خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
1395/10/08
11:00
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
به گزارش ایسنا، مصرفکنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گرانفروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.
البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.
در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرفکنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینهتراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگیهای مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.
این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.
منبع
ایسنا
برچسب :
خودرو
,
خدمات خودرو
,
نمایندگی خودرو
,
تعمیرات خودرو
,
کیفیت خودرو.
📸
امکان جدید!
از این به بعد میتوانید همزمان با ارسال نظر،
تصویر دلخواه
خود را (مانند رسید خرید، حواله، یا هر تصویر مرتبط) آپلود کنید.
⭐ این امکان فقط برای کاربران ثبتنام شده فعال است.
✕
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
4 نظر
+2
7
تعمیر کار کاربلد که تو نمایندگی نمیمونه بیرون برای خودش کار میکنه .هر چی شاگرد مکانیک و کار نابلده تو تعمیر گاه های مجاز مشغول کارن و بد به حال خودرویی که گیر اینا بیوفته .
روغن رو موقع تعویض زیاد و کم میریزن ،پیچ ها رو نمیبدن یا اگر ببندن کسی نمیتونه باز کنه ،نهایت کثیف کاری رو موقع انجام کار نشون میدن ،کار 5 دقیقه ای رو یکساعته انجام میدن ،موقع درست کردن ابرو بلاشک چشم و کور میکنن ،با دست روغنی آیینه،داشبورد ، سیستم صوتی ،همه دستگیره ها ،فرمان ،دسته دنده و...مورد معاینه قرار میدهند.بی علت 10-15 دوری توتعمیر گاه بی علت با هر ماشینی گشت میزنن (یعنی داریم تست میکنیم ملت )،هر نیم ساعتی به یه ماشین ور میرن ،سه ماه سابقه کار دارن خاطرات تعمیر دوج مدل 1960 در زمان سربازی بابای منوتعریف میکنن مهندسان شرکت سازنده -تعمیر کارای معروف و... اکیداًقبول ندارن
و....
14:59 1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد
7
وقتی برای ساده ترین تعمیر خودرو چند روز باید تو نمایندگی بمونه و یعدش معلوم نیست چه بلایی سر ماشین اومده و اصلاً تعمیر شده یا نشده محلی برای رضایت میمونه؟
قطعه ای که فاکتور شده بستن یا قطعه متفرقه ...خدا میدونه و من اصلاً کوچکترین اعتمادی به تعمیر گاه های مجاز ندارم .هر وقت هم از سر ناچاری مجبور شدم ببرم وضعیت خودرو از قبلش بدتر شده .
از طرف دیگه به بهانه های مختلف زیر بار گارانتی نمیرن و خرابی قطعه رو به گردن مالک خودرو ونحوه استفاده میندازن و اون چیزی که به جایی نمیرسه فریاد مشتری بدبخته .
14:33 1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا از مشهد
4
اصلا مگه رضايت مشتري مهمه؟! وقتي كل بازار به طور كامل در انحصار خودشونه و ملت مجبورند هر آشغالي مي دن بخرن!
12:01 1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
erfan
8
و همین داستان ادامه خواهد داشت 6 ماه دیگه هم باز یه خبر میزارید که مردم همچنان ناراضی هستن چون تو مملکت ما چیزی به روبه جلو نمیره همه چیز به روبه عقب حرکت میکنه و بدتر میشه!
11:40 1395/10/08
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
ارسال تصویر
(اختیاری)
ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکانپذیر است.
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
محسنj7
22 نظر
مهدی تارا دستی v1 اذرماه
19 نظر
نازنین۱
6 نظر
اطلاعات خودرو
mosirankar
47 نظر
کوییک اس تحویل آذر بجنورد
27 نظر
ساینا پیش فروش ۱۲ اسفند
21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
j7 تیر
: سلام شما در مرحله دوم چقدر واریز کردی
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
j7 تیر
: زمان ارسال دعوت نامه دی ماه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
J4 اقساطی مرداد ماه سفید ۱۳۶۳
: سلام چرا j4 من شاسی نمی یاد. قرارداد ۱۱ مردا هست. اقساطی نود روزه و کگشماره فاکتور ۲۰۲۸۰۶ خیلی ها اینجا بل شرایط من گفتن شاسی شده.
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
J7تیر
: با توجه به گران شدن خودرو فقط به نصف پرداختی دوم تعلق میگیره این گرانی؟یا اینکه به نصف پرداختی مرحله اول هم تعلق میگیره؟
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
در جداب شاهین پلاسسسس
: نه اصلا پیامک تغییر رنگ برام نیومد
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
احسان
: خدایا شکرت ما هم فاکتور شدیم هیچ باورم نمیشه میخام از دست سایپا نجات پیدا کنم دیگه از چشم انتظاری خسته شدیم خدا کنه برای همه فاکتور بشن از دست این سایپا دزد کلاه بردار راحت بشن
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
محمدی
: کسی میدونه مکان تحویل رو میتونیم تغییر بدیم یا نه؟ مثلا شهرستان باشه بزنیم مرکز استان؟
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
احسان
: سلام منم فاکتور شدم ۱۴ اریبهشت انشالله همه فاکتور بشن الان نگاه کردم
وعده سایپا برای تحویل شاهین، اطلس و سهند
محمدی
: ما 17 اردیبهشت تکمیل وجه کردیم، الان تا چه تاریخی فاکتور شده؟ و اینکه تحویل به شهرستان ها ممکنه زمان فاکتور کردنش با تهران یا مراکز استان متفاوت باشه؟؟
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
احسان
: سلام منم ۱۴ اردیبهشت هستم چرا فاکتور نشدیم نعلت به سایپا دیگه پدرمون در اوردن عجب گرفتاری شدیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سایپا اطلس جی
اطلس مشکی نفرین شده
: من اذر ماهی هستم (اطلس جی مشکی) پرداختی اولم تاریخ 1402/12/20و پرداختی دومم 1403/12/14 هنوز هیچ خبری از فاکتور شدن نیست .لعنت بهشون از خدا بیخبرا
سایپا اطلس جی
اطلس قرمز
: منم الان یک ماهه فاکتورشدم رفتم نمایندگی میگه فعلا خبری نیست
ساینا
ساینا
: تک هستید یا دوگانه؟؟
سایپا کوییک
مسلم s
: درود دوستان بالاخره کوییک S تشکیل وجه 2 شهریور دیروز فاکتور شده انشاالله نوبت شما هم بشه
سایپا کوییک
مسلم
: درود دوستان کوییک S تکمیل وجه 2 شهریور الان دیدم فاکتور شده نمیشه عکس بزارم تمام تلاشم را می کنم که براتون عکس هم بارگذاری کنم
سایپا کوییک
کوییک ،s
: سلام دوستان من برا کوییک اس ،تاریخ 26 آبان یکماه پیش تکمیل وجه کردم در کمال تعجب الان نگاه کردم فاکتور شده ،کسی می دونه چند روز دیگه ماشین ب دستم میرسه ؟
پژو 207i دستی
207 30 دی متاسفانه سفید
: سلام مبارک چه رنگی بودی؟
نیسان دیزل
Sajjad
: حتما خودت مدل 402به پایین داری خخخخخ
نیسان دیزل
عرفان
: داداش واسه من هنوز پلاک نشده پیام تحویل حضوری اومد منم زدم الان ی هفته هست که زدم ولی هنوز پلاک نشده سوم آذرم ثبت نام کردم بدون دیگه دارم 20 روزه پلاک شده حتی سند ماشینو پست آورده ولی خبری نیست
سایپا کوییک
کوییک تحویل مرداد
: من نمایندگی اهواز هستم.. ب احتمال زیاد تا فردا واسه شماهم فاکتور میشه