مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 

مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
به گزارش ایسنا، مصرف‌کنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.
 
البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.
 
در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.
 
این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.
 
 
 
 
 

منبع

ایسنا
 

برچسب : خودرو , خدمات خودرو , نمایندگی خودرو , تعمیرات خودرو , کیفیت خودرو.






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

+2
7

تعمیر کار کاربلد که تو نمایندگی نمیمونه بیرون برای خودش کار میکنه .هر چی شاگرد مکانیک و کار نابلده تو تعمیر گاه های مجاز مشغول کارن و بد به حال خودرویی که گیر اینا بیوفته .
روغن رو موقع تعویض زیاد و کم میریزن ،پیچ ها رو نمیبدن یا اگر ببندن کسی نمیتونه باز کنه ،نهایت کثیف کاری رو موقع انجام کار نشون میدن ،کار 5 دقیقه ای رو یکساعته انجام میدن ،موقع درست کردن ابرو بلاشک چشم و کور میکنن ،با دست روغنی آیینه،داشبورد ، سیستم صوتی ،همه دستگیره ها ،فرمان ،دسته دنده و...مورد معاینه قرار میدهند.بی علت 10-15 دوری توتعمیر گاه بی علت با هر ماشینی گشت میزنن (یعنی داریم تست میکنیم ملت )،هر نیم ساعتی به یه ماشین ور میرن ،سه ماه سابقه کار دارن خاطرات تعمیر دوج مدل 1960 در زمان سربازی بابای منوتعریف میکنن مهندسان شرکت سازنده -تعمیر کارای معروف و... اکیداًقبول ندارن
و....
14:59  1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
7

وقتی برای ساده ترین تعمیر خودرو چند روز باید تو نمایندگی بمونه و یعدش معلوم نیست چه بلایی سر ماشین اومده و اصلاً تعمیر شده یا نشده محلی برای رضایت میمونه؟
قطعه ای که فاکتور شده بستن یا قطعه متفرقه ...خدا میدونه و من اصلاً کوچکترین اعتمادی به تعمیر گاه های مجاز ندارم .هر وقت هم از سر ناچاری مجبور شدم ببرم وضعیت خودرو از قبلش بدتر شده .
از طرف دیگه به بهانه های مختلف زیر بار گارانتی نمیرن و خرابی قطعه رو به گردن مالک خودرو ونحوه استفاده میندازن و اون چیزی که به جایی نمیرسه فریاد مشتری بدبخته .
14:33  1395/10/08
پاسخ دادن
رضا از مشهد
4

اصلا مگه رضايت مشتري مهمه؟! وقتي كل بازار به طور كامل در انحصار خودشونه و ملت مجبورند هر آشغالي مي دن بخرن!
12:01  1395/10/08
پاسخ دادن
erfan
8

و همین داستان ادامه خواهد داشت 6 ماه دیگه هم باز یه خبر میزارید که مردم همچنان ناراضی هستن چون تو مملکت ما چیزی به روبه جلو نمیره همه چیز به روبه عقب حرکت میکنه و بدتر میشه!
11:40  1395/10/08
پاسخ دادن
ماها
0

سالهاست که اعتماد مردم نسبت به خودرو ساز از دست رفته.....خسارتهای فراوانی جانی مالی جبران ناپذر مردم متحمل شدن.....ر
11:15  1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
0

سلام
نارضایتی مردم که اصلا مهم نیست .
مهم رضایت خودروسازان و مافیای خودروسازی است که آن هم حاصل می شود !!!!!!
11:03  1395/10/08
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهرداد از شیراز S3 : امروز 30 اردیبهشت تحویل گرفتم. شاسی تاریخ 26/اسفند/1402 ثبت نام تاریخ 09/آبان/1402 رنگ سفید - قرار تحویل 30 بهمن 1402 بود دقیقا سه ماه تاخیر داشت
شاهین : اقا اس ام اس دوم اومده ثبت نام شما تا ششم فعال است یعنی چی بنظرتون پیام اخر هست اینو باید بگیریم؟؟
منصف : مثل اینکه اخیرا v4 ها رو با ۲ ماه تاخیر میدن v2 هار و با ۴ ماه تاخیر و v1p رو زودتر از موعد! البته بجز رنگهای خاص
تارا v4 اتوماتیک : امروز خدا روشکر تحویل گرفتم ایشالا قسمت همه اما به دلم ننشست اول اینکه بدنش از اون چیزی که میگفتن ضعیفتره دوم بوی پلاستیک بی کیفیت خیلی تو ذوق میزنه . لاستیک بارز بود گرمکن صندلی و شیشه بالابر سمت شاگرد کار نمیکرد فردا میبرم نمایندگی هماهنگی بین گیربکس و موتور صفر
محمد : با سلام امیر آقا شما چه تاریخی تکمیل وجه کردید جزء ثبت نامی های ۱۴۰۱ هستید یا ثبت نامی اسفند ۱۴۰۲ میباشید ،با تشکر از شما
علی : سلام امروز رفتم نمایندگی سیستم نگاه کرده ثبت نام یازدهم شهریور تحویل مشتری شده ولی من دوازدهم شهریور ثبت نام کردم هنوز شاسی نشده این یعنی کسی که پارتی داشته باشه تحویل میدن
S5۲۷مهر : دیروز رفتم نمایندگی خودش بیشتر از من فحششون داد من غلاف کردم🙃
فرهاد : با فروش خودروهای مازاد برقی وارداتی از امروز دوباره میخوان یه سری رو مثل ما سر کار بذارن خدا خودش بخیر کنه تازه بماند که این سری دست به مهره بازیه و یه سامانه جدید هم براش راه انداختن
شاهین منتظر : ماهم هستیم.پذیرش ۲۳ دی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد رضا : سلام. به همه آقایون خانوما امروز واریزی 20 دی فاکتور میشه خبر دقیقه همه کاستومر ا دیروز به روز شدن یا علی
عباس : سلام پول شماروبرگردوندند
اریزو 6 : اقایون مدیران خودرویی از حکایت رئیس دولت درس بگیرید
دنا بهار : شانس نداریم ما ، ولی من راضی ام 1 ماه هم ندن پول تاخیر بدن
حمید : دوستان من تحویل 31تیر هستم کی فاکتور میشم
علی : با سلام خدمت دوستان محترم اینکه اینجا کامنت بگذارید و نفرین کنید و بد و بیراه بگید هیچ مشکلی حل نمیشه اتفاقی هم برای مدیران نمی افته هر کسی از طریق رسانه یا مجرای اطلاعاتی که داره باید این مسئله رو پیگیری کنه و اگر همه با هم هماهنگ باشیم و تجمعی باشه نتیجه بخش تر است حرفهای اونایی هم که توصیه ها پدرانه میکنن و خودشون رو دلسوز نشون میدن گوش نکنید
حمید : هیچ کس راضی به مرگ کسی نیست ولی تا حالا باید پیداش میکردند با این همه پیشرفت و امکاناتی که کسب کردیم و گرنه تا حالا خوراک گرگ ها شده
دنا6دنده : سلام من نمایندگی تهران حضوری پرسیدم گفتن بنا به پیگیری که انجام دادن، از اول خرداد شروع به فاکتور کردن میکنند
Saeid : سلام دوستان دی ماهیم تکمیل وجع 26فروردین وعصری ماشینو نمایندگی تحویل گرفتم ماشین نرم با شتاب خوبیه انشالا هر چه زودتر بقیه دوستانم ماشینشون زودتر بیاد خدا حافظ همگی
پژو پارس سفارشی اولویت زمستان : سلام دوستان من که راضی به مرگ کسی نیستم ولی خدا هم جای حق نشسته