تولید بی ام و در ایران

 

تولید بی ام و در ایران

 
مدیر فروش پرشیا خودرو با اشاره به اینکه این شرکت گزینه نهایی شرکت ب ام و برای اعطای نمایندگی در ایران است، گفت: مطالعات فنی و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری و تولید محصولات این برند با مشارکت خودروسازان داخلی در ایران صورت گرفته اما تصمیم گیرنده نهایی شرکت ب ام و است.
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، پیام صالحی مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت پرشیا خودرو با اشاره به اینکه با توجه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام گزینه گزینه نهایی نمایندگی ب ام و در ایران از سوی این خودروساز ممکن است 3 تا 6 ماه به تعویق بیافتد، گفت: احتمالا وزارت صنعت که پیش از این پایان آذر ماه را آخرین مهلت برای ثبت نمایندگی واردات خودروهای خارجی اعلام کرده بود، مهلت اعلام شده را تمدید خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه سهم شرکت پرشیا خودرو از بازار ب ام و در ایران 35 درصد است، خاطر نشان کرد: واردکنندگان این خودرو گارانتی دو ساله را از شرکت پرشیا خودرو برای مشریان خود خریداری می کنند. این در حالی است که گارانتی ارائه شده توسط پرشیاخودرو به مشتریان 5 ساله است و در کنار آن سرویس های مربوط به اقلام مصرفی خودرو تا دو سال به صورت رایگان انجام می شود به طوری که دارنده خودرو فقط هزینه بنزین را پرداخت می کند.
صالحی در پاسخ به سوال اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه با توجه به ممنوعیت واردات و شماره گذاری خودروهای آمریکایی در ایران تکلیف شماره گذاری خودرو x4 ب ام و چگونه خواهد بود؟ خاطر نشان کرد: با توجه به مسایل پیش آمده در مورد خودروهای آمریکایی فعلا جلو شماره گذاری خودرو x4 ب ام و گرفته شده است اما باید ببینیم که چه تفسیری از این قانون خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگر اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه آیا از این مدل خودرو در گمرک ایران وجود دارد که منتظر ترخیص باشد، اظهار کرد: تعدادی از این خوردها ترخیص شده، تعدادی در گمرک است و تعدادی هم در مبدا آماده ورود به کشور اما در نهایت باید ببینیم دولت و مجلس در این مورد چگونه تصمیم گیری خواهند کرد.
صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به چه دلیل پرشیا خودرو اقدام به اجرای طرح فروش شرایطی بدون بهره کرد، تصریح کرد: شرایط فروش اقساطی به استراتژی و موجودی خودروهای شرکت بستگی دارد و دلیل آن رقابت با بازار نبوده است.
 
تولید بی ام و در ایران
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعلام شده واردات خودرو منوط به سرمایه گذاری واردکننده در زمینه تولید داخل به کشور است، تاکید کرد احتمالا این قانون مربوط به خودروهای عام تر است.
صالحی در پاسخ به سوال دیگر اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه سال گذشته مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرده بود که از سوی شرکت ب ام و پالس هایی برای سرمایه گذاری در ایران دریافت کرده اند اما به احترام نمایندگی این شرکت در ایران مذاکرات ادامه نیافته است، آیا ب ام و برنامه ای برای سرمایه گذاری در ایران دارد یا خیر؟ گفت: فعالیت ها در سه بخش واردات، شبکه فروش و تولید در ایران پیگیری می شود که در بخش تولید مطالعات فنی و توجیه اقتصادی طرح صورت گرفته اما در نهایت تصمیم گیرنده در این بخش شرکت ب ام و خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرشیا خودرو دارای خط تولید در ایران است، تاکید کرد: شرکت پرشیا خودرو متعلق به گروه فرزانگان است که بیش از 20 سال سابقه قطعه سازی دارد و از تامین کنندگان اصلی سایپا و ایران خودرو است.
مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت پرشیا خودرو با اشاره به اینکه خط تولید پژو پارس را در شیراز داریم و در صورت تصمیم شرکت ب ام و در ایران از این خط تولید استفاده خواهیم کرد، افزود: به نظر می رسد از زمان تصمیم گیری به تولید 6 ماه تا یکسال محصول تولید شود.
صالحی از رونمایی سری 7 ب ام و تا پایان سال در ایران خبر داد و گفت: پرشیا خودرو در راستای بهبود خدمات و اطمینان خاطر مشتری اقدام به ارائه خدمات استاندارد می کند و مشتری را اصل می داند.
 
 
 
 

منبع

اقتصادآنلاین

 

برچسب : خودرو , تولید خودرو , واردات خودرو , بازار خودرو , بی ام و , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
نازیلا : ساده نباشید سیستم شاهین . سایپا داره اپدیت میکنه برین شاهین پلاس ببینید با موتور tu5 دیگه هیچ کس شاهین موتور تیبا رو نمیخره تا دسته انداخت به مردم به ما با ورژن جدید میده دلتون بسوزه انشالله عید 404 میگیرم جلوی فامیلا جولان میدم چشمشون دربیاد .... ای خدا :)
اس۵ ثبتنام ۲۵مهر ۱۴۰۲ : همین الان شاسی شد حالا باید بیوفتیم دنبال تحویل🤦‍♂️
J4 مشهد : سلام دوستان. امروز از نمایندگی به من زنگ زدن که فردا برم ماشینو تحویل بگیرم. انشالله همه زودتر ماشینشونو تحویل بگیرن. ثبت نام 01/29 تحویل 60 روز j4 مشکی تکمیل وجه داخل سایت 02/05 شاسی 02/12 بیمه 02/16 تحویل کارت 02/25 تحویل ماشین فردا خدا نکهدار همگی برگ سبز هنوز نیومده.
S5 مهر تهران : سلام منم امروز پیامک شاسی جک S5 بالاخره اومد برام . تکمیل وجه ام 24 مهر بود . نمایندگی گفتن تا دو هفته دیگه همه مهر ماهی هارو شاسی میکنن.
اس فایو ۲۴ مهر : بالاخره پیام شاسی اومد ثبت نام ۲۴ مهر شیراز اس فایو
j7 تهران : سلام. جی 7 ثبت نام دو مرحله ای شهریور ماه. موعد تحویل بهمن ماه. فاکتور 21 اسفند. دیروز بعد از 3 ماه تاخیر تحویل گرفتم. نکته عجیب کیفیت رنگ ماشین هست که به شدت پایینه و پر از آشغال رنگه. دوستان راجع به نحوه محاسبه تاخیر و گرفتنش راهنمایی کنید.
Saeed : سلام دوستان به 200 میلیونی که بابت ثبت نام پیش فروش میگیرن سود تعلق میگیره؟ ممنون
S5 -24 MEHR : بعد از 7 ماه و دو روز بلاخره امروز شاسی شد برام و فاکتور شدم اس5 سفید
تارا وی وان پلاس : یسوال شما فروش فوری بودی یا پیش فروش؟
تارا : تبریک. اگه امروز پلاک بشه، شنبه تحویل میگیرید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس 1402 : سلام مااومدیم همه اومدیم تورو خدا بیایید
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : مبارک باشه ،شما سقف فلز بودین؟؟
تیگو 7 پرو پرمیوم : من زنگ زدم صدای مشتری گفت امسال هیچ مجوزی صادر نشده
نسیم اریزو5 : با تشکر کارزار امضا شد 🙏🏼خرید نقدی تکمیل وجه 27دی وتحویل سیستمی 13خرداد ولی همچنان خبری نیست بیمه اسفند شده و همه مدارک اعم از کارت ماشین برگه سبز و کارت سوخت امده تجربه بدی بود
محمد حسین x55 : @modirankhodro_Customers
تبدیلی : دوستان من 24 تبدیل زدم به 207 امروز فاکتور شد موعد تحویل اسفند بودم. به نظرتون کی ماشین میرسه دستم
تکمیل 19 دی موعد 30 بهمن : و امروز هم هیچ
خودم : ما متقاضیان تحویل تابستان فقط پژو پارس میخواهیم ن خودروی جای گزین مسئولین لطفا به عدم فراخوان توسط شرکت ایران خودرو و قطره چکانی فراخوان ورد کنن چند ساله منتظریم
Farshid fx : پاسخ به تیگو 000007: در مورد همه چیز که میشه شکایت کرد و ممانعت قانونی وجود نداره فقط باید اول مشاوره حقوقی گرفت . در مورد این پنجشنبه ها مثلا بار مالی واسه شما مثلا میشه 10 تومن که متاسفانه روند مشاوره و وکیل و دوندگیهاش باید بیارزه. من پیشنهاد میکنم در مرحله اول که تو خود سیستم شکایت مشتریان مدیران خودرو باید همه موارد اعم از تعداد روزهای استفاده نشده از بیمه و اقساط وام پرداختی قبل از تحویل خودرو و افت مدل خودرو و تاخیر در تحویل شکایت ثبت کرد و پیگیری کرد تا جواب دریافت بشه بعد باید نتیجه و قرارداد رو به یک مشاور حقوقی تحویل داد و بر اون اساس اقدام کزد.. فکر نمیکنم شکایت به مراجع دیگر مانند تعزیرات یا وزارت صمت یا .... چندان مثمر ثمر باشه بالاخره سالهاست که این روند همه خودروسازان و مونتازکاران هست و سال به سال هم بدتر شده و هر چه بازار انحصاری تر شده فشار به مشتری بیشتر شده.
خودم : فقط مصرف کننده واقعی با این قیمتا سوخت بعضی ها هم که زیاد به قیمت شکایت دارن دلالایی هستن که چنتا چنتا حواله 300 میلیونی پارس خریدن و الان توش موندن ایران خودرو هم فقط با ثبت نامی های پژو پارس لج کرده اخه دیگه مرگت چیه هم فراخوان نمیفرستی هم تولید کم کردی