شاسی بلند مفهومی آئودی AI:TRAIL کواترو رونمایی شد

 

شاسی بلند مفهومی آئودی AI:TRAIL کواترو رونمایی شد

 
آئودی از خودروی مفهومی و الکتریکی AI: TRAIL کواترو در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی کرد که علاوه بر قابلیت رانندگی آفرود، از فناوری خودران نیز بهره می‌برد.
 
آئودی از خودروی مفهومی AI: TRAIL کواترو در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد؛ مدلی آزمایشی از خودروی الکتریکی آفرود که رانندگی خودران را با قابلیت‌های خاص ترکیب می‌کند. خودروی مفهومی شبیه ماه‌نورد، پیش‌نمایشی از برخی ویژگی‌های طراحی است که آئودی برای مدل‌های شاسی‌بلند آینده‌ در نظر دارد. خودرو AI: TRAIL چهارمین عضو از سری مدل‌های مفهومی AI آئودی به شمار می‌رود که با نمایش ایکون (Aicon) در سال ۲۰۱۷ آغاز شد.
 
مدل مفهومی جدید آئودی دارای چهار موتور الکتریکی برای هر چرخ و دارای قدرت ترکیبی ۴۲۹ اسب‌بخار و ۱,۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، هیچ دیفرانسیل و قفلی در سیستم انتقال قدرت آن وجود ندارد، چرا که به شرایط رانندگی، هر موتور به‌صورت جداگانه کنترل می‌شود.
 
آئودی ظرفیت باتری را مشخص نکرده اما می‌گوید شعاع حرکتی اعلام‌شده بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر در جاده‌های آسفالته یا ۲۵۰ کیلومتر در زمین‌های ناهموار و آفرود است. بیشینه سرعت این خودروی برقی خودران به ۱۳۰ کیلومتربرساعت محدود می‌شود.
 
 
نکات برجسته‌ی این مدل مفهومی، تنها قوای محرکه نیست بلکه طراحی خاص بدنه است. آئودی در این مدل، دید گسترده کابین به سبک هلیکوپتر داشت را دراختیار سرنشینان گذاشته است. پنل‌های قسمت جلویی و جانبی و سقف از شیشه ساخته شده است.
 
 
داشبورد عاری از نمایشگر است. در عوض راننده می‌تواند از گوشی هوشمند استفاده کند که در ستون فرمان به‌عنوان صفحه‌نمایش و مرکز کنترل عملکردها و سیستم ناوبری خودرو تعبیه شده است. سیاست استفاده نکردن از صفحه‌نمایش در داخل کابین AI: Trail به آئودی این امکان را می‌دهد که داشبورد کوتاه‌تری داشته باشد و باعث افزایش دید سرنشینان به بیرون شود.
 
خودروی مفهومی AI: Trail با ۴/۱۵ متر طول و ۲/۱۵ متر عرض، دارای ابعاد مشابهی با آئودی Q3 است؛ فاصله‌ی کف خودرو تا زمین ۳۴ سانتی‌متر است، به این معنی که می‌تواند از مسیر آبی به عمق بیش از نیم متر هم عبور کند.
 
 
شاید جالب‌ترین ویژگی آئودی AI: TRAIL، فقدان چراغ‌های سنتی است که در عوض از پنج پهپاد بدون روتور مجهز به چراغ LED ماتریکس استفاده می‌کند. راننده می‌تواند از آن‌ها روی باربند سقفی بهره ببرد یا آن‌ها را در جلوی خودرو به پرواز در آورد تا جاده را روشن کنند. پهبادها همچنین از دوربین‌هایی برخوردار هستند که می‌توانند تصاویر را به نمایش‌گر تلفن هوشمند راننده منتقل کنند.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شاسی بلند , AI:TRAIL






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
زهرا : خواهشاً خواهشاً خواستین بفروشین قیمت رو زیر ۶۰۰ نزنین الان ۲۰۷ موتور tu3 تو بازار ۶۵۰ خرید و فروش میشه اطلس خیلی بهتر از موتور ۲۰۷ tu3 هست لطفاً قیمت هارو خراب نکنید ممنون
نگار : با سلام عزیزانی که تکمیل وجه در اسفند ۴۰۲ انجام دادند خودشان کد نمایندگی جهت تحویل انتخاب کرده اند یا دفتر فروش مرکزی شرکت سایپا بصورت پیش فرض انتخاب شده است
تارا v4 : سلام مبارکه دوست عزیز شما فروش فروی نبودید درسته؟ اطلاعت تکمیلی میفرمایید
تارارا : پیش فروش بودید؟ یا فوری ؟ و نرخ جریمه تاخیر تو قرارداد شما چقدر بود؟
تاراv4lx : ممنون که اطلاع رسانی کردین🙏معذرت میخوام شما فروش فوری بودین یا پیش فروش؟؟؟
امیر : داداش تو نگاه نکن،میخوای کیفیت ماشین رو ببینی باید بری تعمیرگاه نه بیای تو سایت
رسول : اتفاقا همینارو باید بنویسن که مردم اطلاع داشته باشن. شما تعیین تکلیف نکن. شما برو ضعف و قوتشو از تو سایتا بخون
ف : دوستان ، اگر برای کسی دعوت نامه جدید اومده اطلاع رسانی کند، سپاسگزارم
جواد : سلام وقت همه بخیر.نظر شخصی من اینه که مدل ماشین چانگان cs552,؛2024 باشه،ولی از لحاظ ظاهری مثل 2030 باشه
تارا v4 lx : سلام بالاخره بعد کلی انتظار امروز جمعه فاکتور شد تارا v4lx رنگ سفید تحویل ۳۱ فروردین ۲۵ خرداد فاکتور شد جریمه تاخیر ۱۲.۷۰۰.۰۰۰
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس زمستان : هیچ کار صبر کن تا برات پیامک پارس بیاد
دوگانه : سلام آفرین با حضور حداکثری و پرشور باید از حقمون دفاع کنیم همه با هم فردا شنبه 26 خرداد راس ساعت 9 صبح این یک تکلیف شرعی و قانونی هست 🙏🙏🙏
اسفند دوگانه همین الان تبدیل به کوییک : دوستان سخا رو تحویل ندادم مگه فاکتور میشه
سورن دوگانه 100 تکمیل وجه 2 دی : سلام دوستان،تکمیل وجه 30 آذر دوگانه سفید رنگ کسی فاکتور شده؟
اهواز : سایپا که روزای پنجشنبه تعطیل نیست برادر نمایندگیها هستن 6م تکمیل وجه وسخا نمایندگی. تا امروز 51 روزه و 40 روز کاری سپری شد
غلامی : خودشون می ریزند به حسابت دو ماه بعد از تحویل
محمد : سلام .شما دنا پلاس موعد پاییز بودین؟ مگه برا دنا پلاس موعد پاییز دعوت نامه اومده ؟
غلامی : هیچی مثل پارس نمیشه
ساینا اس 85 گانه بنزینی : 31خرداد
فرهاد : سورن بهتره اگه مصرف کننده هستی برای فروش پارس سال 60 تومن گرونتره تو بازار