توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران"

 

توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران"

 
نماینده رسمی تویوتا در ایران اعلام کرده که همواره و همگام با سیاستهای کمپانی مادر، به صورت جدی فراخوانهای مرتبط با خودروهای ارائه شده به ایران را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.
 
به گزارش ایسنا، شرکت ایرتویا، به عنوان متولی رسمی کمپانی تویوتا موتور کورپوریشن در ایران در مورد دلیل عدم فراخوان خودروها در ایران توضیحاتی را ارائه و اعلام کرده که این شرکت همواره سعی کرده است مطابق با آخرین استانداردهای کمپانی تویوتا ژاپن در خدمت هموطنان باشد.
 
بر این اساس، شرکت ایرتویا اعلام کرده که همواره و همگام با سیاستهای کمپانی مادر، به صورت جدی فراخوانهای مرتبط با خودروهای ارائه شده به ایران را در راس برنامه‌های خود قرار داده و آن را دنبال کرده است و فراخوانهای زیر که به صورت عمومی اطلاع رسانی شده‌اند، تنها بخشی از فراخوانهای سالهای اخیر بوده‌اند که ایرتویا در آن صاحبان خودروهای تویوتا در ایران را جهت حل عیب فرا خوانده است:
توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران"
بر اساس اطلاعیه ایرتویا، فراخوانها معمولا نه برای تمامی محصولات و تمامی مدلها که اصولا برای نوع خاصی از خودروها که برای منطقه خاصی تولید شده‌اند کاربرد دارد. برای مثال، فراخوان می‌تواند در رابطه با ایربگ کمری هایی باشد که در فاصله سالهای 2009 تا 2011 و در کشور ایالات متحده به فروش رفته‌اند. کمری‌های ارائه شده برای کشوری می تواند مشمول فراخوان باشد، در حالیکه برای کشوری دیگر و در منطقه ای دیگر، شامل حال فراخوان نشود. لذا صرف انتشار خبری تحت عنوان " تویوتا دو میلیون دستگاه از خودروهای خود را فراخواند" نباید بلافاصله انتظار فراخوان همان خودروها در ایران را داشت؛ چرا که همانگونه که توضیح داده شد، ممکن است شماره شاسی‌های صادر شده به ایران در آن فاصله زمانی مشمول این فراخوان نبوده باشند.
 
علاوه بر موارد بالا مساله ای که نمی توان به سادگی از کنار آن رد شد، بحث تحریمهای غرب علیه ایران است که به تازگی در حال گشایش است. آنچه که روشن است، ارتباطات سازمانهای ایرانی با جهان در زمان تحریمها دشوار و ناهموار بوده است؛ هرچند، ارتباط 44 ساله بین ایرتویا و شرکت تویوتا ژاپن با وجود تمامی این دشواریها هیچگاه قطع نشده و همانگونه که ذکر شد، چندین مورد از فراخوانهای بزرگ کمپانی تویوتا همزمان در زمان اوج تحریم‌ها و در سالهای 1393و 1394 اجرا شده‌اند که این نیز خود صحه‌ای دیگر بر تعهد ایرتویا به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان خود است.
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , فراخوان خودرو , تویوتا , ایرتویا , کمری , بازار خودرو , خدمات پس از فروش خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

کاربر: m&z
0

ایران که نمایندگی رسمی نداره. اینها هم فقط دلالند نه نماینده. خریدار با آگاهی از این قضیه ماشین رو میخره و توقع خدمات تویوتا نداره
16:06  1395/05/18
پاسخ دادن
هادی
3

فراخوان نمیشه چون اصولا" جون ایرانیا واسه هیشکی مهم نیس.

یعنی تویوتا بیشتر از پراید آدم میکشه؟

اونام ما رو شناختن.
13:51  1395/05/17
پاسخ دادن
علي
5

بطور كلي ژاپن به ايران صادرات مستقيم ندارد
حتي آرين موتور هم از خود ژاپن ميتسوبيشي
وارد نمي كند
بلكه ازمحصولات تايلندي وتايواني واردمي كند
10:26  1395/05/17
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ساینا دوگانه : چرابهمن ماهی هافاکتور نمیشن بنده ۵اردبهشت تکمیل وجه کردم هنوز خبری از فاکتور شدن نیس چرا اینقدر سایپا اذییت میکنه
آریسان2 : نمیدونم چرا حس میکنم اینجا همه پیرمرد هست هیشکس حال فعالیت نداره صفحه ماشینای دیگه مثل 151کلی فعال هستن
آریسان2 : ما که پیر شدیم اما فاکتور نشدیم بیست فروردین انتظار سخته
شاهین اتومات : 6 خرداد 402 ثبت نام برای شاهین 20مهر 402 پیامک اومد برای شاهین اتوماتیک 290میلیون تکمیل وجه کنین دیگه نزدیک یکسال بشه خرداد 403 هنوز از دعوتنامه خبری نیست ارسال نشده ک چقدر دیگه باید بریزم واسه شاهین اتومات پذیرش 24 مهر 402
اسفندماهی : سلام روحسابی ک دعوت نامه پیشنهاد ی ساینا یگانه اومده بود واریزی 141میلیونی باید زیر120تومن تکمیل وجه بشه
امیر : از کدوم سامانه باید برسی کرد وضعیت رو ممنون میشم راهنمایی کنید
S5 23 مهر : سلام ثبت نام اقساط ۲۳مهر سفید امروز شاسی شد اصفهان
محمد : دوستان ماشینهای خوبی توی سامانه گذاشته اگه انصراف از چانگان بدیم میشه از اینا بدن
S3 : خب شما چه تاریخی فاکتور شدین امروز انگاری فاکتور های ۲۱ اسفند رو زنگ زدن بابت تحویل تاریخ فاکتور و رنگ رو میگین بی زحمت ؟
S5٢٦ مهر : هيچ خبري فعلا از شاسي نيست ثبت نام ٢٦ مهر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سایپا : سلام تا جمعه تمام بهمن ماه ساینا فروش فوری تک 85گانه فاکتور میکنن بعدش میرن سراغ دعوتنامه دوگانه.وسلام
علی : مگه اون واریزی اول بهش سود نمیخوره
دی‌دوگانه : سلام‌من‌موندم‌30ام‌تکمیل‌وجه‌کردم
تحویل تا سه ماه آینده : سلام حواله پراید وانت رو کجا میخرند? و حدود چه قیمتی? ثبت نام بهمن ماه 1402و تحویل هفته چهارم مرداد 1403 128 تومان هم پرداخت شده و از خرید منصرف شدم. ممنون از راهنمایی دوستان.
ایکس 33 اتومات اسماعیل : فاکتور کردن حل کن شرمندتم
کدخدا : حتما اضافه واریزی داشتین
مریم دوگانه بهمن : سلام 30 تومن سود میدن باز 114تومن 14 ماه همین میشه
رانا 30 بهمن : من تکمیل وجه 12 دی 5 اردیبهش تبدیل زدم هنوز فاکتور نشدم
فردین موسوی : سلام اون رنگ مشکی بوده بخاطر اون زود فاکتور شده
حسینی : از بهمن فعلا کسی فاکتور نشده شما هم حتما شماره درخواست برگه تکمیل وجه رو میزنی باید شماره درخواست برگه پیش پرداخت رو وارد کنی همون برگه قرارداد