طراح بوگاتی و لامبورگینی در هیوندای

 

استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای

 
طراح سابق بوگاتی آلکساندر سلیپانو به عنوان سر طراح بخش جنسیس شرکت هیوندای فعالیت خواهد کرد. از این به بعد مدل های لوکس هیوندای را با برند جنسیس خواهیم دید و قرار است تا سال 2020 میلادی 6 مدل مختلف تحت نام این برند به بازار عرضه شود.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
حال هیوندای به سراغ یکی از بهترین طراح های جهان رفته است تا از نظر طراحی چیزی کمتر از دیگر رقبا نداشته باشد. آلکساندر سلیپانو در استادیو هیوندای در کشور آلمان مشغول به کار خواهد شد و به صورت مستقیم  با لوک دانکرولک به عنوان نفر اصلی  بخش جنسیس در ارتباط خواهد بود و در زمینه توسعه خودروی لوکس برقی جنسیس و همینطور یک خودروی اسپرت فعالیت خواهد کرد.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
او می گوید: من صادقانه از فرصتی که برایم پیش آمده است خوشحال هستم. این می تواند فصل جدیدی در زمینه شغلی من باشد. من تا به حال برای برندهای بسیار خاصی کار کرده ام.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
جنسیس می تواند یک چالش جدید باشد زیرا خودش هم یک برند کاملا جدید است و شما می توانید بخش از تاریخ آن باشید. با توجه به انتظاراتی از که نام جنسیس می رود، من بیش از این نمی توانم صبر کنم تا تخصص و اشتیاقم را در اختیار این نام تجاری قرار دهم.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
آلکساندر بیشتر به خاطر طرح کانسپت هایی از پورشه 911 و همینطور فراری 612 GTO شهره است که به نوعی دوباره این محصولات را باز طراحی کرده است.
 
این طراح 33 ساله روسی، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه هنر و طراحی کالیفرنیا در بخش طراحی وسایل نقلیه دریافت کرده و از سال 2005 به گروه طراحی فولکس واگن پیوسته است.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
او در فولکس واگن به خاطر طراحی بوگاتی ویژن گرن توریزمو و بوگاتی شیرون بسیار تحسین شده است. از او به عنوان نفر اول طراحی خارجی محصولات بوگاتی طی سال های 2014 تا 2016 نام برده شده است و همچنین از سال 2010 میلادی او در تیم طراحی خارجی لامبورگینی هوراکان عضویت داشته است.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
جنسیس شاید برای ماشین دوستان ایرانی یادآور هیوندای جنسیس کوپه و سدان باشد اما در واقع این برند چند ماهی است که از سایر محصولات گروه هیوندای مستقل شده و قرار است نقش زیر شاخه لوکس و گران قیمت محصولات هیوندایی را بازی کند.
 
خودروسازان آسیایی در چند سال اخیر توجه خود را به طراحی خارجی خودروهای افزایش داده اند و از این رو شاهد استخدام بسیاری از طراحان ارشد خودروسازان غربی توسط سخت کوشان آسیایی هستیم.
 
استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای
 
کیا با استخدام پیتر شرایر طراح آلمانی آئودی ظاهر محصولات خود را به کلی متحول کرد، خودروسازان چینی مانند چری یا چانگان به سراغ همکاری با موسسه های برتر طراحی خودرو در اروپا نظیر ایتال دیزاین رفتند و BYD نیز چند هفته قبل یکی از طراحان دیگر گروه فولکس واگن با رزومه کار برای آئودی و لامبورگینی را به استخدام خود در آورد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , طراحی خودرو , لامبورگینی , بوگاتی , هیوندای , هیوندای جنسیس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

سالار محمدی
1

از انجایی که این طراحان فاقد شرایط مدیر و مدبر بودن باتقوابودن و اون 1000 تا شرایطی که تو استخداماعنوان میشه رو ندارن و تو رده مدیریتی و شاخه های دیگه تو صنعت ما اصلا تخصص مورد نظر نیست و زد وبند دستمال بدست بودن مهم تره از دعوت این طراحان برای خودرو سازی خود معذوریم
18:37  1395/09/22
پاسخ دادن
نوید
2

شبیه بچه هیأتیای خودمونه
01:03  1395/09/22
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
3

این چشم بادامی ها هم اگر می خواستند که همه چی را خودشون بسازند و چرخ را از نو اختراع کنند که هیچ وقت به چنین پیشرفت هایی نمی رسیدند.
22:10  1395/09/21
پاسخ دادن
رضا
3

الان یه سری میان میگن کره های ها اسباب بازی هستند
21:12  1395/09/21
پاسخ دادن
محمدمهدی
1

نه راسته.ایرانی ها خیلی تو طراحی ماشین زرنگن.مثلا محسن خرسندی الان طراحی یک کیا رو داره می کنه.یک جوان21 ساله اصفهانی که کلی ماشین های دیگه ای هم طراحی کرده.و مخواد تو ایران بمونه.این خیلی عالیه.اگه ایران جذبش کنه.انشاالله جذبش کنه ایران.این جوان خیلی استعداد داره.باور کنین.یک طراح BMW ایرانیه.اگه می خواهید خواهید تو گوگل سرچ کنین.
20:40  1396/05/21

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امید ایکس ۵ : واسه من ۱۹ اسفند فاکتور شده ولی چطور واسه منو بارگیری نکردن ! پرسیدم میگن بارگیری نشده
حمید : سلام ابتدا وی یک در خواست داشتم موقع واریذ گفتند فقط وی چهار حالا با قیمت گرانتر معلوم نیست کی تحویل می‌دهند آن وزیر سمت داره چکار می‌کنه این که از قبلی صد پله بدتر یک خبر نگار باغیرت نیست پیگیری کنه نظارت کو مردم گناه دارند هیجکس نیست
تارا : شما هم قطعا ماشین ندارید و درک میکنید بی ماشینی سخته... واقعا درست نیست خب! الکی یکی میاد خبر خوب میگه... بابا ماشینی که قرار بوده ۳ ماهه بدن شده ۴ ماه خب واقعا سخته... درک کنیم شرایط هم رو...
احمد : آقا ماشین مدل پایین نباید فلاش کنید چون اون رسوبات دیگه حالت درزگیر گرفتن برای موتور شما وقتی فلاش کنی تمام اون رسوباتی که درز های باز شده ی موتور شمارو پوشونده رو باز کردی الان دیگه باید ببری تعمیر موتور اساسی کنی و خواهشا دیگه نرو پیش اون تعویض روغن احمقی که باید اینارو میدونست
ساینا : آخر سال که پیامک مالیاتش اومد متوجه داستان میشی.
زهرا : سلام دوستان من هم هفته چهارم بهمن بودم دیگه امیدی نداشتم ولی خدا را شکر پنجم اردیبهشت دعوت نامه صادر شد و مابقی هزینه واریز کردیم نگران نباشید امروز فردا که برای شما هم دعوت نامه با قیمت مناسبتر از کارخانه و بازار بیاد
عبدالا : خدا از تون نگزرد کلا برداری می کنید تو روز روشن هیچ کس هم خو تو وای نمی ستد هر روز یک باملوی سهم می کنید من ساینا دوگانه سوز شیش ماه نوشتم حالا شد یک سال هنوز تحویل نمی دهید هیچ کس هم پاسخگو نیست خدا پول من را گرفتید خواب هم نمی دهید
اسفند ماه ۱۴۰۱ : انشالله عزیزانتان را گرفتار کنه سایپا
اسفند ماه ۱۴۰۱ : خدا لعنت کنه بر مدیران سایپا آخرش پس میدین
اسفند ماه ۱۴۰۱ : اسفندیا چقدر دیگه باید صبر کنن مردم از دست شما مریض ها کلافه شدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین : از اظهار نظر کارشناستون بسیار سپاسگزارم دوست عزیز.
اسفندچشم انتطار : خدایا چکار کنیم ازدست اینا
از بنده به بنده : سلام جواب به بنده: یه مشکل کوچولو تو قسمت اداری هست که داداشش جانباز بوده اما خودرو بهش تعلق نگرفته یارو هم لج کرده درایوی که مشخصات جانبازان توش بوده کامل پاک کرده باید از اول ثبتنام کنی و پول واریز کنی و بنده مجدد احراز هویت انجام بدی اون هم به قیمت امسال. کاش بنده زودتر اقدام کرده بودی و مجدد به قیمت پارسال واریز میکردی امیدوارم که بنده توانسته باشم کمکی کرده باشم تا مشکل بنده حل بشود
اتومات30دی : نترس تک رنگه کدشم از 60607 به 60611 تبدیل شده بااستاندارد85 گانه همراه با کنترل پایداریesp
سورن تحویل 12/12مشکی 4551 : سلام من دوم بهمن تکمیل وجه کردم معلوم نیست کی ما فاکتور بشیم؟
... : لعنت به هر چی ظالمه مخصوصا ایران خودرو که بی دلیل گرون کرد لعنت به باعث و بانی این گرونی
تکمیل وجه 26 فروردین : سلام دوستان دیروز پلاک شدم زنگ پشتیبانی زدم گفت احتمالا تا یک هفته دیگه ماشین میرسه نمایندگی شیراز .
207اتومات رضا دی : سلام چه رنگی ؟؟؟؟؟؟
مسلم : دوستان من نهم فاکتور شده ولی هنوز تأیید حسابداری نشده
اسفندی : خداازشماهانگذردمملکت صاحب نداره جوابه بچهاروچجوری بدینم هرروزمیپرسن ماشین چی شدخداشما ها نگذرد