مرسدس AMG GT سری بلک با تیونینگ ۱۱۱۱ اسب ‌بخاری اپوس معرفی شد

 

مرسدس AMG GT سری بلک با تیونینگ ۱۱۱۱ اسب ‌بخاری اپوس معرفی شد

 
شرکت تیونینگ اپوس از نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی مرسدس ای‌ام‌جی GT سری سیاه با قدرت ۱۱۱۱ اسب ‌بخار رونمایی کرد که تا ماه ژوئن به بازار عرضه می‌شود.
 
هنگامی که مرسدس-AMG در سال ۲۰۱۵ مدل GT را معرفی کرد، این کوپه‌ی اسپرت و قدرتمند فقط ۴۵۶ اسب ‌بخار قدرت داشت. به گزارش موتوروان، قدرت تولیدی مدل GT با عرضه‌ی نسخه‌‌های قدرتمند بعدی افزایش یافت و این موضوع با معرفی سری سیاه (Black Series) با قدرت ۷۲۰ اسب ‌بخار که سال گذشته به بازار عرضه شد، به اوج خود رسید. خودروساز آلمانی میل‌لنگ پیشرانه‌ی ۴ لیتری را از مدل ضربدری به میل‌لنگ تخت تبدیل کرد تا گشتاور اضافه ایجاد شود و این پیشرانه‌ توربوشارژرهای بزرگ‌تری به دست آورد.
 
با گذشت چند سال از عرضه‌ی مرسدس ای‌ام‌جی GT، علاقه‌مندان باید برای دیدار با سری سیاه ۱۱۱۱ اسب بخاری آماده شوند. قدرت این مدل تقریباً به دو و نیم برابر نسخه‌ی اولیه و ۶ ساله‌ی AMG GT می‌رسد و این خودروی قدرتمند که توسط متخصصان تیونینگ اپوس (Opus) در آلمان ارتقا یافته، حتی از ابرخودروی AMG One قدرتمندتر است. اگر مقدار اسب‌ بخار این مدل به اندازه کافی برایتان رعب‌آور نیست، باید بدانید این خودرو همچنان محرک عقب است.
 
اپوس برای کسانی که تمایل زیادی به قدرت بسیار زیاد ندارند، نسخه‌های ضعیف‌تری عرضه کرده است که تغییرات کمتری روی آن انجام می‌شود و خروجی پایین‌تری دارند. به‌عنوان مثال پکیج ارتقای پایین‌تری وجود دارد که خروجی آن را به بوگاتی ویرون (۱۰۰۱ اسب ‌بخار) می‌رساند و پکیج‌های ارزان‌‌قیمت با قدرت ۹۲۰ و ۸۲۵ ​​اسب ‌بخار نیز ارائه می‌شوند. مورد دوم صرفاً از بازسازی نرم‌افزاری برای پیشرانه V8 تشکیل شده است؛ درحالی‌که سایر پکیج‌ها با توربوشارژرهای اصلاح‌شده، پیستون‌های آلیاژی، شاتون‌های بزرگ‌تر و سیستم سوخت سفارشی ارائه می‌شوند. جعبه‌دنده خودکار هفت سرعته و دو کلاچه نیز برای کنار آمدن با قدرت اضافه‌ی پیشرانه، تقویت شده است.
 
سیستم اگزوز سفارشی نیز تولید شده است که در آن فیلتر ذرات خارج می‌شود. این بدان معنا است که چنین خودرویی در اروپا قانونی نیست؛ اما مشتریان می‌توانند از آن در پیست‌های مسابقه و همچنین خارج از قاره سبز استفاده کنند. این سیستم اگزوز، صدای بسیار واقعی از پیشرانه ارائه می‌دهد؛ ولی مشتریان می‌توانند به تنظیمات استاندارد پایبند باشند و فقط سیستم کنترل الکترونیکی فلپ را اضافه کنند تا از راه دور نویز تولیدشده توسط پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر را تغییر بدهند. رینگ‌های فوق سبک و برخی از پیشرفت‌های آیرودینامیک، این تغییرات را به نهایت خود می‌رسانند.
 
اگر مشتریان نگران باشند که این مقدار قدرت برای یک خودروی محرک عقب (RWD) کمی خطرناک است، تیونر آلمانی برای کشش بهینه و طول عمر پیشرانه، گشتاور را به‌صورت الکترونیکی به حداقل برمی‌گرداند. علاوه بر این، اپوس خاطرنشان می‌کند که قدرت بسیار زیاد تولیدشده توسط پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر در یک منحنی خطی شبیه به پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ارائه می‌شود.
 
اپوس نسخه‌های باینری (Binary Editions) را از مرسدس ای‌ام‌جی GT سری سیاه عرضه می‌کند که تقویت‌شده هستند و نمونه‌هایی با قدرت ۱۰۰۱ و ۱۱۱۱ اسب‌ بخار در ژوئن امسال به فروش می‌رسند. کیت‌های ارتقا با قدرت ۸۲۵ و ۹۲۰ اسب ‌بخار تا اواسط ماه آوریل در دسترس مشتریان خواهند بود.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مرسدس AMG GT






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد s3 : منم ۱۵ آبان ثبت نام کردم هیچ خبری نیس خدا ازشون نگذره خسته شدیم به خدا
اطلس : دوستان اطلس رو ثبت نام کنید اشتباه نکنید ببینید کی گفتم اسن حرفو. نقد رو ول نکنید چیزی که مشخص نیست رو بچسبید
شاهین اتومات : چرا خبری از فاکتور شاهین اتومات نیست دوستان خبر جدیدی ندارید ؟؟😐😐😐
تارا وی وان پلاس : سلام، آیا کسی فروش فوری تارا وی یک پلاس فاکتور شده؟؟ چرا هرچی این مدل فاکتور میکنن مال پیش فروش هاست!؟
رسول چهارمحالی : سلام بنده یک دستگاه جک j4خریدم و یک ماه بعد از تاریخ تحویل خودرو را گرفتم اما دیرکرد نمی دهند باید کجا شکایت کرد
j7 سفید : امروز بعدازظهر باما تماس گرفتن برای تحویل اخرهفته به احتمال زیاد تواین چندروزه باهاتون تماس میگیرن گفتن مجوز حمل گرفته تااخرهفته میرسه
ایمان : سیاست افزایش قیمت شاهین رو دارن؛ حذف کردن یا اجباری بودن بعید برنامه شون باشه ولی پیگیر بودن جهت ماشین ثبت نامه شاهین دنده مطالبه همه هست نمیتونن کسی رو اجبار یا حذف کنن خلاصه قانون بازار بر پایه عرضه و تقاضا هست ولی دنبال وام هم باشید شک نکنید افزایش میدن
تارا : سلام دسته برف پاک کن رو به سمت پایین بزنید برف پاک کن وسط شیشه به صورت ثابت میمونه بعد میتونید شیشه رو تمیز کنید یا تیغه رو عوض کنید.
j7 سفید : سلام دوستان امروز از نمایندگی تماس گرفتن بالاخره بعداز ۸ماه گفتن تااخرهفته ماشینتون میرسه مجوز حمل گرفته وبرای اپشنا گفتن چه اپشنایی میخواین براتون نصب کنیم اگه کسی تجربه ایی داره بگه لطفا جهت اطلاع بقیه ثبت نام شهریور تکمیل وجه دی ماه موعد تحویل بهمن ماه ۲۱ اسفند فاکتورشده مدارکش همه نزدیک یه ماهه رسیده شهراصفهان محل ثبت نام
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
یکپارچه دوگانه اسفند به پرهام : کجایی آقا پرهام یا آقا رضا ؟ خبری نداری؟
حسین : پرهام هم یکی از سایپا بود که کارش دس به سر کردن ما بود تا سایپا وقت داشته باشه دوعتنامه ها رو بفرسته
علی : به همین خیال باشید ما را پیر کردند از پارسال برج 9 هر روز یه فیلم و یه حرف میزنن حوالت هم دو دستی میارن میدن به بهتون خدا کنه بدن ولی بدانید اینجا ایران است با همه ی دنیا فرق داره
محسن : بنده حرف کسی را تاحالا تایید یارد نکردم ولی ببینید تا حالا رضا هرچی گفته درست ازآب دراومده
عباسعلی : سلام من شنیدم بابت استاندارد فقط پلاک نمیشه.ایکس 55 های پلاک شده مجوز خروج میخوره
حسین x55 : داداش این موضوع ایکس 55 ها کی رفع میشه ؟ دومین قسطشم دادم و همه مدارکمم رسیده یه امار از اینا بهمون بده یذره دلمون خوش بشه، تو اینجا خیلیا منتظر تحویل ایکس55 هستن و با این بحرانی ک درست شده از جانب استانداردو اکسلو این حرفا به کل زندگیو باختیم 😪
دنا آ پشنال زمستان 402 : صدور اسناد فعلا تیک نمی خوره میاد روی حمل خودرو
207 اتو اسفند : 30 آذر جزو نفرات آخر اون روز فاکتور میشید. چون تاریخ پرونده هم مهمه. ولی با همون مجموعه افرادی که 30 آذر هستن.
سجاد : چرا دروغ میگی که زده در حال ارسال هیچ جایی نمیگه که ماشین در حتل آمدنه
میعاد : سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان.بهیچ عنوان پارس نگیرین.بنده خودم از ثبت نامی های امسال بودم.ماشینموبرج یازده تحویل گرفتم بدنه فوق العاده آشغال وموتور بدتر ازون.بعدازسرویس اولیه1000تا.سر1700تسمه دینام وتایم پاره کرد.العانم ی هفته اس نمایندگی افتاده یا ماشین دیگه بگیرید یا پارس رو تحویل گرفتین سریعا بفروشید ماشین بهتری بگیرید.ازما گفتن.وخدا نگذره از مسئولین ایران خودرو باجنسای بنجل وآشغالشون که وجهه پارس رو خراب کردن