هیوندای سوناتا هیبرید مجسمهی سیال نسخه‌ی دوم

 

کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران گمرک

 

رپورتاژ - هیوندای سوناتا هیبریدی کلاً به روز رسانی شده است و نسل دوم آن از داخل و خارج دوباره طراحی شده و موتور جدیدی زیر کاپوت آن قرار دارد؛ موتور بنزینی آن کوچکتر است اما با یک موتور الکتریکی بزرگتر و قویتر آمده است. این خودرو رقیب خوبی برای هوندا آکورد هیبریدی، تویوتا کمری هیبریدی و فورد فیوژن هیبریدی است.

 در سال ۲۰۱۶ سوناتای هیبریدی ظاهر جدیدی پیدا کرده است و این شرکت نام آن را مجسمه سیال نسخه دوم گذاشته است؛ در قیاس با نسل اول که ظاهری جعبه‌ای و سنتی دارد، نسل دوم نمای هنری و متمایزی پیدا کرده است. سوناتای هیبریدی ۲۰۱۶ ظاهر منحصر به فرد خود را از سوناتای سدان استاندارد گرفته است: نمای جلو و عقب این خودرو و آیرودینامیک آن بهتر شده است، مصرف سوخت کمتر شده و رینگ‌های اختصاصی ۱۷ اینچی از ایکو اسموک هم با نمای خارجی یک خودرو هیبریدی هماهنگی است. همه این بهینه سازی‌ها باعث بهبود آیرودینامیک کلاس سدان شده است با ضریب درگ ۲.۴، هیوندای ادعا می‌کند که با تسلا مدل s برابری می‌کند. سنسورهای شناسایی در جلو پنجره و سپرها را دارا می‌باشد.

 نمای داخلی خودرو هیوندای سوناتا هم منحصر به فرد است؛ چرم دلفینی صندلی‌ها که وسط آن یک نوار سفید رنگ دارد به عنوان آپشن وجود دارد، صندلی‌های این خودرو بسیار راحت هستند؛ در ضمن در نسخه لیمیتد صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه هستند، هر دو صندلی جلو تنظیم برقی دارند، طراحی داشبورد بسیار منظم اما مثل قبل هنرمندانه نیست. داشبورد این خودرو ظاهری سنتی‌تر و کاربردی‌تر پیدا کرده است. کنسول مرکزی جایگاه یک نمایشگر بزرگ و پیشرفته لمسی برای سیستم صوتی پیشرفته و سیستم سرگرمی و ناوبری است که تکنولوژی بلو لینک هیوندای هم در آن تعبیه شده است، کیفیت پخش صوت بسیار عالی، درگاه‌های اتصال گجت‌ها زیاد و متنوع هستند و از همه مهم‌تر اینکه به کارگیری آن‌ها از بعضی از رقبای این خودرو ساده‌تر است. چهار حالت کمکی برای راننده مثل: سیستم هشدار خروج از لاین، سیستم نظارت بر نقاط کور، هشدار تصادف از جلو و فرمان چرمی خودرو گرمکن دارد. بعضی از  مواد را به کار رفته درجه یک نیستند مثلا پنل داخلی درها بیشتر شبیه خودروهای اجاره‌ای است؛ به نظر بی‌کیفیت و ارزان قیمت می‌رسد. یکی از نقص‌های این خودرو نویز سانروف پانارومیک می‌باشد؛ وقتی با خودرو به دست‌انداز می‌رسید روکش ساندروف روی سقف میلرزد و به طور مداوم همه جور نویز و سر و صدا تولید می‌کند. صندلی عقب برای سه نفر کاملا اندازه است و دو عدد زیر آرنجی برای استراحت دست دارد و بر خلاف برخی از سدان‌های هیبریدی صندلی‌ها به روش ۶۰/۴۰ جمع می‌شوند تا فضای صندوق عقب افزایش یابد. فضای پا برای صندلی‌های عقب بسیار زیاد است و علاوه بر آن در مدل فول آپشن امکانات رفاهی بسیاری هم وجود دارد.

آپشن‌های این خودرو می‌توان به: کنترلگرهای سیستم صوتی و اطلاعاتی، آمپر دیجیتالی داشبورد سخنگو که قابل تنظیم است و خواندن داده‌های آن‌ها هم در شب و هم در روز راحت است، سانروف پانورامیک بزرگ که بخش جلویی آن باز شده و با یک روکش سقف پنهان میشود، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی جلو و عقب، پرده حفظ حریم خصوصی برای صندلی عقب و صندوق عقب بسیار بزرگ اشاره کرد.

موتور ۲ لیتری توربو شارژ با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و موتور الکتریکی قوی‌تر از موتور بنزینی که به صورت اشتراکی به گیربکس ۶ دنده اتوماتیک متصل شده است و نهایتاً ۱۹۳ اسب بخار قدرت تولید میکند. برای قدرت بیشتر میتوانید هر دو موتور را روشن کنید؛ موتور بنزینی باتری موتور الکتریکی را هم شارژ میکند. در این خودرو تعویض دنده نرم است و صدای موتور خیلی کم عادی است. مصرف سوخت این خودرو در شهر در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶ لیتر و در بزرگراه ۵.۷ لیتر به صورت ترکیبی دو  موتور است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار میرود برای خرید و فروش خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی به آگهیهای پخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سوناتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کسری اس۵ : ۲۶مهر ثبت نام کردم دیروز۲۳اردیبهشت شاسی شد
سینا اس۵ : من ۸ آبان ثبت نام کردم و اسفندماه شاسی شده،و ۲۵ام فروردین تحویل گرفتم
احمد : دوستان نگران نباشید این طرح چهارشنبه فقط برای خودرو فرسوده و طرح مادرانه
Agh اصفهان : من17مهر402ثبت نام s5اقساطی کردم 21اسفند شاسی شد 22اسفند بیمه 26فروردین پلاک و دهم اردیبهشت‌ماه تحویل گرفتم مدل 403میخای شماره بزار عکس برات بفرستم
s3 مهرماه : بنده 21 اسفند شاسی شدم دریغ از خودرو
امین : سلام دوستان کسی خبر جدید و قطعی درباره حواله های چانگان cs55 که ارسال به خودروساز خورده کی پیامک واریز وجه میاد بخدا مردیم هرروز منتظر پیامک هستیم
سعید8 : دوستان برید حمایت کنید. اینجا صفحه ی خودروهای وارداتی نوبت دومه
علی : هر دو دزدن یکی از یکی بدتر
پلنگ : خب دوست بزرگوار الآن تقصیر ماها چیه که قرار بود دی واریز کنیم فروردین تحویل بگیریم ولی بعد کلی دغدغه و استرس و انتظار تو اردیبهشت یه پیام پیش فروش فرستادن میخوایید ریسک کنیم اونم از دست بدیم بریم از بیرون ماشین بگیریم که همون ماشین رو با کلی اختلاف بگیریم؟من نمیدونم چرا به این همه مردم بی گناه و بی تقصیر که با هزار دردسر و انتظار بعد چند ماه دغدغه ذهنی به خاطر واریز وجه پیش فروش میگید طمعکار!!!؟
سیامک : احساس میکنم تا حالا انقدر به شعورم توهین نشده بود یکشاله منتظر بودم آخرشم دزد سر گردنه جیبمونو خالی کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رسول : ممنونم اقا محمدجواد
پذیرش 11 بهمن فوری : مابه‌التفاوت رو چند فروردین ب حساب ریختین؟ سخا چی؟
پذیرش 11 بهمن فوری : پیش فروش یا فوری نا مفهومه داداش .
ساندرو اتوماتیک : خدا رو شکر عزیزان این حداقل رقم کارشناسی هست. دادگستری سایر مناطق تهران و شهرستان ها رقم تا بالای 2 میلیارد هم ارزشیابی و پرداخت شد.
هاکان شاهانی : با سلام به نظرم سایپا مصوبه رو رعایت نکرده طبق مصوبه باید مبلغی که از قبل به عنوان پیش پرداخت اخذ شده افزایش قیمت شامل نمیشه و نصف بعدی که به همراه دعوت نامه میاد افزایش قیمت قابل قبوله
207 کد 60019 : از دوستان سقف فلز با موعد دی ماه کسی فاکتور شده؟
کریم : چونه بزن خیلیه
ایمان : چطور شکایت کردید
حسن : نه عزیزم باتوطئه زندگی نمیکنم بلکه سعی میکنم بافکرومنطق وباهوش به قضایا نگاه کنم!!سعی میکنم به راحتی به کسی که یه کاری انجام مبده بدون منافع مالی یخرده روش تحقیق کنم تاحقیقت رومتوجه بشم
جواد : بگو نافم بچسبه به پیشونیت