آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 

آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 
عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با اشاره به شروع کمپین زمستانه نیسان در ایران از آغاز فصل جدید در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. امیرحسن امیری در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» افزود: رویکرد نمایندگی رسمی نیسان در ایران چه از نظر نگاه مدیریت ارشد و چه از منظر بدنه مدیریتی ارائه خدمات نوین و باکیفیت برای جلب رضایت مشتری است.
وی با تاکید بر اینکه «جهان‌نوین آریا» به عنوان نماینده رسمی نیسان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فصل نوینی را در ایران گشوده است، اظهارکرد: سطح پوشش ۶/ ۹۸درصدی قطعات یدکی از سوی شرکت جهان‌نوین آریا و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت و سرعت بالا همراه با قیمت و شرایط رقابتی موجب شد تا مجموعه ما در ارزیابی‌های اخیر ISQI رتبه سوم خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های هم‌سطح، کسب کند.  امیری افزود:خوشبختانه به‌دلیل وجود انبارهای منطقه‌ای کمبودی در حوزه قطعات نداریم و از هر ۱۰۰ درخواست تامین قطعه از طرف مشتری، ۶/ ۹۸ درصد از آنها به موقع تامین می‌شوند.
 
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا اظهار کرد: خدمات Home Service یکی دیگر از خدمات پس از فروش نمایندگی نیسان در ایران است و در این نوع از خدمات، سرویس‌های تعمیرگاهی و سرویس اولیه ۵ هزار کیلومتر و سرویس‌های ادواری ۱۰ هزار و… با هماهنگی مشتری در زمانی که او تعیین می‌کند و در محل وی انجام می‌شود.  امیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۵ درصد خدمات تعمیرگاهی ما به صورت Home service انجام می‌شود و تلاشمان این است که این میزان را ظرف سه ماه آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم. در زمان حاضر این خدمات در دو شیفت کاری، تا ۱۲ شب و امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته قابل فراهم است. وی «تعمیرگاه پرتابل» را از دیگر برنامه‌های جهان‌نوین آریا عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی کارهای تعمیراتی خودرو اعم از سنگین و سبک در تعمیرگاهی سیار و مجهز در محل مشتری انجام می‌شود. امیری، ارائه خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه به صورت رایگان را نیز از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتری بابت سرویس اولیه و ادواری دریافت نمی‌شود. در عین حال محصولات این شرکت برای سه سال یا ۸۰‌هزار کیلومتر گارانتی نیز هستند. این عضو هیات‌مدیره جهان نوین آریا در ادامه «آموزش مالکان» را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مشتریان از خدمات گارانتی و اینکه چه بخش‌هایی شامل گارانتی می‌شود و نحوه نگهداری از خودرو و دیگر موارد مورد نیاز، آگاهی پیدا می‌کنند. در زمان حاضر بیش از هزار نفر از مالکان خودروها از دوره آموزشی نیسان در ایران استفاده کرده‌اند. امیری گفت: «راه‌اندازی کلینیک تخصصی صافکاری و نقاشی محصولات نیسان» نیز از دیگر موارد مهمی است که در ایران انجام شده است که این کلینیک از بالاترین استانداردهای لازم برای خودروهای تصادفی برخوردار است.
 

منبع

دنده6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان , ماشین , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین 403 : سلام امکان تغییر نمایندگی هست
امیر : سلام مگه چقدر خواستند؟یعنی چقدر دیگه باید بدی؟
13 اردیبهشت : سلام خدمت دوستان جمعه 21 آذر فاکتور شده بودم امروز 26 آذز پلاک به صورت آنلاین ثبت شده برام انشالا همه دوستان به ترتیب کاراشون انجام بشه و پس از تحویل به خوشی از ماشینشون استفاده کنن
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : سلام برادر برو تو سامانه سخا،بخش استعلام، ۶۲۰۰تومن پرداخت میکنی،بار کد پستی کارت وبرگه سبز رو بگیر، بار کد پستی رو داشته باشی از سامانه پست دیگه پیگیر میشی تا برسه به دست
کاوه : جناب من آذر پارسال تکمیل وجه کردم جی سانروف دار تکلیف من چی میشه؟ مال منو کی میدان آدرس اونجایی که حضوری بخوام برم رو برام بفرست
Hani -SR3 : و اینکه سوال دوم، چه مدارکی رو ارسال میکنند؟ کارت ماشین و برگه سبز؟ برای من میفرستن یا نمایندگی؟
کاوه : سلام دوستان من پارسال آذرماه تکمیل وجه کردم هیچکس جواب گو من نیست الان می‌خوام برم دچتهران ممنون میشم اگه راهنماییم کنید باید برم کجا پیگیری کنم؟؟؟؟ آدرسی چیزی برام بفرستین
Hani -SR3 : سلام. برای من امروز پلاک صادر شد. یه سوال، زده تاریخ پست مدارک امروز! آیا پیامک از پست میاد؟ ممنونم
اقساط ایکس پنج لرستان : ایکس پنج اقساطی تیر ماه کسی تحویل گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من امروز زنگ زدم میگه در حال حمل هست ده روز دیگه
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : با سلام دوستانی که ۹۰ روزه تیرماه ثبت کردن ممنون میشم هر کسی ماشین تحویل گرفته اطلاع رسانی کنه ممنونم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک اس : سلام وقت بخیر اطلاع ندارید سود تاخیر کوییک چقد میشه؟ تکمیل وجه 3آبان 1404 شده
پیمان : ولی من هم 22مرداد هنوز فاکتور نشدم پذیرش هم22آبان1403
جی ایکس ال مرداد : دوستان کسی میدونه چقدر بعد از فاکتور شدت پلاک میشه؟
کوییک ار اس : چرا تیر تموم نمیشه! قطره چکونی فاکتور میکنن
جی ایکس ال مرداد : تا 22 ام فاکتور شده
کوئیک ار اس : یازده دی 403 ثبت نام کردم دوازده شهریور 404 تکمیل وجه ار اس هیچ خبری نیست
محمد : از منم اینجوری شد امروز ؟ از شما پلاک شد ؟
کریمم کریم : تا7شهریور تکسوزها فاکتورشدن تا شب یا فردا میشینه توسایت سایت پیگیری حداقل 24ساعت تاخیر داره . مشکل قطعات مالتی مدیا و ایسیو تاحدی مرتفع شد حداقل برای تعهدات امسال تا 24اسفند
پانا دی : صد روز یا ده روز؟؟؟؟
ساینا تک : من 3شهریور واریز کردم فاکتور نشدم چرا دروغ میگی