مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی

 

مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار

 
این روزها تب خودروهای سبز و اتومبیل های خودران بسیار بالا گرفته و تقریبا همه سازندگان مطرح سرمایه گذاری های عظیمی را در این دو بخش انجام داده اند. مساله ای که در این باره وجود دارد این است که روح برخی از برندها با این دو رویه همخوانی نداشته و بعضا کاملا در تضاد هستند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
لامبورگینی یکی از این برندهاست که همواره به قدرت، غرش موتور، هیجان و لذت رانندگی معروف بوده است؛ بدیهی است که برای دستیابی به این فاکتورها، موتورهای حجیم یکی از عوامل تعیین کننده هستند.
در طرف دیگر ماجرا حجم موتور زیاد مساوی است با مصرف سوخت بیشتر و افزایش گازهای آلاینده محیط زیست که همین مساله باعث شده گهگاه قوانین تصویب شده ادامه کار را برای سازندگانی مثل لامبورگینی سخت تر کنند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
اخیرا نشریه الکترونیکی caradvice که یکی از معتبرترین مراجع خودرویی استرالیایی است، در همایش لامبورگینی در ژاپن مصاحبه ای را با مدیر این کمپانی ایتالیایی انجام داده که حاوی اطلاعاتی جالب درباره خط مشی این شرکت در سال های پیش رو و همچنین محصولات آتی لامبو است.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
استفانو دومنیکالی در صحبت های خود درباره موتورهای V12 گفته: “همانطور که می دانید لامبورگینی DNA منحصر به فردی در دنیای اتومبیل دارد. بنابراین من اعتقاد دارم حداقل در کوتاه مدت موتورهای 12 سیلندر به حیات خود بر روی خودروهایمان – مخصوصا سگمنت سوپر اسپورت ها – ادامه دهند.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“چون این همان چیزی است که مشتریان از ما می خواهند، همان چیزی که از ما انتظار دارند. در هر صورت هنوز بخشی از بازار متقاضی خودروهای ما خواهد بود.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در بخش دیگری از این گفتگو، صحبت هایی درباره شاسی بلند لامبورگینی با نام Urus رد و بدل شده است. اوروس که اولین شاسی بلند رسمی لامبورگینی محسوب می شود، اولین خودرو با نشان گاو خشمگین است که به موتور توربوشارژ مجهز خواهد شد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
دومنیکالی در پاسخ به این سوال که آیا اوروس راه را برای ارایه یک سدان چهار در هموار خواهد کرد، گفته: “شما می دانید که خودرویی با 4 صندلی قبلا توسط لامبورگینی تولید شده، ما باید تواضع بیشتری از خود نشان داده و البته سنجیده عمل کنیم.
 
ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که اوروس به موفقیت برسد. در چند سال آینده ما باید حتما محصولات خیلی خوبی را تولید کنیم و سپس به فکر گام های بعدی برای اونتادور و هوراکان باشیم.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“من فکر می کنم که اینجا نباید پاسخ آن سوال را با بله یا خیر جواب دهم، چرا که هر پاسخی می تواند الان اشتباه باشد. ما باید ذهنمان را برای اتخاذ تصمیمات درست باز نگه داریم. این یک فرایندی است که به زمان نیاز دارد و ما باید تصمیم خود را در زمان مناسب بگیریم. در حال حاضر از لحاظ مالی ما سود خوبی داریم، اما آیا در آینده هم این چنین خواهد بود؟”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در این میان دومنیکالی به یک نکته جالب هم اشاره کرده و گفته که لامبورگینی هرگز به سمت تکنولوژی خودران نرفته و همواره خودروهایی را تولید خواهد کرد که به پدال و فرمان مجهز بوده و توسط راننده کنترل شوند.
 
“مطمئنا تکنولوژی هایی وجود دارد مثل رانندگی خودکار… شما هرگز خودرویی از لامبورگینی نخواهید دید که بصورت مستقل و بدون کمک راننده در حال حرکت باشد.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“شما همیشه فرمان، کلاچ و پدال را در لامبورگینی خواهید دید… 100% مطمئن باشید؛ اما شاید برخی از تکنولوژی ها برای بهبود تجربه رانندگی به کار گرفته شوند. اگر ما نتوانیم یک خودرو با DNA سوپر اسپورت ارایه کنیم، مشتریان اتومبیل ما را نخواهند خرید.
 
مشتری ما خواهان حرکت به صورت نرمال است. ما باید با قوانین تصویب شده و مسائل بازدارنده پیرامون خود بازی کنیم و تلاش کنیم تا بیشترین حد ممکن یک لامبورگینی باشیم.”
 
کمپانی لامبورگینی انتظار دارد با ارائه شاسی بلند اوروس در سال 2017 میزان فروش خود را دو برابر کرده و نماینده ای شایسته در بین شاسی بلندهای لوکس بازار داشته باشد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
سال هایی که در آن به سر می بریم برای خودروسازان بزرگ بسیار تعیین کننده است، زیرا همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد رقابت بر سر خودروهای سبز و تکنولوژی خودران بسیار شدت گرفته و کوچکترین حرکت اشتباه یا عقب ماندگی از قافله می تواند به قیمت از دست رفتن بالاترین جایگاه ها تمام شود.
 
البته در این بین مشتریان برندهایی مثل فراری، لامبورگینی، بوگاتی، کوئنیگ زگ، مک لارن، پورشه، پاگانی و در کل مشتریان خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت جنس متفاوتی داشته و به احتمال بسیار دید مثبتی نسبت به دو مقوله ذکر شده در بالا – مخصوصا تکنولوژی خودران – ندارند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
بنابراین خودروسازان فعال در این زمینه شاید رقابتی بر سر تکنولوژی های پیشرفته مثل رانندگی خودکار با همدیگر نداشته باشند، اما حرکت به سمت پیشرانه های هیبریدی و برقی – به منظور کاهش مصرف سوخت، سازگاری با قوانین زیست محیطی و همچنین دستیابی به قدرت بیشتر – می تواند زمینه ساز رقابت بر سر تولید پیشرانه های سبز و در عین حال قدرتمند میان آنها شود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , لامبورگینی , هوراکام , گلاردو , مورسیه لگو , سوپر اسپرت , اونتادور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

محمدزارعی
0

بله موافق باکاربرm&z
21:23  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m&z
2

برای اونا کاری نشد نداره و مصرف کننده هر چیزی بخواد تولید میکنند. البته امیدوارم این قضیه به گوش مسئولین ایرانی نرسه وگرنه باید پراید برقی سوار بشیم و هر روز وسط خیابون باتری تموم کنیم، برق بگیردمون یا منفجر بشیم!
15:39  1395/07/10
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عباسی : مبارکتو باشه من تکمیل وجه20 اسنفند بودم تیر ماه تحویل گرفتم مبلغ دیرکرد رو 52 میلیون اعلام کردن ولی اخر سال واریز میشه
j7 تیر : سلام شما در مرحله دوم چقدر واریز کردی
j7 تیر : زمان ارسال دعوت نامه دی ماه
J4 اقساطی مرداد ماه سفید ۱۳۶۳ : سلام چرا j4 من شاسی نمی یاد. قرارداد ۱۱ مردا هست. اقساطی نود روزه و کگشماره فاکتور ۲۰۲۸۰۶ خیلی ها اینجا بل شرایط من گفتن شاسی شده.
J7تیر : با توجه به گران شدن خودرو فقط به نصف پرداختی دوم تعلق میگیره این گرانی؟یا اینکه به نصف پرداختی مرحله اول هم تعلق میگیره؟
در جداب شاهین پلاسسسس : نه اصلا پیامک تغییر رنگ برام نیومد
احسان : خدایا شکرت ما هم فاکتور شدیم هیچ باورم نمیشه میخام از دست سایپا نجات پیدا کنم دیگه از چشم انتظاری خسته شدیم خدا کنه برای همه فاکتور بشن از دست این سایپا دزد کلاه بردار راحت بشن
محمدی : کسی میدونه مکان تحویل رو میتونیم تغییر بدیم یا نه؟ مثلا شهرستان باشه بزنیم مرکز استان؟
احسان : سلام منم فاکتور شدم ۱۴ اریبهشت انشالله همه فاکتور بشن الان نگاه کردم
محمدی : ما 17 اردیبهشت تکمیل وجه کردیم، الان تا چه تاریخی فاکتور شده؟ و اینکه تحویل به شهرستان ها ممکنه زمان فاکتور کردنش با تهران یا مراکز استان متفاوت باشه؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تکمیلی 6شهریور : تکمیلی 6شهریور فاکتور شد 12174673
نازنین : سلام مبارکه خوش خبر باشی بالاخره شهریور شروع شد
اس : سلام آقا مسلم مبارکه ، شماره پذیرشت چنده؟
31 شهریور : شماره پذیرش : 12356075
مراد : دعوت نامه بهمن طرح فرسوده پیش فروش دیروز صادر شدت،
RS اصفهان : ثبت نام دیماه تحویل مرداد تکمیل وجه 26 تیر الان دیدم فاکتور شد.
کوئیک s تحویل آبان : سلام دوستان.امروز تکمیل وجه های شهریور کوئیک اس لطفا اعلام کنن با تاریخ تکمیل وجه که فاکتور شدن یا نشدن.تکمیل وجه شهریورماه کوئیک اس زیاد نیست.ممنونم
کوئیک s تحویل آبان : مسلم جان مبارک باشه چرخش برات بچرخه.امیدوارم همه به ماشیناشون برسن و لبخند روی لباشون باشه
اطلس مشکی نفرین شده : من اذر ماهی هستم (اطلس جی مشکی) پرداختی اولم تاریخ 1402/12/20و پرداختی دومم 1403/12/14 هنوز هیچ خبری از فاکتور شدن نیست .لعنت بهشون از خدا بیخبرا
اطلس قرمز : منم الان یک ماهه فاکتورشدم رفتم نمایندگی میگه فعلا خبری نیست