معرفی مرسدس بنز S کلاس 2018

 

مرسدس بنز s 2018

 
بازار لیموزین‌های لاکچری در ایران مدت‌هاست رنگ رقابت را از یاد برده و بعد از وداع مازراتی، پورشه و لکسوس، فعلا تنها ب.ام.و است که توانسته در ایران بازار خوبی داشته باشد. البته مرسدس بنز هم مثل برندهای لوکس سودای حضور در ایران را دارد و حالا که ب.ام.و رقیب تاریخی خود را در بهترین شرایط ممکن در ایران می‌بیند، تلاش دارد تا از طریق فروش سه نوع محصول مختلف، پاسخ محکمی به حجم بالای فروش نسل جدید سری ۷ در ایران و سایر خودروهای رقیبش بدهد. گویا مرسدس در تلاش است تا با عرضه یکسری خاص از لیموزین اس‌کلاس با موتوری کم‌حجم، خلأ حضور خود در ایران را به سرعت پوشش داده و برای سال اول، برنامه فروش هزار دستگاه را در سر دارد.
 
به طور کلی درباره اس‌کلاس 2018 که به تازگی با فیس‌لیفتی عمیق مواجه شده نکات جالب بسیار است. برای نمونه اس‌کلاس ۲۰۱۸ با طول، عرض و ارتفاعی به اندازه 5.11 متر، 1.89 و ارتفاع 1.48 و فاصله بین دو محور 3.16 متر، خودرویی بسیار جادار است که در مقایسه با کابین ۷۳۰ ‌آی حدود ۹ سانتی‌متر فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد.
 
مرسدس بنز s 2018
 
سیستم ایمنی این خودرو یک مجموعه حیرت‌انگیز با نام پری‌سیف (presafe) است که درست قبل از وقوع حادثه، نویز هشدارآمیزی (Pink Noise) منتشر ‌ و شما را برای روبه‌رو شدن با تصادف به شدت ایمن و آماده می‌کند. همچنین پکیج‌های کمک‌ راننده جدید این ماشین شامل دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملاً خودکار است که نظیر آن در کمتر محصول مشابهی دیده می‌شود.
 
سه اولویت بنز برای این خودرو در نسل جدید، رانندگی هوشمند، فناوری کارآمد و ذات لوکس بیان شده و نگاهی به بخش‌های فنی و ویژگی‌های رفاهی اس‌کلاس نشان می‌دهد این خودرو در هر سه بخش در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.
 
مرسدس بنز s 2018
 
همانطور که از مرسدس بنز انتظار می‌رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی‌ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده‌اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکل‌ صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی با رزولوشن بالا یکی به عنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می‌شوند. سیستم صوتی فراگیر بورمستر نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می‌رساند.
 
در عین حال طبق گفته‌های بخش مهندسی پروژه اس‌کلاس، در نسل جدید اس کلاس از آلومینیوم همراه با پلاستیک و کربن تقویت شده با الیاف پلیمر استفاده شده تا در نهایت این خودرو با اندکی کاهش وزن، افزایش استحکام بدنه و کاهش سر و صدای اتاق ، به محصولی ایده‌آل برای افرادی که بالاترین سطح اتومبیل سواری را می‌پسندند تبدیل شود.
 
 
 
 

منبع

هفت صبح


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , کلاس s , 2018






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

ali
0

با سلام
این مقاله مشکل داره سیستم presafe یه مجموعه از عملیتهایی هست که از سالیان قبل در مرسدس وجود داشته و به مرور زمان آپدیت تر شده هر فعالیتی که این ماشین قبل از مواجه با تصادف را انجام می ده مثلا تو برخی شرایط ممکنه سانروف رو ببنده شیشه ها را بالا ببره صندلیها را تنظیم کنه و در سیستم های ایمنی ماشین دخالت کنه مثلا ترمز اضطراری و یا دسترونیک پلاس زیر مجموعه presafe هستند و ربطی به اون نویز ندارند.ولی در صورتی که سیستم تشخیص بده تصادف اجتناب ناپذیره به علت بلند بودن صدای تصادف یه نویزی با فرکانس بالا در باندهای ماشین پخش می شه تا صدای تصادف به گوش سرنشینها آسیب نرسونه
با تشکر
08:06  1396/09/26
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 مهر : ۲۹ مهر ثبت نام چک ها ۲ آبان تایید شدند . ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ پنج شنبه عصر ساعت ۱۵:۳۰ پیامک شاسی اومد.
مهرداد۷۵ : دوستانی که بعد چند ماه تاخیر تحویل گرفتید مبارک باشه فقط ممکنه بگید جریمه تاخیر برای وی فور هر ماه چقدر شد و کی میدن
مجید : الان شاهین دستی تکلیفش چی شده ؟باید جاش اطلس بگیریم حتما؟؟!!
تیتانیوم ۲ بهمن : چقدر زمان می بره تا جریمه تاخیر پرداخت بشه؟
دوگانه اسفند : تازمانی شکایت کنیم این شرکت به کسی جوابگو نیست
تیتا ۴ بهمن۴۶۱۵ : سلام مبارک باشه خداروشکر من ۴بهمن تیتانیوم هستم میشه شماره قرار داد بگید من هنوز فاکتور نشدم
مجتبی : سلام دوستان تبدیل بزنید پشیمون نمیشید سورن دوگانه به مشکل برخورده.مخزنش رو نمیتونن تهیه کنند تبدیل بزنید 207هم 30میلون ما به تفاوت برمیگردونن و هم بیست میلیون تو بازار گرون تر هست و بازار فروش بهتری داره 26تبدیل زدمو الان 28فاکتور شده
اطلس ۲۸ بهمن : سلام نه ۹۰ روز معمولی هست. منم پذیرش ۲۸ بهمن هستم هنوز فاکتور نشدم
سمند سورن پلاس دوگانه : سلام دوستان من سمند سورن پلاس دوگانه با الویت بهار 403 هستم بهار هم تمام شد متاسفانه خبری نشد اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید لطفاً اشتراک بگذارید ممنون و سپاسگزارم
امینی : نه هنوز دعوتنامه صادر نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی ماه : از کجا متوجه شدی پلاک شده ؟
محمد : سلام زنگ زدم شرکت گفت 5خرداد به بعد منتظر باشید مشکل تولید داشتیم که حل شده
م : سلام یعنی الان مشخص نیست که کی دعوت نامه میاداقا پرهام
مهدی : مابقی کی فراخوان میشن میشه بگی؟
امیرعلی دوگانه اسفند : اگر دروغ گفته باشی تا یکشنبه دعوتنامه اسفند نیومد خدا از وسط نصفت کنه
رانا : تکمیل وجه 18 دی 25 فاکتور دیروز پلاک شد نمیدونم کی تحویل میدن
سلام : باید بری کاشان
سلام : سکوت علامت دادنه
60019تحویل 29اسفند : داداش اون موقع که ثبت نام طرح یکپارچه بود مگه امکان داره😐
مجید : دعوتنامه اسفند ماه کی میاد