سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار 

 

سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار

 
نمایشگاه اتومبیل سِما (SEMA) یکی از خاص ترین و جذاب ترین گردهمایی های خودرویی است که هر ساله در هفته اول ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود.
 
در این نمایشگاه قطعه سازان، نمایندگی ها، تیونرها، توزیع کنندگان و در کل فعالان حاضر در بخش های مختلف صنعت خودرو گرد هم آمده و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
کمپانی کره ای هیوندای برای شرکت در این نمایشگاه با تیونر آمریکایی بیسیموتو (Bisimoto) وارد همکاری شده و با یک محصول غیرمنتظره در آن حاضر خواهد شد.
 
خودرویی که برای آماده سازی انتخاب شده، شاسی بلند محبوب و پرطرفدار سانتافه است که شهرت جهانی تری نسبت به سایر محصولات هیوندای دارد؛ مخصوصا در آمریکای شمالی که از بدو ورود در سال 2000 به یکی از پرفروش ترین اتومبیل های کره ای تبدیل شده است.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
سانتافه تیون شده برای نمایشگاه سمای 2016 هم در نمای خارجی و هم در بخش فنی ویژگی های فوق العاده هیجان انگیزی دارد. در بخش ظاهری اولین چیزی که خودنمایی می کند.
 
رنگ آمیزی خاص بدنه و ترکیب زیبای رنگ قرمز و خاکستری است که آن را بیشتر شبیه اتومبیل های مسابقه ای کرده؛ ارتفاع کمتر خودرو نسبت به نسخه استاندارد و استفاده از رینگ های 19 اینچی با لاستیک های تویو نیز باعث جلب توجه بیشتر این مدل خاص می شوند. در نهایت، نصب رکاب های جانبی نیز بخش دیگری از مشخصه های ظاهری این مدل نمایشگاهی جذاب هستند.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
اما جالب ترین ویژگی این سانتافه به بخش فنی مربوط می شود. مهندسین بیسموتو با نصب یک موتور 3.8 لیتری V6 و ایجاد تغییرات بسیار گسترده در آن موفق به استخراج 1040 اسب بخار قدرت شده اند که برای یک شاسی بلند رقم فوق العاده بالایی محسوب می شود. برای مقایسه بد نیست بدانید که قدرتمندترین نسخه استاندارد سانتافه 290 اسب بخار قدرت دارد.
 
سانتافَست؛سانتافه با قدرت 1040 اسب بخار
 
از آنجایی که موتور نصب شده بسیار قدرتمندتر از نمونه های استاندارد است، انتقال نیرو به چرخ ها نیازمند گیربکسی مقاوم تر می باشد؛ به همین دلیل تیونر مورد نظر گیربکس شش دنده دستی جنسیس R-Spec را جایگزین نسخه استاندارد کرده است. ناگفته نماند این اتومبیل بصورت دیفرانسیل عقب بوده و نیرو فقط به چرخ های عقب منتقل می شود.
 
با این مشخصات فنی خیره کننده و بهینه سازی های انجام شده در بدنه، از شتاب و سرعت این سانتافه خاص که Santa-Fast (سانتافه سریع) نام گذاری شده اطلاعاتی منتشر نشده است. مالک کمپانی بیسیموتو با نام بیسی ازوریوها (Bisi Ezerioha) درباره این شاسی بلند منحصر به فرد گفته: “شاسی بلند سانتافست ما نمونه عینی از یک کانسپت با قابلیت های رانندگی مثال زدنی است که مشتریان ما می توانند در انجام امور روزانه نیز بر روی آن حساب کنند.”
 
اول نوامبر امسال نمایشگاه اتومبیل سما 2016 افتتاح خواهد شد، تا آن روز باید منتظر اطلاعات بیشتر از این سانتافه فوق سریع باشیم.
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , سانتافه , سوپر خودرو , هیوندای , تقویت خودرو , تیونینگ






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Reza : سلام دوستان امروز یه تریلی شامل ماشین های جک s3 و یدونه جک s5 به شماره پلاک 14 داشت از شیراز خارج می شد.
J4 سفید : بله ۱۸ بهمن واریز و قراداد داشتم رنگ سفید و همچنان هیچ خبری نیست امور مشتریان می گویند طبق قراداد باید منتظر باشید اگر جریمه باشه می دهیم این شرکت بینهایت بد قول است
Karimi : سلام دوستان تکمیل وجه کردم به نظرتون تغییر رنگ میاد؟ من مشکی ابنوس زدم مخوام سفید باشه
،s3کرمان : سلام دوستان قرارداد 9ابان تاریخ فاکتور 26,اسفند ارسال مدارک 25فروردین تحویل 12,خرداد امروز بعد از ماه ها انتظار و بی خبری تماس گرفتن برای تحویل امور مشتریان گفت بابت بیمه نامه ماشین که دو ماه گذشته ازش هیچ کاری نمیشه کرد ولی فرم رو بابت خسارت دیرکرد پر کردیم، انشالله زودتر نوبتتون بشه و تحویل بگیرید.
T8 مشکی : ثبت نام ۱۷ بهمن ، ۲۲ اردیبهشت فاکتور شده ، ۷ خرداد مدارک ارسال کردن ولی هنوز نرسیده کسی میدونه کی ماشین تحویل میدن؟
فرهاد : بنظرم به جایی رسیدیم که داریم خودمون رو گول می زنیم این هفته اون هفته ... این ماه اون ماه ... این فصل اون فصل ... خدا آخر و عاقبت مون رو بخیر کنه یه کم بیخیال بشیم تا وقتی که پیامک بیاد یعنی منتظر پیامک نشینیم و حرص نخوریم و هر روز سامانه رو چک نکنیم
اسفند : سلام کد پذیرش من رفتم نمایندگی گرفتم باید بری نمایندگی
بیگ : سلام داداش درسته قرار آریسان۲ تبدیل بجاش سورن پلاس موتور جدید بدن؟
ابوالفضل زینعلی : نه ۵شنبه فاکتور شد دهم خرداد
X5 سفید : دوستان مدارکی که با پست ارسال میشه چیا هست؟ من هنوز ماشینو تحویل نکرفتم ولی کارت ماشین برام اومده. برگ سبز و کارت سوخت کی میاد؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا تحویل خرداد : سلام خدا بداد ما برسه چخبره اینجا
رضا : کسانی که گواهینامه شون اعتبار رفته چیز جدیدی نشنیدن که باید چکار کنیم
207 تحویل مرداد : سلام ‌.تحویل مرداد کسی هست .پس چرا دعوتنامه نمیاد ؟
مجید : دوستان من موعد تحویل زده بود 13 مرداد الان شده 31 مرداد دلیلش چی هست ؟
محمد : توقف تولید خورده
207 : تکمیل وجه 18 دی،سقف فلز،امروز فاکتور شدم،،سه روز پیش دادخواست فرستادم بازرسی که چرا فاکتور نمیشم امروز فاکتور شدم،،شماهم زنگ بزنید به کارخانه دادخواست بفرستید،تکمیل دی ماه به نوبت همه رو فاکتور میکنن
مریم : تحویل 31 فرودین هستم 207 ارتقا هنوز فاکتور نشدن
رانا مرداد ماه : یعنی خرداد ماه هم دارن فاکتور می‌کنند
207دستی سقف فلز : 12روز ازخرداد رفت وتکمیل 18 دی هنوز فاکتور نشدم،،خدایا
دوگانه تحویل 30 دیماه : ما که 27 آذر بودیم فاکتور شدیم