وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران

 

وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران

 
به تازگی یک وانت ژاپنی خوش ساخت به بازار کم تنوع پیکاپ های ایران راه یافته تا شاید مرهمی برای دل سوختگان آفرود و علاقمندان وانت های بزرگ باشد .
 
وانت ایسوزو D MAX
 
بازار بکر و دست نخورده ی پیکاپ های بزرگ همواره مورد توجه خودروسازان هوشمند داخلی بوده و می توان این بخش را تنها بخشی از صنعت خودرو دانست که خودروسازان می توانند به راحتی با وارد کردن و مونتاژ کردن خودرو های مناسب به فروش بالا دست پیدا کنند و بعضا تا 10 ها سال فروش محصول بی رقیب خود را تضمین کنند .
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
گروه بهمن هفته گذشته در حاشیه همایش سالیانه با نمایندگان خود، از محصول جدید ایسوزو در ایران رونمایی کرد. این پرده برداری که در هتل المپیک تهران انجام شد، قرار است که در نیمه دوم سال ۹۵، شاهد حضور آخرین نسخه از این خودرو در بازار ایران باشیم.
چراغ های افقی جلو در مدل قبلی، جای خود را به چراغ های عمودی و کشیده جدید داده تا خودرو مدرن تر از قبل به نظر برسد.
 
در مورد سایر تغییرات به وجود آمده در طراحی می توان به خط خمیده ی پایین شیشه های جانبی اشاره کرد که باعث کوچکتر شدن شیشه های عقب شده است .
 
در طراحی داخلی خودرو درست در مرکز داشبورد دایره ی با حاشیه ای کرومی طراحی شده که تمامی دکمه های مورد نیاز شما را در خود جای داده است.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
دکمه های کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و دریچه های کولر با طراحی نسبتا مدرن ، پایان بخش تمام نکات مهم در زمینه طراحی داخلی ایسوزو D MAX است.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
نسل دوم ایسوزو D-MAX که با نام شورولت D-MAX هم به بازار جهانی عرضه شده که به دلیل بهره گیری از پلتفرم مشترک با شورلت و استفاده از موتور دیزل با تکنولوژِی آمریکا است .
ایسوزو دی مکس به موتور سه لیتری توربو دیزل مجهز است که ۱۷۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر تولید می کند. امکاناتی نظیر سیستم قفل دیفرانسیل و با کنترل هوشمند بردار گشتاور، دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، دی لایت، کروز کنترل و… در نسل جدید ایسوزو دی مکس لحاظ شده اند.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
قدرت بیشتر پیشرانه و در عین حال مصرف کمتر نسبت به نسل قبلی با پیشرانه 163 اسب بخاری تمام آنچه که برای رقابت با هایلوکس نیاز است را به همراه دارد.
 
می توان گیربکس شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک را برای D-MAX سفارش داد .
فرمان هیدرولیک، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم، رینگ های 16 اینچ، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، سیستم تثبیت کننده سرعت خودرو Auto Cruise و آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و با قابلیت تا شوندگی از مهم‌ترین آپشن‌های نصب شده روی ایسوزو D MAX هستند.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
بهمن موتور دو دستگاه از این خودرو را به عنوان نمونه به ایران آورده تا تست های جاده ای و همگام سازی را سپری کنند. این خودروها در دو مدل دستی و اتوماتیک این روزها با پلاک آزمایشی در جاده های ایران تردد می کند.
به گفته حمیدرضا داود زاده، مدیرعامل بهمن موتور، نسل جدید D-MAX استانداردهای آلایندگی بالایی را پاس می کند و با نسل جدید سوخت دیزل ایرانی هماهنگی دارد که باید صبر کرد و به نظاره نشست.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
این روزها نسل اول D-MAX در ایران قیمت ۱۱۸ میلیون تومان را دارد و احتمالا نسل جدید، با کمی اختلاف قیمت به بازار راه پیدا می کند.
کیفیت ساخت و مونتاژ گروه بهمن، ، ایمنی مناسب و کارایی خوب باعث شده تا این خودرو در بازار جهانی محبوب ظاهر شود و با پیکاپ هایی چون تویوتا هایلوکس به راحتی رقابت کند و در نسخه دیزلی، تویوتا را کنار بزند که البته باید دید آیا با توجه به اعتبار نام هایلوکس در بین ایرانیان تا چه اندازه توان رقابت در بازار داخلی را خواهد داشت.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
از سوی دیگر معمولا خودروهای دیزلی با مشکل کیفیت اندک سوخت دیزل در ایران دست و پنجه نرم می کنند و سوال بزرگ این است که آیا تغییرات اعمال شده در این راستا می تواند باعث هماهنگی ایسوزو دی مکس با گازوئیل  موجود در ایران شود یا این خودرو هم دچار افت توان و افزایش آلایندگی خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , ایسوزو , پیکاپ , واردات خودرو , وانت D MAX , بازار خودرو , وانت ژاپنی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

تیمور
0

یه سوال پیش میاد آیا برای این ماشین هم دردسرهای بقیه ماشینهای گازوئیلی رو خواهیم داشت گرفتن سهمیه . استاندارد نبودن پمپ گازوئیل در دسترس نبودن پمپ در مناطق شهری و ...
10:11  1395/08/22
پاسخ دادن
امین
0

تجربه قبلی ایران خودرو با فوتون ، گروه بهمن با ایسوزو و حتی سایپا با نیسان جونیور دیزلی نشان داد بدلیل کیفیت پایین گازوییل داخلی و مشکلات نگهداری و تعمیر موتورهای دیزلی در کشور این خودروها در بازار فروش مناسبی ندارند./
09:07  1395/08/22
پاسخ دادن
کاربر: رایزو
2

رخ خوشگلی داره . کیفیت ایسوزو و گروه بهمن هم که ثابت شده است
19:38  1395/08/21
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
2

وانت ها را نمی دانم ولی از سواری ها شنیده ام که به خاطر بالا بودن آلودگی گوگرد در گازوییل داخلی،دچار مشکل های موتوری شده اند.
12:11  1395/08/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا : منم ثبت نام نقدی ۲۷‌شهریورم شاسی نشدم اینا که الان شاسی شدن همه قسطی و ان تکمیل وجه نکردن اصن
علی اس۵ : سیاست کرمان موتور این هست که اونی نقدی پول داده که هیچ و اونی که قسطی خریداری چون چک دومشون نزدیک هست را شاسی میکنند که همه چک هاشونو پاس کنند
J7 مشکی : پاسخ به j7:ثبت نام تهران
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
21فروردین : سلام فعلا دارن اسفندرو فاکتور میکنن
پاسخ به یاشار قسمت دوم : ادامه . خب مزایا و معایب اطلس را گفتیم حالا رسیدیم به رانا پلاس ارتقایافته 1- مزایا : موتور شناخته شده و اصیل پرتوان و کم صدا و کم مصرف و کم استهلاک TU5 با حجم موتور 1600 سی سی با قدرت 105 اسب‌بخار و با گشتاور142 نیوتن‌متر و صرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در صد کیلومتر - دارای استاندارهای 85 گانه مثل اطلس فقط با چند آپشن بیشتر مثل کروز کنترل - پوزیشن لامپ (ساده بگم مثل دیلایت منتها در چراغهای عقب هست )- آیینه وسط الکتروکرومیک(که باعث میشه نور ماشینها در هنگام شب چشم را اذیت نکند)-ترمز های مطمِن و قابل قبول - شاسی محکم مناسب خانواده و مسافرت -صندوق جادار-طراحی پخته و هماهنگ -و مقداری تغییرات در چراغها و جلو پنجره و صفحه کیلومتر و آمپر (مثل اطلس) و سیستم مالتی پلکس . 2- معایب : فضای کم در ردیف عقب و نداشتن مانیتور . دیگه بقیه چیزها مثل نمایشگر تعوض دنده و دکمه های کنترلی روی فرمان و سنسور دنده عقب هر دو خودرو دارن . یاشار جان دیگه انتخاب با خودته میتونی اطلس بگیری میتونی یه پنجاه شصت بذاری روش رانا پلاس ارتقایافته بگیری ببین کدومش منطقی و بصرفه تره .
طاهره : سلام ببخشید من دی ماه بودم یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده کسی هست دی ماه باشه براش فاکتور شده باشه ممنون میشم جوابمو بدید
joni جون : هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده ارسال نشده است. بله برای منهم نوشته
S5 : من هم شهریورم دی ماه تکمیل وجه همون اول کار که ۲۰۰ دادیم دو ماه بعد جمعا شد ۶۰۰ بقیه هم دیماه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل تیر ماه : نه دیگه به ما افزایش نمیخوره خیلی رفته بالا همین الانشم
تبدبل به 207 : دوستان تبدیل به 207 واریزی 13 دیماه داریم ؟ مثبت بزنین
زهره 55 : خیر حساب نمیشه
احد دوگانه دی : با سلام من تکمیل یک اردیبهشت هستم دی ماهی فعلا فاکتور نشدم.کسی امروز فاکتور شده؟
تحویل تیر ماه : سلام اقای بهادری تحویل تیرماه دعوتنامه کی میاد الان قیمت وانت 310 نظرتون بازم شرکت افزایش قیمت داره ..؟
207اتومات رضا دی : منم 23اذر فاکتور نشدم
پیش فروش دی ماه دوگانه : بله من دی ماهی هستم ومتاسفانه هنوز فاکتور نشدم
aaaaa : سلام دوستان 2 روز پیش برام از نمایندگی نصیراللهی پیام اومد مشتری گرامی جهت تکمیل فرایند ثبت نام در اسرع وقت به یکی از شعب نمایندگی نصیراللهی مراحعه کنید میشه یگید برا چی میخوان؟؟ لطفا جواب بدید
207 اتو تکمیل 28 آذر ساری : ظاهرا فقط سفید داره فاکتور میشه. و 207 اتو مشکی سقف فلز طرح عادی تا 20 آذز فاکتور شدن. اینجور که از شواهد و اعلان دوستان برمیاد. نکته جالب اینکه پیج حواله هیچ فاکتوری از 207 های اتومات سقف فلز نمیزاره. دریغ از یه دونه. نمیدونیم جریان چیه واقعا
اتومات دی مشکی : سلام منم 30 آذر تکمیل وجه کردم ولی هنوز خبری نیست