ترمزهای پژو ۲۰۶ صندوقدار تغییر کرد [به روز رسانی]

 

ترمزهای پژو ۲۰۶ صندوقدار تغییر کرد [به روز رسانی]

 
آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی محصولات داخلی یکی یکی جذف می شوند و برخی کارشناسان معتقدند که خودروسازان داخلی این روزها برای صرفه‌جویی در هزینه تولید به حذف آپشن‌ها یا جایگزینی برخی قطعات بی‌کیفیت متوسل شده‌اند، اما برخی دیگر نیز کمبود مواد اولیه در اثر تحریم ها را زمینه ساز این تغییرات می دانند. در همین رابطه اما ایران‌خودرو به تازگی با انتشار اطلاعیه‌هایی در وب‌سایت خود، از عدم امکان تحویل دنا با امکانات قبلی خبر داده است و حالا به نظر می رسد که این خبر زمینه ساز ارائه نسخه کم آپشن تری از دنا باشد.
 
این رویه که از حذف زه ضربه‌گیر در پراید آغاز شد به محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز سرایت پیدا کرد. پس از آنکه ایران خودرو دنا پلاس را با دو تیپ چهار کیسه هوا و دو کیسه هوا به بازار معرفی کرد و با گذشت زمان نسخه چهار کیسه هوا را از فهرست فروش خود حذف کرد حالا تصمیم گرفته است برخی امکانات ایمنی نظیر ترمز دیسکی عقب را از فهرست پژو پارس LX نیز حذف کند.
 
 
در این زمینه برخی از مشتریان محصولات داخلی از حذف ضبط صوت و زه ضربه گیر گرفته تا رینگ اسپرت و سیستم سخنگوی عیب‌یاب برخی خودروها گله می‌کنند و اینکه اگر مشتری خواهان نصب برخی از این قطعات باشد باید هزینه جداگانه‌ای را به خودروساز بپردازد چرا که این قطعات آپشنی به حساب می‌آید که مشتری باید وجه آن را جداگانه پرداخت کند
 
چند روزی است ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌هایی در وب‌سایت خود، از عدم امکان تحویل دنا با امکانات قبلی خبر داده است. براین اساس دنا با کد کلاس ۷۰۱۱۲ تولید می‌شود و به جای داشتن رینگ آلیاژی آلومینیومی به رینگ فولادی و قالپاق مجهز است. همچنین کروز کنترل که یک آپشن مهم در این خودرو به شمار می‌رود، از امکانات رفاهی این خودرو حذف شده است.
 
از سوی دیگر به دلیل تحریم‌های صنعت خودروسازی کشورمان شاهد به کارگیری برخی قطعات بی‌کیفیت در خط تولید خودروسازان هستیم؛ قطعاتی که جان و مال مشتری را هدف قرار می‌دهد.
 
این درحالیست که خودروسازان در شرایط فروش فوری اخیر خود، قیمت ها را به شکل قابل توجهی افزایش داده اند و بنابراین به نظر نمی رسد که ارزان سازی گسترده با توجه به افزایش قیمت های اخیر، توجیهی داشته باشد، اما در صورت ارتباط این موضوع با تحریم ها باید پرسید که آیا صنعت خودروسازی ایران پس از پنجاه سال، توانایی تولید رینگ های آلیاژ آلومینیومی را در کشور ندارد؟
 
دنا پلاس بدون وجود رینگ اسپرت و سانروف [به روز رسانی]
ظاهرا حالا سانروف نیز به لیست تجهیزات بدون امکان تولید در حال افزوده شده و برای نخستین بار شاهد فاکتور شدن نمونه های دنا پلاس بدون وجود رینگ اسپرت و سانروف هستیم، شاید با ادامه این وضعیت، دنا پلاس رفته رفته به دنای معمولی نزدیک شود و فاصله سطح تجهیزاتی دنای معمولی نیز به سمند و پژو 405 کاهش یابد.
 
 
 
حذف رینگ آلومینیومی از خودروی H30 کراس [به روز رسانی]
خودروی دانگ فنگ H30 کراس از پس بدون رینگ آلومینیومی به متقاضیان عرضه خواهد شد.
 
قراردادهای H30 كراس با موعد تحویل آذرماه و برنامه فروش 90325 از کد کلاس 72303 (رینگ آلومینیومی) به 72304 (رینگ فولادی) می توانند از روز سه شنبه مورخ 98/02/31 نسبت به تبدیل اقدام نمایند. متقاضیان در صورت موافقت جهت تکمیل فرم تبدیل به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه نمایند.
 
بدیهی است مبلغ مابه التفاوت رینگ به همراه کلیه سودهای متعلقه (مشارکت، تاًخیر و ...) به مشتریان محترم مسترد خواهد شد.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو ۲۰۶






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : من شرایط شما رو دارم شاسی نشده
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کسی از فروش فوری های دی ماه برای شاهین اتوماتیک امروز فاکتور شده؟
حسین : امان از بی عدالتی امان از عدم شفافیت امان از بلاتکلیفی امان از ...
محسن : حضوری هم رفتم امور مشتریان فریب خورده ولی باز هم به سچ پاسخی نمی دهند هیچی همینه که هست
آریسان2 : دوستان پرتابل بنده از آماده برای فاکتور رفته روی پرداخت کل وجه چرا یه مرحله رفته عقب؟ ثبتنام20فروردین هستم
J7 صادرات : امروز خداروشکر بیمه سبز شد رفت رو پلاک روند بعد شاسی خیلی سریع پیش رفت
s5 تهران : چرا ثبت نام شهریور رو فاکتور نمیکنند؟ کسی هست ثبت نام شهریور باشه و تمکیل وجه دی ماه؟
J7 صادرات : نه این شرکت اصلا روش به نوبت حساب نکن این شرکت اصلا اصول و قاعده و قوانین نداره هردمبیلی هرماهی و فاکتور میکنند
اس تری : سلام ۱۰/۰۹ رنگ مشکی شهر بوشهر
تارا V4 LX : سلام مهرداد75 من دوماه تاخیر تحویل داشتم 41 میلیون تومان سود تاخیرش شود<حدودا 8 تومان الحاقیه بیمه و ... کم کردن 33تومان قابل پرداخته که گفتن حدودا دوماه بعد بهتون پیام میدیدم میرین بانک صادرات حواله میگیرین. نقدی به حساب واریز نمیکنند متاسفانه.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پرهام : با یکی از دوستانی که تو سایپا کار میکنه همین الان حرف میزم مطمین باشین ضد در صد افزایش قیمت خواهیم داشت
امید : چ رنگی فاکتور شدی
سورنا : سلام نورآباد ممسنی کسی داریم پلاک شده باشه اعلام حضور کنه
اسفندی : سلام الان بگید که چه موقع دعوت نامه اسفند میاد؟؟
60019تحویل 29اسفند : اون پول همش تبدیل نبود . مابه‌التفاوت بیمه بود دادی شد یازده.
منتظر : سلام خبری از x22 ها نشد
تبدیل : سلام ، استپ وی اتوماتیک قیمت میدهید ؟
60019تحویل 29اسفند به 21 : سیستم اصن نیومده رو حالت بروز چطور فاکتور شدی
محمد : داداش اول فاکتورمیشه بعدپلاک بعدازپلاک نهایت یه هغته بعدتحویل میدن
207 پانا : تکمیل وجه 18 دی فاکتور شدم