سوبارو فارستر ۲۰۲۲ با طراحی اسپرت و پیشرانه توربوشارژ معرفی شد

 

سوبارو فارستر ۲۰۲۲ با طراحی اسپرت و پیشرانه توربوشارژ معرفی شد

 
سوبارو نسخه فیس‌لیفت فارستر را بعد از گذشت ۴ سال با موتور توربوشارژ ۱٫۸ لیتری و قوی‌تر از نسخه تنفس طبیعی خود، معرفی می‌کند.
 
سال ۲۰۱۸ نسل پنجم سوبارو فارستر معرفی شد و اکنون با گذشت بیش از ۴ سال، نسل جدید این کراس‌اور کامپکت در ژاپن رونمایی می‌شود. اگر کمی روی مدل معرفی شده بنگرید، تغییرات چندانی را نمی بینید. بدیهی ترین بخش ارتقا‌یافته در ظاهر سوبارو فارستر، چراغ‌های جلو است که چهره‌ای خشن و جذاب را در این محصول ایجاد می‌کند.
 
در نمای جلو خودرو به جز چراغ ها، سپر نیز تغییرات چشمگیری داشته است. برآمدگی‌ها همراه با سیستم شوینده زیر چراغ و تزیینات فلزی قسمت پایین سپر، زیبایی خاصی برای فارستر جدید می‌سازد. جلو پنجره خودرو به نظر نمی‌رسد که نسبت به نسل قبل بزرگتر شده باشد؛ تنها الگو U شکل این بخش را می‌تواند جز فیس‌لیفت ۲۰۲۲ فارستر در نظر گرفت. نباید از بخش چراغ‌های مه شکن جدید با خطوط فلزی براق آن فراموش کنیم که در بهبود ظاهر فارستر نقش مهمی ایفا می‌کند.
 
 
تاکنون تصاویر خاصی از نمای عقب فارستر مشاهده نشده است. شاید تنها دلیل آن عدم تغییر ظاهری فارستر در بازار ژاپن به نسبت نسل قبل باشد. بهبود گرافیک چراغ‌ها مهم‌ترین بروز رسانی خودرو در نمای عقب محسوب می‌شود و بقیه بخش‌ها بدون تغییر باقی مانده‌است. در فیس‌لیفت ۲۰۲۲ فارستر رینگ 18 اینچی جدید را می‌بینید که به همراه رنگ‌های جدید سبز پاییزی، سبز کاسکادا و برنزی متالیک، جذابیت این خودرو را بیشتر کرده‌است.
 
 
با قدم گذاشتن داخل کابین فارستر جدید شباهت‌های زیادی با نسل قبلی می‌بینید اما مواردی مانند تودوزی جدید قطعا نظرتان را جلب می‌کند. علاوه‌ بر این سیستم EyeSight فارستر نیز با تغییرات چشمگیری رو‌به‌رو شده‌ است و زاویه دید بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. در بروز رسانی‌های خودرو سیستم تعلیق به همراه سیستم کنترل e-Active برای تمامی تیپ‌های این خودرو که موتور هیبریدی بوکسر دارند، بهینه‌سازی شده‌ است.
 
 
سوبارو در حال حاضر پیش‌فروش این خودرو را در بازار ژاپن شروع کرده و انتظار داریم در هفته های آینده نسخه بازار آمریکا فارستر ۲۰۲۲ نیز معرفی و با استقبال قابل توجهی رو‌به‌رو شود. نمونه اولیه این خودرو در دسامبر ۲۰۲۲ در آمریکا مشاهده شد. بنابراین به‌زودی شاهد معرفی رسمی فارستر در این قاره خواهیم بود.
 
با توجه به گذشته سوبارو فارستر انتظار می‌رود که موتور ۱٫۸ لیتری توربوشارژ بنزینی را برای نسخه اسپرت آن در نظر بگیرند. این موتور دارای قدرت ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است یعنی ۶۱ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر از موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و دلیل آن استفاده از سیستم توربو در دورهای پایین است که عملکرد بهتری دارد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سوبارو فارستر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عارف : آستانه ی صبر ته کشیدن درست ولی کارشناسای سایپا بهشون دیکته شده که یکی به میخ، یکی به نعل، جوری حرف بزنن که نه سایپا محکوم بشه و از اون طرفی ته دل مشتریا رو خالی کنن که به همینا بسنده کنن و میدون رو خالی کنن.
فرامرز مهر : داداش از کرمان موتور حتی دوچرخه هم نخر اینا نقدی پارسال رو هم ندادن ام وی ام بخر اینا پرسنلشون هم پول و که گرفتن بهت بی ادبی میکنن انگار همشون یه جور آموزش دیدن نمک به زخم مشتری بدبخت میریزن
J7 صادرات : تو این خرابه ثبت نام نکنید سرمایتون و تو خطر نندازید پول در آوردن سخت شده
ناشناس : اصلس اتومات سهند اتومات روانه بازار میشه
چانگان 55 : با تشکر از بانی محترم امضا شد
ناشناس : اطلس اتومات سهند اتومات هم به روانه بازار میشه
متین : اینجانب مدیرعامل لامبورگینی میباشم.
ناشناس : اطلس اتومات سهند اتومات هم به ذوانه بازار میشه
عارف : اینم بعید نیست که اطلس و سهند تا موقع تحویل افزایش قیمت بخورند. قیمت روز حساب میشه دیگه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پرهام : سلام دوستان من که ریس شرکت سایپا نیستم به من بدو بی راه نگید والا بخدا درضمن اسفند ماه قراره 13خرداد شروع میکنن به منم ربطی ندارد
جومنگ : شرکت سایپا باید یک ریال از مردم پول نگیرد چون دوسال بااعصاب وروان مردم بازی می کنه
علی : سفید مشکی 9اسفند
4714 : کدوم استانی احمد ؟ برا منم اینجوریه
پژو207 : تاریخ 6 فاکتور شد تا امروز که حمل تیک خورد
روح بهمن : به امیدخدا دعوت نامه اسفند میاید تا بهمن فاکتور شروع کنن اسفند میفرستن
ایکس 33 اتومات اسماعیل : خدا کنه از فردا صبح فاکتور خودروها شروع بشه
عبودی : بنده 27 ام فرودین تکمیل وجه کردم تا امروز (الان) فاکتور نشده
اپشنال مشکی12 : از یک روز تا چندین ماه
احمد 33کراس : داداش جای الوند پیام نزار و مردم رو گرفتار نکن جمعه تعطیله جلسه نمیزارن خب