تنظیم دمای کابین قبل از ورود راننده؛ جدیدترین قابلیت استارت از راه دور ب‌ام‌و

 

تنظیم دمای کابین قبل از ورود راننده؛ جدیدترین قابلیت استارت از راه دور ب‌ام‌و

 
خودروهای روز دنیا از تکنولوژی‌ها و امکانات متعددی بهره می‌برند، با ابداع ایده‌ها و فناوری‌های نوین هم مدام بر تعداد آنها افزوده می‌شود. یکی از جدیدترین امکاناتی که به محصولات ب‌ام‌و اضافه شده، Remote Engine Start یا استارت موتور از راه دور نام دارد.
 
این قابلیت جالب در برخی از مدل‌ها که به نسخه 7.0 از سیستم عامل iDrive مجهز بوده و امکان آپدیت از راه دور را داشته باشند، در دسترس خواهد بود. فیس‌لیفت سری 5 که همین چند هفته پیش معرفی شد، M5 و M5 Competition جدید و همچنین اعضای خانواده سری 4، از جمله مدل‌های مجهز به نسخه 7.0 از سیستم عامل iDrive هستند.
 
 
 
قابلیت استارت موتور از راه دور همانگونه که از نامش مشخص است، به مالک خودرو اجازه می‌دهد از هر مکانی و به وسیله اپلیکیشن اختصاصی ConnectedDrive بتواند موتور خودرو را تا 15 دقیقه قبل از ورود به داخل کابین روشن کند. با روشن شدن موتور امکان استفاده از سیستم تهویه مطبوع و تنظیم دمای بهینه کابین برای مالک فراهم می‌شود.
 
به گفته ب‌ام‌و، علاوه‌ بر اپلیکیشن مذکور می‌توان از طریق سوئیچ خودرو نیز موتور را روشن کرد. البته این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فاصله سوئیچ با خودرو حداکثر 70 متر باشد. چنانچه مدلی دارای آپشن‌هایی از قبیل صندلی گرم و سرد شونده و یا گرم‌کن فرمان باشد، این آپشن‌ها نیز از راه دور قابل مدیریت خواهند بود.
 
سیستم جدید باواریایی‌ها اگرچه پیچیده نیست، اما در روزهای خیلی سرد یا خیلی گرم می‌تواند بسیار سودمند باشد؛ کافی است تصور کنید در یک صبح سرد زمستانی یا یک روز داغ تابستانی، وقتی در را باز کرده و پشت فرمان می‌نشینید، خبری از سرما یا حرارت بالای صندلی‌ها نبوده و دمای کابین پیش از ورود شما روی درجه دلخواه تنظیم شده است!
 
نکته جالب اینکه چنانچه مدلی بدون سیستم استارت موتور از راه دور به دست مشتری برسد، در صورت تجهیز به قابلیت آپدیت نرم‌افزاری و اتصال به مارکت ConnectedDrive Store وی خواهد توانست آن را سفارش دهد. برخی از مدل‌هایی که به قابلیت آپدیت نرم‌افزاری از راه دور مجهز هستند عبارتند از:
 
320i، 330i و M340i تولید شده از جولای 2019 به بعد
تمامی اعضای سری 4 کوپه تولید شده از جولای 2020 به بعد
520i و 530i تولید شده از جولای 2020 به بعد
740i، 740Li، 840i و Z4 تولید شده از جولای 2019 به بعد
X5 xDrive40i و X6 xDrive40i تولید شده از آگوست 2019 به بعد
 
 
شایان ذکر است پیش‌تر تسلا قابلیت مشابهی را ارایه کرده؛ دارندگان محصولات این کمپانی می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی، از راه دور نسبت به یخ‌زدایی شیشه‌ها و یا تنظیم دمای کابین اقدام کنند.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تنظیم دمای کابین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
خسته : سلام دوستان کسی میدونه که تارا v1تحویل فوری تاخیر داره؟؟؟تحویلش چند وقت طول میکشه؟؟ دخترم خیلی منتظر هست ممنون میشم راهنمایی کنین واریز خرداد هستم گفتن۹۰روزه هست
احسان : یکی از دوستان تو سایپا هست گفت از 20 اردیبهشت خط تولید اطلس فعال شده البته قبلانم فعال بود چون تازه تولید شده ی ذره کند عمل میکرد بازم خوشبحال شماها ما ک تحویل آذر 403 هستیم چی😭
خسته : دوستان تحویل تارا v1نقدی تحویل ۹۰روزه چقد طول میکشه معمولا تاخیر دار؟؟؟ممنون میشم اگه اطلاعی دارین جواب بدین اخه دخترکوچولوم خیلی منتظره ماشین هست
علی : کاملا درست میگی- ولی شما که متوجه شدی چرا نفهمیدی باید رشوه بدی؟؟ من رشوه دادم راحت ثبت نام شدم- تا زمانی قیمت کارخانه و بازار اختلاف داشته باشه ما مردم عادی نمیتونیم ثبت نام کنیم!!! اصلا کثافت خونه ای هست اون سرش ناپیدا
Reza : پذیرش ۲۸ بهمن طرح فرزند آوری تحویل ۹۰ روزه سفید مشکی امروز فاکتور شدم منتظر پلاکم
مجید اصفهان : سلام من مشکی نوشتم خبری نیست
ثبت نام آبان : 8 ماهه کرمان خودرو پول رو گرفته و رفته. به کرمان خودرو اعتماد کردم ماشنی که تو نمایشگاه دیده بودمو نخریدم 8 ماهه اسنپ سوارم . اشتباه
ساناز : اسفندی هستم دیگه ماشین نمیخوام ماشینتون بخوره تو سرتون
محمد مهدی : سلام. دوستان بنده تارا v2 اتومات با ۳ ماه تاخیر تحویل گرفتم. مبلغ برگشتی را ۷ میلیون حساب کردن و کسی اطلاع داره چجوری حساب میکنن.‌ فرمونش هم سفته از بقیه دوستان چجوری.
اس ۳ ، آذر : سلام ، دوستان اس ۳ ثبت نام آذر کسی براش پیامک شاسی اومده ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : 15روزه فاکتور شده پلاک نمیشه لامصب
محمد موعد تحویل 30بهمن تکمیل وجه 21دی : دی هرکس فاکتور نشده مثبت بزن
محمد موعد تحویل 30بهمن تکمیل وجه 21دی : چند بار درخواست شکایت زده ی چندم تبدیل زدی
ساینا دوگانه : سلام اگه رفتی سوال کن از تکمیل وجه تا فاختورنهایتش چقد طول میکشه.دما گرم
محسن : تکمیل وجه 19 دی، تبدیل به کد 21 و 27 تغییر رنگ به مشکی، امروز بالاخره فاکتور شدم
‌رانا تبدیل : اره تبدیل 5 اردیبهست
اسفند : واریزی اخر
207اسفند : تاریخ پرداخت اولیه 90 ملیون حساب میشه یا پرداخت 187 ملیون دوم؟
محمد موعد تحویل 30بهمن تکمیل وجه 21دی : تاریخ بروزکجارسانی شده صبح هیچ خبری نیست تبدیل زده بودید کجا تمام شده
واریز 5 بهمن : توروخدا راست میگید