با نیسان ماکسیما 2019 آشنا شوید؛ یک ژاپنی تمام عیار

 

با نیسان ماکسیما 2019 آشنا شوید؛ یک ژاپنی تمام عیار

 
این روزها چشم تمامی علاقه مندان به صنعت حمل و نقل به نمایشگاه خودروی لس آنجلس دوخته شده است. مثل ادوار گذشته، امسال نیز برخی از مطرح ترین خودروسازان جهان در این نمایشگاه گرد هم آمده و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
 
نیسان یکی از این خودروسازان است که تصمیم گرفته از فیس لیفت نسل کنونی ماکسیما در لس آنجلس رونمایی کند. برخلاف روش مرسوم کره ای ها که علاقه زیادی به تغییرات زیاد دارند، نیسان محتاطانه تر عمل کرده و روشی تکاملی را در پیش گرفته است. به عبارت بهتر فیس لیفت ماکسیما تغییرات اندک اما مثبتی را به خود دیده است.
 
 
در نمای روبرو سپر جدید اولین نکته ایست که جلب توجه می کند، با تجدید نظری که در قسمت ورودی های هوا و شکل چراغ های مه شکن انجام شده، نیسان ماکسیمای 2019 اکنون بروزتر و مدرن تر احساس می شود. علاوه بر سپر، چراغ های اصلی نیز اکنون به فناوری LED مجهز شده و از گرافیک داخلی پیچیده تری برخوردار هستند.
 
طراحان نیسان در نمای عقب نیز بازنگری نموده و در بخش هایی مثل چراغ های اصلی و خروجی های اگزوز تغییراتی را اعمال کرده اند، همچنین در تریم SR یک اسپویلر کوچک به قسمت انتهایی اضافه شده است.
 
برای هر چه متمایزتر شدن فیس لیفت ماکسیما، نیسان رینگ های 19 اینچی جدید و رنگی خاص به نام  Sunset Drift را به لیست آپشن های این سدان محبوب اضافه کرده است.
 
در داخل کابین نیسان شاهد تغییراتی جزئی در الگوی روکش صندلی ها، سقف و ستون ها هستیم. البته ظاهرا این موارد به تریم های SR و پکیج Platinum Reserve محدود شده اند. به غیر از آنها نشان دهنده های پشت فرمان، پنل درها، غربالک فرمان، تودوزی ها و کیفیت مواد به کار رفته در قسمت های مختلف نیز بهبود پیدا کرده اند.
 
به گفته نیسان، تمامی تریم های ماکسیمای 2019 به غیر از تریم S، نسخه ارتقا یافته ای از رادیوی ماهواره ای SiriusXM و سیستم مسیریاب Door to Door را دریافت می کنند.
 
در نسخه فیس لیفت نیسان ماکسیما، پکیج Safety Shield 360 برای تریم پلاتینوم به صورت استاندارد عرضه می شود. این پکیج امکاناتی از قبیل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، اخطار نقاط کور، اخطار وجود ترافیک در پشت، سیستم نوربالای هوشمند و ترمز اضطراری خودکار حین حرکت در دنده عقب را دارد.
 
مثل سابق ماکسیمای 2019 نیروی خود را از یک موتور 3.5 لیتری V6 دریافت می کند. این موتور 300 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور داشته و در حالت استاندارد با گیربکس CVT Xtronic ترکیب می شود. S، SV، SL، SR و پلاتینوم تریم های مختلف این سدان ژاپنی به شمار می روند.
 
درباره قیمت فیس لیفت ماکسیما فعلا حرفی به میان نیامده، اما بعید است که رقم چشمگیری به آن اضافه شود. بد نیست اشاره کنیم مدل پایه یا همان تریم S از ماکسیمای 2018 برابر با 33,420 دلار و مجهزترین مدل یا همان تریم پلاتینوم برابر با 41,090 دلار قیمت دارند، این ارقام بدون احتساب مالیات هستند.
 
 
در کنار ماکسیما، نیسان از فیس لیفت کراس اوور مورانو نیز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کرده است. در این اتومبیل هم طراحان نیسان رویه مشابهی را در پیش گرفته و به تغییرات خفیف و مثبت بسنده کرده اند.
 
 
در نمای روبرو، فیس لیفت مورانو با ورودی های هوای مثلثی شکل در گوشه های سپر از نسخه قبلی متمایز می شود، همچنین یک قطعه کرومی از زیر سپر امتداد یافته و با جلوپنجره V شکل معروف نیسان ترکیب زیبایی را پدید آورده است. مثل ماکسیما، مورانوی 2019 نیز از چراغ های اصلی LED بهره می برد.
 
چراغ های مه شکن LED با طراحی متفاوت، رینگ های بازطراحی شده 18 و 20 اینچی، چراغ های عقب بروز شده و سه رنگ جدید قابل انتخاب برای بدنه، از دیگر ویژگی های مورانو 2019 به شمار می روند.
 
در داخل کابین دامنه تغییرات محدودتر بوده و در تریم های مختلف از اجزای فلزی و چوبی برای تزئین قسمت های گوناگون استفاده شده است. تریم های SL و بالاتر از این به بعد با سیستم اینفوتینمنت NissanConnect به دست مشتریان خواهند رسید. سیستم مسیریاب بهبود یافته، نمایش سه بعدی ساختمان ها، نمایش داده های ترافیکی و امکان جستجوی آنلاین مکان های مورد علاقه از جمله قابلیت های سیستم اینفوتینمنت NissanConnect هستند.
 
 
تمامی تریم های فیس لیفت مورانو با تجهیزات کمکی مفیدی مثل اخطار باقی ماندن شی یا کودک بر روی صندلی عقب (Rear Door Alert) و سیستم های اخطار هوشمند به راننده (Intelligent Driver Alertness) ارایه خواهند شد.
 
طبق انتظار خریداران این کراس اوور خوش استیل خواهند توانست پکیج Safety Shield 360 را سفارش دهند. مثل گذشته وظیفه تامین نیروی مورانو بر عهده همان موتور 3.5 لیتری V6 با 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور گذاشته شده است. این موتور در همکاری با گیربکس Xtronic چرخ های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت وادار می کند.
 
همانند فیس لیفت ماکسیما، قیمت فیس لیفت مورانو نیز مشخص نشده است. پیش از این بهای این کراس اوور ژاپنی بدون احتساب مالیات بین 31,000 تا 42,430 دلار متغیر بود.
 
 
 

منبع (source)

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , ماکسیما






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

ايرانى
1

٤١٠٠٠ دلار با احتساب دلار يازده هزار تومنى هم مى شه ٤٥٠ ميليون، تازه قبل از عوارض و ماليات و گمرك.
23:49  1397/09/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
لعنت 3 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
۲۳ اردیبهشت : با سلام به همه دوستانی که تحویل می گیرن لطفا اینجا از کیفیت ماشین بگین. ببینیم باید استفاده کنیم یا به فکر فروش و تعویضش باشیم. ممنون
شاهین GL در تاخیر : ایران‌خودرویی ها دو بار پشت سرهم تجمع کردن الان همه ماشین زیر پاشونه
شاهین G : حقمونه بی ماشینیم وقتی نمیاین تجمع دست گذاشتین رو دست یعنی رضایت دارین به اوضاع
آرش : دوستان خردادی که تکمیل وجه نکردن به جی ال،خبری جدید نداری؟ حقیقت داره باید ۴۴۶ دیگه واسه جی ال بی صاحب بپردازیم؟؟؟؟ لطفا ج بدی
شاهین پلاس 3 اردیبهشت : یه سر برو نمایندگی حتما مدارکت ناقصه
معصومه : بله دقیقا شرایط شما رو ما هم داریم، دیروز برای بار دوم پیامک تکمیل وجه اونم برای جی ال که خواسته ما نبود اومد، امروز که به نمایندگی مراجعه کردیم گفتن شما شامل افزایش قیمت نمیشین، 320 تومن دیگه باید واریز کنین، ما هم از سر اجبار که شاهین جی رو نمیدن جی ال رو فردا پرداخت میکنیم، میدونم که همینم حالا حالاها تحویل نمیدن، دعا میکنم شرکت سایپای دزد با خاک یکسان بشه
تارا وی ۱ سفید تحویل ۴ آذر شیراز : سلام.مبارک باشه.چه رنگی؟
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : منم ۹۰ روزه ثبت‌نام کردم x5موعد تحویل سیستمی رسیده ولی هیچ خبری نیست,انگاری شرکت عجله نداره،
شاهین : اره از مبِلع کم میشه حدودا۳۲۰ دیگ باید واریز کنید
میثم : دوست عزیز شما چه ماهی بودی چقدر واریزی داشتی که ۱۳۸ دیگه واریز کردی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فولاد اهواز : وقتی دعوت نامه رو برداخت نمیکردین بعد چند روز دعوت نامه باز براتون ارسال میشد
پاسخ به مسعود : چرا تبدیل به رینگ نزدید منم تحویل شهریور بودم تبدیل زدم 28مهر ماشینمو دادن
محمدحسین : چراداداش
زامیاد 1 : دوگانه بودم هرچی زنگ میزنم میگن پیگیریم
جمشید پیش بهمن : آقا چند روز بعد فاکتور تحویل میدن یکی بگه خواهشا
محسن : دوستان اهل فن میشه این فرمون های دوگانه رو خودمون هیدرولیک کنیم ؟؟؟خیلی داغونه خدایی
دوگانه بی کیفیت : سلام دوستان لاستیک رادیال نیست فرمان خیلی سفته صندلی سنگه دنده خیلی سفته وبه سختی جا میره بیمه 16 ماه در نظر گرفتن وخلاصه بیشتر از 2 ماه انتظار وزجردادن به همه مان یه لکن به اسم نیسان آبی تحویل دادن
دوگانه سوز : میفهممت داداش منم چند روز پیش تحویل گرفتم و واقعا حالم گرفت کیفیت افتضاهش این سفتی فرمون ک قشنگ رو مخه .حیف اون همه پول و انتظار و استرس
نیسان در خواب : من شنبه هفته پیش پلاک شدم ،امروز تحویل گرفتم ، دوگانه آپشنال، واقعا بسیار بی کیفیت ،خود نمایندگی خندش گرفته بود ، کیفیت رنگ افتضاح ، صندلی بسیار بد و بی کیفیت واقعا حالم گرفته شد ،کلاچ مشکل داره ،فرمون خیلی سفته ،خیلی حالم بده
اطلس : کور خونده با بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.