معرفی مرسدس بنز S کلاس 2018

 

مرسدس بنز s 2018

 
بازار لیموزین‌های لاکچری در ایران مدت‌هاست رنگ رقابت را از یاد برده و بعد از وداع مازراتی، پورشه و لکسوس، فعلا تنها ب.ام.و است که توانسته در ایران بازار خوبی داشته باشد. البته مرسدس بنز هم مثل برندهای لوکس سودای حضور در ایران را دارد و حالا که ب.ام.و رقیب تاریخی خود را در بهترین شرایط ممکن در ایران می‌بیند، تلاش دارد تا از طریق فروش سه نوع محصول مختلف، پاسخ محکمی به حجم بالای فروش نسل جدید سری ۷ در ایران و سایر خودروهای رقیبش بدهد. گویا مرسدس در تلاش است تا با عرضه یکسری خاص از لیموزین اس‌کلاس با موتوری کم‌حجم، خلأ حضور خود در ایران را به سرعت پوشش داده و برای سال اول، برنامه فروش هزار دستگاه را در سر دارد.
 
به طور کلی درباره اس‌کلاس 2018 که به تازگی با فیس‌لیفتی عمیق مواجه شده نکات جالب بسیار است. برای نمونه اس‌کلاس ۲۰۱۸ با طول، عرض و ارتفاعی به اندازه 5.11 متر، 1.89 و ارتفاع 1.48 و فاصله بین دو محور 3.16 متر، خودرویی بسیار جادار است که در مقایسه با کابین ۷۳۰ ‌آی حدود ۹ سانتی‌متر فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد.
 
مرسدس بنز s 2018
 
سیستم ایمنی این خودرو یک مجموعه حیرت‌انگیز با نام پری‌سیف (presafe) است که درست قبل از وقوع حادثه، نویز هشدارآمیزی (Pink Noise) منتشر ‌ و شما را برای روبه‌رو شدن با تصادف به شدت ایمن و آماده می‌کند. همچنین پکیج‌های کمک‌ راننده جدید این ماشین شامل دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملاً خودکار است که نظیر آن در کمتر محصول مشابهی دیده می‌شود.
 
سه اولویت بنز برای این خودرو در نسل جدید، رانندگی هوشمند، فناوری کارآمد و ذات لوکس بیان شده و نگاهی به بخش‌های فنی و ویژگی‌های رفاهی اس‌کلاس نشان می‌دهد این خودرو در هر سه بخش در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.
 
مرسدس بنز s 2018
 
همانطور که از مرسدس بنز انتظار می‌رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی‌ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده‌اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکل‌ صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی با رزولوشن بالا یکی به عنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می‌شوند. سیستم صوتی فراگیر بورمستر نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می‌رساند.
 
در عین حال طبق گفته‌های بخش مهندسی پروژه اس‌کلاس، در نسل جدید اس کلاس از آلومینیوم همراه با پلاستیک و کربن تقویت شده با الیاف پلیمر استفاده شده تا در نهایت این خودرو با اندکی کاهش وزن، افزایش استحکام بدنه و کاهش سر و صدای اتاق ، به محصولی ایده‌آل برای افرادی که بالاترین سطح اتومبیل سواری را می‌پسندند تبدیل شود.
 
 
 
 

منبع

هفت صبح


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , کلاس s , 2018






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

ali
0

با سلام
این مقاله مشکل داره سیستم presafe یه مجموعه از عملیتهایی هست که از سالیان قبل در مرسدس وجود داشته و به مرور زمان آپدیت تر شده هر فعالیتی که این ماشین قبل از مواجه با تصادف را انجام می ده مثلا تو برخی شرایط ممکنه سانروف رو ببنده شیشه ها را بالا ببره صندلیها را تنظیم کنه و در سیستم های ایمنی ماشین دخالت کنه مثلا ترمز اضطراری و یا دسترونیک پلاس زیر مجموعه presafe هستند و ربطی به اون نویز ندارند.ولی در صورتی که سیستم تشخیص بده تصادف اجتناب ناپذیره به علت بلند بودن صدای تصادف یه نویزی با فرکانس بالا در باندهای ماشین پخش می شه تا صدای تصادف به گوش سرنشینها آسیب نرسونه
با تشکر
08:06  1396/09/26
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : سلام امروز رفتم نمایندگی سیستم نگاه کرده ثبت نام یازدهم شهریور تحویل مشتری شده ولی من دوازدهم شهریور ثبت نام کردم هنوز شاسی نشده این یعنی کسی که پارتی داشته باشه تحویل میدن
S5۲۷مهر : دیروز رفتم نمایندگی خودش بیشتر از من فحششون داد من غلاف کردم🙃
فرهاد : با فروش خودروهای مازاد برقی وارداتی از امروز دوباره میخوان یه سری رو مثل ما سر کار بذارن خدا خودش بخیر کنه تازه بماند که این سری دست به مهره بازیه و یه سامانه جدید هم براش راه انداختن
شاهین منتظر : ماهم هستیم.پذیرش ۲۳ دی
فرزاد : ۸۵ میلیون کاملا غیر منطقی هست ، حدود ۱۵ میلیون احتمالا باید باشد
م : منم پانزده اسفند تکمیل وجه کردم ولی پیامک نیومده برا ۸۵ملیون الباقی فقط از طریق پیامک اطلاع میدن دوست عزیز
S3تهران : برای منم امروز اس م اس عذرخواهی اینا اومد. حالا به نظرتون تا ۱۵ روز آینده تحویل میدن ماشینو؟
s5 - مهر27 : خوش به حالت حداقل از شما دلجویی کرده اند!
فرزاد : دو ماه پیش تارا وی 4 موعد تحویلش بود اگه میدادن و میفروختیم تا 1250 قیمتش رسیده بود الان 1050 شده کی میخواد خسارت 200 میلیون منو بده
تارا اتومات : سلام من تحویل ۴فرودین هستم هنوز خبری نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : هیچ انسان با وجدانی به خاطر یه ماشین راضی به مرگ کسی نمیشه
سیستان : سلام دوست عزیز تحویل 8 فروردین ،اگر موتور جدید هستی،برو به نمایندگی شهر خودت حتما مشکلی است،چون من واریزی 10 دی بودم ،26 اریبهشت فاکتور شده،و29 پلاک به نظر من موتور جدید از تاریخ تحویل 90 روزه باید45روز بگذره که فاکتور بشه و در ازای هر روز تاخیر 450 هزار تومن سود میدن.
... محسن ، سورن دوگانه : . . .....اینطور که از صحبت دوستان دستگیرم شد ......‌........ فهمیدم که برای سورن دوگانه تکمیل وجه تا 23 آذر و تحویل 30 دی ماه ، ماشین دوگانه خود را تحویل گرفته اند .. . . ......... من که تکمیل وجه دوگانه 9 بهمن هستم . .......... اگر تیر ماه ماشین رو تحویلمون بدهند ، باز هم خوبه .. . .
شیرین : سلام حسین آقا مبارک باشه چقدر هزینه سفر میدن
👋👋👋 احمد : 🌹⚘🌹 سلام ... به روز شدن فاکتور معنی خاصی نداره . . . ... ی نفر بیکاره ، با این اعداد بازی می کنه .....
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : کوییک جی ایکس ار تا کی فلکتور شده؟هر رنگی
تکمیل وجه 17 دی تبدیل به 207 6 اردیبهشت : سلام تکمیل وجه 17 دی تبدیل به 2076 اردیبهشت امروز فاکتور شد.انشالله قسمت همتون.جون دادن تا بدن
بلوچ : التماس دعا برای ریس جمهور عزی🤲
هایما : دقیقا مشکل این جاست که فیزیک پلاک نمیکنن
زهرا از سبزوار : سلام اون دسته از دوستان که پارس تحویل گرفتن میشه بگن چجوری ورقش فرق کرده کروز داره میتونیم نگه داریم یا به فکر فروش باشیم بهدش مالیات چی شد ممنون از شما