استراتژی رنو در ایران چیست؟

 

استراتژی رنو در ایران چیست؟

 
روز گذشته منصور معظمی، رییس هیات عامل ایدرو به عنوان یکی از طرفین جوینت ونچر جدید رنو در ایران رسما در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که محقق نشدن تعهدات طرف ایرانی در جوینت ونچر مشترک با رنو (در اختیار قرار ندادن سایت بن رو از سوی ایران به رنو) موجب شده تا این جوینت ونچر -که از آن به عنوان بزرگترین قرارداد سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو یاد می شود- وارد فاز اجرایی نشود.

با اینکه معظمی این قول را هم داده که جوینت ونچر رنو تا دو ماه دیگر به مرحله اجرا برسد اما فارغ از فرآیند طولانی اجرایی شدن این قرارداد، گویا خود رنویی ها نیز در پیچ و خم مشخص کردن یک استراتژی مشخص برای سه شرکت رنوپارس و جوینت ونچر جدید مانده اند.

اگر نگاهی به سطح شهر تهران و بیلبوردهای تبلیغاتی بیاندازید، از یک سو با تبلیغ محصول ال۹۰ از سوی رنوپارس و دو شریکش یعنی ایران خودرو و پارس خودرو مواجه می شوید و از سوی دیگر بیلبوردهای خوش آب و رنگ محصولات وارداتی رنو از سوی نگین خودرو را می بینید. اولین پرسشی که پس از مشاهده این مناظر به ذهن خطور می کند این است که آیا رنویی ها قصد دارند پلتفرم های قدیمی را در ایران به تولید برسانند و محصولات به روز خود را از راه واردات به ایران بیاورند؟ 

رامتین اسماعیلی، مدیرعامل شرکت رنوپارس در پاسخ به این پرسش مبنی براینکه از یک سو ما شاهد تبلیغات رنو درباره محصولات قدیمی اش هستیم و از سوی دیگر محصولات به روز رنو تبلیغ می شود، به صورت مشخص استراتژی رنو در بازار ایران چیست؟ بهخودروکار می گوید:" استراتژی ما آوردن پلتفرم های جدید و تولید محصولات جدید است و در همه سگمنت های محصول خواهیم داشت.اینکه ما هنوز روی پلتفرم ال ۹۰ محصول تولید می کنیم و از سوی دیگر واردات محصولات جدید را داریم، به این معنا نیست که می خواهیم صرفا روی پلتفرم های قدیمی محصول تولید کنیم بلکه در طول سال گذشته ما پلتفرم جدیدی را به شرکای خود پیشنهاد دادیم و آنها نپذیرفتند اما قطعا در سال جدید پلتفرم تازه ای برای تولید در بازار ایران، در برنامه داریم."

او می افزاید:" استراتژی مشخص ما این است که بتوانیم در همه سگمنت های قیمتی محصول با کیفیت عرضه کنیم."
 

منبع

خودروکار

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : جمع بشیم دم صمت و تجارت این چه وضعیه نه به گرانی
J7 : لطفا یکبار هم شده پشت هم باشیم از حقمون نگذریم
j7 : سلام کلا چقد در اومده با این افزایش
X5 یاسوج : امروز دعوت نامه تکمیل وجه اومد برام 225افزایش خورده جهت اطلاع ندارم بدم از کجا بیارم کسی هست حواله ماشین وبخره
15اردیبهشت : بله ۱۵ اردیبهشت تکمیل وجه کردم
سروش ۱۴ اردیبهشت : برادر شما ۱۵ اردیبهشت تکمیل وجه کردی؟ اخه ما ۱۴ اردیبهشت هستیم تغییر رنگ هم زدم ولی چند روزه فاکتور نشدم😕
دی j7 : از کجا اینقدر میدونی
سهند لعنتی سایپا : معلوم نیست کی تحویل بدن منتظر یه جرقه هستن بزارن برن من تو نوعی دست درحنا بمانیم
سهند لعنتی سایپا : نمیخوان بدن منتظرن یه اتفاقی پیش بیاد پول مردم بخورن برن والسلام
شاهین اردبیل : سلام دوستان بعداز ماه ها امروز ۲ تریلی از سایپا به اردبیل ماشین اومد همه کوییک دوتاش شاهین بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن : ایموبلایزر مشکل داره و سویچ رو تشخیص نمیده . ببین سویچ از دستت نیافتاده
31شهریور : خب شماره پزیرشتو بزار بی زحمت
مهران : سلام دوستان کسانی که تبدیل به منبع بزرگ زدن تا 26 دی فاکتور شده
سعید : سلام قبلا سایپا اینجور نبود الان انگار خیلی تاخیر داره من سری اول بودم برج ده 402 تکمبل وجه کردم 23 اسفند402 فاکتور شد با مدل 403 چندروز بعد رفتم از تهران تحویل گرفتم حتما کمبود یه قطعه داره یا میخاد باج بگیره از دولت دوباره افزایش قیمت بده
کوییک تحویل مرداد : من 22 مرداد فاکتور شدم..پلاک نه .
کوییک تحویل مرداد : تا 22 مرداد
علی : شمار پذیرش کامل بزار بعد بنویس 30روزه هست یا90روزه
شهروزیان : 31شهریور پاششی امروز فاکتور شد تعجب
جعفر : ثبت نام 31 شهریور پراید وانت معمولی پلاک شد
بنده خدا خطاب ب اشکی : لعنت خدا و پیامبرش بر اشکی و امثال اشکی که مردم هرچه بدبختی میکشن از زیر سر همین اکی هاست.