استارتاپ ریوین کیفیت کابین محصولات خود را با تولیدات بنتلی و لامبورگینی هم‌تراز می‌داند

 

استارتاپ ریوین کیفیت کابین محصولات خود را با تولیدات بنتلی و لامبورگینی هم‌تراز می‌داند

 
ریوین یکی از استارتاپ‌هایی است که عزمی جدی برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی دارد. این استارتاپ آمریکایی خود را برای تولید یک پیکاپ و یک شاسی‌بلند برقی قدرتمند آماده می‌کند. با توجه به مشخصات بسیار خوب دو مدل مذکور و ارائه ایده‌های نوین، ریوین توانسته حجم مناسبی از سرمایه را از شرکت‌های مطرحی چون آمازون و فورد جذب کند.
 
شیوع ویروس کرونا استارتاپ ریوین را نیز از برنامه‌های خود عقب انداخته، طوری که به گفته مدیران کمپانی، عرضه نخستین محصولات تا 6 ماه به تعویق خواهد افتاد. اگر چه این مساله اصلا خوشایند نیست، اما ریوین در نظر دارد از فرصت پیش‌آمده برای پرداختن به جزئیات و ارتقای کیفیت کابین دو مدل R1T و R1S استفاده کند.
 
 
در طول همایشی که هفته پیش برگزار شد، آقای ریچارد وان (Richard Vaughan) مدیر کیفی ریوین با طرح ادعایی جالب اعلام کرد این شرکت تولیدات برندهایی چون آئودی، لینکلن، بنتلی و لامبورگینی را الگو قرار داده و کیفیت کابین محصولات خود را با آنها مقایسه می‌کند.
 
 
آقای وان در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرده ریوین توجه ویژه‌ای به کیفیت داشته و  می‌خواهد خودروهایش «واقعا در کلاس جهانی» قرار داشته باشند. برای دستیابی به این هدف، ریوین پا را فراتر از مواد و طراحی‌های سنتی خواهد گذاشت تا سرنشینان هنگام استفاده از رابط کاربری و قطعات متحرک، حس و صدایی متفاوت تجربه کنند.
 
 
پیش از این ریوین تایید کرده بود که در محصولات خود از چوب بدست آمده از منابع پایدار، رنگ‌ها و بافت‌های الهام گرفته شده از طبیعت بهره خواهد گرفت. این استارتاپ قول داده از مواد باکیفیت اما مقاوم در مدل‌های تولیدی خود استفاده خواهد کرد.
 
 
علاوه‌بر مواد باکیفیت، ساخته‌های ریوین از جدیدترین تکنولوژی‌ها هم سود خواهند برد. کابین پیکاپ R1T و شاسی‌بلند R1S میزبان نمایشگر 12.3 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر عظیم 15.6 اینچی در قسمت میانی داشبورد و یک نمایشگر 6.8 اینچی برای نمایش پشت خودرو خواهد بود.
 
 
گفتنی است نیروبخش R1T و R1S پیشرانه‌ای مشتمل بر چهار موتور برقی است که بسته به تریم توانایی تولید قدرتی بین 402 الی 754 اسب بخار را دارند. گشتاور پیشرانه هم در تریم‌های مختلف بین 560 و 1120 نیوتن متر متغیر خواهد بود. وظیفه تامین انرژی پیشرانه را پک باتری 105، 135 یا 180 کیلووات ساعتی بر عهده خواهد داشت. قیمت R1T و R1S از حدود 70 هزار دلار آغاز می‌شود و تا زمان عرضه آنها به بازار حداقل یک سال دیگر باید منتظر بمانیم.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , استارتاپ ریوین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد me : دوستان کسی سهند اتوماتیک تیپ ۳ که به اصطلاح فول آپشن هستش رو تونسته این مدت تحویل بگیره یا کلا این ماشین وجود خارجی نداره و اردیبهشت خالی فروشی کردن؟؟؟؟
آرش : در پاسخ جی ال یعنی صبر کنی دعوتنامه جی میاد؟؟
تارا V4 : من هم با آقا مجید موافقم، اگه این اختلاف قیمت وجود نداشت این همه سال قرعه کشی شرکت نمی کردیم، زودتر از این حرف ها ماشین خریده بودیم
تارا V4 : بله کنسول بلندتر شده، من امیدوار بودم که مشکل پرتاب باد سیستم تهویه هم حل شده باشه، چون توی فیلم معرفی تارا توربو ادعا شد که حل شده، ولی مال من اینطوری نبود
محمد : دوستان ببخشیدمن جک s5نیوفیس ثبت نام داشتم اسفند۱۴۰۲با۳ماه تاخیرتحیول گرفتم ازهمون زمان هرچی زنگ میزنم میگن چشم اسمتون وولیست پرداختی هست ممنون میشم راهنماییم کنیداوناییکه خسارت ازین شرکت گرفتن به منم بگن
تجمع : کسانی که موافق تجمع هستن مثبت بزنن
امین Amin : آقا یکی لطف کنه به من بگه ما چه تاریخ هایی ثبت نام و تکمیل وجه داشتیم. الان که دارن اول اردیبهشت رو فاکتور میکنن، اینا که تموم بشه بعدش میرن چه تاریخی؟ میخوام ببینم من که مرداد تکمیل وجه کردم چه تاریخ هایی جلومه؟ هر ماه تکمیل وجهی داره؟
فاکتور 2 اردیبهشت : آقا فردا ما داریم میریم برا تحویل شاهین پلاس امروز از نمایندگی تماس گرفتن ، 24-07 فاکتور 26-07 پلاک و 13-08 تحویل واریز وجه اول 07-06-1403 و تکمیل وجه 1-02-1404 که آخر نفهمیدیم همون یکم حسابمون کردن یا دوم (داخل رسید ها یکم ثبت شده) گفتم اینو بگم و با بهترین آرزوها برای همگی شما عزیزان،،، همتونو به خدای بزرگ میسپارم .
Hx5 : دوست عزیز من خودم وقتی ایکس ۵ میخواستم بگیرم قیمت بازار ۱۸۹۰ و قیمت کارخانه نقدی یکجا ۱۷۰۰ بود این اختلاف سود خواب پول بود حالا وقتی قیمت بازار میشه ۲۳۰۰ چرا شرکت ارزون بفروشه؟ که بره تو جیب دلال؟ خوب صد سال می‌خوام این نباشه، همین جوری شده لاتاری خودرو و سایپا چرا وقتی شاهین دنده ای تو بورس کالا عرضه شد که قبلش هم لاتاری بود، کسی حاضر نمیشد بخره ولی الان اینقدر طالب داره؟ چون اختلاف با بازار داره، نداشت کسی نمی‌خرید و فقط کسی که میخواد سوار شده میخره. مشکل الزاما خودرو ساز نیست، مشکل تقاضای کاذب از سمت دلال هستش، خودرو ساز هم داره موج سواری میکنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
در انتظار پلاک : مشکل سایپا اینه باید اول مجوز پلاک گزاری رو بگیره بعد فروش بزاره ولی فروش رو میزاره فاکتور میکنه بعد زنگ میزنی نمایندگی میندازه تقصیر راهور و شماره گزاری خب لامصب اول مجوز بگیر بعد فروش بزار بعد وانت که سواری نیست باریه ینی طرف برای امرار معاش و نون در اوردن میخره حداقل اینارو اذیت نکن
عرفان : منم 21 مهرم اتومات تیتانیوم فاکتور نشدم
احمد : سلام 207 تحویل مهر هستم مابه التفاوت دوتا بود دوهفته پیش دادم تحویل 30مهر پیش فروش هنوز فاکتور نشده
دی ماه اپشنال : 30مهر
207 تحویلی مرداد : اره بخدا هنوز تحویل نگرفتم همینجوری واسه خودش روی درحال فاکتور میچرخه
مظلومی : اینجا یکی بفکر قبمته ،یکه بفکر پلاک یکی بفکر تحویل، دغدغه شده این بر باعث و بانیش لعنت
زامیاد تک : لعنت به سایپا که این همه فشار روحی داره بهمون میده
کوییک اس : ما از کجا بدونیم گلم .خودمونم گیر کردیم
مظلومی : قباد سهامدار کجایی، کجایی تا کشم دست نوازش بر سرت قباد نفوذی جون کجایی
مظلومی : 24 ابان 79 میلیون چک رسید، ثبت نام 24 تیر فاکتور 7 مرداد ناه🙏😭