انقلاب طراحی کیا و هیوندایی

 

انقلاب طراحی کیا و هیوندایی

 
سر طراح دو شرکت کیا و هیوندای کره جنوبی می گوید که تغییرات بزرگ در طراحی محصولات این دو شرکت یک ضرورت هستند و مسیر آینده هر دو برند را مشخص خواهند کرد. شرایر می افزوید که اگر همانند دیگر خودوسازان تکاملی آهسته را در طراحی های خود در نظر بگیرد، ممکن است برای این دو برند خطرناک شود.
 
او برای مثال به طراحی نسل جدید کیا اسپورتیج اشاره می کند و آن را به گونه ای طراحی کرده است که در یک سطح بالاتر از نسل قبلی به نظر برسد
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
به اعتقاد او، نسل قبلی اسپورتیج با ظاهر بسیار زیبای خود توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. به همین دلیل اگر او تنها دست به تغییرات جزیی می زد به ورطه تکرار در طراحی می افتاد و دیگر وارد سطح طراحی جدید و چالش برانگیزی نمی شد.
 
اسپورتیج اولین نسل از SUV های شرکت کیا است و در حال حاضر نسل قبلی و این نسل جدید هر دو توسط او طراحی شده است. شرایر عقیده دارد که سطح انتظارات شرکت کیا و خودش همیشه در سطح بالایی قرار دارد و دیگر محصولات این شرکت تنها زمانی عرضه خواهند شد که در سطح جدیدی از طراحی قرار بگیرند.
 
او آزادی عمل در شرکت کیا را به عنوان یکی از گام های اساسی پیشرفت می بیند.
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
شرایر یکی از دلایل تغییرات گسترده در طراحی را به دلیل بازار داخلی و ارزش بسیار بالای آن برای دو شرکت هیوندای و کیا عنوان کرد.
 
بازار کره جنوبی در دست این دو شرکت است و اگر طراحی ها به هم نزدیک باشند همه خودروها شبیه به هم خواهند شد و این کار چندان برای ظاهر شهرهای کره جنوبی زیبا نخواهد بود.
 
او اعتقاد دارد که مردم کرده دائم درخواست می کنند تا طراحی جدید و هیجان انگیز تری ببیند و این طرز تفکر به این دو شرکت هم سرایت کرده و ما دائم در حال تغییر هستیم.
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
پیتر شرایر نسل اول آئودی TT را طراحی کرده است و در طراحی محصولاتی همچون A3، A4 و A6 شرکت آئودی نقش داشته است او حتی در پروژه طراحی نسل جدید فولکس واگن بیتل هم کار کرده است.
 
شرایر از سال 2006 میلادی به عنوان طراح در شرکت کیا کار می کند و در سال 2013 با ادغام این دو شرکت به مقام سر طراح هر دو برند رسیده است.
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
شما در رابطه با طراحی نسل نو اسپرتیج و یا هیوندای النترا چطور فکر می کنید؟ نوآوری های انقلابی تیم شرایر را می پسندید یا طراحی نسل های گذشته این دو خودرو را ترجیح می دهید؟
 
انقلاب طراحی کیا و هیوندایی
 
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , هیوندای , کیا , اسان موتور , اطلس خودرو , خودرو کره ای , بازار خودرو , طراحی خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 35 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Nazi : خوش خبر باشید انشالله ما هم به زودی فاکتور شیم
فروردین : چرا فاکتور فروردین شروع نمیشه خوب اتومات بدن بجای دنده دارن که ...
احمدوند t8 شهرری : سلام به من دیر تحویل دادن از طریق دفتر خدمات قضایی و در شورای حل اختلاف ۳۰ روزه خسارت گرفتم البته تا صدور فاکتور و هزینه دادرسی هم گرفتم
شاهین جی ۱۱ آذر : شماره پذیرش تون چنده؟؟
مهدی پلاس : گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز بابت تاخیر در تحویل برخی از خودروها اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در‌چند هفته آینده تمامی خودروها به مشتریان گرامی تحویل خواهند شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا حسینی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز بابت تاخیر در تحویل برخی از خودروها گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در‌چند هفته آینده تمامی خودروها به مشتریان گرامی تحویل خواهند شد. وی ادامه داد: برخی از آمارهای منتشر شده در فضای مجازی با واقعیت فاصله دارد و گروه خودروسازی سایپا از ابتدای امسال حدود 30 هزار دستگاه خودرو تولید و فاکتور کرده است و هیچ مشکلی بابت عرضه خودرو از سوی این گروه خودروسازی وجود ندارد. مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای ادامه تولید در شرکت بن رو گفت: با همراهی و درایت مسئولین مربوطه و اخذ مجوزهای لازم از فردا شرکت «بن رو» به مدار تولید برمیگردد و با اضافه شدن تولید در این شرکت، تولید گروه سایپا به مرز 1900 تا 2 هزار دستگاه در روز می رسد. وی تاکید کر
شاهین : من پذیرش 14 آذر هستم ان شاالله ک فاکتور بشیم هر چ زودتر
مهدی شاهین پلاس اسفندی : منظورش روزی1900 الی 2000 می باشد
حسن : شمابین تاراودناانتخابتون کدوم هست داداش؟؟
متخصص : سلام بله ۱۱ آذر فاکتور شده
رضا : دوستان مدیر ارتباطات شرکت سایپا امروز مصاحبه کرده و گفته طی چند هفته آینده تمام خودروهای مشتری ها بهشون تحویل داده میشه گویا مشکلاتشون حل شده و از فردا روزی ۲۰۰۰ خودرو تولید میکنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 6دنده تکمیل وجه 7 اسفند : دنا 6دنده تکمیل وجه 7 اسفند موعد تحویل 31رفروردین بود که در زمان تکمیل وجه گفتند 3 ماه تحویل میدن میشه 5 خرداد تحویل اما 10 اردیبهشت فاکتور شد و 11 اردیبهشت پلاک و الان توی،صدور اسناد
اطلس دی : غلط کردید شما که نمیتونید ماشین بدید ثبت نام کردید پول مردمو خوابوندید تو حساب شرکتسودشو میبرید حرومزادها اگر راست میگید شاهین بدید اطلس ندارید.کوئیک خر سوار میشه؟ باید ماشین مردمو بدید تبدیل هایی که فرستادید به درد عمه تون مبخوره.
کیوان : سلام دوستان ما هفته قبل تجمع کردیم خیلی خوب بود فقط تعدادمان کم بود این بار با نفرات بیشتری اعتراض می‌کنیم وحق خودمون رو میگیریم
حسن دوگانه : حودروی من فکر کنم از سایت تبریز بیاد .خودم سرخس هستم اول میاد تهران بعد مشهد و در نهایت سرخس .فکر کنم بعد از فاکتور دو ماه طول بکشه برسه به دستم کجا برم تو نیمه راه تحویل بگیرم به نظرتون
تبریزی : آره با سود مشارکت میتونی خانه بخری
نیلوفر : دوستان عزیز..کوییک جی اکس ال از تحویلی خرداد کسی دعوتنامه براش صادرشده....؟؟؟؟؟
حمید رضا : سلام می خواستم بدونم 6بهمن تکمیل وجه کردم موعد تحویل خودرو 14اردیبهشت هستش مثل اینکه تاخیر داره وهنوز هم فاکتور نشده چطور کسانی که دیرتر تکمیل وجه کردن فاکتور شدن اگه به ترتیب هستش این چه ترتیبیه لطفاً راهنمایی کنید چکار باید انجام بدیم
نویان : درود دوست گرامی چقد کاشان علافی داره تا ماشین تحویل بگیری؟
اشتری : چرا چرت میگی.خودم اینترنتی 124 ثبت شکایت کردم تأیید شده
توحید ارومیه : اقا متین شما هم عین علوی که نوشتم هستین.حدودا 12ت