آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 

آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 
عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با اشاره به شروع کمپین زمستانه نیسان در ایران از آغاز فصل جدید در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. امیرحسن امیری در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» افزود: رویکرد نمایندگی رسمی نیسان در ایران چه از نظر نگاه مدیریت ارشد و چه از منظر بدنه مدیریتی ارائه خدمات نوین و باکیفیت برای جلب رضایت مشتری است.
وی با تاکید بر اینکه «جهان‌نوین آریا» به عنوان نماینده رسمی نیسان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فصل نوینی را در ایران گشوده است، اظهارکرد: سطح پوشش ۶/ ۹۸درصدی قطعات یدکی از سوی شرکت جهان‌نوین آریا و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت و سرعت بالا همراه با قیمت و شرایط رقابتی موجب شد تا مجموعه ما در ارزیابی‌های اخیر ISQI رتبه سوم خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های هم‌سطح، کسب کند.  امیری افزود:خوشبختانه به‌دلیل وجود انبارهای منطقه‌ای کمبودی در حوزه قطعات نداریم و از هر ۱۰۰ درخواست تامین قطعه از طرف مشتری، ۶/ ۹۸ درصد از آنها به موقع تامین می‌شوند.
 
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا اظهار کرد: خدمات Home Service یکی دیگر از خدمات پس از فروش نمایندگی نیسان در ایران است و در این نوع از خدمات، سرویس‌های تعمیرگاهی و سرویس اولیه ۵ هزار کیلومتر و سرویس‌های ادواری ۱۰ هزار و… با هماهنگی مشتری در زمانی که او تعیین می‌کند و در محل وی انجام می‌شود.  امیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۵ درصد خدمات تعمیرگاهی ما به صورت Home service انجام می‌شود و تلاشمان این است که این میزان را ظرف سه ماه آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم. در زمان حاضر این خدمات در دو شیفت کاری، تا ۱۲ شب و امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته قابل فراهم است. وی «تعمیرگاه پرتابل» را از دیگر برنامه‌های جهان‌نوین آریا عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی کارهای تعمیراتی خودرو اعم از سنگین و سبک در تعمیرگاهی سیار و مجهز در محل مشتری انجام می‌شود. امیری، ارائه خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه به صورت رایگان را نیز از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتری بابت سرویس اولیه و ادواری دریافت نمی‌شود. در عین حال محصولات این شرکت برای سه سال یا ۸۰‌هزار کیلومتر گارانتی نیز هستند. این عضو هیات‌مدیره جهان نوین آریا در ادامه «آموزش مالکان» را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مشتریان از خدمات گارانتی و اینکه چه بخش‌هایی شامل گارانتی می‌شود و نحوه نگهداری از خودرو و دیگر موارد مورد نیاز، آگاهی پیدا می‌کنند. در زمان حاضر بیش از هزار نفر از مالکان خودروها از دوره آموزشی نیسان در ایران استفاده کرده‌اند. امیری گفت: «راه‌اندازی کلینیک تخصصی صافکاری و نقاشی محصولات نیسان» نیز از دیگر موارد مهمی است که در ایران انجام شده است که این کلینیک از بالاترین استانداردهای لازم برای خودروهای تصادفی برخوردار است.
 

منبع

دنده6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان , ماشین , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تجمع : لطفا از تجمع امروز بگید چی شد؟ چی میگن مسئولای بی همه چیز؟
شاهین g : چرت نگومردمو سرکار نزار به نظرم تو از سایپا بدتری که الکی جو میدی
تارا اتومات 30 روزه : تکمیل وجه 1 مرداد خبری از فاکتور نیست جالب اینکه قبلا تاریخ اماده فاکتور رو 1 مرداد زده بود الان زده 10 مرداد
+Sadegh : کلا 18 نفریم اونم از تمام شاهینها نه فقط پلاس، مکان هم درب شماره 2 سایپاست، میگن روزی 30 تا پلاس تولید میکنن و سه ماه طول میکشه به تحویلی اردیبهشت برسه
+Sadegh : کلا ده نفریم اومدیم، میگن روزی 30 تا تولید داریم و حدود سه ماه طول میکشه به تکمیل وجه اردیبهشت برسیم
مستاصل : دوستان من وضعم از همه بد تره، مهر ماه 1402 برای شاهین اتومات 290 پرداخت کردم تحویل زمستان 1403بوده با سود مشارکت بسیار پایین، زمستان 1403 دعوت نامه اومد تکمیل وجه کردم ،هنوز تحویل ندادن و ظاهرا خبری هم نیست حالا حالاها، به خدا با اسیر هم اینطور رفتار نمی‌کنن که شما با مردمتون می کنید.
حسینی : چرا الکی یه چیزی میگی چرا مردم اذیت میکنی کجا فاکتور شد کی فاکتور شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جادوگر98 : دوگانه کسی فاکتور نشده
آراد : سلام.من هم شرایط ام مثل شما است .فاکتور نشده.شماره قرارداد15268282
10اسفند : دوستانی که تحویل حضوری زدین ,چند وقت بعد از پلاک ،پیامک برای تحویل حضوری براتون اومد ؟ امروز پلاک شدم امروز یا فردا پیامک برام میاد ک برم بنظرتون ؟
افزایش قیمت : افزایش شدید قیمت خودرو در هفته های اتی پیش بینی شده است
رانا : چرافاکتورمتوقف شدپریروزهمه میگفتن فاکتورشدم دوروزه خبری نیس
قازان قوزان دوگانه سوز : پیش بینی ها نشون از رسیدن قیمت ساینا اس تک گانه به 600الی 650میلیون و ساینا دوگانه به 700الی 750میلیون حکایت دارد
207دنده ای 1404 : پیش بین ها از افزایش قیمت خودروها در هفته های اتی حکایت دارد لوبیا چیتی شده 500هزار تومان کیلویی........
کوییک GXL : شیخ زاده به درد بی درمان گرفتار بشی که غیر دروغ تحویل دادن به مردم هیچی بلد نیستی بیشرف. کوییک بی ارزش ترین ماشین حال حاضر دنیا رو پولش کامل گرفتی بعد سه چهار ماه تو تاخیره. خدا لعنتت کنه.....
فرشید : 28 خرداد تکمیل وجه شده نمایندگی گفت 30 روز کاری خودرو میاد اما هنوز فاکتور هم نشده تماس گرفتم با نمایندگی میگه شرکت سایپا با مشکل برخورده بابت کوئیک
جعفر : مبارکت باشه، ان شاء الله به سلامتی و خوشی