پیتر شرایر: جلوپنجره کیا همانند جلوپنجره ب ام و ماندگار خواهد شد

 

پیتر شرایر: جلوپنجره کیا همانند جلوپنجره ب ام و ماندگار خواهد شد

 
خودروهای کره ای به لحاظ طراحی اکنون واقعا در سطح بالایی قرار داشته و در هر کلاس می توانند به راحتی بزرگان را به چالش بکشند. برای مشاهده پیشرفت خیره کننده کیا و هیوندای در طول چند سال گذشته، کافی است جدیدترین نسل مدل هایی مثل سوناتا، سانتافه، اپتیما و سورنتو را با نسل های پیشین مقایسه کنیم.
 
بی تردید یکی از اصلی ترین دلایل این پیشرفت مثال زدنی به حضور طراحان برجسته و تراز اول جهانی در هیوندای و کیا مربوط می شود. لوک دانکرولک، پیر لکلرک و پیتر شرایر برخی از این طراحان پرآوازه هستند که از شرکت های مطرح اروپایی به کره نقل مکان کرده اند.
 
 
به تازگی پیتر شرایر که وظیفه هدایت و رهبری دپارتمان طراحی گروه هیوندای را بر عهده دارد، در حاشیه رونمایی کیا K900 2019 مصاحبه ای با یکی از رسانه های خودرویی داشته و به نکات جالبی اشاره کرده است.
 
آقای شرایر در این مصاحبه از ماندگار بودن جلوپنجره موسوم به پوزه ببر در محصولات کیا خبر داده و افزوده که این عنصر همانند جلوپنجره معروف ب ام و به یکی از ویژگی های شاخص مدل های تولیدی این کمپانی بدل خواهد شد.
 
او در این باره گفته:
 
من فکر می کنم که پوزه ببر باید مثل جلو پنجره کلیوی شکل باشد. اگر چه ب ام و این المان را اخیرا کمی بزرگ تر کرده، اما کماکان آن را می پسندم و عقیده دارم داشتن پوزه ببر برای کیا نیز بسیار خوب است.
 
به نظر می رسد بخش اعظمی از خوشحالی آقای شرایر به انعطاف پذیری بالای این جلوپنجره بر می گردد و معتقد است که به لطف این ویژگی، پوزه ببر تا مدت ها هویت بخش محصولات کیا خواهد بود.
 
مدیر بخش طراحی گروه هیوندای در مقایسه با جلوپنجره کلیوی شکل ب ام و، پوزه ببر را دارای انعطاف پذیری نامیده و سازگاری آن را با انواع چینش های مختلف بیشتر و بهتر خطاب کرده است.
 
 
علاقه چینی ها به جلوپنجره های بزرگ و کرومی دیگر موضوعی بوده که آقای شرایر با آن اشاره کرده است. البته به گفته وی بعضی از مدل های موفق کیا در چین فاقد این مشخصه بوده اند. علاوه بر این به اعتقاد آقای شرایر برندهای بزرگ و شناخته شده ای مثل ب ام و نیازی به استفاده این فاکتور برای افزایش فروش محصولات خود ندارند.
 
 
در بخش پایانی آقای شرایر درباره رویه متفاوتی که کمپانی لکسس در پیش گرفته نیز صحبت هایی بر زبان آورده و این کمپانی را علی رغم استفاده از جلوپنجره های عظیم یک برند قدرتمند دانسته است.
 
 
آقای شرایر معتقد است که جلوپنجره بزرگ تر از این دیگر برای محصولات لکسس امکان ندارد. وی در این باره نیز افزوده "نمی دانم آنها تا کجا پیش خواهند رفت. وقتی اولین بار جلوپنجره غول پیکر لکسس را دیدم، کاملا شگفت زده و شوکه شده بودم."
 
 
 
 

منبع (source)

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , جلوپنجره کیا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

کاربر: امین شیرازی
0

شاید خیلی ها خبر ندارن...
سانتافه ۲۰۱۸ با طرح جدید داره در نرم افزار شیپور آگهی میشه با قیمتی به مراتب کمتر از سانتافه ۲۰۱۷ و طراحی مدرن تر و صندلی ۷ نفره و آپشن فول

گویا هیوندا داره همزمان هم محصول قدیمیشو میندازه ب کرمان موتور و هم بازار وارداتی رو همچنان با اختلاف شدید در دست خودش نگه میداره
00:46  1397/02/19
پاسخ دادن
کاربر: امین شیرازی
0

دلبندم... ماشین های برقی نیاز به خنک سازی رادیاتور ندارن چون رادیاتور ندارن و بنابراین جلو پنجره کوچک یا بزرگ براشون مطرح نیست

به امید روزی که ایران هم از دست مافیای ایرانخودرو و سایپا نجات پیدا کنه و بره به سمت تولید خودروهای برقی، خصوصا خودروهای برقی هوشمند جمشید آرین اصل🇮🇷 و موتور سیکلت های برقی دانشگاه های تهران و شریف و امیرکبیر و علم و صنعت مشهد و... حیف که تین همه محصولات برقی داریم ولی مافیا نمیذاره تولید کنیم و مردم رو از هزینه های سرسام آور خودروهای وارداتی و بنزین و مرگ و میر و الودگی نجات بدیم.

شرافت یادت بخیر... کجایی!!
00:43  1397/02/19
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا عباسی
0

اصلا جلو پنجره یزرگ خیلی انتخاب اشتباهی بوده.. ماشین های برقی اینده در نهایت هیچ جلوپنجره ای ندارند و این ماشین ها مثل عصر پاره سنگی بنظر خواهند رسید...
17:26  1397/02/17
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 35 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سیاوش : ببخشید ۱۹۰۰تا۲۰۰ هزار
سیاوش : خبر از طرف مدیر ارتباطات سایپا رضا حسینی درچندین سایت منتشر شده درگوگل سرچ کن تسنیم و...بامزمون خبر شگفت انگیز ویا خبرتازه وجذاب برای مشتریان سایپا لطف کن سرچ کن و کامنت بزار
شاهین : آبان ماه نوبت دوم واریزیتون هست که براتون اس ام اس میاد
شاهین : مبارک باشه...الهی که به شادی سوارش بشین
شاهین گی : میگن ۱۱ آذر امروز فاکتور شده ،درسته؟؟
مالک : یکم اسفند همون روز اول تکمیل وجه و سخا هم یکم
ایمر x5 : کرمان موتور دزد و ساسان فیروزی کلاهبردار سود تاخیر نمیده حتی با شکایتم یه سال طول میکشه تا سود تاخیر بده دادگاه مفتح طرف اینا هست چون برای اونا ثبت نام سازمانی میکنه تحویل فوری تا رسانه ای نشه مثل مدیران خودرو و ۴ردا موتور این پول نمیدن امسالم با قطعی برق و کمبود قطعه تحویل ها بالای ۴ماه تاخیر دارن یکیش خود من
شاهین جی : سلام خوش خبرباشید مبارکه الاهی شکر بلاخره تلسم شکست من هم فروش فوری پذیرش ۲۸ آذر هستم هنور فاکتور نشده انشالله زودتر فاکترشیم
متخصص : سلام آبان مرحله دوم تازه واریز میکنید دیگه ماشین چقدر تاخیر بخوره خدا میدونه
مالک : یکم اسفندم هم تکمیل وجه و سخا باهم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبریزی : تازه نفس ی دلت خوشه
مریم : کم کمش 5ماه سایپا
سعید : با قیمتهای شما خوب بازار آزاد میگرفتم دیگه
رانا پلاس : سلام رانا پلاس کسی اطلاع داره کی شروع به فاکتور میکنن
اا : سلام مدل قدیم 315 دمای آب اکثر مواقع رو 90 وسط هست طبیعیه
مژگان : سلام ماشین های ساینا با چقدر تاخیر داده میشه
پری : سلام من پیش فروش 6ماه ام پی پرداخت204تپمان ریختم بهمن. ماه تحویل تیر ماه سود مشارکت میدم بهمون یانه
پرستو : سلام من پیش فروشم تحویل 30تیرماه واریز مرحله دوم کی برام پیام میاد
میلاد : سلام دنا تحویل 30 اسفند ام هنوز فاکتور نشده دنا اتومات اپشنال سفید
محمد 19مهر : چه یک نفر چه صد نفر هرکس به خاطر حق خودش بیاد که اونجا منتظریم