شما بگویید، رنو ساندرو بهتر است یا برلیانس 320

 

شما بگویید، رنو ساندرو بهتر است یا برلیانس 320

 
جدول مشخصات فنی بین دو خودرو نزدیک ساندرو اتوماتیک و برلیانس H۳۲۰ را ببینید.
 
مقایسه فنی بین خودروهای همتراز و با قیمتهای نزدیک به هم می‌تواند برای مشتریان این خودروها راهگشا باشد. در جدول زیر مشخصات دو خودروی رنو ساندرو و برلیانس H320 درج شده است.
 
خودرو رنو ساندرو برلیانس H320
کشور سازنده فرانسه چین
سال طراحی 2009 2012
حجم موتور CC 1598 1500
حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (m.kg) 140 143
ظرفیت مخزن بنزین (lit) 50 55
سیلندر 4 4
گیربکس 4 سرعته، مدل DP2 4 سرعته اتوماتیک / 5 سرعته دستی
مدل اکسل جلو Pseudo MacPherson with wishbone arm MacPherson
سیستم ترمز ABS , EBD  
سطح آلایندگی Euro4 Euro4
مصرف شهری 11.1 -
مصرف سوخت جاده 6.6 -
مصرف سوخت ترکیبی 8.3 6.3/6.6
صفر تا صد 11.7 -
حداکثر سرعت (Km/h) 175 175 (گیربکس دستی)/ 170 (گیربکس اتوماتیک)
وزن خالص (kg) 1146 1240/1270
رینگ 15 15
تعداد کیسه هوا 2 2
سیستم تهویه مطبوع دستی اتوماتیک
فرمان هیدرولیک برقی
سانروف - دارد
سایر آینه‌های جانبی همرنگ بدنه سنسور دنده‌عقب – تنظیم صندلی راننده در 8 جهت – تنظیم الکتریکی آینه‌ها – مه‌شکن جلو – بازشدن خودکار دربها هنگام تصادف
قیمت نمایندگی 49.200 51.900
قیمت بازار 53.000 53.900
 
حال شما بگویید، رنو ساندرو بهتر است یا برلیانس H320؟
 
 
 
 

منبع

تسنیم


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بررسی , مقایسه , رنو ساندرو , برلیانس 320






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

826 نظر

حسام
0

واقعا این روشنگری ها تیرخلاصی بود بر پیکر نیمه جان و بی آبروی ساندرو داچیا
19:06  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

فقط پارس تا رنج 100 تومن رقیب نداره
18:46  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
برلی
3

شما چی زدی دقیقا،جنسش خوب بوده انگار
ترکیب مواد سنتی و صنعتی استفاده نکنید لطفا
20:32  1396/04/22

گزارش
پویا
6

خرید ساندرو مثل این میمونه که شما یک خونه بخری که دیوارش از بتن باشه و کیفیت داشته باشه ولی نقشه خونه مربوط به دهه 60 باشه و حتی آشپزخونه اوپن هم نداشته باشه ..حالا بعضیا حاضرن تو این خونه زندگی کنن بعضیا هم نه
17:55  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
سامان
3

بهتر از اینه که خونت داخلش و بیرونش خوب باشه پی نداشته باشه.....من صدسال سیاه توهمچین خونه ای نمیرم
23:06  1396/04/22

گزارش
میثم
10

قربون. برند ساندرو برم. تو جلو عقب. ماشین. میدرخشه....چه. رو اعصاب. چینی. سواراس...... جلو برلیانس. ارم. پارس. خودرو. دیدم دوستان.........عاشقتم. رنووووووووووساندرو
17:45  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
میثم
10

یکم. دانش. و اطلاعات. خوب. چیزیه.....داچیا رومانی. تحت. نظارت. و زیرمجموعه. رنو هست...مغلطه. نکنید....ضمنا فکر کنم جلو و پشت برلیانس. مارک. پارس خودرو چسبیده نه!!!!!!!!!!!!!
17:42  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
Tivoli
12

سلام منم کامنت ها خوندم واقعا برام جالب بود. فقط دوستانی که طرفدار ساندرو هستند بجای اینکه داستانهای خنده دار تعریف کنند و با جمله " یه روز رفته بودم " کامنت شون رو شروع کنند بهتره منطقی تر از ساندرو دفاع کنند. در نهایت بگم برای 60 میلیون برلیانس خوبه و ساندرو هم خوبه هرکدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارند.
15:59  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو
10

منطق ها: اولا ساندرو ماشین اروپایی هست. و غیر ایران. حداقل 6 کشور دیگه. تولید میشه. برلیانس. تو. غیر چین وایران نشونم. بده. عزیز..... دوما. رنو. فرانسه. کجا( حتی. همون. داچیا. که. زیر مجموعه رنو فرانسس و تحت. نظارت. مستقیم)برلیاانس. چین. کجا، سوما. کیفیت. موتور گیربکس. رنو ساندرو. کجا، موتور. ضعیف. چین. کجا، چهارم. وزن. ساندرو 80 کیلوسبکتر و. قدرت. موتور گشتاورش بیشتره پس. نتیجه. واضحه، پنجم شتاب 11.5 اتومات و 10.5 دستی. ساندرو که توسایت سایپا درج شده کجا اشاره. نکردن. به. برلیانس تنبل. کجا،ششم. بازار دست دوم عالی ساندرو. کجا، بازار پرضرر برلیانس بعد 4 سال کجا، هفتم ساندرو 4 ستاره. کیفی و باکیفیت ترین. خودرو ،برلیانس. به لطف پارس خودرو 3 ستاره،هشتم فراوانی قطعات سا ندرو کجا کمبود قطعه برلیانس. کجا،. نهم ضعف سپر برلیانس. و ایمنی. بشدت. پایینش رو بگو دهم عرضه. نقدی. چیه...عرضه با 50 درصد وام و شرایطی معناش چیه.....این 10 دلیل. رو بخون گلم ...یاعلی
16:48  1396/04/22

گزارش
برلیانس
28

اولا داچیا چه ربطی به فرانسه داره؟؟داچیا شهری از فرانسه است؟؟ داچیا تحت لیسانس رنو هست. همانطور که ایران خودرو ما تحت لیسانس پژو هست. همانطور که برلیانس تحت لیسانس بی ام دبلیو هست. اگر داچیا برای رنو است پس ایران خودرو ما هم برای پژو فرانسه است و برلیانس برای بی ام دبلیو. ثانیا برلیانس در ایران و مصر و اندونزی و کشورهای آمریکای جنوبی فروش داره. حتی من میتونم مدرکی نشون بدم که برلیانس ماشین پلیس مصره (به شرطی که مدیر لینک رو تایید کنه ولی شما میتونید خودتون سرچ کنید). در مورد کیفیت گیربکس که هزار بار گفته شد گیربکس برلیانس برای هیونداست و مسلما ازساندرو بهتره.در مورد موتور هم که دو ساله برلیانس درتمامی کشور داره بدون مشکل کار میکنه و اتفاقا مدیر عامل پارس خودرو یکی از افتخارات برلیانس رو همین موتور قوی میدونه (می تونم لینک این موضوع رو هم بزارم).در مورد شتاب هم اگه کمی پایین بری دوستان مقایسه شتاب 12 ثانیه برلیانس با 15 ثانیه ساندرو رو گذاشتند. ذر مورد فقر تکنولوژی (و نه آپشن) ساندرو ترمز کاسه ای داره تسمه تایم داره فرمون هیدرولیک داره . در مورد فقر آپشن و ظاهر برلیانس که ....
17:07  1396/04/22

گزارش
برلیانس
17

برای مثال شما میتونید در لینک زیر عکس خودروی پلیس مصر که برلیانس هست رو در اینترنت لود کردم میتونید ببینید: (مدیر لطقا تایید)

http://uupload.ir/files/bgp9_egyption_police.jpg
17:17  1396/04/22

گزارش
مهدی
9

دمت. گرم. عالی. بود. واقعا. این. 10 دلیل. حجت. رو. تمام. کرد...حالا. عده. ای. سرشون. رو. زیر برف. کردن به سان کبک. مشکل خودشونه....
17:29  1396/04/22

گزارش
برلیانس
15

همانطور که گفتم ساندرو برای داچیاست و در همه جا با مارک داچیا فروخته میشه. عکس واقعی ساندرو به همراه مارک اورجینال داچیا را در اینترنت گذاشتم تا همه صحت ادعای ما رو ببینند و شما میتونید عکس را در لینک زیر ببینید:
http://uupload.ir/files/y05h_sandero_dacia.jpg
17:29  1396/04/22

گزارش
Tivoli
11

گذاشتن نقطه بین کلمات عادت رایجی نیست و مطلقا مربوط به فرد خاصی است. از اونجایی که هم در کامنت آقای ساندرو و هم در کامنت آقا مهدی از نقطه بین کلمات استفاده شده به وضوح مشخصه که هر دو کامنت برای یک نفره بعبارت دیگر آقای ساندرو کامنت گذاشته و بعدا با نام مهدی اومده خودش از کامنت خودش تعریف کرده و این یعنی ضعف اعتماد به نظرات خودش. در هر حال خواننده خودش باید فکر کنه ببینه کدوم درست تر میگن.
17:42  1396/04/22

گزارش
سعید
12

واقعا برای ساندرو متاسفم. همه چیزش قلابیه . از لوگوی روش تا قیافه مضحکش
17:48  1396/04/22

گزارش
اکبر
10

دیدن عکس ماشین پلیس برلیانس خیلی جالب بود و دیدن عکس واقعی ساندرو تاسف آور. با یه مارک تقلبی رنو ماشین بیست میلیونی رو پنجاه میلیون غالب میکنند
17:50  1396/04/22

گزارش
شهرام
11

دوستان ساندروسوار صحت عکس ساندرو که لوگوی داچیا رو داره تایید میکنند؟؟؟ واقعا که آبروریزیه.
17:54  1396/04/22

گزارش
علی
8

تو ایرانم. 206 الان. ماشین. پلیسه دلیل. بر. خوب. بودن. نیست...حالا. بماند. قبلش. پیکان. ماشین. پلیس. بود.....
18:10  1396/04/22

گزارش
حسام
10

واقعا این روشنگری ها تیر خلاصی بود بر پیکر بی آبروی ساندرو داچیا.
19:03  1396/04/22

گزارش
Ali
2

یه نکته را فقط اشاره کنم داچیا تحت لیسانس رنو کار نمیکنه بلکه داچیا مال رنو است کارخامه داچیا حدود ۱۵ سال پیش توسط رنو خریداری شد. مثلا بوگاتی هم توسط فولکس واگن خریداری شد و از این مثالها زیاده. بنابراین ساندرو با تکنولوژی فرانسه کار میکنه و در بعضی از کشورها که بخواد ماشین ارزون عرضه کنه با برند داچیا عرضه میشه
12:23  1396/04/23

گزارش
علی از امیدیه
22

من دو ساله برلیانس دارم و یک سانتافه پلاک اروند هم دادم. خدایی دوساله برلیانس تو گرمای 65 درجه امیدیه کار میکنه و کوچکترین اذیتی بهم نکرده موتورش واقعا با استقامته و گیربکسش هم که حرف نداره. کولرش کمی ضعیفه قبول دارم. سانتافه من میکوبه ولی برلیانسم واقعا نرمه. ساندرو هم سوار نشدم و نظری ندارم
15:17  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
مهران
18

نکته بارزی که در تمام کامنت ها وجود داره اینه که ساندرو در داچیا رومانی تولید میشه نه در شرکت رنو فرانسه دقیقا مثل پژو 206 که در ایران خودرو تولید میشه و نه پژو فرانسه. لذا این ماشین از بنیاد مشکل داره چون علاوه بر زشت بودن ظاهر و داخل ماشین گیربکس خوبی هم نداره و دایم دنده مرده حرکت میکنه و در دنده سنگین لگد میزنه. ولی گیربکس هیوندا برلیانس واقعا هوشمنده
15:13  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
سعید
19

تمام مطالب را خوندم. و بیرون هم پیگیری که میکنی میبینی به هیچ عنوان برلیانس ماشین بدی نیست. کاری به ساندرو ندارم. اما برلیانس بهتره. نظرات اکثرآ همینه.
15:12  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
سینا
9

من موتور برلیانس. همسایمون. رو. کاپوت رو زد بالا دیدم....خیلی برام عجیب بود...واقعا سایز موتور و دینام. کوچیک بود. با کلی فضای خالی....اصلا دوست نداشتم. با. اون ماشین. برم جاده شیب دار اصلا....
14:51  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
محمود
11

سلام آقا سینا. شما هم که قافیه ات به تنگ آمده داری جفنگ میگی
15:45  1396/04/22

گزارش
مرتضی
19

از قدیم گفتند :

قافیه که به تنگ آید / شاعر به جفنگ آید

ساندرو سوارها طوری کم آوردند که دیگه داستان سازی میکنند. یکی شون میاد میگه من خودم مسئول فروش خودرو چینی هستم نخرید یکی دیگشون میاد میگه یک روز داشتیم میرفتیم شمال یک برلیانس دیدیم و.....
آخه چرا ماشینی میخریدید که هیچی برای گفتن نداشته باشه؟؟؟؟
14:46  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
سینا
7

ظاهرا شما. داری. جفنگ میگی....هیچ وقت رنو فرانسه رو با بنجل چینی 1250 کیلویی. مقایسه. نکن...گرچه وتی بری بعد4 سال بفروشی. متوجه. عمق. فاجعه. میشی. خودت.....ق
15:57  1396/04/22

گزارش
فرشید
24

خدایی ساندرو چی داره؟؟؟ اسم داچیا روشه نه قیافه داره نه کیفیت متریال داره نه گیربکس خوب. موتورش هم که همون k4m ال نوده که چیز خاصی نیست. دیگه سر کی میخواهیم کلاه بزاریم؟؟؟؟
14:18  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
6

ظاهرا. شما اصرارداری. سر خودت کلاه بگذاری عزیز جان....ساندرو با 4 ستاره کیفی و اصالت فنی...بهترین و باکیفیت ودرو. هر ماه. داره. انتخاب میشه تو ارزش یابی کیفی خودرو....بهتره سرچ کنی ببینی....
14:39  1396/04/22

گزارش
علی
7

همون لوگوی لوزی شکل که روی جلو پنجره و درب صندوق عقب ساندرو چسبیده خودش همه چیزه و نشون دهنده خیلی چیزاست ، دقیقا اشکال کار جهان سوم از اونجا شروع میشه که دوست داره جنس بی اصالت و بی کیفیت بخره و با ظواهر خودشو گول بزنه و از همه بدتر طرز فکر خودشو روی دیگران بالا بیاره !
14:59  1396/04/22

گزارش
مصطفی
16

حالا این داچیا چی هست بیماریه یا جانوری جدید؟؟؟
14:12  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
داریوش
6

ویروسیه که افتاده به بنجل سوارا......افت قیمت شدید موقع فروش. جنس چینی. رو دستشون میزاره عزیزم...
14:41  1396/04/22

گزارش
فرهاد
38

اگه همه کامنتها رو بخونی قانع میشی که برلیانس بهتره. واقعا من تا امروز نمیدونستم ساندرو برای داچیا رومانی هستش و فکر میکردم تو فرانسه تولید میشه. ساندرو هیچی نداره و از لحاظ تکنولوژیکی هم خیلی قدیمیه. گیربکس هیوندا هم که هیونداست موتورش هم که عالیه.
13:45  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
مجید
9

میگن. گیربکس. هوندا یاده. مهران. مدیری. تو دورهمی. افتادم. ماشین. چینی. رو. مسخره. کرد....رنو ساندرو. هزار سر و گردن. بهتره. از. جنس بنجل چینیه....
14:07  1396/04/22

گزارش
محسن
14

نظرات رو میخوندم خیلی جالب بود برلیانس سوارا بیشتر از ظاهر و اپشن. میگن...ساندرو سوارا از اصالت موتور گیربکس. و وزن کم. و شتاب بیشتر و بازار دست دوم. خوب... دیگه انتخاب. با شما....اسباب بازی. میخواین. یا یه ماشین. قابل اعتماد
12:01  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
راننده تیبا
8

دقیقاً همینطوره برلیانس اطاق و ظاهر و آپشن بهتری داره و ساندرو فقط موتور و گیربکس خوبی داره...ولی در کل موتور و گیربکس خوب و بی دردسر به نظر شخصی من از همه چیز مهمتر هستند و از این سو ساندرو بهتره..
12:21  1396/04/22

گزارش
مجتبی
37

فکر کنم شما فقط نظر خودت رو خوندی و به این نتیجه رسیدی. درصد زبادی از نظرها در مورد اصالت و موتور و گیربکسه. اصالت ساندرو کلا زیر سوال از اول بوده و هنوز هم جای سواله که داچیا رومانی تحت لیسانس رنو است و خود رنو نیست مثل پژو پرشیا ایران خودرو که محصول پژو نیست ولی تحت لیسانس پژو است. در مورد گیربکس برلیانس که هیونداست و تو برتری اش بر ساندرو که گیربکس خنگی هست شکی نیست. در مورد قدرت موتور هم که کلیپ تخت گاز بود و ساندرو شتاب افتضاح 15 ثانیه رو ثبت کرد ولی شتاب برلیانس 12 ثانیه بود.
13:51  1396/04/22

گزارش
سارا
11

من خودم میخواستم برلیانس بخرم ولی ماه قبل تو جاده چالوس برلیانس. جوش اورده بود. و با دیدن اون صحنه. و مشورت با برادرم و همسرم تصمیم به خرید ساندرو گرفتم.....هفته پیش هم شمال رفتم و از سرم واقعا لذت بردم...دوستان عزیز فریب ظاهر ماشین چینی رو نخورید و به اصالت موتور و وزن خودرو دقت کنیدف
11:38  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
5

عجبببببببب.که جوش اورده بود.بله بله.ماشین 20 سال پیش بوده یا 405 پارس بوده که جوش اورده!!
13:13  1396/04/22

گزارش
دارا
24

اتفاقا منم دقیقا همون روز یه خانمی رو دیدم که ساندروش گیربکس خرد کرده بود موتورش هم واشر سر سیلندر سوزونده بود.
14:08  1396/04/22

گزارش
رضا
6

ماشین چینیا موتور ضعیفی دارن و تو سربالایی. ضعفشون رو با جوش اوردن و خرابی نشون میدن...
14:21  1396/04/22

گزارش
ایمان
11

اتفاقا ضعف داچیا تو همون گیربکس خنگشه لگد میزنه و رود خراب میشه واشر سر سیلندر هم زود میسوزونه
14:31  1396/04/22

گزارش
سارا واقعی
6

خانم عزیز یا آقای عزیز لطفا با اسم من کامنت نزارید. کامنت من پایین هنوز قابل رویته. اگر چیزی برای دفاع از ساندرو ندارید نیازی نیست با اسم من رویاها تون رو اینجا تعریف کنید
16:03  1396/04/22

گزارش
عباس
21

در هر مقایسه ای محصولات چینی شکست میخورن
از بالا تا پایین این کامنت ها را بخونید طرفدارهای محصولات چنین فقط میگن ظاهر ماشین ما اینه - کلید روی فرمان داره - صندلیش در 800 جهت تنظیم داره-یادشون رفته از جا عینکیش هم بگن- یا سانروف را باز میکنی انگار تیک اف هواپیما هست که صدایی تولید میکنه و... فقط ظاهر چون چین 70 درصد قیمت خودرو را از ظاهرش قیمت گذاری میکنه
یک بار نیومدن نگفتن چین موتوری طراحی کرده که صنعت خودروسازی را متحول کرده
این چاخان ها رو ما هم به مردم میگیم این موتورش ژاپن هست گیربکسش کره هست
حتی کار بجایی کشید که مهران مدیری هم در برنامه دورهمی این حرفها رو زد و حسابی انتقاد کرد
حتی خود چینی ها هم این ماشین را استفاده نمیکنن اونوقت مردم ما سینه چاک دادن برا ماشین بی هویت چینی.

11:05  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
سعید
21

نظر احساسی شما با واقعیت فرق میکنه. اولا برلیانس یک شرکت بین المللی هست که درصد قابل توجهی از سهامش برای بی ام دبلیوست و اسمش هم بی ام دبلیو برلیانسه. ثانیا ما قبول داریم بر لیانس در مقابل رنو کپچر و رنو فلونس شکست میخوره چون احساسی نیستیم ولی براحتی میگیم برلیانس ساندرو داچیا و ال نود و دنا و..... را تو همه چیز شکست میده
11:14  1396/04/22

گزارش
علی
17

دمتون گرم . هزارتا لایک داری
فقط متاسفم برای ایرانی هایی که برا ماشین بی کیفیت چینی خودکشی میکنن-
این نظرسنجی را برا مردم چین بزارید همه میگن ما اصلا سوار برلیانس نمیشیم - این ماشین برا مردم ما ساخته نشده- اینو ما برا صادر کردن برا ایرانی های بیچاره ساختیم
ای خدا یه پولی به ما بده یه عقلی هم به بعضی ها
11:48  1396/04/22

گزارش
مهدی
14

اما واقعیت با رویا پردازی شما خیلی تفاوت داره.این رو فقط برلیانس سوارا درک میکنن نه کسانیکه که فقط حرف میزنن...
12:19  1396/04/22

گزارش
هومن
32

بعضی از دوستان واقعا اینجا جوک میگن. طرف اومده میگه ساندرو بخر 54 میلیون بعد 5 میلیون آپشن روش بزار 5 میلیون هم خرج قیافه اش کن تا یک کم قابل تحمل بشه. یعنی 64 میلیون بدیم آخرش هم قوطی کبریت داچیا رو سوار بشیم به اسم رنو!!! همچین هم میگن موتور گیربکس انگار برلیانس سوارها هر روز در به در تعمیرگاهها هستند!!!! طبق گفته مدیرعامل پارس خودرو تست کیفی که بر روی موتور برلیانس انجام شد سنگین ترین تست کیفی بوده که تا حالا روی خودرویی در ایران انجام شده و نتایج خیلی فراتر از انتظار هم بوده و طبق فیدبکی که پارس خودرو تو این دوسال از برلیانس گرفته کوچکترین ایراد فنی از این خودرو تا حالا نبوده و همه فقط در حد تعویض روغن و فیلتر با موتور این ماشین کار داشتند. تست شتابش هم رو که بچه ها اینجا گذاشتند تو 12 ثانیه از صفر به صد رسید شما هم بیایید تست شتاب ساندرو اتوماتیک رو بزارید همه ببینند. تو تست مجله تخت گاز که شتاب ساتدرو اتوماتیک 15 ثانیه انداره گیری شده که واقعا آبروریزیه. من فقط میدونم هیچ رنوی اتوماتیک واقعی با کیفیتی از لحاظ قیمتی زیر هشتاد میلیون نمیتواند در ایران قیمت داشته باشه
10:27  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
7

من با نظر شما کاملا مخالفم...رنو ساندرو شاید به زیبایی. برلیانس نباشه ولی در عوض ادم خیالش راحته....برلیانس مثل یک . کت شلوار پوش و ادم شیک هست که عملیه...بهتره سر خودمون رو کلاه نذاریم. و نگاه تمسخر امیز مردم با کلی ضرر فروش پشتمون نباشه
11:42  1396/04/22

گزارش
سارا
29

اگر معیار فقط اسمه که دوستان ساندرو سوار برن یه بی ام دبلیو مدل 1980 با پنج میلیون بخرند که مطمنا هم قیافه اش از این ساندرو قشنگ تره هم موتور گیربکس بهتری داره و هم واقعا بی ام دبلیوست نه داچیا رومانی
10:00  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
اسی
18

من هردو خودرو رو سوار شدم . گیربکس اتوماتیک برلیانس هیونداست و خیلی عملکرد بهتری نسبت به ساندرو داره . به نظر من در مدل اتوماتیک برلیانس قطعا بهتره ولی در مدل دستی ساندرو بهتره چون عملکرد گیربکس دستی ساندرو بهتره
09:47  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
ایلیا
17

کامنتها رو میخونی به یک جمع بندی کامل میرسی. تمام ساندرو سواران اشاره ای به شکل و نمای خارجی و طراحی داخلی همچنین جنس مواد بکار رفته در ساندرو ندارند یعنی پذیرفته اند در این موارد از برلیانس شکست مطلق خورده اند. در مورد نرمی و ارگونومی ساندرو نیز ساندرو سواران مشخصا مغلوب هستند به این دلیل که ارگونومی ضعیف خانواده ال نود همیشه محل بحث بوده. در مورد گیربکس اتوماتیک بکار رفته در دو خودرو برلیانس از گیربکس قوی و هوشمند هیوندا I20 و هیوندا اکسنت بهره میبره که در کیفیت بسیار بالای آن شکی نیست ولی ساندرو از گیربکس اتومات ال نود استفاده میکنه که کمی ناهماهنگه و باعث کندی ماشین میشه پس نتیجه ای که گرفته میشه اگر گیربکس قوی بدلیانس برنده این رقابت نباشه مطمعنا بازنده نیست
نکته آخر موتور هر دو خودروست که ساندرو موتور ال نود رو داره که دارای استهلاک پایینی است ولی از طرف دیگر موتکر برلیانس هم در دوسال اخیر فوق العاده ظاهر شده و هیچ مشکل فنی ازش گزارش نشده و پارس خودرو کیفیت بالای موتور برلیانس رو همیشه مورد تایید قرار داده ولی به گفته خیلی از دوستان هنوز قضاوت نهایی کمی زوده.
09:41  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
15

دیگه برلیانش امتحان خودشو پس داده.همه فهمیدن ماشین عالی هست.مردم متعصب لصفا دیگه مسخره بازی در نیارید.هر ادم عاقلی میدونه رینگ برلیانس ارزش داره به کل قیافه ساندرو
01:19  1396/04/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
9

ساندرو موتور و فنی بسیار بهتری از برلیانس داره...ضمن اینکه با 4 ستاره کیفی با کیفیت ترین محصول. تولیدی. هم شد برلیانس 3 ستاره کیفی داره
23:32  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
22

یک گزارش و دو نکته
در بدو ورود ساندرو داچیا و فروش آن بنام رنو جنجالی رسانه ای به پاشد و اعتراض هایی در این زمینه صورت گرفت. بطور مثال در سایت خبری تابناک و فردا گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه:

وقتی داچیا به نام رنو فروخته می‌شود

از سوی دیگر اما با کنار هم قرار دادن عکس داچیا ساندرو در کنار خودروی رونمایی شده در روز گذشته، مشخص می شود که این خودرو به اسم رنو ساندرو استپ وی تولید شده اما در واقع همان داچیا ساندرو است.

داچیا ساندرو (Dacia Sandero) خودرویی است از خانواده تندر 90 که از سال 2008 تاکنون شرکت داچیا در رومانی، برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش و روسیه تولید شده‌ است.

از گزارش فوق دو نکته به دست میاید:
1- ساندرو داچیا در عمل محصول شرکت داچیا رومانی است که عمده سهامش توسط رنو خریداری شده و با رنو همکاری دارد ولی شرکت رنو فرانسه نیست بعبارت دیگر ساندرو محصول داچیاست نه رنو دقیقا مثل پژو های ایران که محصول ایران خودرو است نه پژو فرانسه

2- ساندرو در هیچ کشور پیشرفته اروپایی تولید و فروش ندارد
23:27  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
به بهزاد
10

ساندرو. بهترین و عاقلانه ترین. انتخاب تارنج 55 هست ....ملاک انتخاب باید کیفیت موتور گیربکس باشه...نه بزک دوزک و اپشن... رنو اندرو واقعا ماشین بی دردسریه...من 2 سال هست دارم واقعا. عالیه ...مانیتور و سنسور دنده عقب. هم بازیر 1.4 براش نصب کردم ...
09:49  1396/04/22

گزارش
ایمان
17

آخه گیربکس هیوندا برلیانس هم که از ساندرو خیلی بهتره!!!
10:32  1396/04/22

گزارش
سعید
28

تمام کسانی که علم خودرویی دارن و یا سوار شدن خرج از بحث برتری این به اون میدونن که هم ساندرو محاسنی داره که خوب خرید و فروش میشه و هم برلیانس. از ساندرو توقع بیشتره چون به هر حال رنو هست. اما برلیانس بیشتر از توقع ظاهر شد. موتور گیربکس خوب. مصرف سوخت کم و امکانات خوب.ظاهر به روز. خدمات هم که سایپا هست. پس در حقیقت نمیشه گفت کدوم بهتره. چون از نظر هر کسی ممکنه یکی از اونا بر اون یکی ارجح باشه. ولی بی انصافیه در مقابل ساندرو بگیم برلیانس بده. چون چنین نیست. و رضایت مصرف کننده ها مشهوده.
19:44  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
رضا
15

سلام به همگی
من کارشناس فنی یکی از واردکنندگان خودروها چینی هستم
ضمن احترام به نظرات و سلیقه تمامی افراد باید بگویم که روزی نیست که از تعمیرات و بی کیفیتی ماشینهای چینی عذاب نکشیم
عده ای سود جو برا پر کردن جیب خودشون محصولات بی کیفیت چینی را وارد کرده تا اقتصاد یک کشور را نابود کنند
تا چند سال دیگه شاهد بسته شدن درب شرکت های چینی خواهیم بود ولی اونها با دست پر از این کشور میرن چون تونستن محصولاتشون را تو ایران تست کنند اما مردم ما دستشون خالی خواهد بود چون سرمایه زندگیشونو از دست دادن
اگاه باشید،به توصیه های افراد دلسوز گوش بدهید،گول ظاهر هر محصولی را نخورید،ملاک انتخاب کیفیت هست و...
موفق باشید.
18:59  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
33

واقعا چی فکر کردی که این داستان خنده دار رو اینجا نوشتی؟ یعنی ساندرو اینقدر ضعیفه که برای دفاع ازش این داستانهای خنده دار رو مجبورید بسازید؟
21:00  1396/04/21

گزارش
میثم
12

درود برشما...متاسفانه. مردمی. که. ظاهر بین. هستن. زیادن..ماشین چین فقط ظاهر داره...موتور گیربکس. افتضاح...
22:11  1396/04/21

گزارش
محمد
2

یادمه چند سال پیش درباره گوشی هواوی که چینی هست همین حرفها زده میشد
الان ببینید هواوی چه گوشیهای خفنی داره و چه تشکیلاتی واسه خودش راه انداخته

پس دوستان خیالتون راحت با وضع خراب اقتصاد کشورمون و افتضاح بودن صنعت خودرو سازیمون چین هیچوقت کشور مارو ترک نمیکنه و روز به روز خدماتش رو افزایش میده. تنها یک حالت وجود داره که دیگه شرکتهای چینی بهمون خدمات ندن و اون وقتی هست که خودروسازی کشور خودمون منقلب بشه و بتونه تمام نیازهای کیفی مصرف کننده رو تامین کنه که بعید میدونم حالا حالاها خبری بشه
پس با خیال راحت چینی بخرید و مطمئن باشید چینی ها انقدر دوستمون دارن که تنهامون نمیزارن
22:48  1396/04/21

گزارش
عباس
16

واقعا این کامنت رو بعنوان زرشک طلایی کامنتها باید انتخاب بشه. یکی از شدت درماندگی یه داستان مضحک نوشته و به ساندرو سوار دیگه از شدت استیصال اومده ازش تشکر کرده. یک کم فکر کنید!!!
23:05  1396/04/21

گزارش
سیاوش
11

عین. واقعیت. رو. دوستمون. گفتن....به منم ثابت شده...چین رو قطعه و تعمیرات پوست میکنه....فقط ساندرو
09:53  1396/04/22

گزارش
ساندرو
13

لطفا. رنو ساندرو. با برلیانس چین مقایسه. نشه چون قیاس مع الفارقه...ساندرو به پشتوانه رنو فرانسه بودنش( حتی داچیا رومانی که زیر مجموعه رنو فرانسس) وزن سبکترش،حدود90 کیلو که کم نیست قدرت موتور و گشتاور بالاتری داره...بازار دست دوم عالی شتاب رسمی 11.5 اتومات و 10.5 دستی که به وضوح تو سایت پارس خودرو درج شده... ولی قرانس هم وزنش زیاده. هم گشتاور قدرت کم. هم بازار دست دوم بد بعد4 سال.... تنها ایراد ساندرو کم بودن اپشن هست که با زیر 2 میلیون قابل رفعه..عوضش راحت10 سال ماشینه....جنس چینی رو با رنو فرانسوی قیاس نکنید ...
18:24  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
در جواب ساندرو
22

مشکل اینجاست که هم مارک رنو روی ساندرو داچیا قلابیه و هم اون اعدادی که شما میگید قلابیه. کلیپ تخت گاز به وضوح تنبلی گیربکس ساندرو رو نشون میده و شتابش 15 ثانیه است. اینها به کنار اون قیافه زشت و تهوع آور رو کجای دلمون بزاریم؟؟؟ چند ده میلیون خرج قیافه زشتش بکنیم که شاید درست بشه؟
18:47  1396/04/21

گزارش
ناصر
23

یکی از بزرگترین مشکلات رنو ساندرو اینه که بعد از یکماه وقتی داخلش میشینی حالت گرفته میشه که چرا پنجاه میلیون دادی پای پرایدی که با تلمبه بادش کردند و اسمش رو گذاشتند ساندرو. در مورد شتاب ماشین هم من سوار شدم ساندرو دستی انصافا خوبه ولی ساندرو اتوماتیک همش دنده مرده حرکت میکنه و کمی ناهماهمگی بین گیربکس و موتور داره که باعث میشه شتاب کندی بگیره و همانطور که دوستان در کلیپ تخت گاز نشون دادند شتاب واقعی اش 15 ثانیه است. مواد بکار رفته در ساندرو فوق العاده بی گیفیته و هرکسی داخلش بنشینه براحتی متوجه میشه. برلیانس از نظر ظاهری و طراحی داخلی واقعا شیکه. قدرت موتورش با ساندرو یکسانه ولی در مدل انوماتیک گیربکس هوشمند هیوندا اکسنت رو داره که واقعا ماشین رو چالاک تر از ساندرو میکنه. از نظر اسکهلاک برلیانس انصافا در این دوسال عالی ظاهر شده ولی هنوز برای اظهار نظر قطعی زوده ولی استهلاک ساندرو با توجه به موتور ال نود کمه. بازار دست دوم ساندرو بهتره ولی برلیانس هم با جا افتادن بیشتر بازار دست دوم رو به بهبودی داره. از نظر آپشن که ساندرو در حد پیکانه و برلیانس فول آپشنه.
16:48  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
میثم
15

از خواب پاشو...ماشین یعنی اصالت موتور گیزبکس، شتاب ،وزن کم، فقط ساندرو
18:26  1396/04/21

گزارش
سهراب
5

این کامنت واقعا منصفانه بود و مزایا و معایب هر دو ماشین رو میگه
23:53  1396/04/21

گزارش
مجید
14

باید ببینیم از ماشین چی میخوایم...اگر ظاهر بزک شده و 4 تا اپشن میخوایم مسلما برلیانس...اگر کیفیت موتور گیربکس و شتاب و چالاکی و بازار دست دوم و رنو. میخوایم مثلما ساندرو....
16:21  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
سعید
13

تو کلیپ پایین شتاب ساندرو اتوماتیک توسط گروه تخت گاز اندازه گیری شده 15 ثانیه است. ساندرو اتوماتیک گیربکس خنگی داره و تنبله. برلیانسم که موتورش تا به اینجا عالی ظاهر شده قدرتشم که فرقی با ساندرو نداره.
16:32  1396/04/21

گزارش
سالار
11

خدایی ساندرو که خیلی چالاکه!!! مخصوصا تو شتاب گیری خیلی چالاکه!!! چالاکی اش هم مثل قیافه اشه. برو یک کم پایین کلیپ شتابش رو ببین چقدر چالاکه
16:36  1396/04/21

گزارش
فرزاد
15

یک سال برلیانس 320 داشتم خداییش عالی یود.همه جا باهاش رفتم.اخ نگفت این ماشین!!خداییش ارزش داره نسبت به قیمتش.الان هم هایما ایران خودرو دارم اینم نرم عالیه.شرف داره به ماشینای ایرانی.خداییش چین دیگه بد نیست.حالم از هر چی پژو بهم میخوره از بس خرجشون کردم
15:42  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
بابک
15

واقعا ساندرو هیچ حرفی برای گفتن نداره و باید در عصر یخبندان همزمان با دایناسورها منقرض میشد ولی جای تاسف داره که تو ایران این خودرو داچیا مونتاژ میشه و جای تاسف بیشتر داره که بنام رنو هم فروخته میشه
15:37  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
به بابک
16

تاسف ماشین بی کیفیت چینی داره که ایران رو کردن تست خودروهاشون....یه دونه ماشین چینی تو اروپا نمیخرن
16:11  1396/04/21

گزارش
بابک
12

شما یک کشور پیشرفته اروپایی مثل فرانسه و انگلیس و آلمان بگو که داچیا 2008 رو سوار میشن؟؟؟ با مدرک و رفرنس بگو . ساندرو رو فقط رومانی و بلغارستان و هند و بنگلادش با چند کشور کمونیستی آمریکای جنوبی که در ریاضت اقتصادی هستند سوار میشن
16:18  1396/04/21

گزارش
ساندرو
12

چه دل خوشی دارید. ده سال پیش من عراق رفتم اونجا هم پژو پارس ما را سوار میشدند و فکر میکردند پژو فرانسه است. شما هم سانددو داچیا رو سوار بشید بگید رنو است کی به کیه
16:22  1396/04/21

گزارش
علی
12

من ساندرو را با برلیانس یا یک ماشین گرون قیمت مقایسه نمیکنم بلکه با ماشینی مثل 206 قیاس میکنم ببینین سایپا میتونه با حکمرانی بازار چقدر اجحاف کنه به مردم.
سنسور عقب نداره(یک چیز ارزون و ساده اما کار آمد)/ داخل اتاق چیز جذابی نداره/دسته دنده اتومات انگار واسه تلمه آب هست/ راهنما میزنی هر دو نشانگر صفحه روشن میشه(واقعآ چرا؟)/ بدترین ظبط روی ساندرو هست. یو اس بی میندازی 5 دقیقه طول میکشه باز کنه و بخونه(امتحان کنید)/ ظبطش بلوتوث نداره (حتی 206 هم بلوتوث داره)/ جای بالا پاییین کردن شیشه روی در تعبیه شده اما مثل ال نود گزاشتن زیر داشبرد/حتی بالابر شیشه راننده هم حالت auto نداره( 206 هم این چیز ساده را داره)/سوئیچ را خاموش کنی دیگه شیشه بالا پایین نمیره و باید دوباره سوئیچ بندازی(حتی 206 هم بعد از خاموش کردن 30ثانیه میشه شیشه را داد بالا)/چرخهای عقب دیسکی نیست/هر چند شاید باورش سخت باشه اما صندلی های راننده و شاگرد باپیچ عقب جلو میره. 206 که هیچ، حتی پراید هم احرمی هست/ پشت صندلی های عقب حالت 90 درجه داره و برای مسافرین خیلی خسته کننده هست. من 206 داشتم و متاسفانه الان ساندرو دارم.
15:14  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
رضا
15

همه این مواردی که گفتی فقط اپشن بود
همین هست دلایل انتخاب یک ماشین چینی،فقط اپشن و ظاهر
خود شرکت برلیانس هم فهمیده جایگاهی در دنیا خودروسازها نداره که الان امده با رنو قرارداد مشترک بسته
رنو هم میاد موتور و گیربکس با کیفیت خودشو رو همین برلیانس میزاره،اون موقع ماشین برلیانس ارزش خرید پیدا میکنه
16:01  1396/04/21

گزارش
برلیانس
8

برای موتورهای سبک 110 اسب بخاری برلیانس نیازی به همکاری با رنو نداره و موتور 330 فعلی واقعا خوب ظاهر شده و بعد از دوسال طبق گزارش پارس خودرو کوچگترین شکایتی از موتور برلیانس نبوده. اون قرار دادی که شما بهش اشاره کردی برای شاسی بلندهایی و سدانهای سنگینه که برلیانس در حال حاضر از تکنولوژی میتسوبیشی داره استفاده میکنه و خودرو های شاسی بلند دارای موتور میتسوبیشی هستش.
16:15  1396/04/21

گزارش
علی
10

اولآ که اینها خیلی هاش آبشن نبود. بلکه نیاز اشلی بود. صندلی عقب آبشن هست؟ دیسک چرخ عقب آبشن هست؟ جای بد بالابر شیشه. بعدش هم تو ساندرو داری و خودتو گول میزنی ولی من ساندرو دارم و میفهمم که نمیتونم خودمو گول بزنم. برلیانس هم توی کف این نمونده بود که با رنو قرارداد ببنده خوشبخت بشه. با چندتا شرکت برند قرارداد داره. قرارداد با رنو شاید بیشتر به نفع رنو باشه که بتونه بازار آسیا را تحت مالکیت بیشتر بگیره.
من برلیانس را ماشین خوب ولی معمولی میدونم. لا اقل هرکس خریده نمیگه وای این چیه بد بخت شدم. در حد پولی که داده هم راه‌میره هم کم مشرفه هم امکانات داره هم ظاهر‌. پس برلیانس معمولی هست و ساندرو هم شاخی نیست که بگیم خوبه. اونم در حد ال نود باید قیاس بشه.
19:25  1396/04/21

گزارش
به علی
10

کسی که درکش از خودرو 4 تا اپشنه. ازش انتظاری نیست....تا رنج 55 میلیون. بهترین انتخاب مسلما ساندرو هست...فراموش نکن ساندرو 4ستار کیفی داره و برلیانس به لطف پارس خودرو 3 تا...پس داری راجع به با کیفیت ترین خودرو صحبت میکنی...
23:24  1396/04/21

گزارش
علی
9

بیااین مغز خودمون را ریست کنیم و نتیجه گیری جالبی کنیم. قراره از فردا دوتا ماشین از شرکت رنو فروش بره. یکیش اسمش رنو ساندرو هست. یکیش اسمش رنو h320. یعنی هر دو از رنو. مشخصاتی هم که دارن همونیه که الان وجود داره با همون آبشنها. رنو ساندرو 49تومن و رنوh320 در حدود 55 تومن قراره فروش بره. بدون شک رنوh320 حتی با قیمت بالاتر بیشتر فروش میره.
ما اومدیم مارک ماشین را برابر کردیم. و بدونین در این شرایط حتمآ برلیانس پیروز هست. الان هم چون ذهنیت چینی وجود داره اینقدر دنبال دلیل میگردیم که نقطه ضعف پیدا کنیم بنویسیم.
این جریان بر عکس هم میشه. یعنی ساندرو دقیقآ با همین کیفیت و مشخصات مارکش رنو نباشه و چینی باشه. شما فکر میکنی اونوقت ساندرو فرش خواهد داشت با این امکانات ضایع! ما در ایران ساندرو را به خاطر خوب بودن نمیخریم و فقط چون رنو هست میخریم.
14:55  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
مقایسه قدرت موتور
14

به نظرم برای مقایسه عملی موتور و گیربکس برلیانس و ساندرو یه نگاهی به کلیپ های زیر بندازید که مقایسه بین مدلهای اتوماتیک برلیانس و ساندرو و اچ سی کراس در شتاب صفر تا صدصورت گرفته است:

شتاب صفر تا صد برلیانس اتوماتیک در 12 ثانیه:
http://www.aparat.com/v/rRXB5

شتاب صفر تا صد اچ سی کراس اتوماتیک در 14 ثانیه و ساندرو اتوماتیک در 15 ثانیه:
http://www.aparat.com/v/HCl0S
13:55  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
بهلول
10

کافیه کمی فکر کنی.....یکی نزدیک 100 کیلو از ساندرو سنگین تر،قدرت موتور گشتاور کمتر که تو این سایت اشتباه درج شده گشتاور برلیانس137 هست...یکی خدمات وقطعات گرون و بازار دست دوم با افت بد،یکی بازار دست دوم عالی و راحت 10 سال ماشین...یکی جون سربالا نداره...یکی طبق اعلام خود شرکت صفر تا 100 فقط10.5 ثانیه دستی ،11.5 اتومات(ساندرو تو سایت سایپا) در حالی که تو برلیانس کوچکترین اشاره نشده. چون نتیجه کاملا معلومه....اگه اینی که شما میگی بود پارس خودرو به چه بزرگی حک میکرد شتابشو....حالا دلت رو به کلیپ های دستکاری شده. خوش کن...ما تو جاده داریم. میبینیم....اینجاست که انتخاب بین. ظاهر و باطن میاد وسط مسلما من باطن رو انتخاب میکنم..
15:03  1396/04/21

گزارش
سهیل
7

شتاب ساندرو توسط تیم تخت گاز که کاملا معتبره اندازه گیری شده. متاسفانه خیلی وقت ها اعداد و ارقامی که توسط کمپانی ها مخصوصا کمپانی های ایرانی داده میشه جعلیه همانطور که مارک رنو روی ساندرو جعلیه و اگر خیلی بر رنو بودن ساندرو اصرار کنید من با مدارک مستدلی نشون میدم رنو بودن ساندرو دقیقا مثل کیا بودن پراید خودمونه
15:31  1396/04/21

گزارش
علیرضا
2

تو جدول قسمت "سایر" رو نگاه کنید :)))
13:13  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
10

البته. نویسنه اطلاعاتش کم بوده. از اشتباه نوشتن گشتاور برلیانس که کمتر از این حرفاست و ننوشتن 100 کیلو وزن بیشتر برلیانس تا عدم اشاره به وجود مه شکن جلو در ساندرو و تنظیم برقی اینه ساندرو و کنترل سیستم صوتی زیر فرمان ساندرو...
15:06  1396/04/21

گزارش
کاربر: رضا 330
5

گزینه مناسب برای جوانهایی که پیر و سالخورده روحی هستن ساندرو.

ولی گزینه اصلی برای افرادی که بروز بودن و لذت از رانندگی را در نظر دارند مسلما برلیانس است.
12:38  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
به رضا
11

برلیانس مناسب کسایی هست که از خودرو فقط ظاهرشو میبینن....نه موتور میدونن چیه. نه گشتاور. نه 100 کیلو اضافه وزن. نه. افت. قیمت شدید....عشقه. رنو ساندروووو
14:54  1396/04/21

گزارش
به رضا
11

عاشق خالی گذاشتن قسمت صفر تا 100 برلیانسم....واسه ساندرو که 10.5 حک شده....فکر کنم 16 شایدم بیشتر....برلیانس چینی باشه
15:08  1396/04/21

گزارش
محسن
14

من قبلا برلیانس. داشتم. فروختم. ساندرو. خریدم برلیانس. داخل زیبایی. داشت. وظاهر. خوب. ولی. ماشینم. سنگین. بود و. موتوری. اونم. تو کمی. شیب. واقعا ضعیف بود ساندرو م مثل برلیانس. نیست از لحاظ اتاق. ولی. حقیقتا کشش بهتری داره و تو سربالایی. خوب عمل میکنه....من ساندرو. رو. ترجیح. میدم...
11:52  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
لوگان
20

با سلام خدمت دوستان عزیز
ملاک انتخاب یک ماشین در درجه اول کیفیت موتور و گیربکس و بدنه و شاسی و این چیزاست در مورد آپشن هم بازهم کیفیت اون آپشن ملاک هست که به 2-3 تومن انواع آپشن های با کیفیت را میشه روش نصب کرد.
در مورد ماشین های چینی پر آپشن که فقط کلی آپشن پر زرق و برق اما بی کیفیت روش نصب شده و همون ها هم بدرستی کار نمیکنند مشخص هست که انتهای کار فقط مراجعه به تعمیرگاه و در نهایت با ضرر فروختنش هست.
در رنج 50 میلیون فقط ساندرو و استپ وی و تندر پلاس
ماشین بهتر میخوایین باید پول بیشتری بابتش بپردازید
هرگز هرگز هرگز ماشین چینی نخرید این ماشین های چینی را مردم چین هم استفاده نمیکنن بخدا
چین در صنعت خودرو خیلی نوپاست و بازار ایران جایه تست هست براشون که این ماشین ها رو مردم بیچاره ما بخرن تست کنن ایراداش پیدا بشه ده سال دیگه چین میتونه در صنعت خودرو حرفی برا گفتن داشته باشه ولی چرا تاوانش را مردم ما پرداخت کنن
به امید روزی که مردم ایران بتونن خودرو باکیفیت بخرن
روزگار خوش
11:40  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

ساندرو و رو نمیدونم ولی ال نود دوست من گروگیر پلوس پاره کرد هفت میلیون خرج رو دستش گذاشت بعدا فهمیدیم پارگی گردگیر پلوس ال نود شایع ترین مشکله ال نوده که باعث خسارت شدید میشه. گیربکس ال نود که واقعا بی کیفیته. به نظرم شما کمی تعصب دارید
12:00  1396/04/21

گزارش
حسین
14

درود برشما...حقیقتا. درست. گفتی... فقط ساندرو
12:10  1396/04/21

گزارش
کاربر: رضا 330
3

به امید روزی که مردم نظراتشون رو بدون اغماض بزبون بیارن.
خودروهای 30 تا 40 سال پیش چه مزیتی دارند که خودتونو به این درو اون در میزنین. در اصل فعلا بیشتر همان خودروها با قطعاط و لوازمی که هر کدام از جایی آمده سرهمبندی میشه و به ملت داده میشه.

بجای اینکه محصول یک کشور را بکوبیم چرا و به چه دلیل خودروسازها مثل همون چین بفکر توسعه و پیشرفت نیستند.
12:16  1396/04/21

گزارش
محمد
5

سلام

هر مقایسه ای باید با عدد و ارقام انجام بشه و باید تمام معیارها به تناسب اندازه گیری بشه

اینکه بگیم فقط موتور ماشین مهمه بقیه جاهای ماشین اهمیتی نداره که نمیشه
اگر فقط قدرت موتور مهمه همه بریم نیسان آبی بخریم

به نظرم باید برای موتور و شتاب و قدرت و امکانات و راحتی و زیبایی و خدمات پس از فروش و ... به میزان مناسب امتیاز بدیم

شما میتونید به مارک هم امتیاز بدید ولی من به آرم رنو هیچ امتیازی نمیدم چون فقط یه اسمه

موفق باشید
12:36  1396/04/21

گزارش
کامران
7

قبل از اینکه به این سوال پاسخ بدهیم باید به این سوال جواب بدهیم که چه کسی قراره سوار این ماشین بشه. اگر افراد جوان بخواهند انتخاب کنند مطمئنا ساندرو در برابر برلیانس نخواهد شانسی نخواهد داشت. زیرا ساندرو دارای طراحی خارجی فوق العاده ساده ، قدیمی و بی هیجان است و نقطه نظر طراحی داخلی ساندرو خسته کننده و کسل کننده و فاقد ردپایی از مدرنیته می باشد و از لحاظ قدرت موتوری که هر دو خودرو در وضعیت تقریبا مشابهی قرار دارند. ولی برای افراد پیر و سالخورده مطمئنا ساندرو انتخاب بهتری است زیرا ساختار طراحی ساندرو با روحیه این افراد بیشتر سازگار است.
10:30  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
11

ملاک انتخاب خودرو مسلما اول کیفیت موتور گیربکسه ساندرو نزدیک 90 کیلو سبک تره و گشتاورش و اسب بخارشم. بیشتره...حالا رنو و چین بماند بازار دست دوم بماند که واسه ساندرو عالیه..قطعا ساندرو انتخاب. بهتریه
11:56  1396/04/21

گزارش
کاربر: رضا 330
2

دقیقا حرفهای آخرت عاری از حقیقته. اتفاقا تا اونجا که تو این صفحات سایت دیدم بیشتر جوونها طالب داچیا و 405 و امثالهم هستند و نشان از پیر بودن روحشون نسبت به سنشون هست.
افراد زیادی با سن پایین پیر هستند .
من برلیانس رو بخاطر بروزتر بودن و زیبایی میپسندم ولی افراد جوان فقط برای شتاب علارقم قیافه همیشگی و تکراری ساندرو انتخاب میکنن.

اول مز مزه کردن کلمات و بعد به زبان آوردن یا نوشتن این بهتر است تا بدون منطق و غیر مستند سخن به زبان آوردن.
12:10  1396/04/21

گزارش
فرهاد
13

بنده به عنوان کسی که خودش به چندین کشور اروپایی سفر داشته باید خدمتتون عرض کنم که حتی در خارج از ایران هم که چین جنسهای باکیفیتشو به اونجا صادر میکنه هم جنس چینی به عنوان جنس بی کیفیت ارزون و بدرد نخور شناخته میشه
10:07  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
16

اولا که ساندرو ربطی به رنو نداره و نحصول داچیا رومانی هست که تحت لیسانس رنو تولید میشه ودر بنگلادش و مکزیک که به فروش میره هم با مارک داچیا رومانی فروخته میشه فقط تو ایرانه که برای مغلطه مارک رنو توش زده شده شما هم اگر تو اینترنت سرچ کنید می بینید در بدو ورود این خودرو همه اعتراض کردند کا چرا باید خودرو داچیا به نام رنو فروخته شود. اگر بخواهیم بپذیریم که ساندروداچیا برای رنو هست باید بپذیریم برلیانس هم برای بی ام دبلیو است چون اسم شرکت برلیانس هستش بی ام دبلیو برلیانس و برلیانس تحت لبسانس بی ام دبلیو هستش. من همونقدر که قبول ندارم برریانس برای بی ام دبلیو هست همونقدرم ساندرو رو برای رنو نمیدونم کافیه فقط یک تحقیق کوچک بکنید تا متوجه موضوع بشید
09:59  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

عزیز جان. داچیای رومانی. مستقیما تحت نظارت رنو فرانسه و زیر مجموعش هست وگرنه ارم رنو به اون درشتی روش نمیزد که جرم محسوب میشه ....کافیه اطلاعاتت رو بیشتر کنی...
11:59  1396/04/21

گزارش
شایان
10

رنو فرانسه کجا چین کجا....کیفیت موتور گیربکس ساندرو کجا...چین کجا...
12:00  1396/04/21

گزارش
مجی
16

سلام اصلا قابل مقایسه نیستن با اختلاف زیاد رنو ساندرو بهتره شک نکنید.
01:35  1396/04/21
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا از کرج
8

بر نامه تولید برلیانس 330 تا چه سالی هست؟
اگه برلیانس مثل پرشیا و سمند و 405 و پراید برنامه تولید 30 ساله داشته باشه بنظرم نسبت به ساندرو نتخاب بهتری باشه
مساله اینجاست که متاسفانه بعضی ماشینها بیشتر از 3 یا 4 سال تولید نمیشن و بعدا صاحبان این نوع ماشینها با مشکلات زیادی در زمینه خدمات پس از فروش مخصوصا نبود قطعات یدکی و مکانیکهای متخصص و از همه بدتر فروش نرفتن ماشین مواجه میشن
پروتون که در اراک تولید میشد فقط 4 سال تولید شد و هر کسی خرید شدیدا ضرر کرد
اگه کسی از اینده و برنامه تولید برلیانس اطلاعی داره لطفا اعلام کنه البته با منبع موثق
23:42  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
به محمدرضا
8

طبق گفته های مدیرعامل پارس خودرو فعلا برنامه هفت ساله اش قطعیه. میتونی تو اینترنت سرچ کنی پیدا میکنی. ضمن اینکه اگر پارس خودرو برنامه بلند مدت برای تولید برلیانس نداشت سراغ برلیانس C3 نمیرفت. الان پارس خودرو در حال راه اندازی خط تولید C3 هست و طبق اعلام قبلی ثبت نام برلیانس C3 از آخر مرداد شروع میشه. ساندرو هم ماشین خوبیه ولی دو تا ایراد غیرقابل هضم داره اولین ایرادش در ظاهر فوق العاده قدیمی اش است طوریکه راننده بعد از دوماه وقتی داخل ماشین میشینه دچار افسردگی و دلزدگی شدیدی میشه مخصوصا اگر از ساندرو پنجاه میلیونی تو پراید بیست میلیونی بنشینی و ببینی ظاهرا هیچ تفاوتی ندارند. دومین ایرادش ارگونومی فوق العاده بد خودرو هست که رانندگی رو آزار میده مخصوصا صندلی هاش که واقعا برای یک رانندگی طولانی سخت هستند. ایرادهای دیگه مثل ترمز عقب کاسه ای و تکنولوژی فرمان هیدرولیک قدیمی که در ساندرو غیر قابل حل است.
00:12  1396/04/21

گزارش
مقایسه
15

از نظر لذت رانندگی باید گفت تو ساندرو که میشینی انگار تو پراید نشستی. صفحه پنل و چییدن کلیدهای داخل ماشین و ابعاد بزرگ کلیدها یاد پرایدهای قدیمی رو زنده میکنه. صندلی ساندرو خسته کننده است. کلا ظاهر ماشین در حد یک خودروی بیست میلبونی هستش ولی ار لحاظ کیفیت موتور استقامت خوبی داره اما برلیانس هم در این دوسال خیلی خوب ظاهر شده و هیچ مشکل موتوری ازش گزارش نشده و تمام دارندگان این خودرو طبق نظرسنجی سازمان کیفیت که در اینترنت در دسترس است از کیفیت موتور گیربکسش ابراز رضایت مطلق کرده اند. از نقطه نظر بازار دست دوم بعلتشترک بودن ال نود و ساندرو و فراوانی قطعات ساندرو در وضعیت بهتری قرار داره. در کل برلیانس برتری نسبی داره
18:43  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
15

مسلما ساندرو. خیلی بهتره چون. ساخت. رنو فرانسس.برلیانس چینه.ساندرو نزدیک 100 کیلو سبکتره. و قدرت موتورشم. بالاتره...بازار دست. دومش. عالیه. ولی. برلیانس. ضرره....برلیانس. فقط. اپشن. داره. موتوری. ساندرو. هزار سر و گردن. بهتره. و. راحت. 10. سال. بی. دردسره...
23:15  1396/04/20

گزارش
محمد
3

سلام

موتور ساندرو فقط 2 اسب بخار بیشتر تولید میکنه که اصلا به چشم نمیاد
حجم موتور که مهم نیست مهم نیرویی هست که اون موتور میتونه تولید کنه
حجم بالای موتور مصرف رو میبره بالا
برلیانس با حجم موتور 1500 تقریبا همون اسب بخاری رو تولید میکنه که ساندرو با موتور 1600 تولید میکنه و نشون میده برلیانس از تکنولوژی جدیدتری استفاده میکنه ( آقای رضا 330 اشاره فرمودند)

ولی وزن برلیانس 100 کیلو بیشتره که فقط در این مورد میشه گفت شتاب ساندرو کمی بیشتر میشه ولی در عوض برلیانس جادارتر هست مخصوصا برای سرنشینان عقب که این مورد جادار بودن فضای سرنشینان هم در جدول مقایسه قید نشده

موفق باشید
09:39  1396/04/21

گزارش
مرتضی
8

ساندرو درهمه موارد از برلیانس عقب تره جز اینکه بازار دست دوم سانددو بهتره. به نظرم اگر کسی میتونه دو میلیون افت قیمت بیشتر رو تحمل کنه برلیانس خیلی بهتره.
18:24  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا 330
7

افت قیمت هر خودرویی داره و برای راحتی خود و خانواده همیشه هزینه میشه. پس هزینه راحتی و لذت بیشتر از خودرو برای برلیانس کاملا معقوله.
19:04  1396/04/20

گزارش
اشکان
12

من باشم تو این رنج ماشین نمیخرم ولی اگه مجبور بشم برلیانس رو انتخاب میکنم چون خودروی مدرنی هست که تو این دوساله خوب درخشیده. ساندرو هم که همه میدونند برای داچیاست نه رنو و دقبقا مثل پژو های خودمون بی هویته.
18:15  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
علی
9

خیابون رو نگاه کنی کدوم بیشتره؟؟ معلومه برلیانس
17:07  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

چون. متاسفانه اکثر مردم. ظاهر. بین. هستن....مسلما. ساندرو. ماشین پدر. مادر. داریه.....قیاس. مع الفارق نکنید...برلیانس. باید.با ام وی. ام. مقایسه. کنید نه رنو. فرانسه به. قول. دوستمون. یکی. ظاهر. دار ه. یکی. باطن
23:19  1396/04/20

گزارش
به علی
10

دوست عزیر شما بیشتر تحقیق کن پدر و مادر ساندرو داچیا رومانی هست که با رنو همکاری میکنه اگر اینطوری نگاه کنی برلیانس هم تحت لبسانس بی ام و آلمانه. بیشتر تحقیق کن متوجه خواهی شد به نام رنو چه کلاهی سر مردم میزارند
23:27  1396/04/20

گزارش
من
16

یکی رخ داره یکی باطن

ازن تیترم معلومه خودتون سردر گمید چه برسه به مصرف کننده عادی
16:26  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد
19

به نظرم جدول مقایسه نواقصی دارد

یک ردیف برای "زیبایی" باید اضافه شود ولی چون زیبایی نسبی هست نمیشه عدد و ارقام نوشت ولی با یک نظر سنجی میشه متوجه شد برلیانس زیباتره

در ضمن آپشن ESP برلیانس نوشته نشده که همون سیستم پایداری خودرو در پیچهای تند جاده هست که جزو جدیدترین آپشنهای روز دنیاس پیشنهاد میکنم در گوگل کمی تحقیق کنید

و همینطور آپشن "کی لس" برلیانس که بسیار آپشن خوبی هست و در جدول مقایسه قید نشده

حرف آخر:
این روز ها بعضی آدمها توسط برنها تسخیر شدن
به جای اینکه از وسیله استفاده کنن از برند لذت میبرن
مثلا صرفا با مارک آیفون لذت میبرن نه با کاربردهاش

من اگر ماشین خوب و باکیفیت توسط کشور کومور هم تولید بشه میخرم و کاری با مارکش ندارم البته خدمات پس از فروش مهمه که فکر نمیکنم برلیانس پارس خودرو ضعیف باشه

حالا عده ای دنبال اسم فرانسه هستن که تازه معلوم نیست واقعا فرانسه باشه یا رومانی یا کجا

در ضمن این سایت در تائید نظرات بی طرف نیست و نظرات مخالفین برلیانس رو بیشتر تائید میکنه
موفق باشید
16:08  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا 330
7

البته تیپ موتور که مجهز به VVT هست هم ذکر نشده. اطلاعات داده شده کامل نیست.
VVT که مخفف VARIABLE VALVE TIMING هست برای کارکرد و مصرف بهینه بنزین میباشد.
طبق نیاز خودرو برای قدرت و احتراق بر اساس آن سوپاپها باز و بسته شدن و زمانشون تغییر میکنه که سومین مزیت آن در کمتر بودن خروجیهای مضر و آلایندگی کمتر داشتن خودرو میباشد.
خودروسازان در بیشتر جاها بر طبق استانداردهای آلایندگی ملزم به استفاده از این سیستم هستند که در حال حاظر برلیانس از این سیستم در موتور خودرو بهره میبرد.
16:38  1396/04/20

گزارش
سعید بوشهری
18

بنظر من که مقایسه این دو خودرو که یکی طراحی رنو با بیش از یک قرن سابقه طراحی و ساخت خودرو و مقام دار مسابقه های اندورانس لمانز و رالی و فرمولا و اولین طراح خودرو دیفرانسیل جلو و اولین طراح گیربکس برای اتومبیل سواری هست با خودرویی از برلیانس که یک خودروساز بدون اسم و رسم حتی تو خود چین بدون سابقه مثل برگزاری مسابقه بین یک کشتی گیری ملی با یک کشتی گیر که تو اوقات فراغتش میره سر کوچشون گاهی با بچه های هم محلی تمرین کشتی میکنه
جدول مقایسه بالا به مهمترین وجه تمایز این دو خودرو که کیفیت و دوام این دو هس اشاره ای نکرده و فکر نمیکنم توی خودروهای تولید داخل تو این محدوده قیمت رقیب مهمی برای محصولات رنو بویژه از نظر کیفیت وجود داشته باشه چون تقریبا میشه گفت جز برای تعویض لوازم مصرفی نیاز ی به مراجعه به تعمیرگاه پیدا نمیکنه و تو وسط جاده صاحبشو مجبور به توقف و بالا زدن کاپوت نمیکنه
15:27  1396/04/20
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 5 6 7 8 9 10 11 صفحه آخر
صفحه 8 از 17

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : میگن درب سایپا تجمع برگزار شده کسی خبری داره که چی شد؟
جی ۷ تیر : این هفته هم تموم شد یه ابلهی هی میومد مینوشت وسط هفته با افزایش قیمت دعوتنامه میاد کو کجاست ، باز میاد مینویسه هفته ی دیگه با افزایش قیمت 🤣🤣
بهمن تکمیل ۱۹ مرداد : خب به سلامتی آذر ماه هم تموم شد و فاکتور نشدیم درود بر موشعلی
Hx5 : کارشناس ببر، کارشناسی کنه، اگر ایراد داشت تحویل نگیر برای یکی از دوستان این اتفاق افتاد، تهش یک ماه و نیم بعد ماشین اوکی بهش دادن
j7تیر۴۰۴ : ای سایت مسئول ندارع که اینجا شده جای لودگی و مسخره بازی؟
X5تیر : کسی ماشین تحویل نگرفته؟باید نگران ماشینامونم باشیم که تو جاده و این هوا اتفاقی براش نیافته خدا نکرده موقع ارسال خدا کنه ماشینهای همه رو بخوبی تحویل بدن دیگه خستمون کردن ذوقمون کور شد والا
شاهین جی... : اره تو راست میگی چه حالی دارین شما میاین شعر مینویسین
ناشناس : در جواب احلام مال من شاهین سی وی تی بود تبدیل به جی ال کردن هفته چهارم اسفندماه 403 دعوتنامه تکمیل خرید نیومد 9 مهر 404 دعوتنامه تکمیل خرید اومد 12 مهر 404 تکمیل خرید وجه کردم
گدا x5 : شب یلدا نزدیکه چطوری دلتون میاد جلوی من گدا که از داردنیا یک x5 دارم برین اجیل و پسته بخرین هعی
امیر : مبارکت باشه همشهری. امیدوارم به شادی و خوشی استفاده کنی. از ما هنوز زنگ نزدن. ممنون که اطلاع دادی.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوئیک ار اس : لعنت خدا به پارس خودرو دوماهه ار اس روتیر گیر کرده هیشکی جواب مارو نمیده چی کار کنیم خدا دردمونو به کی بگیم
مسعود : میدونستی نباید سرمایه این مملکتو میبرد توی سوریه و عراق میریخت جلوی بیگانه میدونستی هرشخصی با هزار بدبختی پول ی ساینا جورکرده العان یک ساله بدون ماشین مونده میدونستی با همین پول ساینای آشغال میتونستیم بهترین خودرو روز دنیا را بخریم ولی اینا نمیزارن
علی : پرسیدم میگه بعد دوماه تازه تاخیری رو محاسبه میکنن ،بعد از 6 ماه تا یک سال واریز تف ت. شرکت سایپا تف 🥐
احسان : برید چک کنید 21 مهری ها فاکتور شد مبارک باشه انشالله زودتر تحویل هم بدهند ، برای اولین بار د. تاریخ زودتر فاکتور شد سایپا آفرین با این اشغال هایی که زود فاکتور کردی
محمدرضا : سلام پانا سفید واریزی دوم3آبان فاکتور نشدم تبدیلم نیومده
ساینا دو گانه : خدا همینجور ک آسایش رو از مردم گرفتن آسایش رو ازشون بگیره
پروانه : 207 پانا مشکی واریزی اول 05/21 واریزی دوم 08/12 فاکتور نشدم
دوگانه 2 : هرچی هست به خودش مربوطه پول ما رو گرفته ماشین نمیده اگه برلش نمیصرفه جمع کنه نه پول مردم بگیره وهیچی تحویل نمیده
استپ دستی : استپ دستی حواله کسی خریدار هست ؟
پانا سفید دی : واریزی دوم 14 ابان دوستان فاکتور نشدم هنوز