مدیرعامل بی ام و تا سال ۲۰۲۰ تغییر می‌کند

 

مدیرعامل بی ام و تا سال ۲۰۲۰ تغییر می‌کند

 
پس از اینکه هرالد کروگر برای تمدید قرارداد خود با بی‌ام‌و تمایل نشان نداد، این شرکت به‌دنبال تعیین مدیرعامل آینده است.
 
 
به‌دنبال عدم تمایل هرالد کروگر برای تمدید قرارداد خود با بی‌ام‌و و رایزنی نکردن برای در اختیار داشتن سمت مدیرعاملی طی یک دوره پنج ساله دیگر، این شرکت اواخر ماه جاری میلادی درباره تعیین مدیرعامل جدید خود تصمیم‌گیری خواهد کرد. هرالد کروگر امروز به رئیس هیئت نظارت اطلاع داد که با پایان دوران ریاست در ۳۰ اوت ۲۰۲۰، مجدداً به‌دنبال تمدید دوره مدیریت خود نیست. خودروساز باواریا می‌گوید که تا ۱۸ ژوئیه مسئله تعیین مدیرعامل بعدی این شرکت را در دستور کار قرار می‌دهد.
 
هرالد کروگر در این زمینه گفت:
 
گروه خودروسازی بی‌ام‌و در طول بیش از ۲۷ سال، خانه حرفه‌ای من بوده است. بعد از بیش از ده سال حضور در هیئت مدیره و بیش از چهار سال به‌عنوان مدیرعامل، من مایلم تلاش‌های جدیدی را دنبال کنم و تجربه‌های متفاوتی برای پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید در برنامه داشته باشم. در طول سال‌های گذشته، صنعت خودرو با تغییرات فراوانی روبه‌رو شده که تحولات بیشتری را نسبت به ۳۰ سال گذشته ایجاد کرده است. چنین تغییراتی، تلاش‌ بسیار زیادی را از تمام کارمندان درون شرکت می‌طلبد. به‌خاطر تعهد برجسته تمام اعضا، من شخصاً از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم. کار با این تیم فوق‌العاده و قرار دادن گروه بی‌ام‌و در مسیر آینده‌ای موفق طی مهم‌ترین تحول صنعت خودروسازی، برای من همواره افتخار محسوب می‌شود.
 
 
دکتر نوربرت رایتهوفر، رئیس هیئت نظارت بی‌ام‌و گفت:
 
هرالد کروگر در طول ۲۵ سال اخیر در تمام مناصبی که حضور داشت، خدمات بی‌نظیری به گروه بی‌ام‌و ارائه داده است. من شخصاً می‌خواهم به خاطر تعهد کاری از آقای کروگر سپاس‌گزاری کنم. من برای او احترام قائل هستم و تصمیم‌ها و برنامه‌های او را برای آینده درک می‌کنم. 
 
هرالد کروگر که مدیر تولید سابق این خودروساز بود، در دسامبر ۲۰۱۴ به‌عنوان مدیرعامل جدید بی‌ام‌و منصوب شد و پس از رفتن هربرت دیس به فولکس‌واگن، به‌صورت رسمی سکان هدایت خودروساز باواریا را بر عهده گرفت. 
 
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه روز جمعه گزارش داد که طبق اظهارات برخی منابع داخلی در بی‌ام‌و، پس از پایان قرارداد هرالد کروگر در سال ۲۰۲۰، اولیور زیپسه، مدیرعامل بعدی این شرکت خواهد شد. الیور زیپسه هم‌اکنون مدیر تولید بی‌ام‌و است و به احتمال زیاد با خروج کروگر، از سال ۲۰۲۰ مدیرعامل خودروساز آلمانی می‌شود.
 
مسئولان بی‌ام‌و اظهارنظر درباره منصوب شدن زیپسه به سمت مدیرعاملی را به‌طور رسمی در ۱۸ ژوئیه و پس از جلسه هیئت نظارت اعلام خواهند کرد. الیور زیپسه ۵۵ ساله در میان سه جانشین بالقوه کروگر، جوان‌ترین فرد به شمار می‌رود. فهرست جانشینان احتمالی کروگر شامل کلاوس فروهلیش ۵۹ ساله و مدیر تحقیق و توسعه بی‌ام‌و، نیکولاس پیتر ۵۷ ساله و مدیر امور مالی به همراه الیور زیپسه می‌شود. بی‌ام‌و برای اعضای هیئت مدیره، محدودیت سنی ۶۰ سال را لحاظ کرده است. 
 
یکی از منابع می‌گوید که زیپسه سمت مدیر تولید را مانند سایر مدیران عامل قبلی بی‌ام‌و از جمله هرالد کروگر و نوربرت رایتهوفر بر عهده داشته است، بنابراین نباید از شانس بیشتر زیپسه برای تصدی پست مدیرعامل تعجب کرد.
 
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بی ام و






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابوذر : اتفاقا برای منم اومده تعویض با پژو ۲۰۷ دستی
DA : خیلی کیف میکردید براتون پیامک اطلس و سهند اومده؟ بفرما برای 26 ام دقیقا همونا برای همون تاریخ دی تا اسفند فروش گذاشته 😂😂😂 سایپای مکّار ومردم طمٌاع... از قدیم گفتن دروغگوی مکر گر همیشه طماع و حریص رو هربار فریب میده😁😁
زهرا : یه چه شماره تماسی؟
تارا : مبارک باشه چه رنگی بودین شما
تارا دستی تبدیل به V1p : تارا v1p تا اخر هفته اکثرا فاکتور میشه.
S5مهر : برا منم شاسی شد امروز ثبت نام ۲۰ مهر
S5مهر : امروز شاسی شد ثبت نام ۲۰ مهر
تارا v1p : در جواب تارا اتومات اگه بخواهد فاکتور بشه تاریخ پرونده هم بروز میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید : افزایش 270 درصدی 160 بوده شده 520
ابراهیم : سلام مبارک باشه ما هم 18 دی تکمیل وجه کردم ولی هنوز فاکتور نشدیم
مسعود : سلام 5تا6روز بعد فاکتور پیام میشه
تحویل 30دی : بعد از فاکتور تقریباً چند روز طول می‌کشه ماشین به نمایندگی برسه.
آریزو 6 پرو : عزیزم ما خودمون تو جاده چندتا تریلی دیدم پر از ماشین
مجتبی : سلام دوستان وقتتون بخیر اگر 207تبدیل بزنیم چقدر طول میکشه ماشین رو بدن؟ و قیمت کارخونه 207پانوراما دستی الان چند هست؟ بدهکار میشیم به ایران خودرو یا طلب کار
ایکس 22 پرو : از همه خواهش میکنم کم فرشید فرشید و الوند الوند کنن تا الان جز حدس و دروغ چیزی تحویل ندادن یاده نباشد
سوسانو : عزیزان من دعوت نامه اول خرداد میاد قربونتون برم من
سهیل : سلام دوست عزیز من به تعداد روزهای تاخیر حضوری رفتم درب کارخونه و امور مشتریان تهش با بحث و صحبت از داخل اطاق مشاور با نماینده مستقیم خط تولید تماس گرفتند و گفتند 160 نفر جلوی شما هستند
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان کسی امروز فاکتور نشد؟