خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
1395/10/08
11:00
مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
به گزارش ایسنا، مصرفکنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گرانفروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.
البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.
در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرفکنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینهتراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگیهای مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.
این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.
منبع
ایسنا
برچسب :
خودرو
,
خدمات خودرو
,
نمایندگی خودرو
,
تعمیرات خودرو
,
کیفیت خودرو.
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
>
6 نظر
+2
7
تعمیر کار کاربلد که تو نمایندگی نمیمونه بیرون برای خودش کار میکنه .هر چی شاگرد مکانیک و کار نابلده تو تعمیر گاه های مجاز مشغول کارن و بد به حال خودرویی که گیر اینا بیوفته .
روغن رو موقع تعویض زیاد و کم میریزن ،پیچ ها رو نمیبدن یا اگر ببندن کسی نمیتونه باز کنه ،نهایت کثیف کاری رو موقع انجام کار نشون میدن ،کار 5 دقیقه ای رو یکساعته انجام میدن ،موقع درست کردن ابرو بلاشک چشم و کور میکنن ،با دست روغنی آیینه،داشبورد ، سیستم صوتی ،همه دستگیره ها ،فرمان ،دسته دنده و...مورد معاینه قرار میدهند.بی علت 10-15 دوری توتعمیر گاه بی علت با هر ماشینی گشت میزنن (یعنی داریم تست میکنیم ملت )،هر نیم ساعتی به یه ماشین ور میرن ،سه ماه سابقه کار دارن خاطرات تعمیر دوج مدل 1960 در زمان سربازی بابای منوتعریف میکنن مهندسان شرکت سازنده -تعمیر کارای معروف و... اکیداًقبول ندارن
و....
14:59 1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
7
وقتی برای ساده ترین تعمیر خودرو چند روز باید تو نمایندگی بمونه و یعدش معلوم نیست چه بلایی سر ماشین اومده و اصلاً تعمیر شده یا نشده محلی برای رضایت میمونه؟
قطعه ای که فاکتور شده بستن یا قطعه متفرقه ...خدا میدونه و من اصلاً کوچکترین اعتمادی به تعمیر گاه های مجاز ندارم .هر وقت هم از سر ناچاری مجبور شدم ببرم وضعیت خودرو از قبلش بدتر شده .
از طرف دیگه به بهانه های مختلف زیر بار گارانتی نمیرن و خرابی قطعه رو به گردن مالک خودرو ونحوه استفاده میندازن و اون چیزی که به جایی نمیرسه فریاد مشتری بدبخته .
14:33 1395/10/08
پاسخ دادن
رضا از مشهد
4
اصلا مگه رضايت مشتري مهمه؟! وقتي كل بازار به طور كامل در انحصار خودشونه و ملت مجبورند هر آشغالي مي دن بخرن!
12:01 1395/10/08
پاسخ دادن
erfan
8
و همین داستان ادامه خواهد داشت 6 ماه دیگه هم باز یه خبر میزارید که مردم همچنان ناراضی هستن چون تو مملکت ما چیزی به روبه جلو نمیره همه چیز به روبه عقب حرکت میکنه و بدتر میشه!
11:40 1395/10/08
پاسخ دادن
ماها
0
سالهاست که اعتماد مردم نسبت به خودرو ساز از دست رفته.....خسارتهای فراوانی جانی مالی جبران ناپذر مردم متحمل شدن.....ر
11:15 1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
0
سلام
نارضایتی مردم که اصلا مهم نیست .
مهم رضایت خودروسازان و مافیای خودروسازی است که آن هم حاصل می شود !!!!!!
11:03 1395/10/08
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز
12 نظر
Mostafa2000
8 نظر
محمد-::::::::
7 نظر
اطلاعات خودرو
توحید ارومیه
393 نظر
پارسا.
35 نظر
X33 Cross cvt
28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
سیاوش
: ببخشید ۱۹۰۰تا۲۰۰ هزار
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
سیاوش
: خبر از طرف مدیر ارتباطات سایپا رضا حسینی درچندین سایت منتشر شده درگوگل سرچ کن تسنیم و...بامزمون خبر شگفت انگیز ویا خبرتازه وجذاب برای مشتریان سایپا لطف کن سرچ کن و کامنت بزار
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین
: آبان ماه نوبت دوم واریزیتون هست که براتون اس ام اس میاد
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین
: مبارک باشه...الهی که به شادی سوارش بشین
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین گی
: میگن ۱۱ آذر امروز فاکتور شده ،درسته؟؟
مشخصات کامل فنی و رفاهی خودرو شاهین سایپا
مالک
: یکم اسفند همون روز اول تکمیل وجه و سخا هم یکم
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
ایمر x5
: کرمان موتور دزد و ساسان فیروزی کلاهبردار سود تاخیر نمیده حتی با شکایتم یه سال طول میکشه تا سود تاخیر بده دادگاه مفتح طرف اینا هست چون برای اونا ثبت نام سازمانی میکنه تحویل فوری تا رسانه ای نشه مثل مدیران خودرو و ۴ردا موتور این پول نمیدن امسالم با قطعی برق و کمبود قطعه تحویل ها بالای ۴ماه تاخیر دارن یکیش خود من
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین جی
: سلام خوش خبرباشید مبارکه الاهی شکر بلاخره تلسم شکست من هم فروش فوری پذیرش ۲۸ آذر هستم هنور فاکتور نشده انشالله زودتر فاکترشیم
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
متخصص
: سلام آبان مرحله دوم تازه واریز میکنید دیگه ماشین چقدر تاخیر بخوره خدا میدونه
مشخصات کامل فنی و رفاهی خودرو شاهین سایپا
مالک
: یکم اسفندم هم تکمیل وجه و سخا باهم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا
علی
: اوایل تیر ماه
دنا 1.7
دنا 6 دنده
: سلام . برا شما کارت ماشین صادر شده . اس اومده
ساینا
تبریزی
: تازه نفس ی دلت خوشه
ساینا
مریم
: کم کمش 5ماه سایپا
MVM 550 اتومات
سعید
: با قیمتهای شما خوب بازار آزاد میگرفتم دیگه
رانا LX
رانا پلاس
: سلام رانا پلاس کسی اطلاع داره کی شروع به فاکتور میکنن
MVM 315
اا
: سلام مدل قدیم 315 دمای آب اکثر مواقع رو 90 وسط هست طبیعیه
ساینا
مژگان
: سلام ماشین های ساینا با چقدر تاخیر داده میشه
ساینا
پری
: سلام من پیش فروش 6ماه ام پی پرداخت204تپمان ریختم بهمن. ماه تحویل تیر ماه سود مشارکت میدم بهمون یانه
ساینا
پرستو
: سلام من پیش فروشم تحویل 30تیرماه واریز مرحله دوم کی برام پیام میاد