نهایت سرعت در اتوبان‌های آلمان با پورشه کاین توربو

 

نهایت سرعت در اتوبان‌های آلمان با پورشه کاین توربو

 

رپورتاژ - اگر بخواهیم در بین سریعترین کراساورهای دنیا بررسی‌های مختلفی داشته باشیم، بدون شک پورشه کاین توربو یکی از سریعترین و بهترین خودروهاست. در این مدل از خودروهای کمپانی پورشه شاهد تلفیقی از راحتی سرنشینان و سرعت بالا هستیم که شاید در خودروهای با سرعت بالا کمتر دیده شود. جالب است بدانید که بازار خرید و فروش پورشه کاین توربو در ایران هم طرفدار زیادی دارد و فقط به یک جستجوی ساده در سایت دیوار نیاز دارید.

اما در اینجا می‌خواهیم پورشه کاین توربو را از جهات مختلفی بررسی کنیم و ببینیم که آیا این خودرو به عنوان یک کراس اوور می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 قیمت پورشه کاین توربو

برای بررسی قیمت پورشه کاین توربو به سراغ سایت دیوار می‌رویم تا ببینیم که چه نمونه‌هایی از این خودرو در بازار ایران خریدوفروش می‌شود. قیمت این خودروها با توجه به مدل آنها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال در برخی موارد پورشه کاین ۸ سیلندر توربو ۲۰۱۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که در مدل‌های پایین‌تر هم شامل قیمت‌هایی مانند ۷۰۰ میلیون تومان هم هستیم.

نگران نباشید! در جریان خرید و فروش پورشه کاین توربو گزینه‌های مختلف و متنوعی در اختیار شما است. به عنوان مثال یک مدل ۲۰۱۰ سفید با قیمت ۹۲۰ میلیون تومان و یک مدل دیگر آن با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان گذاشته شده است. حکم مدل‌های مربوط به سال ۲۰۱۹ با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و نمونه‌های مانند پورشه کاین gts با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

 مشخصات فنی پورشه کاین توربو

در ابتدای متن به سرعت بالای این خودرو به عنوان یک کراساور اشاره کردیم. در پورشه کاین توربو شاهد استفاده از یک موتور وی ۸ از نوع توئین توربو هستیم. این موتور فوق العاده ۴ لیتر حجم دارد و هشت سیلندر به همراه ۳۲ سوپاپ در آن استفاده شده است. جالب است بدانید که با این حجم، قدرت موتور ۵۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور آن ۷۷۰ نیوتون متر است. بنابراین خودرو برای حرکت در مسیرهای مختلف مانند سربالایی‌ها و اتوبان‌های خارج شهر هیچ محدودیتی ندارد و شما برای رانندگی با سرعت بالا مشکلی نخواهید داشت.

جالب است بدانید که در نسل ۲۰۱۹ پورشه کاین توربو از یک سیستم محدود کننده برای سرعت آن استفاده شده است. در نسل‌های قبلی می‌بینیم که برای رسیدن سرعت خودرو از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت، باید 4.1 ثانیه صبر می‌کردیم، اما در نسل ۲۰۱۹ این زمان به 3.7 ثانیه کاهش یافته است. نکته جالب‌تر اینکه خودرو توان حرکت با سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت را دارد، اما کمپانی پورشه از یک سیستم محدود کننده برای سرعت آن استفاده کرده و حداکثر سرعت آن را ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت گزارش کرده است.

 

نهایت سرعت در اتوبان‌های آلمان با پورشه کاین توربو

مشخصات ظاهری پورشه کاین توربو

یکی از اصلی‌ترین نگرانی شما به هنگام خرید و فروش پورشه کاین توربو باید این باشد که به هنگام ورود به آن با چه محیطی مواجه می‌شوید. اگر با خودروهای پورشه آشنایی ندارید احتمالاً با امکانات متعدد آن دچار مشکل خواهید شد. در لحظه اول استفاده از یک غربیلک منعطف و جذاب شما را جذب خود می‌کند. با گذشت زمان یک نمایشگر نسبتاً بزرگ جلوی خود خواهید دید که در کنترل بهتر خودرو به شما کمک می‌کند. این نمایشگر به هنگام حرکت در ترافیک و همچنین پارک خودرو به کمک شما خواهد آمد.

در نسل جدید پورشه کاین توربو شاهد استفاده از کروز کنترل و سایر سیستم‌های هوشمند هستیم. در این خودروها از یک جعبه دنده  هشت سرعته اتوماتیک و دستی استفاده شده است. بنابراین شما برای کنترل خودرو هیچ محدودیتی نخواهید داشت. استفاده از سیستم‌های الکتریکی برای کنترل بخش‌های مختلف مانند شیشه و آینه‌ها و همچنین داشتن صندلی‌های برقی از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. ایمنی بالا مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی خودروهای کمپانی توربو است که با کمک ایربگ برای تمامی سرنشین‌ها و همچنین داشتن اتاق فوق‌العاده قوی و محکم به وجود می‌آید.

اگر قصد حضور در بازار خرید و فروش پورشه کاین توربو را دارید باید به خاطر داشته باشید که قیمت این خودرو نسبتاً بالاست و تنها طیف خاصی امکان استفاده از آنها را دارند. البته قیمت پورشه کاین توربو تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که به هنگام حضور در بازار بیشتر آنها را درک خواهید کرد.

 

 

 

منبع :‌ویرلن

 

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه کاین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا s5 نقدی : کسی از خرید نقدی ها شاسی شده؟
S5مهر تهران : نه واقعا خیلیا رو دارن شاسی میکنن از اول هفته ی قبل. از بس رفتیم شاکی شدیم و...
S5مهر تهران : فکر کنم همین روزا برای شما شاسی بشه . برا منم تازه شد ۲۴مهری ام . و گفتن کل مهر ماهی هارو شاسی میکنن جکs5
S5مهر تهران : من ۲۴مهرم چهارشنبه هفته پیش بالاخره شاسی شد بعد از کلی دعوا و شکایت و... امروز پیام بیمه شدنش اومد و تو سایت دیدم فاکتور شد تکمیل وجه سبز شد و فاکتور.
S3سفید : سلام دوستان بلاخره امروزتماس گرفتن گفتن دوشنبه ساعت ده ونیم صبح بریم برای تحویل گرفتن ماشین
T8 و T9 : دوستان چطوری هاست ، تو قسمت وضعیت مشتری ، چراغ فاکتور شد و چراغ بیمه سبز شده و در مرحله پلاک است ولی هیچ پیامکی برای شماره شاسی و بيمه نیومده و در قسمت شماره شاسی چیزی درج نشده است فقط زده نوع خودرو T8 ۲۰۰۰ همین
S3 سفید : سلام ثبت نام 1402/08/09نود روز کاری 12/26شاسی شد صدور بیمه 01/15 کارت وسند 01/25 دیروز تماس گرفتن 02/30 برم تحویل بگیرم. به امید خدا پیام تحویل برای شما هم بیاد
دانیال : با سلام دوستان من ماشین و 70 روزه گرفتم باید آذر میدادن که برج 12 دادن میخواستم بدونم چرا سود تاخیر بهم ندادن کی میدن و چطور میشه فهمید مبلغش چقدر هست اگه کسی می دونه راهنمایی کنه ممنون میشم
حمیدرضا : زنگ زدم سایپا گفت قیمت جدید شامل همه میشه .البته من که هنوزپیامک نیومده برام ولی خوب اگر بخان دبه کنن یه ۸۰ تا ۹۰ تومنی آماده داشته باشید و گفت پیامک هم مشخص نیشت کی میاد .البته یجوری انگار الکی جواب میدن
مهدی : سلام خداروشکر امروز فاکتور شدم . تکمیل وجه 18 دیماه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
شهرزاد : سلام من ماشینم در حال حمل به نمایندگی هست کی میتونم برای جریمه اقدام کنم؟ چقدر طول میکشه بهم بدن:؟
207دستی سقف فلز : یکی یه خبر درست بگیره،،من به اون شماره زنگ میزنم رد تماس میده،چه جوری جواب شمارو میدن،،،،سقف فلز دستی تولید نمیشه ؟؟؟ فقط شیشه؟؟ یکی یه خبر درست بگه من مردم دیگه ازبس استرس دارم چکار کنم،،18 دی تکمیل وجه کردم فاکتور نمیشه؟ اینجا همش تبدیلی ها روفاکتور میکنن یعنی یکی سقف فلز فاکتور نمیشه؟؟
امین فوری اسفند : 27ام پلاک شدم
دکتر ژئولوژی : برو دنبال پدر واقعیت،متاسفانه ازمایش منفی در اومد برات
فارمر : یه نفر که اخیرا دعوتنامه تکمیل وجه برا پیش فروش اومده اطلاع بده چقدر دیگه غیراز128واریزیمون باید واریز کنیم.تحویل هفته4تیر هستم
دانش ایکس 22 پرو ام تی شیراز : مبارک تون باشه ایشالله چرخش بچرخه و اکسل عقبش سالم و بی عیب بمونه برات
دانش ایکس 22 پرو ام تی شیراز : مبارک تون باشه ایشالله چرخش بچرخه و اکسل عقبش سالم و بی عیب بمونه برات
رضا : فعلا 18 دی سفید نیومده کو تا 25
مراری : سلام دوستان اخرین بخشنامه پژو پارس چی میشه و کسی اطلاع داره که ببینم کی پیام واریز وجه میاد
X33-cvt : از اونجایی که مجوز fx ها تا کامل شدن تحویل خودرو به مشتریان 2 هفته طول کشید تا تریلی های خودروبر کارشون رو تمام کنن بعد دوباره الآن x55 همین مدت زمان خواهد برد، پس احتمالا در بدترین حالت مجوز خروج بعدی احتمالا نیمه ی خرداد باشه