دلایل محبوبیت خودروهای آلمانی و اهمیت لوازم یدکی آن‌ها

 

دلایل محبوبیت خودروهای آلمانی و اهمیت لوازم یدکی آن‌ها

 

رپورتاژ - آلمان به دلیل بهره‌گیری از گروه مهندسی با کیفیت و خبره به عنوان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود. خودروسازی یکی از صنایعی است که آلمان در آن از قدرت بالایی برخوردار می‌باشد. کیفیت، زیبایی، عملکرد، کارایی، دوام، ماندگاری، ارزش قطعات، ایمنی و امنیت از بارزترین ویژگی‌های صنعت خودروسازی آلمان به شمار می‌روند. رشد فناوری و گسترش کاربرد آن در صنعت خودورسازی آلمان باعث شده تا این کشور از جمله برترین‌های دنیا شناخته شود. شرکت‌های خودروسازی مانند بنز، بی ام و و پورشه از کارخانجات فعال در زمینه خودروسازی هستند که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان ارسال می‌کنند. شرکت‌های خودروسازی بنز و بی ام و هر ساله کیفیت محصولات خود را ارتقا می‌دهند؛ به همین دلیل همواره جزء شرکت‌های خودروسازی برتر جهان محسوب می‌شوند.

 

خدمات شرکت‌های خودروهای آلمانی

شرکت‌های خودروسازی آلمانی تنها در زمینه تولید خودرو فعالیت نمی‌کنند بلکه بسیاری از آن‌ها انواع کامیون، موتور خودرو و .. را نیز تولید می‌کنند. یکی از مهمترین بخش‌ها فعالیت این شرکت‌های خودروسازی، تولید لوازم یدکی است. تولید و عرضه لوازم یدکی یکی از مهمترین تولیدات شرکت‌های خودروسازی آلمانی است. هر چند خودروهای آلمانی با استفاده از به روز ترین تجهیزات تولید می‌شوند؛ اما ممکن است به علت مشکلات فنی دچار خرابی شوند؛ طوری که قطعات آن‌ها نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد؛ به همین دلیل این کارخانجات خودروسازی بخش عظیمی از فعالیت خود را به تولید لوازم یدکی اختصاص می‌دهند. لوازم یدکی بنز و بی ام و پورشه معمولا توسط کارخانجات اصلی یا نمایندگی‌های آنان تولید و عرضه می‌گردد. نمایندگی خودروهای آلمانی به دلیل اهمیت و فروش بالای این کارخانجات معمولا در کشورهای زیادی به جزء آلمان وجود دارند که زیر نظر شرکت اصلی فعالیت خود را انجام می‌دهند. لوازم یدکی بی ام و، پورشه و بنز از فروشگاه‌های لوازم یدکی و همین طور فروشگاه‌هایی که به طور انحصاری لوازم یدکی خودروهای آلمانی را عرضه می‌کنند قابل تهیه هستند.

 

اهمیت لوازم یدکی اصلی کارخانجات خودروهای آلمانی

 

دلایل محبوبیت خودروهای آلمانی و اهمیت لوازم یدکی آن‌ها

 

لوازم یدکی که در کارخانجات اصلی خودروهای آلمانی تولید می‌‌شوند مطابق با اصول و استانداردهای روز دنیا و شرکت‌های بنز، بی ام و پورشه تولید می‌شوند و از نظر کیفیت با قطعات اصلی تفاوتی ندارند و در زمان خرابی قطعات اصلی مانند آن‌‌ها عمل می‌کنند. لوازم یدکی بنز، بی ام و و پورشه اصل قیمت و ارزش زیادی دارند؛ به همین دلیل فرصتی برای تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی ایجاد می‌شود تا بتوانند لوازم یدکی بی ام و، بنز و پورشه را تولید کرده و آن‌ها را به جای لوازم یدکی پورشه، بنز و بی ام و اصل عرضه کنند. از طرفی تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی برای تولید لوازم یدکی از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می‌کنند که این مواد ازران بوده و از نظر مرغوبت ارزش چندانی ندارند بنابراین تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی از این راه به سود زیادی می‌رسند؛ در واقع آن‌ها با خرید مواد اولیه ارزان و تولید لوازم یدکی و فروش‌ها به جای لوازم یدکی اصلی به سودهای زیادی می‌رسند.

 

راهکارهای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال

برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال راهکارهای مطمئن زیادی وجود ندارند؛ در واقع برای دارندگان خودروهای آلمانی یکی از سخت ترین کارها، خرید لوازم یدکی اصل می‌باشد؛ به همین دلیل برای خرید لوازم یدکی بهتر است اطلاعات و دانش خود را درباره لوازم یدکی پورشه، بنز و بی ام و اصل افزایش دهید و در زمان خرید به چندین نکته توجه نمایید. هر چند تولید کنندگان لوازم یدکی ، سعی بر این دارند تا لوازم یدکی خود را از نظر شکل ظاهری مانند لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای آلمانی تولید کنند؛ اما از آن‌جایی که این تولید کنندگان تجهیزات و امکانات کافی برای تولید لوازم یدکی ندارند معمولا با نقص و کاستی‌هایی مواجه هستند که توجه به آن‌ها می‌تواند در زمان خرید لوازم یدکی کمک زیادی کند. رنگ و جنس طعه، نحوه بسته بندی لوازم یدکی، فروشگاه مورد نظر، کد شناسه لوازم یدکی، کشور سازنده و بررسی قطعه با لوازم یدکی اصل و اورجینال از جمله مواردی هستند که می‌توانند به خریداران لوازم یدکی در تشخیص لوازم یدکی اصل و اورجینال بنز و بی ام و پورشه کمک زیادی کنند.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هر گونه کپی‌ برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

 

source

irangan

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروهای آلمانی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

سیاوش
0

هیچ نکته آموزنده ای نداشت لطفا مطالب با محتوا باشه تشکر
17:08  1397/12/09
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی S3 : سلام کسی بامن تماس نگرفت ولی به نمایندگی زنگ زدم و اعلام کردن ماشین رسیده و فردا بیا تحویل بگیر S3سفید.نیشابور ثیت نام ۶آبان ۲۱اسفند فاکتور ۲۲اسفند بیمه ۲۱ فروردین پلاک ۲۵ فروردین تحویل مدارک فردا ۳۰ اردیبهشت تحویل
S3 ابان : سلام. بی زحمت تاریخ تکمبل وجه و شهر و رنگ رو میگید
ه : من صبح پرسیدم گفتن نه . البته کارشناس گفت هیچ دستور و بخشنامه ای نیومده .
رضا s5 نقدی : کسی از خرید نقدی ها شاسی شده؟
S5مهر تهران : نه واقعا خیلیا رو دارن شاسی میکنن از اول هفته ی قبل. از بس رفتیم شاکی شدیم و...
S5مهر تهران : فکر کنم همین روزا برای شما شاسی بشه . برا منم تازه شد ۲۴مهری ام . و گفتن کل مهر ماهی هارو شاسی میکنن جکs5
S5مهر تهران : من ۲۴مهرم چهارشنبه هفته پیش بالاخره شاسی شد بعد از کلی دعوا و شکایت و... امروز پیام بیمه شدنش اومد و تو سایت دیدم فاکتور شد تکمیل وجه سبز شد و فاکتور.
S3سفید : سلام دوستان بلاخره امروزتماس گرفتن گفتن دوشنبه ساعت ده ونیم صبح بریم برای تحویل گرفتن ماشین
T8 و T9 : دوستان چطوری هاست ، تو قسمت وضعیت مشتری ، چراغ فاکتور شد و چراغ بیمه سبز شده و در مرحله پلاک است ولی هیچ پیامکی برای شماره شاسی و بيمه نیومده و در قسمت شماره شاسی چیزی درج نشده است فقط زده نوع خودرو T8 ۲۰۰۰ همین
S3 سفید : سلام ثبت نام 1402/08/09نود روز کاری 12/26شاسی شد صدور بیمه 01/15 کارت وسند 01/25 دیروز تماس گرفتن 02/30 برم تحویل بگیرم. به امید خدا پیام تحویل برای شما هم بیاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مش غلوم حسین : دوستان اطلاع دارین که پرهام پسر خودمه؟
صادق : داداش کدم شهری؟؟؟ کسی میدونه تحویل حضوری هست یا ن؟
207پانا کد 023 : رانا پلاس تبدیلی به 207 پانا کسی هست؟؟؟؟
بیگانه اسفند : سلام کجای کشور درمورد افزایش قیمت صحبتشده ک شما الکی جو میدین
فروش فوری اسفند : اسفندی های فروش فوری دیگه نوبت ماست،فاکتور شدین اعلام کنین بدونیم
ال ایکس : سلام دوستان از بخشنامه 4707کسی فاکتور شده
محمد ذاکر : سلام چقدرسودتاخیرتعلق گرفته
الب ارسلان : تحویل 31 فروردینم هنو فاکتور نشدم
60019تحویل 29اسفند به 21 : فعلا تبدیلی های ماشین های دیگه به 207رو میدن ما رو هم فاکتور نمیکنن.چ برسه سقف فلز هم باشی
امین : 177تمن جمع کن