هیوندای سوناتا هیبرید مجسمهی سیال نسخه‌ی دوم

 

کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران گمرک

 

رپورتاژ - هیوندای سوناتا هیبریدی کلاً به روز رسانی شده است و نسل دوم آن از داخل و خارج دوباره طراحی شده و موتور جدیدی زیر کاپوت آن قرار دارد؛ موتور بنزینی آن کوچکتر است اما با یک موتور الکتریکی بزرگتر و قویتر آمده است. این خودرو رقیب خوبی برای هوندا آکورد هیبریدی، تویوتا کمری هیبریدی و فورد فیوژن هیبریدی است.

 در سال ۲۰۱۶ سوناتای هیبریدی ظاهر جدیدی پیدا کرده است و این شرکت نام آن را مجسمه سیال نسخه دوم گذاشته است؛ در قیاس با نسل اول که ظاهری جعبه‌ای و سنتی دارد، نسل دوم نمای هنری و متمایزی پیدا کرده است. سوناتای هیبریدی ۲۰۱۶ ظاهر منحصر به فرد خود را از سوناتای سدان استاندارد گرفته است: نمای جلو و عقب این خودرو و آیرودینامیک آن بهتر شده است، مصرف سوخت کمتر شده و رینگ‌های اختصاصی ۱۷ اینچی از ایکو اسموک هم با نمای خارجی یک خودرو هیبریدی هماهنگی است. همه این بهینه سازی‌ها باعث بهبود آیرودینامیک کلاس سدان شده است با ضریب درگ ۲.۴، هیوندای ادعا می‌کند که با تسلا مدل s برابری می‌کند. سنسورهای شناسایی در جلو پنجره و سپرها را دارا می‌باشد.

 نمای داخلی خودرو هیوندای سوناتا هم منحصر به فرد است؛ چرم دلفینی صندلی‌ها که وسط آن یک نوار سفید رنگ دارد به عنوان آپشن وجود دارد، صندلی‌های این خودرو بسیار راحت هستند؛ در ضمن در نسخه لیمیتد صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه هستند، هر دو صندلی جلو تنظیم برقی دارند، طراحی داشبورد بسیار منظم اما مثل قبل هنرمندانه نیست. داشبورد این خودرو ظاهری سنتی‌تر و کاربردی‌تر پیدا کرده است. کنسول مرکزی جایگاه یک نمایشگر بزرگ و پیشرفته لمسی برای سیستم صوتی پیشرفته و سیستم سرگرمی و ناوبری است که تکنولوژی بلو لینک هیوندای هم در آن تعبیه شده است، کیفیت پخش صوت بسیار عالی، درگاه‌های اتصال گجت‌ها زیاد و متنوع هستند و از همه مهم‌تر اینکه به کارگیری آن‌ها از بعضی از رقبای این خودرو ساده‌تر است. چهار حالت کمکی برای راننده مثل: سیستم هشدار خروج از لاین، سیستم نظارت بر نقاط کور، هشدار تصادف از جلو و فرمان چرمی خودرو گرمکن دارد. بعضی از  مواد را به کار رفته درجه یک نیستند مثلا پنل داخلی درها بیشتر شبیه خودروهای اجاره‌ای است؛ به نظر بی‌کیفیت و ارزان قیمت می‌رسد. یکی از نقص‌های این خودرو نویز سانروف پانارومیک می‌باشد؛ وقتی با خودرو به دست‌انداز می‌رسید روکش ساندروف روی سقف میلرزد و به طور مداوم همه جور نویز و سر و صدا تولید می‌کند. صندلی عقب برای سه نفر کاملا اندازه است و دو عدد زیر آرنجی برای استراحت دست دارد و بر خلاف برخی از سدان‌های هیبریدی صندلی‌ها به روش ۶۰/۴۰ جمع می‌شوند تا فضای صندوق عقب افزایش یابد. فضای پا برای صندلی‌های عقب بسیار زیاد است و علاوه بر آن در مدل فول آپشن امکانات رفاهی بسیاری هم وجود دارد.

آپشن‌های این خودرو می‌توان به: کنترلگرهای سیستم صوتی و اطلاعاتی، آمپر دیجیتالی داشبورد سخنگو که قابل تنظیم است و خواندن داده‌های آن‌ها هم در شب و هم در روز راحت است، سانروف پانورامیک بزرگ که بخش جلویی آن باز شده و با یک روکش سقف پنهان میشود، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی جلو و عقب، پرده حفظ حریم خصوصی برای صندلی عقب و صندوق عقب بسیار بزرگ اشاره کرد.

موتور ۲ لیتری توربو شارژ با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و موتور الکتریکی قوی‌تر از موتور بنزینی که به صورت اشتراکی به گیربکس ۶ دنده اتوماتیک متصل شده است و نهایتاً ۱۹۳ اسب بخار قدرت تولید میکند. برای قدرت بیشتر میتوانید هر دو موتور را روشن کنید؛ موتور بنزینی باتری موتور الکتریکی را هم شارژ میکند. در این خودرو تعویض دنده نرم است و صدای موتور خیلی کم عادی است. مصرف سوخت این خودرو در شهر در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶ لیتر و در بزرگراه ۵.۷ لیتر به صورت ترکیبی دو  موتور است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار میرود برای خرید و فروش خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی به آگهیهای پخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سوناتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تجمع : کسانی که موافق تجمع هستن مثبت بزنن
T8 : ثبت نام اردیبهشت تحویل سیستمی 10شهریور شاسی آخر مهر الآنم تو وضعیت صدور پلاک زرد هست
رضا : سلام شما چندم تکمیک وجه کرده بودین؟
حمید : سلام دقیقاًمشکل منم همین هست ۵فاکتورشدم خبری ازپلاک نیست با۹۶۵۵۰تماس گرفتم میگه احتمال داره تا۳هفته هم طول بکشه که بعدازفاکتورپلاک بشه.الله اعلم
Reza : سلام من ۳۰ مهر فاکتور شدم هنوز پلاک نشده امروز رفتم نمایندگی گفتن هیچ مشکل سخا و املاک نیست بازدید پلیس طول کشیده
T8 : دوست عزیز ک میگی 60روز‌از موعد تحویل گذشته میشه بگی کی ثبت‌نام کردی کی شاسی شد؟
راز : سلام برای شاهین جی شهریور ماهی پیام تکمیل یا تبدیل نرفته,,؟
سینا : سلام بزرگوار. من 4 تیر تحویل گرفته ام و تقریبا 10 روز از چهار ماه گذشته و خبری نیست. زیاد به حرف و حدیث این سایپا جماعت دلخوش نباشید.
T8 pro : شاید شما مشکل در تخصیص پلاک دارید ، حتماً پیگیری کنید
j7 فروردین : سلام بعد از‌ پیگیری های مداوم امروز تماس گرفتن که فردا برم برای تحویل خودرو ثبت نام ۲۵ فروردین تکمیل وجه شهریور پلاک ۱۳ مهر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نیسان تکسوز : دوستان عزیز پلاک گذاری متوقف نشده الکی جو ندید من خرداد پیش،فروش نوشتم 6 ابان پلاک شدم هیچ هم متوقف نشده اول ابی ها باید تموم شه بعد اکستند رو پلاک کنن
نیسان تکسوز : من 6 ام پلاک شدم هنوز تحویل نگرفتم خدا لنتشون کنه چرا نمیدن
فوری : والا با این وضعیت فاکتور معلوم نیست دعوتنامه صادر بشه
اطلس اذر : یکشنبه یکشنبه یکشنبه 18 دهم همه بیاین با شنبه اشتباه نگیرید می شینیم اونجا تا تکلیفمون مشخص کنند دیگه اعصاب واسه کسی نزاشتن
ساینا تک : سلام دوستان عزیز من پیش فروش 6اسفندماه پذیرش 25اسفند تکمیل وجه 29تیر کی فاکتور میشه. لعنت به سایپا.
ساینا تک. : من تکمیلی5مردادواریزی🖐️،تحویل شهریور.هنوز فاکتور نشدیم
جواد : 5 مهر فاکتور شد سوم آبان پلاک شد .پنجم درخواست تحویل حضوری دادم .امروز غروب پیامک تحویل اومد
پذیرش 24 بهمن : حتما شدی یا اینکه سامانه املاک و سخا مشکل داری
من : آقا جواد کی براتون پیام اومده چندم پلاک شدید بی زحمت یه توضیح بدید
کوییک اس : تو بکن من فیلم میگیرم