کدام شرکت بیمه بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را ارائه می‌دهد؟

 

 

 

در اهمیت و ضرورت بیمه شخص ثالث هیچ تردیدی نیست. این بیمه تمام خسارت‌هایی را که شما به عنوان مقصر حادثه، مسئول آن‌‌ها شناخته می‌شوید، تحت پوشش خود قرار می‌دهد. شرکت‌های بیمه‌ زیادی وجود دارند که خدمات بیمه شخص ثالث را ارائه می‌دهند که از طریق پلتفرم بیمه‌بازار می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اما همین تعداد بالای شرکت‌های ارائه دهنده بیمه می‌توانند انتخاب بیمه را دشوار کنند. معیارهای زیادی در  اختیار شماست که بتوانید بهترین بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید؛ از پوشش‌های مختلف بیمه‌نامه گرفته تا شرایط پرداخت نقد و اقساط و گستردگی مراکز جبران خسارت. اما یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب مناسب‌ترین بیمه شخص ثالث، میزان تخفیفاتی که شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند. در اینجا بررسی خواهیم کرد که کدام شرکت بیمه بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را ارائه می‌دهد. 
 
کدام شرکت بیمه بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را ارائه می‌دهد؟
 
 
تخفیف‌های بیمه شخص ثالث
بیمه شخص ثالث فارغ از اینکه کدام شرکت بیمه صادر کننده آن باشد، تخفیف‌های زیر را برای بیمه‌گذاران به همراه دارد:
تخفیف عدم خسارت: اگر بیمه‌گذار در طول مدت قرارداد بیمه خود که معمولا یک سال است، از شرکت بیمه خسارتی دریافت نکند، درصدی به عنوان عدم خسارت برای وی در نظر گرفته می‌شود. این تخفیف هر سال و به شرط عدم دریافت خسارت، برای بیمه‌گذار محاسبه شده ۵ درصد نیز در هر سال به آن افزوده می‌شود. این تخفیف برای سال اول عدم دریافت خسارت ۲۵ درصد است و می‌تواند حداکثر تا ۷۰ درصد از قیمت بیمه‌نامه جدید کم کند. محاسبه این تخفیف برای بیمه‌گذارانی که خسارتی دریافت نکرده‌اند، الزامی است.
تخفیف سابقه تخلفات رانندگی: بیمه‌گذاران به شرط نداشتن جریمه در ۵ سال گذشته، می‌توانند تخفیف حداکثر ۱۰ درصدی روی بیمه‌نامه شخص ثالث جدید خود دریافت کنند.
تخفیف خودروی صفر کیلومتر: تمامی خودروهای صفر کیلومتر برای اولین بیمه شخص ثالث خود، تخفیف حداکثر ۲۰ درصدی دریافت می‌کنند. این که هر خودرو چقدر از زمان ترخیص و یا شماره‌گذاری، فرصت استفاده از این تخفیف را دارد، بسته به هر شرکت بیمه متفاوت است.
 
کدام شرکت بیمه بیشترین تخفیف بیمه شخص ثالث را ارائه می‌دهد؟
 
بیمه ایران
بیمه شخص ثالث  ایران سهم عمده‌ای از بازار بیمه کشور را در اختیار دارد. این شرکت برای بیمه‌هایشخص ثالث خود، علاوه بر تخفیف‌های معمول که تمامی بیمه‌ها در نظر می‌گیرند، تخفیف‌های متنوع دیگری هم ارائه می‌کند و به این ترتیب طیف گسترده‌ای از بیمه‌گذاران با شرایط مختلف می‌توانند بیمه شخص ثالث خود را با قیمت بهتری تهیه کنند. از جمله این تخفیف‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛
تخفیف سنوات: این تخفیف به رانندگانی تعلق می‌گیرد که به طور مداوم بیمه شخص ثالث خود را تمدید کرده باشند. میزان این تخفیف از ۵ تا ۲۵ درصد متغیر است.
تخفیف ایثارگران: جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا می‌توانند از تخفیف ویژه‌ای بین ۱۰ تا ۵۰ درصد برخوردار شوند. 
تخفیف نصب و استفاده از دوربین مداربسته: این تخفیف ۵ درصدی مختص بیمه‌گذارانی است که در خودروی خود دوربین مداربسته نصب کرده باشند.
تخفیف نصب و استفاده از تجهیزات ایمنی: این تخفیف به خودروهایی تعلق می‌گیرد که از تجهیزات ایمنی بیشتر از معمول برخوردار باشند. مانند انواع سیستم‌های ترمز پیشرفته، سنسورهای اعلام خطر و حسگرهای جلوگیری از تصادف. 
تخفیف معرفی‌شده توسط بیمه‌گذاران خوش‌حساب: رانندگانی که توسط بیمه‌گزاران خوش‌حساب به شرکت بیمه ایران معرفی شده باشند، می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند. 
تخفیف رانندگان خانم: میزان این تخفیف ۵ درصد است و به رانندگان خانم تعلق می‌گیرد.
تخفیف دارندگان گواهینامه پایه یک: دارندگان گواهینامه پایه یک مشمول این تخفیف ۵ درصدی می‌شوند. 
علاوه بر تخفیف‌های ذکر شده، شرکت بیمه ایران معمولا در مقاطع زمانی مختلف تخفیف‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد؛ مثل اعیاد ملی و مذهبی. همچنین بیمه ایران در روز تاسیس خود یعنی ۱۵ آبان، جشنواره‌ای از تخفیفات گسترده را برای انواع بیمه‌ها و به‌خصوص بیمه شخص ثالث برگزار می‌کند که فرصتی عالی برای خرید بیمه با تخفیف‌های عالی است. 
بیمه آسیا 
بیمه آسیا به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران، شناخته می‌شود که سابقه فعالیت بیش از ۶۰ سال را در زمینه ارائه انواع بیمه‌نامه‌های اشخاص، بیمه اتومبیل، اموال، مسئولیت، مهندسی و مواردی از این دست دارد. این شرکت با بیش از ۱۱۱ شعبه و ۵۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای گسترده‌ای ارائه می‌دهد. شرکت بیمه آسیا برای بیمه شخص ثالث خود، تخفیف‌های گسترده‌ای در نظر می‌گیرد که این تنوع باعث می‌شود تا اقشار مختلف جامعه بتوانند بیمه شخص ثالث خود را با تخفیف مناسبی خریداری کنند. در کنار تخفیف‌های اصلی بیمه شخص ثالث آسیا، این شرکت برای افراد زیر نیز تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ 
کارکنان رسمی و پیمانی دولت و نهاد‌های عمومی
اساتید حوزه، دانشگاه، معلمان و دبیران
جامعه پزشکان‌، دندانپزشکان‌، داروسازان‌،پرستاران، ومامایان، پیراپزشکان و اعضاء سازمان نظام پرستاری
اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران و اعضاء کانون کارشناسان رسمی دادگستری
جامعه نظام مهندسی کشور (افراد دارای شماره نظام مهندسی)
جامعه کارشناسان رسمی دادگستری و اعضاء کانون رسمی کارشناسان دادگستری
قضات و اعضای کانون وکلای دادگستری
کارکنان بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری
جامعه اصناف کشور (افراد دارای پروانه کسب)
پرسنل شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح
کارکنان شرکت پخش البرز/ رازی
بیمه کوثر
شرکت بیمه کوثر در طول فعالیت بیش از یک دهه‌ای خود، محصولات بیمه‌ای متنوعی را ارائه کرده است که در این میان بیمه‌های خودرویی جایگاه ویژه‌ای دارند. شرکت کوثر برای مشتریان خود که به دنبال خرید بیمه شخص ثالث خودرو هستند، علاوه بر تخفیف‌های عمومی، تخفیف‌های گسترده دیگری نیز ارائه می‌کند که برخی از آن‌ها شامل تمام بیمه‌گذاران می‌شود و برخی دیگر فقط به اقشار خاصی تعلق می‌گیرد. موارد زیر از این جمله هستند:
تخفیف‌های مناسبتی: شرکت بیمه کوثر در مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، ماه رمضان و... تخفیف‌های ویژه‌ای برای بیمه شخص ثالث ارائه می‌دهد.
تخفیف‌های گروهی: این تخفیف به گروه‌های شغلی و صنفی خاص تعلق می‌گیرد. مانند معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه.
تخفیف‌های باشگاه مشتریان: شرکت بیمه کوثر برای مشتریان وفادار خود در باشگاه مشتریان، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.
همچنین این شرکت، بیمه اقساطی خودرو ویژه بازنشستگان، مستمری بگیران و حقوق بگیران نیروهای مسلح و شاغلان ودجا را طی اقساط ده ماهه به صورت کسر از حقوق و با تخفیفات گروهی راه‌اندازی کرده است. این تخفیف‌ها بصورت ۵ و ۱۰ درصدی بیمه شخص ثالث و علاوه بر تخفیف عدم خسارت هستند.
 
 
بیمه دانا
این شرکت برای خریداران بیمه، علاوه بر تخفیفات الزامی شامل عدم خسارت و خودروی صفر کیلومتر، تخفیف های زیرا هم ارئه می‌کند:
تخفیف ۵۰ درصدی در حق بیمه پایه برای خودروهای عمومی شهری حمل مسافر با ظرفیت بیش از ۶ نفر شامل اتوبوس، مینی‌بوس، ون و استیشن
تخفیف ۱۰ درصدی برای وسایل نقیله‌ای که دارنده آن وفق آئین‌نامه موضوع تبصره ۵ ماده ۱۸ قانون، دارای گواهینامه معتبر طی دوره‌های آموزشی رانندگی ایمن و کم‌خطر باشد.
تخفیف خرید نقدی
تخفیف گروهی
تخفیف‌های مناسبتی
تخفیف ارزش خودرو تا ۳۰ درصد
 
با تخفیف یا بدون تخفیف، بیمه  شخص ثالث را جدی بگیرید!
شرکت‌های بیمه مختلف، به خصوص شرکت‌هایی که اعتبار و سابقه بیشتری دارند، معمولا تخفیف‌های متنوعی برای بیمه شخص ثالث خودرو در نظر می‌گیرند که تا حد زیادی قیمت بیمه‌نامه را کاهش می‌دهند. اما باید در نظر داشته باشید که اعتبار و توانگری شرکت بیمه، کیفیت پاسخگویی، تعدد مراکز جبران خسارت و مدت زمان پرداخت خسارت‌ها، مهم‌تر از میزان تخفیف‌هایی است که شرکت‌های بیمه ارائه می‌کنند. با مراجعه به این صفحه می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث اقدام نمایید.
 

 

 

 

 

 

 

برچسب : خودرو , رپورتاژ , بیمه , شخص ثالث , تخفیف , بیمه بازار ,






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اس ۵ : من یکشنبه ساعت ۱۲ میرم دفتر مرکزی
اس ۵ : لعنت به کرمان موتور تمام کارکناش واقعا حالم دیگه ار این شرکت بهم خورده بدجوری پشیمونم از انتخابم ۳ ماهو نیم از موعد تحویل ماشین گذشته هنوز شاسی نشده واقعا نمیدونم چی بگم دیگه متاسفم برای مسئولین این کشور هر کسی که مسئول و صداش در نمیاد که اینطوری در حق مشتری خیانت میشه
S3 aban : یعنی به نظر شما از زمان شاسی تا ابد وقت دارند تحویل بدند ؟؟ به نظر شما ۳ ماه بعد شاسی هنوز تحویل ندادند اشکالی نداره ؟؟ معلومه شما قشنگ آدم شرکت هستی اومدی اینجا
مصطفا : سلام لطفا بفرما توی جعبه ابزارش(همون که قیمتش یک میلیون تومنه) دقیقا چه آچارهایی هست؟
S5ccc : برای خسارت دیر کرد فقط به اداره صمت باید بروید از زمانی که ماشین شاسی بخوره دیگه دیر کرد تعلق نمیگیره پس از زمانی که باید طبق سیستم ماشین رو تحویل بدهند تا زمان شاسی خوردن ماشین در این بازه زمانی دیر کرد تعلق میگیره
تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی : مبارکه داداش تحویل شما کی بود دستی بود یا اتومات
فرزان : سلام.بله من واریز زدم دیروز.
عادل : دوست عزیز(تارا ) خیلی ممنون واقعن بعد از چهارماه انتظار از تاریخ تحویل (مهرماه تکمیل وجه ،دیماه موعد تحویل)امروز خبر خوبی برام بوده امیدوارم از همه ی دوستان فاکتور بشه
عادل : فروش فوری تارا اتومات بعداز چهار ماه تاخیری فاکتور شد بخشنامه ۴۶۴۲ همه گی تارا اتومات v2 بودن خداروشکر امروز فاکتور شد و در مرحله ی تخصیص پلاک هست
تارا وی وان پلاس : تبریک ماشین تون چی بوده؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه ساینا اینا : خدارو شکر کلا خوش شانس نیستم هنوز فاکتور نشده وهمچنان درانتظار
سورون تحویل بهمن : سلام دوستان 11فاکتورامروزپلاک شدم یعنی امروزخیلیها پلاک شدند
پیش آبان مجیک : هنوز در حالت تخصیص خودرو با تجربه ای که من دارم دوباره میگم هروقت در وضعیت خودرو پلاک خورد ‌وتحویل مدارک تاریخ زد تازه بعد میسپرن به شرکت حمل ونقل و10روز بعد خودرو نمایندگی دوستان آبان ماه مطمعن تا آخر ماه خبری نیست نمیخوام ناامیدتون کنم واقعیت میگم پلن کاری خودتون بریزین من یکم اردیبهشت ساعت 23 تکمیل وجه کردم الان هم میگم بهترین حالت 7تا 10 خرداد تحویل این تجربه دارم
سجاد : لعنت بر پدر ومادر مدیران‌ ایران خودرو ومسئولین بی لیاقت،امروز جواب خواسته ملت روندید فردا روز مردم هم مرسه اونوقت پدرتونواز خاک در میاریم جلو چشمتان بریک برقصه
محبیان ساینا 85 : دوستان فروش فوری لطفا اگه جدید فاکتور شدید اطلاعاتتون رو بزارید ممنونم
سورون et7تحویل بهمن کد30 : سلام دوستان فاکتور 2/11 امروز پلاک‌
سجاد : لعنت به اونای که زمان شاه به شاه توهین کردن وباعث شدن این دزدان بی خدا به سر دور بشینن اگه آریامهر بود حالا اینتور زندگی میکردیم اینا چسبیدن به روسری زن ،هرکی هم مثل آقای صدیقی دزدی کنه ارتقاع پست میگیره
اپشنال : سلام روز جمعه پلاک شدین تخصیص پلاک کی تیک خورده؟
بهار : کدام موتور؟
207 اسفندتبدیلی ب 21 : مال من تکمیل وجه یازدهم،فاکتور سوم،اما هنوزه پلاک نشده