به منظور جذاب شدن هرچه بیشتر مطالب خودرویی برای دوستداران کتابهای صوتی، 1Car با همکاری سایت شنوتو (مرجع پادکست‎های صوتی) تصمیم به انتشار پادکست‌هایی با محتوی بررسی خودرو و مطالب آموزنده گرفته ‎است. این پادکست‌ها به طور منظم شنبه‌ها ساعت 20 منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان به خودرو می‌توانند آن‌ها را از لینک‌های مربوط دانلود نمایند. شما می‎توانید با مراجعه به صفحه مخصوص به پادکست‎ها از کلیه مطالب مربوطه استفاده کنید.

شما می‎توانید با مراجعه به اطلاعات خودرو و مقاله بررسی ام‌جی جی‌اس مطالب و تصاویر بیشتر را ملاحظه بفرمایید. همچنین با مراجعه به سایت Shenoto.com می‎توانید به کتاب‌های صوتی و پادکست‌هایی متنوع در زمینه‎های مختلف از جمله کسب و کار، ادبیات و زبان دسترسی داشته باشید.

شایسته است نظرات و پیشنهادات خود را درباره پادکست در قالب کامنت برای ما ارسال نمایید و خودروی مورد نظرتان را برای بررسی‎های آینده به ما معرفی کنید.

 

 مدت زمان 14 دقیقه - حجم فایل 7 مگابایت

دانلود از 1Car   

دانلود از شنوتو

 

پادکست، بررسی MG-GS (شماره 80) پادکست، بررسی MG-GS (شماره 80)

برچسب : Podcast , پادکست , بررسی , ام جی , جی اس , MG GS , شنوتو , دانلود پادکست , پادپخش , رادیوی اینترنتی , کتاب صوتی , بررسی , مقایسه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

مهربد
2

MG یک برند بریتانیایی است و فقط سهامدار آن چین است.. مانند ولوو ، جاگوار ، لندروور ، لوتوس و سانگ یانگ و .. که همگی در سرزمین اصلی ، طراحی و مهندسی می شوند ولی سرمایه گذاری و مالکیت آنها به شرکت های هندی ، چینی و مالزیایی بر می گردد .
اصطلاحا به آن Headquarter و Parent organizations می گویند که یکی سرپرست مهندسی و طراحی (مالکیت معنوی) است و دیگری مالک حقوقی..
10:48  1395/10/14
پاسخ دادن
مهدی
0

کجا تولید میشن؟
10:57  1395/10/14

مهربد
2

چین .. تایلند .. آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی
چین با ساخت 25 میلیون خودرو ( 25 برابر کل شمارگان ساخت در ایران )از تمامی برند های سراسر جهان در سال 2016 ، بیش از یک چهارم کل خودروسازی جهان را در دست گرفته است و این سهم بزودی تا 50 درصد افزایش خواهد یافت .
11:34  1395/10/14

اریا بهمن
7

تمام مراحل طراحی و مهندسی این ماشین در انگلستانه و نزدیک به یک قرن تجربه ی خودرو سازی داره.خیلی از کمپانیهای معروف سهامشون رو چین خریده مثل رنج رور، ولوو و.....از وان کار بعید بود که مهندسی وطراحی امجی رو به سایک موتور نسبت بده.
19:11  1395/10/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی : تبدیل اختیاری هست من دارم منتظر شاهین میمونم من ساینا دوگانه هم داشتم که ۶ بار تبدیل به ساینا معمولی برام اومد قبول نکردم تا اینکه فروردین دوگانه تحویل گرفتم
آوین : شما از کجا مطمئنی داداش که با قطعیت صحبت میکنی؟
J4 : اینی ک میگی ۴۰۲ سال ساخت ماشینه
J4 : چطور j4 میدن گمرک مشکل نداره ولی ماشینای دیگه ب گمرک ربط داره؟؟؟
S5 تهران : خدا خیرت بده شما که رفیق رییس جمهوری یک زبان خیر بزار که اس ۵ ها رو هم تحویل بدن چون فقط ایشون به این راحتی میتونه وارد کارخانه ۱۱۰۰۰۰۰ متر مربعی بشه و دپوی خودروها رو ببینه و مدیران کرمان خودرو بهش جواب بدن که تا کی تحویل میشه و بحث تحویل خودروها و مشکل از گمرکه یادمه دفعه قبل وزیر صنعت و معدن هم نتونست از کارخانه بازدید کنه چون مجوز نگرفته بود. بهرحال خدا خیرت بده صبح شاد شدیم.
s3 اراک : داداش خبر خوشی آوردی فقط ۸۰۰۰ تا ماشین یعنی امروز ۱۹ اردیبهشت هست و دو هفته ایام عید بوده کاری به تعطیلات بینشم نداشته باشیم فرض کنیم اسفند هم تعدادی ۱۴۰۳ تولید شده از هر مدل اینا خودشون میگن ماکسیمم تولید هر سالن روزانه ۲۰ تا ۴۰ عدد هست با توجه به محصولاتش باید ماهی ۴۰۰۰ تا تولید کنه ها !!! در ضمن ۸۰۰۰ تا ماشین زیر سایه بان حساب میکنم هر ماشین سدان تقریبا ۷ متر مربع و هر ماشین شاسی حدود ۸ متر مریع یعنی باید تقریبا ۶ هکتار فضای سقف شده داشته باشه البته اگر منظور این سایه بان های توی عکس کرمان بود که اول باران و باد حتی آفتاب هم کج بزنه کامل روشه تصویر های هوایی کارخانه هم چک کردم تصاویر بروز نبود و مربوط به بهمن بود و مشخص بود تعدادی خودرو توی فضای باز هست. امیدوارم قسمت تا دو هفته دیگه تحویل شروع بشه حداقل از حرفها درست باشه
تهران s3 : سلام یکی از دوستان از طریق یک آشنایی در خود کارخانه کرمان موتور سرنوشت خودروها را جویا شدن. اولا این دوست من به خود کارخانه مراجعه کرده و شهادت میده تمام خودروها زیر سایبون هست و از بارندگی و آفتاب و گردو خاک در امان هست . دوما در حدود ۸۰۰۰ خودرو تولید شده و آماده تحویل هست اما به جهت تغییر رئیس گمرک و مشکلاتی که گمرک ایجاد کرده مجوز خروج و بارگیری وجود نداره شخص مسئول و مدیر در کرمان موتور اظهار امیدواری کرده که تا یکی دو هفته دیگه مشکل برطرف میشه و خودرو ها تحویل میشه .
حمایت میکنیم از کارزار : رفتم مطالعه کردم اگه 5 هزار امضا بشه رسانه ها مثل 20:30 خبر رسانی و به کارخونه و دفتر کرمان موتور می‌ره حالا مخبر های کرمان موتور هم اینجا جمعشون جوره سریع به مدیرا خبر میدن مثل روزی که قرار بود دم شرکت جمع بشیم مامورها قبل ما اونجا مستقر بودن و پیامک تهدید آمیز دادن از حق خودمون نمی‌گذاریم و باید شفاف سازی بشه دلیل این تعویق ها لطفا برای دوستان خود خارج از این سایت لینک رو بفرستید
ابوالفضل دوگانه اسفند : خدایا بدادمان برس خسته شدیم ماشین ماروبدید
علی شاهین اتوماتیک 90 روزه : چیزی که من حس می کنم اینه که شرکت میخواد افزایش قیمت بده شاهین رو. برای همین حتی حاضر شده که جریمه تاخیر بده ولی سود بلندمدتش رو در نظر بگیره. خیلی منطقی به نظر نمیاد ولی اینکه میگفتن گیربکس ندارن و اینا حرف چرتیه چون که کوییک اتوماتیک رو دوباره بردن توی خط تولید. پس گیربکس دارن. ولی همون کوییک رو دارن 575 میلیون تومن میدن. خب قطعا دیگه شاهین اتوماتیک رو با 650 میلیون نمیدن دست مشتری. حالا ببینید که اینا چه سودی توی این افزایش قیمت دارن که حاضرن ماهی 19 میلیون جریمه تاخیر بدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی دوگانه : سلام دوستان،من 27تکمیل وجه کردم ،دیروز فاکتور شدم،چندروز بعد فاکتور ماشین را تحویل میدن؟ممنون ازدوستان
60019تحویل 29اسفند به 21 : امروز انگار از اون روزهاست که خبری نیست💔
اپشنال مشکی12 : 6فروردین هم موعد تحویل داشت.که فاکتور شدن
درویشی : سلام صبحتون بخیر خبر خوب دارم براتون ساینا دوگانه ها من دی ماهی بودم 26فروردین تکمیل وجه کردم امروز نگاه کردم فاکتور شدم 😇
پیمان : کسی میدونه چرا تو بازار برعکس کارخانه، قیمت نیسان با لاستیک معمولی با رادیال فرقی نداره؟! یعنی معمولی به اسم رادیال میفروشن یا واقعا فرقی نداره؟؟؟
دنا اپشنال : دنا اپشنال سفید تحویل 17 فروردین فاکتور شدم فک کنم از 5 فروردین تا 17 فروردین موعد تحویلی نباشه
رانا پلاس : سلام مبارکتون باشه ولی من 8ام فاکتور شدم 15 هم پلاک هنوز خبری نشده برام
محمد : از بهمن ماه به غیر از کد 23 ارتقا یافته هیچ کدی واریزی نداشتیم
زهره 55 : پیام من پاک میشه پس معلومه که ماشینها رو سیل برده
ساینا مبعث ( حسام سابق ) : عباس دی 1401 ، خدا هر چی تو دلته بهت بده ، این سایت برای اطلاعات گذاشتن منم اطلاعاتم گذاشتم از هر کسی بپرسید میگه نمایندگی بهتر منم بیراه نگفتم ، دیدید که یکشنبه پلاک شدیم ، وای از ناسزا ناحق گفتن