فنر قیمت خودرو آزاد شد

 

فنر قیمت خودرو آزاد شد

 
در شرایطی که به گفته رئیس شورای رقابت، خودروسازان داخلی هنوز درخواستی مبنی‌بر افزایش قیمت محصولات خود طی سال‌جاری ارائه نکرده‌اند، ایران‌خودرو با توجه به مجوزهای قبلی این شورا و همچنین با در نظر گرفتن هزینه‌های مربوط به بیمه و شماره‌گذاری و البته حذف برخی تخفیف‌ها، قیمت محصولات خود را افزایش داد. آن طور که از ایران‌خودرو خبر می‌رسد، این شرکت قیمت محصولات خود را بین 500 هزار تومان تا چهار میلیون تومان افزایش داده است. بر این اساس، قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو به نمایندگی‌هایش ابلاغ شده و مشتریان باید با توجه به قیمت‌های جدید اقدام به خرید خودروهای این شرکت کنند. به گفته یک منبع آگاه، ایران‌خودرو به چهار دلیل قیمت محصولات خود را افزایش داده و مهم‌ترین آنها، اعمال مجوزهای قبلی شورای رقابت در این مورد است.
 
 این شورا سال گذشته به خودروسازان داخلی از جمله ایران‌خودرو اجازه داد تا قیمت محصولات خود را افزایش دهند، با این حال ایران‌خودرویی‌ها به‌دلیل رکود بازار، مجوز مربوطه را اعمال نکردند. حالا با آغاز سال جدید، آبی‌های جاده مخصوص به یکباره تصمیم به اعمال مجوز شورای رقابت گرفته و قیمت محصولات خود را افزایش دادند. البته در کنار این موضوع، اعمال هزینه‌های مربوط به بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری خودرو نیز در بالا رفتن قیمت محصولات ایران‌خودرو موثر بوده است. این شرکت همچنین برخی تخفیف‌هایی را که در گذشته برای محصولات خود در نظر گرفته بود، در سال جدید حذف کرده تا این موضوع نیز به نوبه خود سبب افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو شود. با این حال بیشترین تاثیر در افزایش قیمت ناگهانی محصولات ایران‌خودرو را مجوز سال گذشته شورای رقابت داشته است، مجوزی که در دو مرحله صادر شد و به آبی‌های جاده مخصوص اجازه داد قیمت محصولات خود را به‌طور میانگین، حدود 2 درصد بالا ببرند.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قیمت خودرو , افزایش قیمت , شورای رقابت , ایران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

Fucker
4

اي بي ناموساي بي همه چيز كسكش
19:22  1396/01/28
پاسخ دادن
تارگت
0

بنازمت , دست خوش
22:31  1396/01/28

رضا
11

قیمت خودرو ازاد شد!!؟ایا 405 و پارس و سمند و...با موتور و گیربکس سی سال
پیش دنیا اسمش خودرو است!!؟واقعا تاسف برای مملکتی که خودروهای پرمصرف و
بی کیفیت هنوز تولید و با قیمت بالا هم فروخته می شوند!!
11:14  1396/01/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امیر s5 : باسلام من چند روزه سخت پیگیرم هم تماس گرفتم هم حضوری رفتم متاسفانه با اتفاقات اخیر تعطیل شدن و خبری از تحویل نیست برج ۱ پلاک شده مدارک اومده اما خبری نیست انشالله مدیران این شرکت هم برن پیش رئیس جمهور
چانگان cs55🤠 : سلام بله قبلا دوستان همین جا اعلام کرده بودند.
J7 : سلام ثبت نام ۲۷ ابان پرسنلی بانک صادرات امروز بعد ۱۰ روز صدور پلاک سبز شده احتمالا تو همین برج‌۳ تحویل بدن
سعید : قربونت داداش. انشااله روزی شما و سایر دوستان
اریسان ۲ : شما انگار قرار داد رو نخوندی نمیشه کنسل کنی مگه اینکه ۹۰ روز کاری تمام شه و گرنه من هی اول انصراف میدادم الان هم ماشین بیاد قیمت خودش ببرن خیلیه
j7 بهمن تبریز : از دوستانی که j7هستن و قبل بهمن ماه نوشتن کسی هست که فاکتور نشده باشه؟
آریسان سفید تبریز فروردین : دوستان اگه کسی فاکتور و پلاک شده بگه ثبت نام کی هست .اگر فاکتور نمی کنن بریم کنسل بزنیم
ابراهیم : سلام منم میرم داخل سایت هیچی ثبت نشده ولی پیامک تبدیل اومده
حسین : سلام دوستان امروز کسی پیگیری کرده اگ کسی اطلاع داره خبر بده ک چی شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو 6 : هنوز نه
ابراهیم تیگو 8پرو : جناب شاکی نیستیم اگه پیام ها رو مبخوندی متوجه میشدی در جواب سوال دوستی نوشتم شما هم بجای انتظار چند ماه ب واریز وام و پیام دادن اینجا جای دیگه ای شاکی باشین.
آریزو 6 پرو : اصلا کسی آریزو تحویل نگرفته تو سال جدید
ابراهیم تیگو 8پرو : پاسخ به Alix22proomt:سلام داداش منم اهواز نمایندگی نجفی ثبتنام کردم با توجه ب پیام هایی ک توی این مدت میخوندم دوستان از طریق امور مشتریان مدیران خودرو شکایت ثبت کردن ک بعد بهشون پرداخت کنن
نویت بهار : سلام تور و خدا کسی از نوبت های بهار خیر داره یا چه وقت پیامک براشون میاد حتی تبدیلی
207 ارتقا : موعد تحویلتون کی بوده ؟
حسینی : سلام بر دوستان عزیز .بنده 6 اردیبهشت اول صبح تکمیل وجه کردم و سخا رو همون لحظه تحویل دادم و حدود یه ساعت بعدش که وضعیت مشتری رو چک کردم چراغ تکمیل وجه و در انتظار تخصیص روشن شد حالا امروز که زنگ زدم کارشناس گفت که ششم تکمیل وجه کردی و سخا هشتم ثبت شده . احتمالا برا بقیه دوستان هم همینطور باشه .بنظر من فاکتور بر اساس تاریخ تکمیل وجه هستش نه سخا. حالا دوستان کسی که اطلاع داره لطفا بگه دی ماهی های یکپارچه تا چه تاریخی زمان داشتن برا تکمیل وجه تاکید میکنم اونایی که 25 فروردین شروع به تکمیل وجه کردن
29 اسفند سورن تک خاکستری : سلام خدمت دوستان.امروز پیامک اومده ک ماشین شما با شماره شاسی فلان در برنامه تحویل قرار گرفته و به زودی تحویل شما میشود. ولی گزینه صدور سند هنوز تیک نخورده کسی میدونه کی میرسه ؟
اسفند : منم زنگ زدم گفت به زودی میاد ولی نگفت دقیقا کی میاد.
Alix22poromt : سلام دوستان.بیزحمت یکی از دوستان که اقدام کرده ویا در شرف اقدام هست دقیقا توضیح بده مدتی که بیمه ماشین داره ازش میگذره و خودرو هنوز تحویل خریدار نشده را چطور میشه از مدیران خودرو مابه تفاوت را مطالبه کرد.بیمه خودرو من از 1403/01/18 صادر شده وهنوز از تحویل خودرو خبری نیست.این فاصله صدور تا تحویل آیا توسط خودروساز جبران خواهد شد.من از نمایندگی سام خودرو اهواز پرسیدم جوابشون منفی بود وگفتند پای خودتونه.ممنون میشم راهنمایی کنید.فکر کنم سئوال خیلی از دوستان باشه...سپاسگزارم.