اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

 

اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

مشهور است که مرسدس S کلاس پیشروی تکنولوژی در صنعت خودرو بوده و همچنین مدلی کلیدی برای این کمپانی خوش‌نام آلمانی محسوب می‌شود. این خودرو به عنوان سنگ بستر تکنولوژیک برند مطرح بوده و در تکنولوژی‌هایی که در آن بکار می‌روند چند سال بعد در محصولات ارزان‌تر دیده خواهند شد.
به منظور حفظ رقابتی بودن این خودرو در برابر رقبا، مرسدس اقدام به فیس لیفت سدان پرچم‌دار خود کرده و تجهیزات و ظاهر آن را به‌روز کرده است. قبلاً مدل قدرتمندتر S400d تست شده اما هم‌اکنون می‌توانیم پشت فرمان نسخه پایه دیزلی قرار بگیریم.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
سپرها، چراغ‌ها و جلوپنجره جدید اصلی‌ترین تغییرات S کلاس بوده که به نونوار شدن آن کمک کرده اما هنوز هم تغییری انقلابی در چهره این سدان مطرح دیده نمی‌شود. اصلی‌ترین تغییر S کلاس فیس لیفت از نظر قوای محرکه وجود پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی است که جایگزین نسخه قبلی در مدل 350d شده است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
اگرچه پیشرانه قبلی نرم و قدرتمند بود، پیشرانه جدید حتی بهتر است. پیشرانه جدید کاملاً ساکت بوده و تنها در دور آرام وجود آن کمی احساس می‌شود. در حقیقت گاهی اوقات با خود فکر خواهید کرد سیستم استارت/استاپ وارد عمل می‌شود. البته این پیشرانه با افزایش دور آرام نمی‌ماند اما هنوز هم با روح تجملی و آرام خودرو هماهنگ است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قدرت زیادی نیز وجود دارد. قدرت پیشرانه برابر با 282 اسب بخار بوده و گشتاور 600 نیوتون متری آن تنها از دور 1200 در دسترس است. S 350d یک خودروی کاملاً سریع است. این خودرو برای کروز کردن در بزرگراه ساخته شده و پیشرانه گشتاوری آن باعث شده سبقت گرفتن کار سخت و استرس‌زایی نباشد. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز تعویض‌های نرم و روانی داشته بنابراین حتی زمانی که نیازمند معکوس باشد مکث بسیار کمی را نشان می‌دهد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قوای محرکه خودرو خیال‌انگیز بوده و حتی در این نسخه پایه نیز عالی نشان می‌دهد. با دیدن این خودرو نیاز چندانی به خرید مدل S 400d با بهای بیشتر احساس نخواهید کرد. البته برای مدل S500 بنزینی باید 10 هزار پوند بیشتر پرداخت کرد اما با دیدن مصرف سوخت پایین نسخه دیزلی از این کار منصرف می‌شوید؛ اما خب صرف جویی در مصرف سوخت برای چنین خودروی پرچم‌داری دلیل اصلی انتخاب نخواهد بود.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
دو دلیل اصلی برای دوست داشتن مرسدس S کلاس سواری و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن است. حتی در جاده‌های ناهموار بریتانیا، مرسدس بزرگ یکی از راحت‌ترین خودروهای جهان است. این خودرو شناور نبوده و سیستم تعلیق به خوبی دست‌اندازها را به خود جذب می‌کند.
 
سواری راحت خودرو تأثیر منفی روی تجربه رانندگی ندارد. حرکت در جاده‌ها با S 350d به لطف فرمان دقیق و بدنه‌ای که به‌طور شگفت‌انگیزی در برابر تکان‌ها مقاومت نشان می‌دهد هیجان‌انگیز است. S 350d خودروی اسپورتی نیست اما هنوز هم برای رانندگی جذابیت دارد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
خودروی حاضر در تست که از نوع فاصله بیشتر بین محورها بوده تأکید فوق‌العاده‌ای روی صندلی‌های عقب داشته و جای تعجبی نیست که فضای پای بیشتری نسبت به خودروهای دیگر وجود داشته و صندلی‌های راحت آن نیز مثال‌زدنی هستند. کیفیت ساخت کابین این خودرو فوق‌العاده بوده و متریال بکار رفته نیز جای حرفی را باقی نمی‌گذراند.
 
 
تکنولوژی‌های به‌روز شده S کلاس فیس لیفت باعث افزایش جذابیت این خودرو شده‌اند. سیستم کمک‌راننده دستیار فاصله به همراه سیستم کروز کنترل از ناوبری ماهواره‌ای برای پایش مسیر پیش رو استفاده کرده و خودرو را برای موانع پیش رو نظیر عوارضی‌ها آماده می‌کند. این سیستم همچنین قادر است از خبرهای دیگر خودروها سود برده و از ورود به ترافیک جلوگیری نماید.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
مرسدس S کلاس به آسانی بهترین خودروی کلاس خود بوده و البته مدل‌های گران‌بهاتر آن دارای سواری عالی، پکیج تکنولوژی گسترده و کابینی لوکس هستند. S کلاس فوق‌العاده راحت بوده و البته هنوز هم سواری خوبی دارد و پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی جدید آن قدرتمندتر، نرم‌تر و آرام‌تر از پیشرانه قبلی است. حتی ارزان‌ترین نسخه طویل‌تر S کلاس که در تست حاضر بوده رتبه اول کلاس را در اختیار داشته و ارزش مدل پرچم‌دار مرسدس را به خوبی نشان می‌دهد.
 
مشخصات مرسدس S 350 d AMG Line L
 
قیمت: 75505 پوند
 
پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی
 
قدرت/گشتاور: 282 اسب بخار/600 نیوتون متر
 
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
 
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6 ثانیه
 
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
 
مصرف سوخت: 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 
 

منبع

پدال

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس , فیس لیفت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : قطعا باید فاکتور میشدی یه پیگیری کن شاید مشکلژ داشته باشه
رضا : پس برای من که 14 آذر 1403تکمیل وجه کردم تحویل فوری نود روزه ببوده چی میشه تا کی منتظر بمونیم
سهند s : لعنت به سایپا همه رو اسیر کرده
سروش ۱۴ اردیبهشت : ما هم فاکتور نشدیم فکر کنم چون پیامک تغییر رنگ دادن تا ۲۹ فرصت دادن گذاشتن بعد ۲۹ فاکتور کنن که اونایی که تغییر رنگ دادن با هم فاکتور کنن
تارا دستی فوق العاده مادران : سلام دوستان من زنگ زدم نمایندگی گفت با قطار میارن ماشینو بنظرتون چند روز طول میکشه بیارن اگه کسی اطلاع داره راهنمایی بکنه ممنون میشم ارومیه هستم
X5 : زنگ زدم کرمان گفت هفته دیگه ۲۰۰ میلیون افزایش قیمت قطعی میاد خوشحام واقعا چون من که گرفتم ماشینمو
حسین : میگن درب سایپا تجمع برگزار شده کسی خبری داره که چی شد؟
جی ۷ تیر : این هفته هم تموم شد یه ابلهی هی میومد مینوشت وسط هفته با افزایش قیمت دعوتنامه میاد کو کجاست ، باز میاد مینویسه هفته ی دیگه با افزایش قیمت 🤣🤣
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سایپا حروم خور : ایران خودرو همه کاراش کارشناسی شده هست که مردم و راضی نگه داره ولی مدیران نالایق سایپا مردم و دربه در و بیچاره کردند میدونی چند تا خانواده بخاطر ناکارآمد بودن مدیران سایپا از هم جدا شدند چون به امید اینکه با ماشین درآمد داشته باشند که خرج زندگیشون و بدن. تف بروی مسئول بی کفایت. تف بروی اونی که میتونی کاری کنه ولی از مافیا می ترسه تف بروی مسئول و هیئت نظارتی که داد مردم نمیرسه. الان برو ببین بازار آزاد تا دل بخواد ماشین صفر ریخته. چرا سایپا باید با دلان کار کنه ولی قرداداشو عملی نکنه چون پشتشون پره پنجاه ساله
کوئیک ار اس : رفتیم شکایتم کردیم گفتن قرارداد بستید بهتون دیرکرد میدن دیگه باید چیکار کنیم ؟
امام زمان کوییک : امیدوارم rs هارو به sتبدیل کنن. ما بخاطر یه رنگ مشکی سقف 30میلیون تومن اضافه بدیم. اقا نخواستیم همون s رو برامون تبدیل کنبن
جواد حانعلی : آنکس که در مقابل ستمگر تسلیم می شود نیمی از تقصیر را در ظلم دارد. وای وای مرگ سایپا و پارس خودرو لعنت هر چی ترسو قلبم به درد می آید وقتی این همه بزدل را می بینم. شما ها برای گرفتن حق خود هم منتظر معجزه هستید. وای وای
حدیث : بخدا 28 تیر اکمیل وجه کردم فعلا تخصیص گرفتار ششدیم
کوییک ،s : سلام بچه ها ،کسی می دونه بعد از فاکتور شدن چند روز بگذره ماشین رو تحویل میدن؟
اطلس جی : سلام منم 25 اسفند 403تکمیل وجه کردم و هنوز خبری نیست الان زنگ زدیم نمایندگی .میگه برید شکایت کنید ما کاره ای نیستیم
علی : آقای محترم نیسان آشغال میزنع اون روز نمایندگی خرم اباد نیسان تحویل دادن بعد از یک ساعت پس اوردن گفت درش بسته نمیشه صاصفکار شرکت اومد گفت ستون ماشین شرمت دو سانت کوتاده زده به همین خاطر بسته نمیشه سایپا عنو ورشکسته شده داره با سود پول مردم میچرخه اون ماشین که شما میکید یا ژاپنی یا فرانسه اینا تولید داخل هستن قطعات مشهد تبریز گلپایکان و کوچهه کرح میزنن ساینا نه فرانسه نه ژاپن داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حسابه نمیتونه بفروش بابک زنجانی شاید مشکل خل بشه سنگ الکی به سنه نزن مردم گرفتارن مسافر کشن بدبختن طلا فروختن مستاجرن بعد تو اومدی میگی سایپا ال بله برو پی کارت عامو
کوئیک ار اس : لعنت خدا به پارس خودرو دوماهه ار اس روتیر گیر کرده هیشکی جواب مارو نمیده چی کار کنیم خدا دردمونو به کی بگیم
مسعود : میدونستی نباید سرمایه این مملکتو میبرد توی سوریه و عراق میریخت جلوی بیگانه میدونستی هرشخصی با هزار بدبختی پول ی ساینا جورکرده العان یک ساله بدون ماشین مونده میدونستی با همین پول ساینای آشغال میتونستیم بهترین خودرو روز دنیا را بخریم ولی اینا نمیزارن