خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
مقالات خودرو
:
بررسی و مقایسه
:
شما بگویید، رنو ساندرو بهتر است یا برلیانس 320
1396/04/20
14:00
شما بگویید، رنو ساندرو بهتر است یا برلیانس 320
جدول مشخصات فنی بین دو خودرو نزدیک ساندرو اتوماتیک و برلیانس H۳۲۰ را ببینید.
مقایسه فنی بین خودروهای همتراز و با قیمتهای نزدیک به هم میتواند برای مشتریان این خودروها راهگشا باشد. در جدول زیر مشخصات دو خودروی رنو ساندرو و برلیانس H320 درج شده است.
خودرو
رنو ساندرو
برلیانس H320
کشور سازنده
فرانسه
چین
سال طراحی
2009
2012
حجم موتور CC
1598
1500
حداکثر قدرت موتور
105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (m.kg)
140
143
ظرفیت مخزن بنزین (lit)
50
55
سیلندر
4
4
گیربکس
4 سرعته، مدل DP2
4 سرعته اتوماتیک / 5 سرعته دستی
مدل اکسل جلو
Pseudo MacPherson with wishbone arm
MacPherson
سیستم ترمز
ABS , EBD
سطح آلایندگی
Euro4
Euro4
مصرف شهری
11.1
-
مصرف سوخت جاده
6.6
-
مصرف سوخت ترکیبی
8.3
6.3/6.6
صفر تا صد
11.7
-
حداکثر سرعت (Km/h)
175
175 (گیربکس دستی)/ 170 (گیربکس اتوماتیک)
وزن خالص (kg)
1146
1240/1270
رینگ
15
15
تعداد کیسه هوا
2
2
سیستم تهویه مطبوع
دستی
اتوماتیک
فرمان
هیدرولیک
برقی
سانروف
-
دارد
سایر
آینههای جانبی همرنگ بدنه
سنسور دندهعقب – تنظیم صندلی راننده در 8 جهت – تنظیم الکتریکی آینهها – مهشکن جلو – بازشدن خودکار دربها هنگام تصادف
قیمت نمایندگی
49.200
51.900
قیمت بازار
53.000
53.900
حال شما بگویید، رنو ساندرو بهتر است یا برلیانس H320؟
منبع
تسنیم
با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در
تلگرام 1Car
، آخرین اخبار را دنبال کنيد.
برچسب :
خودرو
,
بررسی
,
مقایسه
,
رنو ساندرو
,
برلیانس 320
📸
امکان جدید!
از این به بعد میتوانید همزمان با ارسال نظر،
تصویر دلخواه
خود را (مانند رسید خرید، حواله، یا هر تصویر مرتبط) آپلود کنید.
⭐ این امکان فقط برای کاربران ثبتنام شده فعال است.
✕
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
826 نظر
میثم
6
به نظرم برلیانس باید حداقل با مگان اتومات مقایسه بشه نه ساندرو
ساندرو ۴۰ تومن بیشتر ارزش خرید نداره
دوستان اشتباه نکنید فریب نخورید ساندرو هیچ برتری نسبت به ال۹۰ نداره حتی ضعیفتر هم هست ولی خیلی گرون میندازن به ملت
ال۹۰ اتومات بخرید ارزش داره ولی ساندرو الکی ۲۰ تومن گرونه
برلیانس ۳۳۰ واقعا ارزش خرید داره ولی کسانی که دوست ندارن برلی سوار بشن مجبور نیستن ساندرو بخرن
فکر کنید با ۶۰ تومن چه خودروهای بهتری میتونید بگیرید
مثلا مزدا۳ مدل قدیمی با ۶۵ تومن خیلی برتر از ساندرو هست واقعا ارزش خرید داره
یا مثلا زانتیا مدل قدیمی خیلی برتر از ساندرو هست
این صفحه مربوط به مقایسه ساندرو و برلیانس هست که بدون شک کاملا مشخصه برلیانس بهتره ولی این مقایسه نباید باعث بشه ذهن شما روی همین دو خودرو قفل بشه
بازم میگم هر کس برلیانس نمیپسنده مجبور نیست ساندرو را تحمل کند
موفق باشید
17:37 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
به میثم
7
دانش بسیار ضعیف خودرویی شما برهمگان مشخص شد....برو همون بنجل چینیتو سوارشو.... یه بار نسبت گشتاور به وزنتو مقایسه کن...ما به کسی نمیگیم...افت قیمت ماشین چینی هم نسبت بقیه خودروها ببین چند برابره،تست ایمنیشو ببین جایی تایید کرده یا نه...راجع به شتابم بهتره سکوت کنیم...سرچ کنید تست برلیانس کراس خودتون بخونید چه عتیقه ای هست...فریب اپشن خوردن و ....مشکل تمام خودروهای چین بدنه سنگین درقبال موتور ضعیفه...بدون استثنا...حالا گرانی و کمبود قطعات،افت قیمت شدید،خنگیه گیربکس،سپر های ناایمن و ایمنی تایید نشده،کشش خنده دار در سربالایی و...بماند
18:05 1396/06/02
گزارش
میثم
3
معلوم شد تعصب داری
من اصلا توصیه نکردم کسی برلیانس بخره که شما جوش آوردی
همین که حاضر نیستی مزدا۳ و زانتیا بپذیری نشون میده اصلا از ماشین چیزی نمیدونی عشق لوزی
من گفتم مزدا۳ مدل قدیمی ارزش بالاتری داره ولی جواب منو چجوری دادی؟ اومدی میگی برلیانس بنجل چینیه
کاملا مشخصه هدف شما فقط تخریب برلیانس هست و اصلا در مسیر تحقیق برای خودروی خوب نیستی
با امثال تو نباید بیشتر ازین حرف زد
19:00 1396/06/02
گزارش
به میثم
5
شما که نمیدونی امثال مزدا3 قدیمی و زانتیا جدای قطعات کمشون توبازار چه هزینه تعمیرنگهداری بالایی دارن بهتره نظر ندی...همش خرید نیست که فکر تعویض قطعه و اجرتشون و گیراوردنشونم باش....همون بنجل چین مناسبت شماست...
19:37 1396/06/02
گزارش
به میثم
4
نباید تو خرید خودرو فقط قیمت. خام خود رو درنظر گرفت،کسی که مزدا قدیم یا زانتیا کارکرده میخره اگههههه سالم باشه!!!! کلی باید هزینه تعمیرنگهداری بالای این خودروها رو بده تازه شو گیر بیاره که نمیاره...معلومه اجرت تعویض قطعه و...این دوخودرو رو داری با امثال برلیانس مقایسه میکنی.....مشکل شا اینه فقط به خرید فکر میکنی و فکر بعدش و هزینه هاش و...نیستی هریک از این دو خودرو که گفتی هزینه تعمیرنگهداری سرسام اوری دارن....م قط
19:59 1396/06/02
گزارش
سعید
4
ساندرو ۶۰ تومن نمیارزه
با ۶۰ تومن خیلی ماشینای خوبی میشه خرید
ساندرو اتاق کوچیک و سواری خشکی داره بدرد خانواده نمیخوره
گیربکس کندی داره بدرد جوونا هم نمیخوره
طراحی ظاهری افتضاح بدرد مخ زنی هم نمیخوره خخخخخخ
من باهرکس ساندرو داشته وقتی منطقی صحبت میکردم معلوم شده ساندرو ۶۰ تومن نمیارزه
یعنی با هر ماشین ۶۰ تومنی مقایسه کنید ساندرو ضعیف تره
16:40 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
reza
1
sandro
15:36 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Elantra
8
از رنو ساندرو فقط اسمش مونده فرانسوی! ولی قطعات چین ایران کره. برلیانس چینیه بدون هیچ حقه ای و تقلبی ! فاحشه ای به شیخی گفتا من آنچه می گویی هستم آیا تو آنچه می نمایی هستی؟!
14:56 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
به النترا
0
درمورد خودروخودت هم دقیقا صدق میکنه چون تافته جدا بافته نیستی و تو ایرانی...پس چه کلاهی سر خودت رفته...این حرفا چیه مشتی...توبازارهم جنس چین هست هم جنس خوب ...بستگی به جیبت داره...نتیجه کلی نگیر...هرچقدرپول بدی اونقدر اش میخوری...
15:13 1396/06/02
گزارش
پویا
12
من که از رومانی فقط کاپیتان سابق تیم فوتبالشو میشناسم حالا مثل ما که 206 تیپ 2 ایرانی تولید میکنیم و شیر پژو میزنیم روش و میفروشیم به خلق الله اونا هم یک عدد کابینت میسازن میفرستن ایران جوانان ایرانی مونتاژ میکنن آرم لوزی رنو هم میزنن روش میفروشن به ملت همیشه در صحنه
نگاه ماشینم میکنی یاد ماشینای دهه 80 میلادی میوفتی ینی طراحی تیبا 2 خیلی اصولی تر از این ساندرو هست
12:28 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
به پویا
3
عزیزم دانش خودروییت رو بالاببر،داچیا رومانی هم سهامش هم مالکیتش واسه رنو فرانسس و تو برخی کشورها برای ارزان سازی با اون برند عرضه میشه ولی از اونجایی که ایران با خود رنو قراردادبسته نه زیر مجموعش تو ایران با برند اصلیش که رنوست عرضه میشه...وگرنه این کار جرم هست وپیگرد حقوقی داره...امیدوارم اندکی دانش خودروییت بالا بره...گرچه بعید میدونم....
12:51 1396/06/02
گزارش
سام
2
ایول پویا کلی حال کردم
13:14 1396/06/02
گزارش
محمد
2
پویا جان بزار عده ای به عشق فرانسه سوار شدن خوش باشن
بندگان خدا پراید سوار شدن با اسم رنو بعد میان اینجا واسه اینکه کمی توجیه کنن خریدشون رو چندتا چینی چینی میگن شاید آروم بشن
ما از سواری ماشین لذت میبریم اینا با چینی چینی گفتن
واقعا توقعی نداریم کسی که اشتباه کرده ساندرو خریده بیاد اینجا اشتباه خودشو اذعان کنه ولی من با هر کس ساندرو داشته صحبت کردم معلوم میشه نسبت به برلیانس حرفی واسه گفتن نداره
خودشونم ته دلشون میدونن آره....
14:32 1396/06/02
گزارش
ساندرو
2
بهتره چینی سوارا راجع به خودرو نظر ندن تا دیگران هم درموردشون چیزی نگن.....این جمله بسیار معروفیه....شمااگه ماشین شناس بودی که هرگز سمت خودروهای بنجل چینی هزارایرادنمیرفتی عزیزم.... همون اسباب بازی تو سوارشو با اپشناش بازی کن ولی توروخدا توسربالایی دست راست جاده خاکی برو که مردم کار دارن فدات شم....
14:44 1396/06/02
گزارش
محمد
2
طرف ساندرو خریده میخواد با ۳ میلیون روش آپشن نصب کنه مثل برلیانس بشه ! ! !
آرزو بر جوانان عیب نیست عزیزان ولی سعی کنید توقع معقول از خودرو داشته باشید
کسی که ساندرو خریده میدونه نسبت به برلیانس کمبودهای زیادی داره ولی این کمبودها با پول قابل جبران نیست
شما موقع خرید باید درست انتخاب میکردی نه اینکه بعدا با ۳ میلیون بخوای ماشینت رو تغییر بدی
سواری خشک ساندرو با ۳ میلیون مثل برلیانس نرم نمیشه
فرمون ساندرو با ۳ میلیون برقی نمیشه
فضای سرنشینان ساندرو با ۳ میلیون بزرگتر نمیشه
مصرف ساندرو با ۳ میلیون کمتر نمیشه
طراحی ظاهر ساندرو با ۳ میلیون تغییری نمیکنه
گیربکس کند ساندرو با ۳ میلیون مثل برلیانس سریع نمیشه
شاید بشه با ۳ تومن کی لس نصب کنی ولی اینکار توصیه نمیشه چون سیستم ایمنی و برق خودرو به هم میریزه
زنجیر تایم هم که حتما باید جزو طراحی موتور باشه پس با پول نمیشه تغییرش داد
سیستم esp هم که نمیشه نصب کرد
لطفا سعی نکنید ساندروی خود را شبیه برلیانس بکنید چون ناامید خواهید شد
موفق باشید
14:53 1396/06/02
گزارش
ساندرو
1
دوستان من نتیجه تست برلیانس کراس رو خوندم،سرچ کنید بخونید تا خودتون قضاوت کنید...خلاصشو میگم،تو سربالایی وکشش بسیارضعیف ظاهر شد،به عنوان خودرو دوم بهش نگاه کنید،واسه درون شهری بدنیست،معکوس به موقع نداره وکمی تاخیر ودیرفرمانی در گیربکس مشاهده میشه.....خوب شما60تومن پول دادی اینم نتیجش....مشکل اینه که متاسفانه چینی سوارا نمیخوان بقیه اشتباه خودشو نکنن وسعی در عوام فریبی دارن....دوستان سرچ کنید تست برلیانس کراس بخونید خودتون...مستند و برای یک سایت بسیارمعروف خودرویی هست...عوام فریبی ممنوع
14:53 1396/06/02
گزارش
علی
7
چینی سوارها اکثرا ادم هایه نا امید و افسرده و سرخورده در زندگی هستند،و درصد امید به اینده در این ادم ها صفر هست
از چندین نفر که ماشین چینی خریده بود پرسیدم دلیلت برا انتخاب ماشین چینی چی هست
اکثرا میگن ما که قرار نیست خیلی زنده بمونیم پس برا ما امنیت و کیفیت مهم نیست،حداقل این چند مدتی که زنده هستیم را ببینیم اپشن و سانرف چی هست، حالا اگه کارم نکرد نکرد،فقط بگیم ماشین ما سانروف داره، ماشین با تکنولوژی روز دنیا را خریدیم حالا میدونیم فیک هست و سراسر ایراده و بی کیفیته،اینا مهم نیست،فقط میگیم اپشن داره
اما از طرف دیگر ماجرا، افرادی که ماشین رنو را انتخاب میکنن،افراد اینده نگر و امیدواری هستند،اکثرا دیدگاهشون اینه که یه ماشین در رنج قیمت ۵۰ تومان اما با کیفیت،بدون افت قیمت انچنانی و کم استهلاک و با رتبه بندی امنیت از موسسه معتبر اروپا،را خریده اند چند سالی بی دردسر استفاده کرده و با قیمت خوب و مشتری فراوان فروخته، و در آینده نیز با انتخاب ماشین هایه با کیفیت همانند، سیمبل،فلوینس،مگان ۲۰۱۷ و تالیسمان، برند معتبر و با اپشن هایه واقعی را خریداری میکنند.
دیدگاه افراد باهم فرق میکنه
15:00 1396/06/02
گزارش
محمد
1
خودرو چینی خوب و بد داره
برلیانس و جک عالی
لیفان و ام وی ام خراب
ساندر در مقابل برلیانس ۳۲۰ و ۳۳۰ هیچ حرفی برای گفتن نداره
16:09 1396/06/02
گزارش
ساندرو استپ وی
4
باید دید چی از خودرو میخوایم،موتور شناخته شده،گیربکس عالی و هماهنگ باموتور،ماشین با برند بین المللی،ایمنی تست شده ،بالاترین ستاره کیفی در ایران،بدون افت قیمت،فراوانی و دوام قطعات و کم استهلاک،وزن مناسب نسبت به گشتاور،شتاب و چالاکی خوب....یا مانند ماشین چینی،بزک دوزک،کی لس،فرمان برقی و از این جور چیزا ولی وزن1250کیلو!!!!!گشتاور 137!!!!نسبت گشتاور به وزن خنده دار،کشش و شتاب بی معنا،افت قیمت مانندبقیه چینی ها سنگین،سرنوشت تولید نهایت 5سال،کمبود و گرانی قطعه،ایمنی رد شده در دنیا،سپر ضعیف و شکننده....ودر اخر100میلیونم پولشو بدی بگن از این چینی مینیا خریده و حتی اسمشم نگن......
10:40 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو استپ وی
4
کیفیت موتور گیربکس و هماهنگی این دو تا رنج 60تومن تو هیچ خودرویی پیدا نمیکنی جز ساندرو،کم مصرف،نسبت معقول گشتاور به وزن،کم استهلاک،بدون افت قیمت فراوانی و کیفیت قطعات،ایمنی اروپا،رنوبرند معتبر بین المللی.... ماشینای چین پول بزک دوزک و اپشن میدی ولی موتور های ضعیف و ناهماهنگ با گیربکو وزن بسیاربالا نسبت به گشتاور و قدرت موتور خودرو که در عمل ماشین بسیارتنبل و لش هست،میتونید نتیجه تست برلیانس کراس رو بخونید تا اثبات شه....سرچ ید تست برلیانس کراس،ببینید چی نوشته...حالا افت قیمت،ایمنی نامعلوم و کمبود و گرانی خودروهای چین بماند....لطفا عوام فریبی نکنیم...
10:33 1396/06/02
گزارش
پاسخ دادن
علی
6
در مورد تست تصادف و ایمنی سرنشینان برلیانس هم عزیزان لطفا اطلاع رسانی کنید
یکی از دوستان که ماشین چینی خریده بود میگفت برا من نه امنیت مهمه نه کیفیت نه موتور و گیربکس و بدنه و..
فقط داشبرد زیبا و سانروف داشته باشه و چهارتا چرخ،
رفت برلیانس خریده بود خیلی هم راضی بود
راست میگفت، با اون تفکر بله برلیانس عالی هست،منم قبول دارم
22:03 1396/06/01
گزارش
پاسخ دادن
ارشیا
5
امروز یه مشتری داشتم ساندرو داشت بهش گفتم ازش راضی هستی گفت ماشین بدی نیست ولی توش مثل مسجد میمونه بعد از یک ماه خسته میشی
13:42 1396/06/01
گزارش
پاسخ دادن
به ارشیا
3
اون مشتری تون میتونه خودش انواع اپشن رو با زیر 3تومن نصب کنه اگه براش خیلی مهمه....ولی برلیانسو که نمیتونی بری یه موتور متناسب با وزن1250کیلویی روش بذاری......
16:30 1396/06/01
گزارش
ناصر
0
من خودم سراتو 2017 دارم برای ماشین دوم ساندرو اتومات گرفتم هر چند اصلا آپشن نداره ولی خداییش زیر پاش حرف نداره و خیلی نرمه و ازش کاملا راضی ام و دوس دارم بیشتر اینو سوار شم
13:06 1396/06/04
گزارش
رضا
3
ماشینای چین تو یک چیز مشترکن،همگی ظاهر جذاب دارن و اپشن ولی اصل کاری یعنی موتور و گیربکس کم استهلاک و هماهنگ،چالاکی و شتاب مناسب،وزن مناسب با گشتاور،ایمنی،خدمات پس از فروش و بازار دست دومشون همگی افتضاحه....
12:28 1396/06/01
گزارش
پاسخ دادن
به محمد
1
شتاب اولیه 5 ثانیه تاخیر داره
در مورد فرمون . فرمونش نرمه ولی با سرعت 80 بندازی توی چاله از تنظیم در میاد و خنگ میشه و به چپ تمایل پیدا میکنه
موتور کشش بدنه به این سنگینی رو نداره و دراز مدت فاتحه میشه اونم موتور چینی با عمر کم
و اما گیربکس . قیمت 23 میلیون و توسط هیوندا که خودش هم استفاده نکرد دیگه . الان میگن آی 20 داره . عزیزم اون ماشین در اروپا حکم پراید رو داره و ارزون ترین ماشینه واسه اینکه قیمتش بیاد پایین هرچی آشغال داشتن انداختن روش
به اینا میگن کیفیت .
22:34 1396/06/01
گزارش
محمد
0
کاملا مشخصه تخیل میکنی دوست عزیز
شما با سرعت ۸۰ تا این ماشین رو انداختی تو چاله؟
آخه مردم فریبی به چه قیمت
برای تست شتاب به ویدئو گروه سبقت آزاد رجوع کنید معلوم میشه برلیانس سریعتره یا ساندرو
گیربکس خوب گرون هم هست
همین گرونی نشون از کیفیت بالا هست
هماهنگی گیربکس و موتور در برلیانس عالیه
ولی ساندرو به شدت کند عمل میکنه
لطفا برای منافع شخصی خودتون به مراجعه کنندگان این سایت اطلاعات غلط ندید
14:26 1396/06/02
گزارش
شایان
6
سلام دوستان من تجربه خرید ماشین چینی دارم ،ام وی ام داشتم،کلا سمت ماشینای چینی نرید که ضرر زیادی باهاشه،خودمن موقع فروش خیلی ضرر کردم،قطعاتش گرونه و اعصاب خورد کن،البته من شرایطی چون میدادن خریدم،ولی کلا خیلی اشتباهه خریدشون،ازموده رو ازمودن خطاست،قطعا رنو ساندرو انتخاب مناسبیه....
12:19 1396/06/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4
سلام
دوستان خواهشا کمک کنید
من گفتم رفتم مسافرت با برلیانسم هنوز توی سربالایی موندم ماشین انقدر سنگینه حرکت نمیکنه
جرثقیل هم نتونسته بلندش کنه
سه روزه پشت سرم ترافیک شدید شده
من خیلی پرسیدم میگن فقط داچیا میتونه این ماشینو از سربالایی بکشه بالا از بس قدرت موتورش زیاده
سیم بکسل خودم دارم فقط زودتر یه داچیا بیاد نجاتم بده
10:31 1396/06/01
گزارش
پاسخ دادن
میثم
13
آقا توروخدا راهنمایی کنید دیگه
من میخوام ماشین بگیرم بین ساندرو و پراید نمیدونم کدومو انتخاب کنم
اگه میشه یه مقایسه کامل بین این دو خودرو بنویسید ممنونم
بعضی آیتم ها رو خودم بررسی کردم ولی هنوز تردید دارم
مصرف بنزین پراید پایین تره عوضش ساندرو مارک رنو داره
ظاهر پراید قشنگ تره عوضش ساندرو مارک رنو داره
فرمون هیدرلیک پراید نرم تره عوضش ساندرو مارک رنو داره
بازار دست دوم پراید بهتره عوضش ساندرو مارک رنو داره
قطعات پراید ارزونتر و فراوون تره عوضش ساندرو مارک رنو داره
موتور ساندرو قویتر هست ولی من ۱۲۰ تا بیشتر نمیخوام برم
سواری هر دو ماشین خشک هست
فضای اتاق سرنشینان هردو برابر هست ولی پراید صندوق بزرگتری داری
در کل قیمت پراید یک سوم ساندرو هست
17:50 1396/05/31
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2
خخخخخخ
ایول آقا میثم مقایسه خوبی بود ولی ساندرو گیربکس اتومات داره که اونم نهایت ۱۰ تومن بیشتر بشه
اگر نظر منو بخوای باور کن جدی بدون اغراق میگم پراید بهتره
موفق باشی
22:30 1396/05/31
گزارش
به میثم
4
با اسامی مختلف میای کامنت میزاری و جواب میدی.....این بنجل چینی ابرویی تو جاده براش نمونده،تنبلی و سنگینیش زبانزدخاص و عام شده...افت قیمت و نا ایمن بودنش به کنار
08:09 1396/06/01
گزارش
کاربر: معین 320
7
بازار دست برلیانس هستش نه دست ساندرو که شبیه پی کی هست
12:47 1396/05/31
گزارش
پاسخ دادن
به معین
8
چند درصد از رانندگان معنای گشتاور و نسبت درست قدرت به وزن رو میدونن؟؟؟؟ به جرات زیر 30 درصد....اکثرا ظاهر بین اند و به عبارتی با وام و قسط میخوان ماشین بخرن....پارس خودرو هم اینو میدونه که به هیچ عنوان ساندرو با وام قسط و شرایطی نمیده...فقط نقد...وگرنه با زار بنجل چینیاش تخته میشه....شما هم عوام فریبی نکن
14:57 1396/05/31
گزارش
امیر
12
ختم کلام ساندرو
12:41 1396/05/31
گزارش
پاسخ دادن
بیطرف
8
باید دید از خودرو چی میخوایم اگه میخوایم صرفا یه حرکتی داشته باشه ولی اپشنش زیاد باشه و ظاهرش جذاب به هر قیمتی...مسلما برلیانس ولی.... اگه استهلاک کم،کم خرجی موتور گیربکس،هماهنگی عالی این دو،ایمنی تایید شده اروپایی،رنو و برند بین المللی، افت قیمت ناچیز،دوام و کیفیت قطعه و کشش و شتاب مناسب با نسبت معقول وزن و قدرت ،برامون مهمه مسلما رنو ساندرو...باید ببینیم هدف چیه....ظاهر فریبنده و اپشن برای مخفی کردن وزن 1250کیلویی با گشتاورفقط137...یا خودرو فرانسوی بی دردسر تاسالیان سال
11:24 1396/05/31
گزارش
پاسخ دادن
آقا مجید
2
خودروی فرانسوی کجا بود دلت خوشه ها... فقط از فرانسوی بودن اسم "رنو" رو یدک میکشه. این هم مثل سایر شاهکارهای ایرانخودرو و سایپا یک محصول شترگاو پلنگه با این محاسن که رنو قبول کرده اسمش روش باشه که قطعا بدون باج سبیل های خیلی گزاف، این امر ممکن نبوده است. وگرنه این خودرو در ردیف خودروهای من درآوردی تیبا و ساینا و ... باید جا بگیره.
جهت اطلاع خودروی ال 90 که قرار بود ارزان ترین خودروی ملی باشه که همه قدرت خریدش داشته باشند، بر اساس نیاز کشاورزان فرانسوی تهیه شده بود. تا یک کشاورز سریعا خودش رو به سر زمین برسونه بخاطر همینه فقط روی گیربکس و شتابش برنامه ریزی کردن وگرنه نه ریخت و قیافه داره نه صندلیهاش مناسب مسافره نه کیفیت اتاقش چنگی به دل میزنه. نه آپشن خاصی.
دلتون خوشه ها...خودروی فرانسوی...ها ها ها...
12:05 1396/05/31
گزارش
به مجید
6
البته اگه منم 55 پول میدادم و ارم جلو عقب ماشینم پارس خودرو !!!!!بود شاکی بودم،رنو کجا بنجل چین کجا، افت قیمت،تنبلی و سنگینی،ایمنی تاییدنشده،کیفیت رنگ افتضاح که با کوچکترین تقه میریزه،گرانی و کمبود،قطعه ،عدم تناسب قدرت خودرو با وزن1250کیلویی،روم به دیوارچینی و نگاه معنا دار مردم،ضرر موقع فروش چین هم که نگو.....
15:02 1396/05/31
گزارش
سینا
8
اخه ادم پول به بنجل چین میده...ماشینای چین تو دو تا چیز مشترکن،ظاهر فریبنده برای پنهان کردن قدرت کم موتور و سنگینی بیش از حد خودرو...افت قیمت زیاد وقت فروش و ایمنی تایید نشده به واسطه سپرهای واقعا ضعیفشون....پراید به این ماشینای چینی شرف داره ....
10:47 1396/05/31
گزارش
پاسخ دادن
محمد
10
آقا من چند روز پیش با برلیانسم رفتم مسافرت توی سربالایی خیلی کم آورد هرچی گاز میدادم ماشین حرکت نمیکرد همینجور وایستاده بود بدون حرکت تا اینکه زنگ زدم جرثقیل اومد ولی جرثقیل هم نتونست بلندش کنه از بس سنگین بود خلاصه الان همینجور منتظرم تا یه داچیا بیاد منو با سرعت ۲۴۰ تا بکشه بالا خخخخخخخخ
دوستان به حرف این جماعتی که اصلا سوار برلی نشدن توجه نکنید برلیانس واقعا عالیه و قابل قیاس با داچیا نیست
قطعاتش هم فراوون هست توی نت سرچ کنید خودتون متوجه میشید
بازار خرید و فروش خوبی هم داره و یه مدل جدیدش هم اومده
برلیانس مدلهای جدیدتری هم در راه داره پس آینده و پشتیبانی خوبی داره مطمئن باشید
11:33 1396/05/31
گزارش
به محمد
8
کسی که خودشو به خواب زده بیدار نمیشه کرد....هدف ما کسانی است که مصرف کننده واقعی اند و یک خودرو کم خرج و بی دردسر وشناخته شده میخوان.....نه 4چرخ با4 تا اپشن...ماشینای چین جز ضرر هنگفت چیزی ندارن....
12:09 1396/05/31
گزارش
مصطفی
20
ساندرو ۶۰ تومن نمیارزه
هر کس برلیانس دوست نداره به نظرم مجبور نیست ساندرو بخره
با ۶۰ تومن مزدا۳ مدل قدیمی بخره واقعا ارزش خرید داره
ساندرو هیچ فرقی با ال۹۰ نداره ولی چون ال۹۰ بین مردم خوب خودشو جا کرد خودرو فروشان ماهم برای ساندرو قیمت خیلی بالاتر از حد واقعی خودرو در نظر گرفتن چون مطمئن بودن ملت میخرن( به خاطر ذهنیتی که از ال۹۰ دارن)
خلاصه تلافی ال۹۰ رو با گرون فروشی ساندرو در آوردن
قیمت معقول ساندرو ۴۵ هست و قابل مقایسه با برلیانس نیست
سواری برلیانس خیلی نرم تر هست
گیربکس برلیانس واقعا هوشمند عمل میکنه و خیلی مزایای دیگه که خودتون میدونید
موفق باشید
07:48 1396/05/31
گزارش
پاسخ دادن
به رضا
5
با شما موافقم اقا رضا،ولی چینی سوارا هم واسه ما......بابا داریم تو جاده میبینیم،این بنجل چینی جز بزک دوزک و 4 تا اپشن که با ،3تومن همش قابل نصبه چیزی نداره،وزن 1250کیلویی با گشتاور 137 اونم دنده اتومات میدونید یعنی چی.....یعنی پراید جلوش سالاره...کمبود قطعه و گرانیش،بازار دست دوم افتضاح،ایمنی ضعیف و تایید نشده،از همه مهمتر چییییین و نگاه تمسخر امیز مردم....بعد میان خودشونو با رنو ساندرو مقایسه میکنن عزیزم برو با ام وی ام چانگ یونگ چانگ،لیف و صابون و....خودتو مقایسه کن نه ماشین فرانسوی.... که
22:15 1396/05/30
گزارش
پاسخ دادن
سعید
22
داداش پاشو صبح شده
ما از سوار شدن ماشین لذت میبریم تو هم بشین هی چینی چینی کن
بعد ۵ سال راحت میفروشم یکی دیگه میخرم تو هم خودتو از سواری خوب محروم کردی
زیاد حرص و جوش نخور دنیا نصفه روزه
08:28 1396/05/31
گزارش
مصطفی
7
خدایا این اعتماد بنفس رو از داچیا سوارا نگیر خخخخخ
ماشینی که در حد ال90 هست نباید با برلی مقایسه بشه
فرمون برقی برلیانس میارزه به کل داچیا با اون گیربکس کندی که داره
10:57 1396/05/31
گزارش
رضا
5
برای انصراف از گارانتی و یا پیگیری خدمات بعد از فروش شده نوعی پیشرفت اگر میخواهیم از زندگی لذت ببریم منم منم را کنار بگذاریم و به انتخاب و عقیده دیگران احترام بگذاریم و از فحاشی و استفاده از الفاظ زشت خودداری کنیم اینطوری هم از زندگیمون بیشتر لذت میبریم و هم به نسل بعد درست زندگی کردن رو یاد میدیم و نتیجه اینه که در زمان پیری لااقل از دست بی مهری نسل جدید گلایه نمیکنم.
زیاد شد از ماشین به کجا رسیدیم! هر دو این ماشین ها خوبی و بدیهایی دارند که هر کدوم از ماها یکسری از خوبیها رو در نظر میگیریم و یه سری از بدیها رو کنار میگذاریم که از سر ناچاری هست بهتره از چیزی که خریدیم لذت ببریم و صادقانه خوب و بد رو بیان کنیم بدون تهمت و حرف زشت شاید نظراتمون باعث بشه مهندسین و مسئولین با انصافی پیدا بشه و پی موضوع را بگیره تا مشکل حل بشه.
مشکل بزرگ مملکت ما بی صداقتی و حرف زدن و نظر دادن از روی قصد و غرض خاص هست و صد البته دروغ. جلو دروغ و بی صداقتی رو بگیریم اگر مملکت رو آباد میخواهیم و زندگی خوبی برای فرزندانمون و پیری خودمون خواستاریم
17:50 1396/05/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد
26
احسنت آقا رضا
منم همینو میگم بیایم صادقانه بررسی کنیم معلوم میشه برلیانس بهتر از ساندرو هست
این جدول مقایسه ناقص هست
خیلی از برتری های برلیانس ذکر نشده
سواری نرم تر
فرمون نرم تر
کی لس
تسمه تایم
گیربکس هوشمند و سریعتر
فضای سرنشین بزرگتر
طراحی زیباتر
سیستم esp
فناوری موتور vvt فوق کم مصرف
فقط به خاطر ۲ اسب بخار بیشتر که اصلا تاثیری در شتاب نداره
تازه تست شتاب برلیانس و ساندرو توسط گروه سبقت آزاد توی آپارات هست دیگه حرفی باقی نمیمونه
من میگم تعصبات رو کنار بگذاریم دنبال مارک و برند نباشیم
اونی که سوارش میشیم و لذت میبریم خود ماشین هست نه مارک نصب شده جلوی خودرو
برلیانس هم قطعات فراوونی داره هم بازار خرید و فروش خوبی
قبول دارم اوایل قطعاتش کم بود ولی الان دیگه شناخته شده اس و مردم استقبال کردن پس نگرانی نداره
چون ال۹۰ ارزش خرید داشت عده ای با ذهنیت ال۹۰ میرن داچیا میخرن که واقعا ارزش خرید نداره
ال۹۰ نسبت به قیمتش میارزه ولی ساندرو ۲۵ تومن گرونتر هیچ توجیهی نداره لطفا متعصبانه فکر نکنیم
پارس خودرو از خوب بودن ال۹۰ سو استفاده کرد و ساندرو را گرونتر از قیمت واقعی داد
19:10 1396/05/30
گزارش
علی
6
احسنت اقا رضا
واقعا چینی سوار ها افرادی هستند که چون سر خودشون کلاه رفته و از انتخابشون پشیمون هستند و متوجه جنس بنجل چینی شده ولی از انجایی که صداقت ندارند ،دوست دارن مردم دیگه هم همین اشتباه را بکنند
رنوی فرانسه کجا ،جنس بی کیفیت چینی که حتی شرکت تولید کننده حاضر نیست در یک ازمون تست تصادفت شرکت کند تا روشن بشه صفر ستاره امنیت هم نداره کجا .(طرفدارهای ماشین چینی مدارک تقلبی رو کنید لطفا)
ماشین بی اصالت چینی که تولید کننده ان در حال تست در ایران هست را کسی انتخاب میکنه که میخواد سرمایه زندگیشو بخاطر ظاهر یک ماشین دور میریزه
ولی دیگه قرار نیست اینجا مردم را گمراه کنید ، دلال بازی را بزارید کنار.
هر کی هر چی دوست داره بره سوار بشه ولی نه اینکه ماشینی که بفروش نمیرسه و رو دست شرکتش باد کرده را با هزار جور وام و شرایط با دلال بازی به مردم بندازین!!!!
20:33 1396/05/30
گزارش
ساندرو استپ وی
4
چه مقایسه خنده داری....رنو،فرانسه،نسبت گشتاور به وزن مناسب،وزن 1170گشتاور140، شتاب 10.5 دستی،11.5تومات،تو خود سایت سایپا حک شده....افت قیمت بی معنا،موتورشناخته شده تو دنیا،گیربکس فرانسوی هماهنگ باموتور،کم دردسر،ایمنی اروپا،4ستاره کیفی،عرضه فقط نقدی،برلیانس:بنجل چین،وزن1250!!!!!گشتاور137!!!!!!نسبت قدرت به وزن خنده دارشتاب.... 16 ثانیه تو تست مدل کراسش ثبت شد،ایمنی تایید نشده،سپر بشدت نا ایمن،کشش و سربالایی افتضاح،افت قیمت موقع فروش،عرضه شرایطی و بیا با انواع وام ببرش،هزینه تعمیر نگهداری بالا به شرط بودن قطعه...تولیدنهایتا5 سال...سرنوشت مانند بقیه خودروهای چین
17:40 1396/05/30
گزارش
پاسخ دادن
میثم
23
داچیا سوارا فقط یه چیز دارن
اعتماد به نفس کاذب
من نمیدونم با چه اعتماد به نفسی میای با برلیانس مقایسه میکنی
داچیا آخرش ۴۰ میلیون میارزه لطفا دیگه چونه نزن خیرشو ببینی خخخخخخ
18:52 1396/05/30
گزارش
رضا
4
اوایل دهه 90 میلادی هیوندایی اکسل وارد ایران شد همه میگفتن موتورش پرسی هست و غیرقابل تعمیره و از این حرفها و پیکان خیلی بهتره و اکثر مردم هم اینو نقل میکردند و واسه حرفشون یقه جر میدادن و داد و بیداد میکردند و منم منم میکردند که نگو. حالا بعد از نزدیک به 25 سال از اون دوران ببینید هیوندایی چی میسازه و ما کجائیم اگر نصف این انرژی که برای منم منم کردن و به کرسی نشوندن حرفمون صرف میکنیم را صرف یادگیری چیزهای جدید و تلاش برای پیشرفت در کارمون میکردیم الان وضعمون اینطور نبود مشکل اینجاست که مردم ایران تو هر سن و سالی و شغلی که هستن در مورد همه چیز صاحب نظرن و حرف حرف خودشونه و آخر و عاقبت مملکت هم اینی هست که میبینید. به جای دعوا کردن سر چیزهایی که مال شما نیست و شما پولی رو که با هزار گرفتاری بدست آوردن صرف خریدشان کردین بهتره دنبال پیشرفت تو رشته کاری خودتون باشید منظورم از پیشرفت هم پیشرفت در زمینه کیفیت کاری و رعایت بیشتر مشتری و ماندگاری محصول و خدمت انجام شده هست نه افزایش درآمد از هر راهی چون جدیدا افزایش درآمد و گرفتن پول به هر کلکی از مشتری و پیچوندن مشتری برای
17:40 1396/05/30
گزارش
پاسخ دادن
میثم
40
سلام
دوستان من میخوام ماشین بگیرم لطفا راهنمایی کنید بین ساندرو و پراید نمیدونم کدوم بهتره
از مدیر سایت تقاضا دارم لطفا یه مقایسه بین این دو خودرو بزارن تا بتونم راحت تر انتخاب کنم
ممنون از دوستان
17:11 1396/05/30
گزارش
پاسخ دادن
به میثم
3
من بهت بنجلای چین رو پیشنهاد میکنم...فقط تو سربالایی باید سوت بزنی...توفروشم حسابی ضرر بدی....تست ایمنیم ه نداره ماشینش،وزنشم که تانک1250 کیلو با گشتاور137!!!!!!!! ولی سانروف و اپشن داره هااااااااااا
17:32 1396/05/30
گزارش
محمد
24
باور کن با پرایدم مقایسه بشه یه جاهایی کم میاره خخخخخ
دمت گرم داداش
18:54 1396/05/30
گزارش
محمد
48
ساندرو همون ال90 هست و فقط به خاطر اتومات بودنش باید 10 تومن گرونتر بشه یعنی 47 تومن
بیشتر از 47 ارزش خرید نداره و قابل مقایسه با برلیانس نیست
تازه ساندرو در بعضی آیتم ها حتی از ال90 هم ضعیفتر هست
16:11 1396/05/30
گزارش
پاسخ دادن
به محمد
27
اطلاعات کافی نداری بهتره نظر ندی بزرگوار،شما ماشین چینیتو سوارشو
16:18 1396/05/30
گزارش
محمد
23
اونایی که اطلاعات کافی دارن و ماشین اصل آمریکا سوار میشن لطفا بگن چرا ساندرو انقدر گیربکسش کند هست
چرا ساندرو روی دست انداز انقدر میکوبه چقدر خشکه
البته کسی که اشتباه کرده خریده توقعی ازش نداریم که قبول کنه برلیانس بهتره ولی انقدر اعتماد بنفس که میان با برلیانس مقایسه میکنن عجیبه واقعا
17:50 1396/05/30
گزارش
ایمان
29
دوستان داچیا سوار واقعا ساندرو چی برای دفاع داره؟ محصول قدیمی داچیا رومانی که ده ساله توقف تولید شده با گیربکس ضعیف و خنگش که همش دنده مرده میره. جنس متریال داخلی اش مواد کهنه است حتی آینه بغل هاش هم مواد کهنه است. سقفش صدا میده و همه هم میدونید پنلش زود به جیرجیر میفته. ظاهرشم که روم به دیوار. در مورد شتابش هم تو آپارات سرچ کنید می بینید توسط گروههای تخصصی خودرو در بهترین حالت 16.5 ثانیه انداره گیری شده در حالیکه من کلیپی میتونم اینجا بزارم که نشون میده برلیانس تو 12 ثانیه شتاب میگیره. خواستید بگویید بزارم
18:46 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
سعید
20
بهتره که اول ساندرو با ال90 مقایسه بشه و اگر ساندرو نسبت به ال90 بهتر بود( که نیست) اونوقت بیایم با برلیانس مقایسه اش کنیم
13:49 1396/05/30
گزارش
سروش
4
من هردو خودرو رو دارم،یعنی خودم و برادرم،برلیانس اتاقش خیلی شیک تره و اپشناش،ولی ساندرو حقیقتا موتورش و گیربکسش بهتره،و توکشش کاملا قوی ....دیگه پای سلیقه میاد وسط....من شخصا ساندرو ترجیح میدم چون شتاب و کشش و نبود افت قیمت و ایمنی برام مهمتره
18:10 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
13
ساندرو که حرفی برای گفتن نداره!!! فقط یه اسم جعلی رنو رو داده در حالیکه برای داچیا رومانیه. اگر خیلی فقط به اسم علاقه دارید برید یه بنز 1990 با 20 میلیون تومن بخرید که علارغم قدمت هنوزم از ساندرو خیلی قشنگ تره و هم بنزه واقعیه . ضمنا از لحاظ گیربکس ساندرو صفره و به گرد پای گیربکس هیوندا برلیانس نمیرسه و اگر بحث اصالت باشه هیوندا اصالت بیشتری از رنو درجه سه اروپا داره. ماشین اروپایی یعنی فولکس واگن یعنی بنز یعنی آلفارومیو نه رنو معلوم الحال که فقط تو آسیا بازار داره
14:53 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
9
ایول بنز 1990 رو خوب اومدی. خخخخخ
15:09 1396/05/26
گزارش
سام
4
بابا آخه تو رو چیکار کنم؟ اچ سی دراز
16:44 1396/05/26
گزارش
سعید
7
آیا چی چی ها سوارها انکار میکنند که ساندرو زشت ترین خودرو داخل ایراته؟؟؟ فقط همین رو بگید که انکار میکنید زشت ترین طراحی داخلی و خارجی در سطح ایران برای ساندروست؟؟؟انکار میکنید؟
14:46 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
5
ماشینای چینی،تو هر مقایسه بازنده اند،چون فقط ظاهر فریبنده دارن و از لحاظ مشخصات فنی مهندسی و تناسب با وزن خودرو جوک بحساب میان،حا سایر مسایل و مشکلات خودرو چینی بماند،خودرو چینی جز ضرر و پشیمونی چیزی نداره
14:31 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
حسین
6
ساندرو :
معایب :خودروی بشدت زشت و قدیمی ارگونومی و صندلی تعطیل، کمک های عقب میکوبه ، پرسر وصدا و پرمصرف ، سقف صدا می ده، سر پیچها تعادل ندارد، امکانات لاک پشت ، قطعات اوریجینال کم یاب و گران، بدون لذت رانندگی
مزایا : موتور و گیر بکس نسبتا خوب، هزینه نگهداری بسیار کم ، افت قیمت ندارد
کاربری : کارمندان بازنشسته، مصرف داخل شهری ، خانم های مسن، کسانی که سالی بیش از 50 هزار کیلومتر رانندگی درون شهری دارند.
حداکثر مدت نگهداری بنظر من 3 سال می باشد.
---------
برلیانس:
معایب: بازار دست دوم خراب، امکان توقف تولید، موتور کم بازده، کپی بودن طراحی ، قطعات با کیفیت کمتر نسبت به ساندرو
مزایا: هندلینک خوب ، ترمز های خوب ، امکانات بروز ، طراحی زیبا ، جادارتر ، مناسب برای مسافرت، کم صدا و کم مصرف ، دارای لذت رانندگی
کاربر : جوان پسند، اقساطی، مناسب برای کسانی که سالی 20 هزار تا درون شهر راننندگی می کنند
حداکثر مدت نگهداری خودرو بنظر من با شرایط بالا پنج سال می باشد.
--------------
و خودم برلیانس را انتخاب می کنم خودرو های فعلی خودم جک اس 5 مدل 94و 207 جدید مدل 96
14:27 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
آقا مجید
2
بنظر من با اینکه ساندرو اسم رنو رو یدک میکشه چون دست ایرانی بهش خورده قابل اعتماد نیست و قطعا دله دزدی توش زیاد شده پس دل خوش نباشین رنو سواری میکنین.
اما باز حداقل این برلیانس مطمئنیم اصالتا چینی هست. صاف و صادق داره میگه من چینی هستم. متاسفانه اسم چین بخاطر اجناس درجه 5 و بی کیفیتش بد در رفته که مقصر هم گمرک مرزی ایران هست که رس بازرگانان میکشه.من 53م بخوام ماشین بخرم ایندو مورد کلا حذف میکنم از فکرم.
14:26 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو
2
ببین گلم اگه شتاب برلیانس12ثانیه بود پارس خودرو به وضوح و با افتخار تو کاتالوگ معرفی خودرو حک میکرد مثل ساندرو که 11.5 برای اتو و 10.5 برای دستی حک شده.....ازنظر منطقم پر واضحه ماشین 1250 کیلو با گشتاور 137...... کلیپ دستکاری شده اپارات و ترفند های فیلم برداری و کلک هاش شما ازش بی خبری.....خودرو برلیانس کراس توسط اصحاب رسانه تست شد خبرو سرچ کن بخون ....اون ه ک جدیدترین نسخشه عدد 16ثانیه بدست اومد تو نتیجه گیری هم گفته شد جز ایراد کشش و شتاب و چالاکی چندان ایراد دیگری ندارد........!!!!!! سرچ کنید بخونید،ساندرو هم تست شده سرچ کن تست ساندرو در ه وضوح نوشته عالیه...شتاب 10.5 دستی،12 اتو .....عمو جون به کلیپ پر حقه ترفند دل خوش نکن
14:21 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
به ساندرو
5
عیب نداره خودت رو ناراحت نکن . ساندرو هم خوبه. قیافه اش قشنگه اصلا صدا موتورش زیاد نیست متریال داخل کابینش بی کیفیت نیست گیربکسش خنگ نیست تمام کلبپ های معتبر در موردش ساختگی و جعلیه اصلا تو خود فرانسه و پاریس کنار برج ایفل تولید میشه. فقط شما اینقدر جوش نزن مریض میسب
14:44 1396/05/26
گزارش
هادی
3
سرچ کن فروش 4000 دستگاه استپ وی در نیم ساعت.....بعد عوام فریبی کن.....این خودرو مشتریش به تنهایی به اندازه کل محصولات سایپاس.....نیم شاسی،کم خرج ،پرشتاب و چالاک،4ستاره کیفی،اسپرت،بازار بسیارعالی،عمری......اونم فقط نقد.....حالا یه چینی سوا بیاد در قالب خریدار عوام فریبی کنه،شنونده باید......چینی سوارا چیزی نگن تا ،کسی چیزی نگه......
13:15 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
سینا ساندرو
7
اولا هفته هاست سایت فروش ساندرو تکمیله ولی برلیانس چین با وجود وام و قسط و شرایطی همچنان رو دست مونده،در حالی که ساندرو نقدی،تاشبه عید هفته هاست،دوما رنو و چین....اخر زمان شده......!!!!موتور گیربکس مثال زدنی ساندرو فرانسه در قبال جنس چین....!!!!نعوذباالله...وزن 100کیلو بیشتر با قدرت و گشتاور کمتر و شتاب 16ثانیه و کن،سپر و ایمنی تایید نشده تو هیچ کجای دنیا،ارم پارس خودرو جلو عقب ماشین بی اصل و..... ا عوام فریبی نکنیم،حالا افت قیمت شدید،نگاه تمسخر امیز مردم به جنس چین و کمبود و دردسر و گرانی قطعه و عرضه شرایطی و تورو خدا ببر بماند....کاپوت این ماشینو بزنید بالا موتورو ببینید...نخندیدید جایزه دارید......ارزش خودرو به کیفیت و دوام قطعه،ت تعمیر نگهداری،کم خرجی و کیفیت عالی با4ستاره کیفی،بنا به اعلام سازمان استاندارد،بازار دستدوم عالی،رنو و فرانسوی بودن...ایمنی تایید شده اروپایی و..... هست نه بزک دوزک و اپشن و ظاهر گول زننده،فنی........!!!!نسبت صحیح گشتاور به وزن........!!!!!!!ایمنی.....!!!!!!قطعات و افت قیمت...!!!!!!!!کیفیت و دوام......!!!!!!!!،شتاب و چالاکی.....!!!!!چین...!!!!!
12:56 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو
5
عجب جالبه..چینی سوارا هم ......ماشین 100کیلو از ساندرو سنگین تره،گشتاورش کمتره،قدرتش کمتره،افت قیمتش که نگوقطعات و گرانی که نپرس،ایمنی سپر و کیفیت رنگ خنده دار و ریزشش که به کنار،کشش سربالایی افتضاح،نسبت گشتاور به وزن خنده دار فریب 4تا اپشن خوردن با رنو ساندرو هم خودشونو مقایسه میکنن عزیزم شما باید با ام وی ام سایر اجناس چین چون دانگ قون،چانگ ونگ و ....خودتو نو مقایسه کنید...راستی شتاب صفر تا 100 که سایپا ترجیح داده تو کاتالوگ سکوت کنه ولی متاسفانه با تست برلیانس کراس 16ثانیه ثبت شد به کنار،جهت اطلاع شتاب ساندرو 11ثانیس....ن
12:42 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس
2
تو آپارات شتاب ساندرو رو چک کن که گروه تخت معتبر تخت گاز اندازه گرفتند و 17 ثانیه است و از اچ سی کراس هم بیشتره . اگر خیلی دوست داری کلیپش رو اینجا میزارم تا تشت رسوایی ساندرو داچیا بیشتر بریزه. شتاب صفر تا صد برلیانس هم تو همون کلیپ ها 12 ثانیه اندازه گیری شده میزارم اینجا تا بیشتر به داچیا رومانی بخندند
13:41 1396/05/26
گزارش
مهران
2
مدیر خداوکیلی ساندرو هیچی برای دفاع نداره. مقایسه برلیانس و هیوندا i20 رو بزار که بشه مقایسه ای کرد. ساندرو هیچی واقعا نداده. گیربکس خنگش که همش دنده مرده حرکت میکنه مواد کهنه داخل کابین که همش قرچ قورچ میکنه و زود به جیرجیر میفته. ظاهرشم که خدایی از پراید هم شکست میخوره. حالا کاری به ترمز کاسه ای و فرمون هیدرولیک عهد بوقش ندارم
13:46 1396/05/26
گزارش
به برلیانس
2
شتاب برلیانس کراس،تو تست اندازه گیری شد ،جستجو کنید تست برلیانس کراس،نتیجه افتضاح،بالای 16ثانیه،به وضوحم گفته شد برلیانس به عنوان خودرو دوم باید بهش نگاه کرد...مناسب کشش و قدرت کافی نیست....جستجو کنید بخونید،مستدل و با دلیل.....نه کلیپ های دستکاری و مهندسی شده.....وقتی کارخونه چیزی نمیگه بهتره شما هم چیزی نگی.....
14:25 1396/05/26
گزارش
محمد
4
از نظر اعداد و ارقام مربوط به وزن خودرو و گشتاور و قدرت و موتور برلیانس و ساندرو تقریبا برابر هستند ولی گیربکس هیوندا برلیانس خیلی بهتر از گیربکس خنگ ساندرو عمل میکنه و در مدل اتوماتیک برلیانس از لحاظ عملی برتری بهتری در کشش و شتاب داره. این موضوع رو وقتی پشت هر دو ماشین بنشینید کاملا محسوسه. ار لحاظ بازار دست دوم برلیانس به اندازه دو میلیون افت بیشتری داره که ناشی از عرضه شرایطی این خودرو هستش که بازار دست دوم رو تحت تاثیر قرار داده. موتور برلیانس در این دوسال امتحان خودش رو پس داده و هیچ گزارشی از خرابی موتور برلیانس منتشر نشده. در کل برای ساندرو هیچ مزیتی جز بازار دست دوم بهتر نمیتوان قایل بود
11:10 1396/05/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3
کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.....دلایل برتری رنووووساندرو به این بنجل چین بی شماره و گفته شده،شما خودتو توجیه کن......
12:58 1396/05/26
گزارش
بهمن
14
شش ماهه ساندرو استپ وی دارم. واقعا پشیمونم که ساندرو خریدم کاش میرفتم یه مزدا 3 کار کرده میخریدم. اگه بخوام تجربه شش ماه با ساندرو رو خلاصه کنم:
مزایا:
1- فقط مارک رنو روش چسبیده
معایب:
1- ظاهر قدیمی و زننده
2- کیفیت پایین آینه های بغل که با کوچکترین ضربه آسیب می بینند
3- ارگونومی افتضاح که بیشتر از نیم ساعت ممتد نمیشه رانندگی کرد
4- کیفیت بسیار پایین متریال داخل کابین
5- از پنل و داشبوردش صدای جیر جیر میده
6- عدم هماهنگی گیربکس با موتور که باعث ضعف قدرت انتقالی به چرخها میشه (تو سربالایی به وضوح کم میاره و باید همش با گاز دادن معکوس بکشی)
7- صدای زیاد موتور داخل کابین که آزار دهنده است
8- سیستم صوتی قدیمی و بی کیفیت
9- عدم هیجان در طراحی داخلی ماشین و استفاده از کلیدهای قدیمی (وقتی داخل ساندرو میشینی حس یک ماشین مدرن بهت منتقل نمیشه)
10- خشک بودن شدید ماشین و کوبش شدید در جاده ها که متاسفانه در مگان و فلوئنس هم دیده میشه
به دلیل های فوق من میخوام بفروشم مزدا3 کارکرده بخرم به شما هم توصیه میکنم که اگر میخواهید تو ماشینی بشینید که حس مدرن بودن بده دقت بیشتری کنید
15:58 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
به بهمن
3
شما هرگز استپ وی نداری.......باارزش ترین خودرو تا رنج 60استپ وی هست،عوام فریبی نکن،خرید اجناس چینی و بی کیفیت که فقط ظاهر و بزک دوزک دارن و فنی صفر چیزی نیست که زیر سانروف و کی لس و اپشن بشه مخفی کرد.....عوام فریبی نکن،کم کم بعد2سال خودتو عادت بده نمایندگی نوبت بگیری هر روز،فک فروش پرضررتم باش.....این جنس بنجلم با حد خودش مقایسه کن نه سلطان بی رقیب فروش خودرو کشور رنو ساندرو استپ وی...که در عرض نیم ساعت سایت بسته شه....خودتو گول نزن
13:03 1396/05/26
گزارش
سالار
4
شما از نزدیک این خودرو فوق العاده محبوب هم رد نشدی......دستت به سایت فروش هم نمیرسه چه برسه سوارشدنش.....
13:18 1396/05/26
گزارش
امیرعلی
11
من ساندرو ندارم ولی سوار شدم . غیر از ظاهر فوق العاده قدیمی و زشت ساندرو معایب فراوان دیگر این خودرو هم هست که خرید این خودرو را غیر منطقی میکنه. مهمترین دلیل ارگونومی واقعا افتضاح این خودرو هستش بطوریکه بعد از چند دقیقه رانندگی با ساندرو احساس خستگی وحشتناکی به آدم دست میده. عیب بزرگ بعدی این خودرو گیربکس خنگ ایم ماشینه که همش دنده مرده حرکت میکنه و باید دایم بهش گاز بدی عیب بزرگ بعدی این خودرو متریال فوف العاده بی کیفیت بکار رفته در کابین خودروست که از مواد بازیافتی ساخته شده. بخاطر متریال واقعا بد این ماشین داشبورد و پنل جیر جیر میکنند. عیب بعدی مربوط به صدای وحشتناک پیشرانه است که براحتی داخل کابین نفوذ میکنه. برلیانس را سوار نشدم و چیزی ازش نمیدونم
15:51 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
به امیر علی
5
گلم که با اسامی مختلف نظر میدی......ساندرو باکیفیت ترین خودرو داخل با4 ستاره کیفی هست،وقتی اینا رو میگی،پس جنس چینیت چی...که تو رده بندی کیفی از ساندرو پایین تره..یکم مطالعه کن بعد.....
13:21 1396/05/26
گزارش
برلیانس
86
کسانی که معنقدند برلیانس بهترین خودروی زیر شصت میلیونه لایک کنند
15:44 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
به برلیانس
3
امار استقبال از پیش فروش گویای همه چیزه،ساندرو نقد هفته هاست تا شب عید تکمیل ظرفیته،برلیانس چینی بزک شده بواسطه قسط و شرایطی، هفته هاست واسه دو سه ماه اینده داره پیش فروش میشه و اونم به لطف وام و شرایطو بزک دوزکمیفروشه و سایت پذیرای ظاهر بین هاا
14:37 1396/05/26
گزارش
برلیانس
6
اتفاقا آمار تو خیابون مشخصه. همه دارند میبینند به ازای ده تا برلیانس یه ساندرو هم نیست. آمار های فضای مجازی هم معلومه. فقط تو همین صفحه برلیانس یک روزه شصت تا لایک خورده.
14:57 1396/05/26
گزارش
مرتضی
13
من امروز از بحث های این صفحه متوجه شدم ساندرو برای داچیاست . چرا در این زمینه اطلاع رسانی عمومی نمیشه؟؟؟ خیلی ها این رو نمیدونند
15:35 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4
معایب برلیانس تمومی نداره از بی اصل و نشون بودن بگیر تا جایی که برند پارس خودرو جلو عقبش چسبوندن....تا وزن سنگین 1250کیلو با گشتاورفقط137!!!!!شتاب 15 ثانیه تو بهترین حالت!!!!! گرانی و کمبود قطعه،کیفیت رنگ افتضاح مخصوصا سپرها که به مرور کاملا میریزه و از اون مهمتر ایمنی بشدت کم سپر و خودرو که تایید نشده تو دنیا،بازاردست دوم پرضرر بعد 4 سال،جنس چین ونگاه تمسخر امیز مردم ،کشش بسیار ضعیف با توجه به نسبت تعجب اور گشتاور به وزن،و.......و
14:45 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
به رضا
7
برلیانس بدرد شما نمیخوره دوست عزیز همون نیسان آبی برازندتون هست
خواهشا نخرید انقدر داره زیاد میشه دوست ندارم توی خیابون زیاد دیده بشه ولی متاسفانه مردم فهمیدن ماشین خوبیه خیلی میخرن دیگه خاص نیست
15:17 1396/05/24
گزارش
برلیانس 330
7
نمیدونم داچیا سوارا با چه اعتماد به نفسی میان بحث میکنن خخخخخخ
15:18 1396/05/24
گزارش
ویدا
10
آخه ساندرو هم شد ماشین آدم یاد لاک پشت میوفته
14:35 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3
شما جنس چین رو سوارشو،گول ظاهر خوردن شگرد کمپانیه چینه واسه مشتری،برو راجع به اصالت و کیفیت موتور گیربکس و هماهنگیش تحقیق کن....خودرویی بخر که دل گرم باهاش بری چالوس نه راه رو ببنده و سرگردنه بذارتت،گرچه 90 درصد برلیانسیا اصلا جاده چالوس نمیان.....ریسکش وحشتناکه ماشین عقبی داغون میشه بیچاره....،وزن 1250 کیلو حداقل 120 اسب بخار باید باشه حداقل 155،گشتاورش باشه....یکم اطلاعات فنی لازمه،گرچه اکثرا بعلت وام این خودرو رو میخرن و کلیم سود باید بدن به شرکت.......
14:54 1396/05/24
گزارش
به سعید
5
شما داچیا سواری که به ظاهر توجه نمیکنی بلکه باطن ماشین براتون مهمه لطفا جواب بدین چرا گیربکس داچیا کند عمل میکنه (از برلیانس کند تر)
چرا سواری داچیا انقدر خشک هست و روی دست انداز میکوبه (بر عکس برلیانس)
چرا مصرف بنزین داچیا بالا هست (2لیتر بیشتر از برلیانس)
البته عدم استفاده از زنجیر تایم هم کمبود دیگر داچیا هست که حتما از دید شما آپشن بی خاصیت به حساب میاد
کی لس بودن که ویژگی بسیار مفیدی هست برای راحتی راننده تا دائم نخواد سوئیچ دربیاره که اینها از دید شما آبشن بی خاصیتی به حساب میاد
فضای سرنشینان بزرگ و جادار و صندلی های راحت از دیگر برتری های برلیانس هست که از نظر شما آبشن بی خاصیتی به حساب میاد
طراحی زیبای داخل و بدنه خودرو که حتما شما نمیپسندی و چهره داچیا رو بیشتر دوست داری خخخخخ
عزیزم دلت به مارک رنو خوش کردی
ما برلیانس سوارا از سواری لذت میبریم شما داچیا سوارا از مارک رنو لذت میبرید
چند سال سواری خشک و بی مزه داچیا رو تحمل میکنید به امید روزی که میخواید ماشین رو بفروشید خدای نکرده یه وقت دو میلیون ضرر نکنید
اشکال نداره ولی خواهشا دنبال توجیه داچیا نباشید
15:33 1396/05/24
گزارش
برلیانس 330
2
دوستانی که اصالت موتور و فراوانی قطعه و کشش سربالایی خیلی براشون مهمه پیشنهاد من نیسان آبی هست
بدون هیچ بزک و دوزکی نیازتون رو برآورده میکنه
12:45 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
به برلیانس
3
از شما انتظار چنین صحبتی کاملا طبیعیه..از بنجل چین ماشین برات در نمیاد گلم
14:28 1396/05/24
گزارش
علی
4
شرط لازم و اساسی و نه کافی برای خرید یک خودرو زیبایی و به روز بودن طراحی داخلی و نمای خارجی خودرو هست. ساندرو داچیا در همین اولین گام مردوده مطلقه و تحت هیچ شرایطی هضم ظاهر قدیمی و طراحی زننده داخلی این خودرو ممکن نیست.
00:21 1396/05/24
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو
4
شما که شناختت از خودرو ظاهرشه بله ...ولی ساندرو سوار ها به اصالت موتور گیربکس،هماهنگی این دو،کشش عالی،نسبت صحیح گشتاور به وزن ،بازار کم افت،ایمنی تایید شده،فراوانی قطعه و کم خرجی،ملاکشون هست،ضمنا اپشنم با 3تومن انواعشو میشه گذاشت...ملاک انتخاب ایناس بزرگوار
09:59 1396/05/24
گزارش
برلیانس 330
2
در سال 2017 خریدن ساندرو با قیمت 60 تومن هیچ توجیهی نداره
دوستانی که از برلیانس خوششون نمیاد مجبور نیستن بخرن ولی ساندرو هم توجیه نداره
با 60 تومن ماشینهای بهتری میشه خرید
ساندرو ایراد زیاد داره از جمله خنگ بودن گیربکس و خشک بودن سواری و کوچک بودن فضای سرنشین و نداشتن طراحی زیبا و کمبودهای آپشن و ...
12:56 1396/05/24
گزارش
به برلیانس 330
3
شما بهتره راجع به گیربکس یا اصلا ماشین چیزی نگی،یه جمله معروف میگه چینی سوارا چیزی نگن که دیگران چیزی بهشون نگن....گیربکس مثال زدنی رنو فرانسه که هنوزتو خط تولید کمپانی هست کجا گیربکس خنگ و پر عیب و ایراد و از رده خارج هوندا که غالب کرد به چین کجا.....و
14:35 1396/05/24
گزارش
برلیانس ۳۳۰
5
مقایسه این دو خودرو اشتباهه چون برلیانس خیلی برتر از ساندرو هست
سواری نرم تر
فضای سرنشینان راحت تر و بزرگتر
فرمون نرم تر
کی لس
فناوری vvt روی موتور بسیار کم مصرف
سیستم esp پایداری خودرو در پیچهای تند جاده
طراحی زیبا
زنجیر تایم
گیربکس بسیار هوشمند و قوی که سریع واکنش میده(هیوندای کره)
به نظرات تخریبی افرادی که سوار این ماشین نشدن توجه نکنید این ماشین شتاب خوبی داره و توی سربالایی هم اصلا کم نمیاره من سوار شدم
موفق باشید
21:59 1396/05/23
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو
3
معلومه ساندرو خیلی برتره...برند اروپایی رنو،موتور شناخته شده تو دنیا،کم استهلاک،هماهنگی عالی موتورگیربکس،وزن کم،گشتاورخوب نسبت به وزن 80کیلوسبکترنسبت به برلیانس،کشش مناسب ،شتاب 10.5 ثانیه که توسایت سایپا حک شده،ایمنی تایید شده اروپا،،فراوانی و دوام قطعه مثال زدنی ،....
09:56 1396/05/24
گزارش
کاربر: سعید برلیانس
4
شما هرچی بگید و هرکاری بکنید ساندرو یک خودرو زشت در حد پراید و یک خودروی پیرمردی به تمام معنا هست.دل خودتون رو به آرم رنو خوش نکنید. در ضمن ساندرو رو باید با تیبا با ال نود با ساینا با پراید قیاس کرد نه خودروی دیگری.
18:46 1396/05/16
گزارش
پاسخ دادن
به برلیانس
9
برو نتیجه تست فنی برلیانس کراس توسط خبرنگاران روسرچ کن بخون واسه سه روز پیشه،تازه اون از این مدل ارتقا یافته تره مثلا....به وضوح نن وشتاماشین شتابش 15ثانیه ثبت شد و برای کشش و قدرت اصلا مناسب نیست برو بخون خودت...گفته به عنوان خودرو دوم بهش باید نگاهرکرد فقط اپشن و جذابیت داره،ماشین مایل شدید به دنده سبک داره و اصلا برای سبقت و کشش توصیه نمیشه...پرواضحم هست..برلیانس و ماشین چینی مفتشون گرونه گرون....برید بخونید خبرو دوستان....تست برلیانس کراس توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه......ابروریزی رو ببینید
19:26 1396/05/16
گزارش
علیپور
5
بنده یکسال هست ساندرو دارم .تمام نظرات را مطالعه کردم کسی به مشکل اصلی ساندرو اشاره نمیکنه اونم مشکل معکوس ندادن گیربکس این ماشین هست .در واقع طبق اطلاعات بنده برای عمر بیشتر گیربکس اینجوری برنامه ریزی شده و همین عامل باعث میشه رانندگی دیگه بیش از حد پیرمردی بشه و رو اعصاب راننده باشه
15:57 1396/05/16
گزارش
پاسخ دادن
پویا
7
با یکی از دوستام که ساندرو خریده بود هفته پیش گفت بیا بریم لوازم بذاریم روش ،خلاصه با هم رفتیم نمایندگی از ساعت 9 تا 1 اونجا بودیم ،کلی تعجب کرده بودم ینی تا تونستن از این ماشین دزدیدن،اینقدر پول میدی بعد حتی سنسور دنده عقبم ماشین نداره،باورم نمیشد این ماشین توری زیر برف پاکن!!! قاب رو باتری !!!! قاب روی موتور !!!! نداشت
دقیقا اینا این همه پول بابت موتور ال 90 میگیرن؟
11:11 1396/05/16
گزارش
پاسخ دادن
به پویا
11
دوست عزیز دلیل اصلیش ارزان سازی خودرو هست کسی که اینا رو میخواد میره انواع اپشن روش میزاره مساله مهمی نیست،رنو اولویتش اقتصادی کردن ماشین و در عوض موتورگیربکس عالی کار کردن و کم استهلاکی و سبکی و چالاکیه اونیم که انواع اپشن میره روش میزاره دمش گرم نور علی نور شد،گرچه اونچه واجب و ضروریست کارخونه گذاشته،سنسورپارک دنده عقب جز دردسر که یه دوچرخه ازپشت بزنه داغون میشه چی داره!!!! و موارد مشابه....هرکی دلش خواست میره میزاره...اینا که همش2تومنم نمیشه بهتر از برلیانسه که انواع بزک دوزک و ظاهر فریبنده کار کرده ولی اصل کاری یعنی کیفیت واصالت موتور و گیربکس بی معناست و وزن 1250 کیلوی سنگین واسه این موتورضعیف تبدیل به کاریکاتورش کرده....ی بعد تنبلیه این تانک1250کیلویی با گشتاور137 و وزن 80کیلو بیشتر از ساندرو،بزرگترین عیبش ایمنی بسیاربسیارضعیف سپر این خودرو هست به خاطر چینی بودنش که جان مسافر روشدیدا تهدید میکنه...هیچ وقت جنس چین ب عاقلانه نبوده بزرگوار،هیچ وقت
12:33 1396/05/16
گزارش
عباس
10
تمام مواردی که گفتی ۲۵۰ هزار هم نمیشه ولی دلیل انتخاب شما چینی سوارها همین مواردی که فرمودی هست و تو کل نظرات بخونین همه چینی سوار ها ملاکشون چهارتا کلید و اپشن هست
تا اونجاست که میفهمی چه کلاه گشادی سرت رفته که بابت همین چندتا اپشن و از نوع بی کیفیت چینی ۵۵ میلیون پول دادی
😀😀😀😀😀
15:02 1396/05/16
گزارش
فرید
3
والا چینی سواری اینطوری که میگی بد نیست من خودم هم ساندو دارم هم شاسی لیفان تا الان از جفتشون راضیم. ساندو بخاطر گیربکسش خوبه ولی امکانات و راحتیش خیلی ضعیفه ولی درعوض شاسی لیفان از هرنظر تا الان مناسب بوده و اصلا اذیتم نکرده
17:24 1396/05/16
گزارش
آرش
9
آقا طرف دوس داره ساندرو بخره ماشین زشت سوار بشه به کسی چه ربطی داره؟ طرف دوس داره تا زمانی که سوار ساندرو میشه مسخرش کنن ولی راحت ماشینوبفروشه چه اشکالی داره ؟؟
09:11 1396/05/16
گزارش
پاسخ دادن
به ارش
11
دوست عزیز ماشین چینی خریدی مبارکت باشه ولی اشتباهتو بعدا متوجه میشی،ماشینای چین هرگز انتخاب خوبی نبودن چون وزن بسیار زیاد و زور کمی دارن در واقع تناسب بین وزن و قدرت برقرار نیست حالا افت قیمت شدید و کمبود و گرانی قطعه و ایمنی و کیفیت رنگ بد بماند،هیچ وقت انتخاب خودرو از ظاهر نباید باشه...ولی هرگز ماشینت رو بیش از 2سال نگه ندار که خیلی بعدش به خرج میفتی وافت و.....درمورد اچ سی کراس خیلی زود ازچشم افتاد این خودرو افتضاح موتورپردردسر تی یو 5 ویییییران خودرو سواربر یک بدنه سنگین چینی اونم مونتاز ویران خودرو عمده ترین مشکل این ماشینم خنگیه گیربکس در هماهنگی باموتور دراومده ،باز برلیانس به لطف پارس خودرو و نبود موتور پردردسر وییران خودرو خیلی خیلی بهتره.....در ضمن اچ سی کراس به این سوسک سیاه بزرگا فاضلاب که با دمپایی زدن روش بسیارشهره هست....باز برلیانس پارس خودرویی هست....اون دوستمونم که سوسک سیاه خریده بره پیج خودش....بازارگرمی وییران خودرو نکنه...
12:21 1396/05/16
گزارش
عباس
12
شما چینی سوار شو به انتخاب دیگران هم کاری نداشته باش
مردم خودشون بلدن چی بخرن بایکم تحقیق هیچکس به ادم ماشین بنجل چینی را پیشنهاد نمیکنه،
14:57 1396/05/16
گزارش
یاد
11
بابا حداقل توی همین سایت ساندرو را با h30 یه مقایسه کنید بعد اظهار نظر کنید در هیچ کدوم از پارامترها ساندرو به h30 نمیرسه.
اون بنده خدایی که میگه h30 توی نمایندگی کرج مونده دیگه واقعا خجالت آوره. اخه میخواهی دروغ بگی با ابرو دروغ بگو. h30 فروش نقدی نداره که توی نمایندگی بمونه در ضمن 11 مرداد که آخرین پیش فروش h30 بود 2700 دستگاه طی کمنر از دوساعت فروش رفت.
چیزی که خیلی روشنه اینه که ساندرو سوارها دچار سرخوردگی شدند ازانتخاب خوردو رومانیایی بدون هیچ امکاناتی و سعی میکنن با این صحبتها از نظر روانی به یه ارامشی برسند
08:16 1396/05/16
گزارش
پاسخ دادن
به یاد
5
شما ظاهرا خیلی اطلاعاتت کمه...عزیزم حواله رو خود نمایندگی ها میخرن مثلا ماشین در بیاد بذار پشت ویترین سود کنن مهندس!!!!همین کارم کردن ماشینا 10تا10تا تو نمایندگی رو دستشون باد کرده اره بیا کرج هرچند تا میخوای بخر گلشهر کرج ،راستی یه سرچ کن قیمت روز خودرو لیست رو ببین اچ سی کراس با کارخونه فقط500هزار تومن اختلااف بازار داره که به اشتباه یک میلیون گفته شده....یه کم از رو دانش و دلیل وسند حرف بزن افتضاح ترین ماشین چینی اچ سی کراس درومده به گیربکسش و هماهنگیش تور فاجعس...ضمنا شما به خاطر انتخاب بینهایت غلطط بهتره نظر راجع به خودرو ندی بزرگوار....
12:07 1396/05/16
گزارش
صفحه اول
1
2
3
4
5
6
7
صفحه آخر
صفحه 3 از 17
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
ارسال تصویر
(اختیاری)
ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکانپذیر است.
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
محسنj7
22 نظر
مهدی تارا دستی v1 اذرماه
19 نظر
نازنین۱
6 نظر
اطلاعات خودرو
mosirankar
48 نظر
کوییک اس تحویل آذر بجنورد
30 نظر
ساینا پیش فروش ۱۲ اسفند
19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
آرش
: سلام دوستانی که فاکتور میشن توروخدا اینجا اعلام کنن لطف کنید بگید پیش فروش چه ماهی بودی و کی تکمیل وجه کردی ممنون عزیزان
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
X5
: چرا ثبت نامی های فروردین رو تحویل نمیدن توروخدا تحویل بدید بد جور به پولش نیاز دارم
شرایط فروش شاهین G پس از مدتها اعلام شد [آذر 1403]
احلام
: فعلا که پیام تغییر رنگ برای 26 خرداد آمده
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
هادی
: من تکمیل وجه ۲۴ اردیبهشت هستم ولی هنوز خبری نیست به نظرتون چقدر طول میکشه فاکتور بشه؟
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
دلارام
: فرقی نداره رنگش با هم شاهین بدن قرمز بدن آبی بدن زرد بدن
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
احلام
: شما هنوز خیلی راه داری. به این زودی منتظر فاکتور نباش. هنوز امروز تاریخ 26 خرداد فاکتور شده. و این قدر سرعت فاکتور کند هست بعید میدونم قبل از سال نوبتتون بشه. البته از صمیم قلبم ارزو میکنم هر چه زودتر فاکتور بشی ولی چیزی که تجربه بهم ثابت کرده خرداد به بعد فاکتور میشی
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
احلام
: منم تبدیل زدم به رنگ مشکی. و سریع فاکتور شدم
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین GL 26 خرداد مشکی
: فاکتور شد تبدیلی مشکی
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
J4 مرداد90 روزه
: منم 11 مرداد ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ خبری نیست
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
محمد ابراهیمی
: اسفند 1403، مرحله اول 420میلیون واریز کردم بعد مرحله دوم 1404 دی ماه واریز میکنیم کسی میدونه مرحله دوم چقدر واریز میکنیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سایپا کوییک
آر اس دی ماه
: سلام دوستان اگر اطلاع داربد میشه بفرمایید هفته چهارم دی ماه که ما هستیم کی میاد دعوتنامه ؟و مبلغش چقدره کوییک آر اس سپاس
ساینا
خوشا به سعادت شما
: خوشا به سعادتت یک قربانی حتما بکن از شر سایپا راحت شدی تکمیل وجه 25تیر هستم یک آذرفاکتورشدم و 10آذر پلاک خورده ماشین ولی ازاون تاریخ تا الان ماشین رو تحویل ندادن شما از کدوم شهری بهت تحویل دادن؟؟؟
نیسان دیزل
عرفان
: مال منم انوطوری زده
نیسان دیزل
قباد
: گفتم این نیسان ابی ها تعدادی مال قبل بوده و شرکت اون وقت مجوز پلاک نداشته الان مجوز پلاک گرفته و زیاد هم نیستند کلا فکر کنم 500 دستگاه یا 1000 دستگاه باشه . کجای این حرف بده دارم مردم را راهنمایی میکنم خبر داشته باشند . اخه عده ای گفتن دوباره تولید میکنه شرکت . زمانه خراب شده با مردم راست حرف بزنی باورت ندارند .
پژو 207i اتومات
207 پانا اتومات تحویل 30 دی
: سلام واریز اول 31 تیر واریز دوم 2 آبان امروز تحویل گرفتم.
پژو 207i دستی
شیده
: دوستان راهنمایی کنید کارت طلایی بگیرم یا نه ؟
نیسان دیزل
مسعود
: داخل وضعیت پلاک زده درانتظار ثبت اصالت خودرو توسط پلیس ؟ این یعنی چی کسی میدونه
نیسان دیزل
مسعود
: برادر سامانه سخا امور راهور برای ثبت پلاک و سامانه املاک و اسکان برای احراز محل سکونت هردو را ثبت نام کن تا پلاک بهت تخصیص بدن
سایپا کوییک
میثم
: کوییک ار اس تحویل آخر آذر ماه بود. من دعوتنامه واسم 21 آبان اومد اما 28 آبان تکمیل وجه کردم طرح پیش فروش هنوزم منتظرم فاکتور بشه
پژو 207i دستی
207 پانا دی قالپاق
: 2 آبان