داخلی‌سازی محصولات رنو در ایران

 

داخلی‌سازی محصولات رنو در ایران

 
معاون رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند، راه‌اندازی خط تولید گیربکس جی.اچ.کیو(JHQ) در تبریز را حاصل تلاش متخصصان رنو و مهندسان ایرانی دانست و گفت: این آغاز راه است و داخلی‌سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی به قطعه‌سازان ادامه خواهد داشت.«پیمان کارگر» افزود: رنو به‌عنوان شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران، متعهد به گسترش داخلی‌سازی است و برای تحقق این هدف، ما از قطعه‌سازان توانمند ایرانی برای رسیدن به استانداردهای مورد نظر رنو حمایت می‌کنیم. وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در زمینه قطعه‌سازی در ایران وجود دارد، گفت: در آینده نزدیک، قطعه‌سازان ایرانی در زمینه تامین قطعات قوای محرکه شامل موتور و گیربکس رقابتی خواهند شد. معاون رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند درباره برنامه‌های جدید رنو در ایران نیز گفت: اکنون مجموع ظرفیت تولید خودروهای رنو در ایران 200 هزار دستگاه خودرو در سال است که در قالب همکاری‌های جدید این میزان به 350 هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت؛ این یک فرصت برای رنو و قطعه‌سازان ایرانی است.
 
 
 
 

منبع

دنیای اقتصاد

 

برچسب : خودرو , رنو , ایران خودرو , سایپا , پارس خودرو , تولید خودرو , بازار خودرو , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

3 نظر

کاربر: تیباران
3

واقعن هم ما خاطره های خیلی بدی از داخلی سازی داریم.یکی اش ریو بود که سالها بدون ترمزABS نسبت به اصلی تولید شد.الانم سراتو سایپا که نسبت به اصلی در حد سمند است.داخلی سازی پژو ها هم شروع گرفتاری های جور واجور خریداران شد.
17:45  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
ماها
2

داخل سازی یعنی ...نازک کاری...یعنی انحصاری...بی کیفیتی...از بابت قیمت که دیگه ریش قیچی دس انحصاریون هست....مردم دیگه عادت کردن....
12:06  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
آرش
12

داخل سازی = کیفیت کمتر، قیمت بیشتر نسبت به کیفیت به دست آمده
11:24  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
15اردیبهشت : بله ۱۵ اردیبهشت تکمیل وجه کردم
سروش ۱۴ اردیبهشت : برادر شما ۱۵ اردیبهشت تکمیل وجه کردی؟ اخه ما ۱۴ اردیبهشت هستیم تغییر رنگ هم زدم ولی چند روزه فاکتور نشدم😕
دی j7 : از کجا اینقدر میدونی
سهند لعنتی سایپا : معلوم نیست کی تحویل بدن منتظر یه جرقه هستن بزارن برن من تو نوعی دست درحنا بمانیم
سهند لعنتی سایپا : نمیخوان بدن منتظرن یه اتفاقی پیش بیاد پول مردم بخورن برن والسلام
شاهین اردبیل : سلام دوستان بعداز ماه ها امروز ۲ تریلی از سایپا به اردبیل ماشین اومد همه کوییک دوتاش شاهین بود
جی ال : هر چی فحش ونفرین دارید به علی مدبر بدید که با دروغ واطلاعات غلطش باعث شد خیلی ازدوستان تبدیل کنن وخیلی ها از چاله دراومدن توچاه افتادن فکرکنم ایشون ازعوامل سایپا باشه حالا اومده تواین سایت خرابکاری کنه تو سایت دیگه حدود ده مرتبه تاریخهای مختلف به دروغ میگفت فاکتور وبلاک شدم بعد ازچند روز یادش میرفت ومیگفت هنوز فاکتور نشدم ...علی مدبر خدا ازت نگذره این مردم ازسایپا رخم خوردن تو دیگه نمک نباش
محمد : سلام. من ۲۳ اسفند تکمیل وجه cvt بودم و ۱۷ آذر فاکتور شد، ۲۶ آذر رسید به دستم خداروشکر. دوستان تا چه تاریخی سود تاخیر رو پرداخت کردن و ماهی چقدر حساب میکنن؟
سهند s : شماره پذیرش کسی که تازه فاکتور شده رو
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
31شهریور : خب شماره پزیرشتو بزار بی زحمت
مهران : سلام دوستان کسانی که تبدیل به منبع بزرگ زدن تا 26 دی فاکتور شده
سعید : سلام قبلا سایپا اینجور نبود الان انگار خیلی تاخیر داره من سری اول بودم برج ده 402 تکمبل وجه کردم 23 اسفند402 فاکتور شد با مدل 403 چندروز بعد رفتم از تهران تحویل گرفتم حتما کمبود یه قطعه داره یا میخاد باج بگیره از دولت دوباره افزایش قیمت بده
کوییک تحویل مرداد : من 22 مرداد فاکتور شدم..پلاک نه .
کوییک تحویل مرداد : تا 22 مرداد
علی : شمار پذیرش کامل بزار بعد بنویس 30روزه هست یا90روزه
شهروزیان : 31شهریور پاششی امروز فاکتور شد تعجب
جعفر : ثبت نام 31 شهریور پراید وانت معمولی پلاک شد
بنده خدا خطاب ب اشکی : لعنت خدا و پیامبرش بر اشکی و امثال اشکی که مردم هرچه بدبختی میکشن از زیر سر همین اکی هاست.
فاکتور : شماره پذیرش 6803 فاکتور شد