نگاهی به مشخصات ام وی ام ایکس 55 : از یک کانسپت جنجالی تا یک محصول جذاب

 

نگاهی به مشخصات ام وی ام ایکس 55 : از یک کانسپت جنجالی تا یک محصول جذاب

 
چینی ها  از 6 الی 7 سال پیش (نزدیک به یک دهه قبل)  صنعت خودروسازی خود را وارد مرحله جدیدی کردند و این مهم نیز به کمک طراحی زیبا و کیفیت معقول محصولات تولیشان صورت پذیرفت. حال نیز به سمت طراحی های جنجالی و مهندسی روز میروند تا وارد مرحله نهایی شوند.
 
از سالها پیش تولید کنندگان چینی با بهره از تجارت و همکاری برترین های دنیا  توانستند خودروهای مفهومی خود را معرفی نمایند که با تولید آن ها قدرت و پیشرفت چینی ها نمایان تر شده است. در سال 2014 شرکت خودروسازی چری که به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین شناخته میشود در نمایشگاه پکن خودروی مفهومی بتا را معرفی نمود ، که طراحی خاص آن بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.
 
طراحی خاص و تهاجمی و اسپرتی این خودرو حرف های بسیاری را برای گفتن داشت، با این حال  شرکت سازنده با گذاشتن وقت و زمان بسیار و انجام تست و آزمایشهای گوناگون در نهایت در سال 2017، در نمایشگاه پکن نسخه نهایی این خودرو را رونمایی کرد.
 
ام وی ام ایکس 55 با چهره خاص خود رونمایی شد تا بدل به یکی از کراس اوورهای موفق هم در بازار داخلی و صادراتی چین شود. اخیرا پس از مدتها انتظار، بالاخره ایکس 55 وارد بازار کشورمان شد تا با طراحی اسپورت و استایل خاص خود توجه بسیاری را به سمت خود جذب نماید.
 
ساعت کنترلی هوشمند این خودرو برای تنظیمات لازم نشان دهنده تکنولوژی به روز آن است تا در کنار موتور پر قدرت دوربو و گیربکس دوکلاچه، ایربگ های جانبی، دوربین 360، ترمز پارک برقی و اتوهلد ...... یک خودروی کامل و زیبا باشد، ایده زیبایی که با تبدیل به واقعیت خودرویی خاص و دوست داشتنی را پدید آورده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ام وی ام ایکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

خریدار ایکس 55
1

عزیزان حاضر در چت ،
یک نکته وحشتناک و بسیار عجیب که امیدوارم مورد توجه و دقت قرار بگیره !!!
دوستان برید داخل هر کانال ، سایت و ... که میخواید ، عکسهای اون ایکس 55 که توی اتوبان اکسلش در رفت و گفتن تولید مالزی بوده و ... بررسی کنید .
بعد با خودتون فکر کنید کار ایربگ خودرو چیه ؟!!
ضمن اینکه در جواب اونها که میگن ایربگها واسه برخورد از جلو فعال میشه باید گفت ایربگهای پرده ایی مال شیشه های بغله و ...
خوشبختانه عکسهای مختلف این خودرو بعد از حادثه در پارکینگ هم منتشر شده که حتی صفحه مانیتور روشنه ولی ایربگها ....
امیدوارم که سر و کار هیچکس به باز شدن ایربگ نیفته ، اما حداقل در مورد این حادثه باید دقیقتر به حادثه و تبعاتش نگاه کرد .
14:03  1403/02/27
پاسخ دادن
خریدار ایکس 55
0

سلام
توجه ، توجه ، توجه
متاسفانه منم مثل تعدادی دوستان چند ماهی هست که گرفتار حواشی مدیران شدم با این تفاوت که کارت خودروی من دقیقا روز 29 اسفند سال گذشته صادر شده و مدرکش رو توی کانال مدیران ایکس گذاشتم .
امروز رفتم و پیامهای صفحات اول و شکایات دیگر خریداران رو مثلا در صفحات 137 و 138 و ... افرادیکه ماشینهاشون رو تحویل گرفتند ، بررسی کردم ، بطور نسبی به این نتیجه رسیدم این تاخیر ( از منظر ما خریداران ) یه چیز طبیعی در روند فروش خودرو توسط این شرکته .
از طرف دیگه اگه از دروغگویی روشنده که قول تحویل یکماهه رو بهمون داد بگذریم : در این معامله تاریخ واریز وجه نقدی یا وام بانک و تکمبل وجه از نظر مدیران خودرو ملاک زمان تحویل بوده ، مثلا بنده توی اذرماه واریز وجه اولیه داشتم اما وامم نهم اسفند واریز شده که چند روز دیگه باید قسط سومم رو پرداخت کنم و بیمه ام 12 اسفند صادر شده.
طبق بررسی پیامهای قدیمی از روز تسویه حساب میانگین بین 3 تا 4 ماه تحویل هر خودرو زمان بر بوده ، حالا فارغ از اینکه چرا شاسی خورده یا فاکتور شده یا نشده و ...از تکمیل وجه تقریبا 3 ماه عادیترینزمان تحویله .
13:16  1403/02/27
پاسخ دادن
مهدی ایکس ۵۵
2

سلام
متاسفانه خودروی ابتدا و برج ۷ بنام یک خانم در تهران ثبت نام شده بوده و برج‌ ۹ همون خودرو رو بنام من انتقال دادند و پولش رو از من گرفتند !!!
برج ۱۲ بیمه ثالث و بدنه صادر شده و ۲۹ اسفند کارت ماشین با مدل ۴۰۲ صادر شده ، تا الان دوتا قسطشو پرداخت کردم ، خودم دفتر بیمه دارم و بیمه بدنه تیگو میزنم ۵ تومن ! اینا از ما واسه بینه بدنه ۹ میلیون و ۳۰۰ گرفتند!
ده روز دیگه قسط سوم ماشین میرسه و هیچکس جوابگو نیست.
خرید از مدیران خودرو بزرگترین اشتباه در موقع خرید ماشینه
ماشینیکه قرار بوده یکماهه تحویل بشه !!
اگه میشد اینجا عکس مدارک بفرستم تا ببنید برای من کتبا توی نمایندگی نوشتن تحویل یکماه !!!!
مدیران کی جواب مشتری رو داده که حالا جواب ما رو بده ؟!!!
01:58  1403/02/23
پاسخ دادن
مسعود
1

باید گفت خاک بر سر خودرو سازی ایران خودرو
08:08  1398/10/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا عبدوس : سلام میتونی شماره پذیرش رو بزاری تا بتونیم تاریخ فاکتور شدنمون رو حساب کنیم ممنون از شما
علیرضا عبدوس : سلام با توجه به اطلاعات دوستان و همینطور تماس با یکی نیروهای فروش که آشنایی قدیمی داشتم فهمیدم تا الان شماره پذیرش 11601463 آخرین فاکتور شده است اگر کسی شماره اش قبل اون حتمانن فاکتور شده شماره پذیرش هاتون رو با این شماره چک کنید
S5 : بله.من هستم. ۲۳ شهریور مشکی تهران. نمایندگی رفیعی نیا‌پونک
م.فرجی : خبر خوشحال کننده فروش فوق العاده شاهین اتومات واریزی 19 دی ماه امروز فاکتور شد به امید فاکتور شدن ماشین دوستان
S5 : چرا ماشین از صدور پلاک رد نمیشه؟‌دیگه سه هفته تمومه که روی این قسمت مونده.... عجب غلطی کردم‌کرمان موتور نوشتم از شهریور پارسال تا الان بلا تکلیفم
تارا وی۱ خرداد : سلام.برا من ۱۷ خرداد
رضا s5 شهریور : از خرید نقدی های ثبت نام شهریور ماه کسی شاسی شده؟
رضایی : سلام جواب درست نمیدم باید به کی بگیم
دانیال : دلیل تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی مشخص شد 🔹 گویا از اواخر اسفند ماه سال گذشته تا حدود 10 روز پیش هیچ ترخیصی در گمرکات کشور انجام نشده و حجم بالایی از خودروها در صف ترخیص هستند. به همین دلیل است که آمار خودروهای وارد شده در قیاس با آمار خودروهای تحویل شده فاصله زیادی دارد. 🔹بر اساس شنیده ها روند ترخیص خودروها می تواند تا دو ماه زمان ببرد. یعنی باید منتظر تاخیر حداقل دو ماهه برای خودروهای وارداتی باشیم 🔹این تاخیر ها مختص به یک یا دو شرکت واردکننده نیست و احتمال می رود در آینده ای نزدیک این تاخیر گریبانگیر تمام شرکت های وارد کننده بشود. 🔹نکته مهم در مورد این تاخیر ها این است که در بسیاری از موارد هنوز قراردادی بین شرکت و خریدار ثبت نشده و این یعنی سود تاخیری هم به مشتری پرداخت نمی شود. حالا مشخص نیست چه نظارتی از جانب سازمان حمایت صورت گرفته که به چنین وضعیتی رسیده‌ایم. با این خبر فک کنم از ماهه بعدی تحویل خودروها شروع بشه
بهار : سلام ما شهریور ۱۴۰۲ پیش پرداخت شاهین جی رو واریز کردیم ۲۱۲ تومن تا الان که هیچ خبری از تکمیل وجه نیست کسی اطلاعی داره کی پیامک تکمیل وجه میاد؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هادی 207 ارتقا : قیمت این نوع کلاس میدونی عزیز
حسین آقا : وقتی گیر نمایندگی تنبل بیفتی این اتفاق میفته که تو 9 خرداد پلاک میشی اما چند روز میگذره و نمایندگی حتی ماشینتو از کارخونه تحویل نمیگیره.
بهنام : سلام دوستان اصلا دیگه نباید از ایران خودرو و سایپا ماشین ثبت نام کرد باید التماس کنن نه به ثبت نام برای ماشین
بهنام : سلام دوستان اصلا دیگه نباید از ایران خودرو و سایپا ماشین ثبت نام کرد باید التماس کنن نه به ثبت نام برای ماشین
کوییک gxl پذیرش 20 اسفند : سلام دوستان من کوییک gxl پذیرش 20 اسفند با شماره 11746*** امروز فاکتوز شدم رنگ سفید
فاکتور امروز : هر کی امروز فاکتور شده با توضیحات کامل تاریخ تحویل و تاریخ تکمیل وجه توضیح بده بقیه استفاده ککند
ابراهیم تیگو 8پرو : سلام دوستان عزیز شماره تماس بانک شهر سرو شرقی سعادت اباد کسی داره لطفا بفرستید. ممنونم
تبدیل به 207 : خیلی واجب دروغ بگی
پراید : من انصراف دادم 17 روزه مبلغ واریزی و سود مشارکت واریز کردن
خطاب به کسی که وکیل گرفته... : در پاسخ به آقای پارس که میگی وکیل گرفتی... ؛ اگه واقعاً راست میگی ما رو هم در حق وکاله شریک کن، شماره تماسی بزار نمیدونم یه جوری هماهنگی کن، تا اجماعی فراهم بشه تا بتونیم از حق مسلم مون دفاع کنیم، اگرم الکی یه چیزی پروندی که خواهشاً نکن این کارا رو ... خلاصه اینکه اینجا خیلیا هستند، اگه یک میلیارد هم پول وکیل بشه، تقسیم بر 100نفر هم بشه، میشه 10میلیون، تقسیم بر 50نفرمون هم بشه، میشه 20میلیون، هیچی نیست در برابر یه هچین افزایش قیمتی، یا تبدیل به ماشین گرون تر یا 3 ، 4 ماه دیرتر تحویل دادن... دوستان راجع به وکیل بیشتر فکر کنین. وکیل کار اصلی ش دفاع از حقوق ضایع شده ی انسان هاست