جنسیس G70 با گیربکس دستی در راه است

 

جنسیس G70 با گیربکس دستی در راه است

 
شرکت خودروسازی کیا در حال تبدیل کردن "استینگر" به یک برند اسپرت است، اما این خودرو یک مشکل بزرگ دارد و آن فقدان یک جعبه دنده دستی خواهد بود که برای این خودروی اسپرت کیا تحریم شده است، مشکلی که شرکت خودروسازی هیوندای در حال برطرف کردن آن بوده و برای نسخه "جنسیس G70" که از یک پلتفرم مشترک با خودروی کیا استینگر سود می‌برد، یک گیربکس دستی آماده کرد هاست که تنها بر روی ضعیف‌ترین پیشرانه خودرو ارائه می‌شود.
 
باتوجه به وبسایت موسسه EPA که جزییات مربوط به مصرف سوخت خودروهای مختلف را منتشر می‌کند، پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر جنسیس G70 با قدرت 254 اسب بخاری مورد آزمایش قرار گرفته است که با استفاده از یک جعبه دنده دستی برای انتقال نیروی موتور، حداقل مصرف سوخت 13 لیتری برای مسیرهای شهری، مصرف سوخت 8.4 لیتری برای مسیرهای خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 10.6 لیتری برای کارکرد ترکیبی اتومبیل بدست آمده است. هرچند این جعبه دنده تنها برای پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر خواهد بود و پیشرانه شش سیلندر 3.3 لیتری جنسیس G70 با همان جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.
 
اگر هم به دنبال کمترین مصرف سوخت بر روی جنسیس G70 هستید، همین پیشرانه 2 لیتری با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به مشتریان عرضه خواهد شد که برای کارکرد شهری خود مصرف سوخت 10.6 لیتری، برای کارکرد خارج از شهر خود مصرف سوخت 7.8 لیتری و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت حدودا 9.2 لیتری بدست خواهد آمد. 
 
جنسیس G70 با گیربکس دستی در راه است
 
حالا که صحبت از مصرف سوخت جنسیس G70 شد، بد نیست بدانید که نسخه 365 اسب بخاری اتومبیل با موتور 3.3 لیتری شش سیلندر که به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است، برای کارکرد 100 کیلومتر خود در محیط های شهری نیاز به مصرف 13 لیتری سوخت خواهد داشت و این میزان برای کارکرد خارج از شهر اتومبیل، به چیزی حدود 9.4 لیتر خواهد رسید. 
 
طبق ادعای منابع خبری، جنسیس G70 با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر و همچنین یک جعبه دنده دستی، تنها با سیستم انتقال قدرت "محور عقب محرک" عرضه خواهد شد که در کنار ترمزهای دیسکی برمبو، دیفرانسیل لغزش محدود عقب و همچنین رینگ‌های اسپرت 19 اینچی، برای مشتریان آمریکایی و علاقه مندان به خودروهای اسپرت محور عقب محرک یک خبر خوشحال کننده خواهد بود.
 
 

source

khodrobank

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , جنسیس G70






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کسری اس۵ : ۲۶مهر ثبت نام کردم دیروز۲۳اردیبهشت شاسی شد
سینا اس۵ : من ۸ آبان ثبت نام کردم و اسفندماه شاسی شده،و ۲۵ام فروردین تحویل گرفتم
احمد : دوستان نگران نباشید این طرح چهارشنبه فقط برای خودرو فرسوده و طرح مادرانه
Agh اصفهان : من17مهر402ثبت نام s5اقساطی کردم 21اسفند شاسی شد 22اسفند بیمه 26فروردین پلاک و دهم اردیبهشت‌ماه تحویل گرفتم مدل 403میخای شماره بزار عکس برات بفرستم
s3 مهرماه : بنده 21 اسفند شاسی شدم دریغ از خودرو
امین : سلام دوستان کسی خبر جدید و قطعی درباره حواله های چانگان cs55 که ارسال به خودروساز خورده کی پیامک واریز وجه میاد بخدا مردیم هرروز منتظر پیامک هستیم
سعید8 : دوستان برید حمایت کنید. اینجا صفحه ی خودروهای وارداتی نوبت دومه
علی : هر دو دزدن یکی از یکی بدتر
پلنگ : خب دوست بزرگوار الآن تقصیر ماها چیه که قرار بود دی واریز کنیم فروردین تحویل بگیریم ولی بعد کلی دغدغه و استرس و انتظار تو اردیبهشت یه پیام پیش فروش فرستادن میخوایید ریسک کنیم اونم از دست بدیم بریم از بیرون ماشین بگیریم که همون ماشین رو با کلی اختلاف بگیریم؟من نمیدونم چرا به این همه مردم بی گناه و بی تقصیر که با هزار دردسر و انتظار بعد چند ماه دغدغه ذهنی به خاطر واریز وجه پیش فروش میگید طمعکار!!!؟
سیامک : احساس میکنم تا حالا انقدر به شعورم توهین نشده بود یکشاله منتظر بودم آخرشم دزد سر گردنه جیبمونو خالی کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رسول : ممنونم اقا محمدجواد
پذیرش 11 بهمن فوری : مابه‌التفاوت رو چند فروردین ب حساب ریختین؟ سخا چی؟
پذیرش 11 بهمن فوری : پیش فروش یا فوری نا مفهومه داداش .
ساندرو اتوماتیک : خدا رو شکر عزیزان این حداقل رقم کارشناسی هست. دادگستری سایر مناطق تهران و شهرستان ها رقم تا بالای 2 میلیارد هم ارزشیابی و پرداخت شد.
هاکان شاهانی : با سلام به نظرم سایپا مصوبه رو رعایت نکرده طبق مصوبه باید مبلغی که از قبل به عنوان پیش پرداخت اخذ شده افزایش قیمت شامل نمیشه و نصف بعدی که به همراه دعوت نامه میاد افزایش قیمت قابل قبوله
207 کد 60019 : از دوستان سقف فلز با موعد دی ماه کسی فاکتور شده؟
کریم : چونه بزن خیلیه
ایمان : چطور شکایت کردید
حسن : نه عزیزم باتوطئه زندگی نمیکنم بلکه سعی میکنم بافکرومنطق وباهوش به قضایا نگاه کنم!!سعی میکنم به راحتی به کسی که یه کاری انجام مبده بدون منافع مالی یخرده روش تحقیق کنم تاحقیقت رومتوجه بشم
جواد : بگو نافم بچسبه به پیشونیت