چرا فورد سدان‌های خود در آمریکا را بازنشسته کرد؟

 

چرا فورد سدان‌های خود در آمریکا را بازنشسته کرد؟

 
اگرچه تقریباً همه ما از موضوع آگاه هستیم اما بسیاری از افراد در تعجب‌اند که چرا فورد به‌طور قابل‌توجهی سبد محصولات خود در آمریکا را دست‌خوش تغییر کرده است. این خودروساز با اعلام اینکه سدان ها دیگر بخشی از برنامه این شرکت برای بازار یاد شده نخواهند بود همه را در شوک فرو برد. آخرین نمونه‌های فیستا، تاروس و فیوژن خطوط تولید را ترک کرده و روانه موزه‌ها شده‌اند. به این ترتیب تنها موستانگ و فورد GT به عنوان بازمانده‌های سواری این برند محسوب می‌شوند و همه‌چیز به دست کراس اوورها و شاسی بلندها افتاده است.
 
 
 
کومار گالهوترا رئیس فورد آمریکای شمالی می‌گوید:
 
نکته این است که نه تنها برای ما بلکه دیگران نیز کلاس سدان‌ها با افت دامنه‌داری همراه بوده و این افت فروش در طول چند سال اخیر شدت بیشتری یافته است.
 
این کاملاً قابل‌درک است که هر محصول یا خودرویی کاملاً به بازار وابسته بوده و باید هزینه‌های لجستیکی، تأمینی، نیروی کاری و کارخانه‌ها تأمین شود تا هزینه‌های آن جبران گردد و این امری حیاتی می‌باشد. مدیر فورد می‌افزاید:
 
سوالی که پیش می‌آید این است که ما سرمایه را کجا صرف کنیم؟ آیا می‌خواهیم در کلاسی رو به افول سرمایه‌گذاری کنیم یا اینکه آن را به بخشی با رشد خوب ببریم؟
 
کلاس رو به رشد خودروها به فورد اجازه داده تا روی تلاش‌های خود در دیگر زمینه‌ها تمرکز کرده و محصولات جدیدی را تولید نماید و به این ترتیب خلا عدم وجود سدان ها پر شود. همچنین آمار فروش کراس اوورها و شاسی بلندها نشان می‌دهد که این محصولات از استقبال بالایی برخوردار هستند و محصولاتی همچون برانکو، برانکو اسپورت، موستانگ مک ای و ماوریک پیکاپ به خوبی جای سدان ها را می‌گیرند؛ بنابراین این حرکت فورد از نظر تجاری کاملاً منطقی بوده و کاملاً واضح است که خودروسازان دیگر نمی‌تواند وقت و هزینه خود را صرف کلاس‌های خودرویی رو به افول بکنند.
 

source

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فورد سدان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 : سلام خبری نیست من نقدی ثبت نام کردم ماشین آماده وتمام مدارک آمده تهران تعطیل شده و تنها کار تحویل درب کارخانه
رسول : هیچی . من هفته ی پیش فاکتور شدم ولی هیچ خبری از پلاک شدن و تحویل نیست .
بهارj7 ثبت نام فروردین ماه : سلام دوستان در شرایط وظیفه طرف قرارداد چی هست ؟ایا میشه امیدوار بود یا خیر ؟
علی : از فاکتور نشده های اسفند چه خبر؟
جعفر : ایران خودرو داره فاکتور میکنه، سایپا هم خفه خون گرفته، هشکیم معترض نیست همچی گل بلبل هس
ایگل کرمان : برای من 3 بهمن هنوز شاسی نشدم
تیتان ۲ دی فوق‌العاده : سلام ماشین من پلاک شده سندش هم اومده نمایندگی ولی خودش هنوز بارگیری نشده
شاهین G : بعد از اسفندی ها فروردین فاکتور میشه یا اردیبهشت ؟؟؟کسی فروردین تکمیل وجه انجام داده ؟؟
علی بیدل : سلام آقا با این وضع جنگ اصلا ماشینی هم باقی میمونه که بخوان تحویل بدن ؟ دارم روانی میشم حیف پولم که تو این وضعیت هر لحظه ممکنه بسوزه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
10اسفند : آخرین فاکتور 6اسفنده.شما خودت هروقت فاکتور شدی خبر بده
اریزو6پرو..... : سلام برا ما تحویل12اردبیهشت بود کو دروغ میگن دیروز زنگ زدم صدای مشتری خوب از خجالت خجالتشون دراومدم بعد زنگ زدن میگن پشت گوشتو دیدی خودرو تو دیدی الان تواین شرایط ندن بهتره تا بیارم بیرون بنزین نیست و ....بمونه همونجا بهتره
تیگو 8 : اگه فاکتور شده و بیمه و پلاک وام واریز شده
دانیال : سلام دعوت نامه سایپا آمده واسه بهمن چقدر باید بریزیم
علی : همین الانم خورده
207 : ماهم موندیم نمیدونیم چیکار کنیم..یه شماره ای که پاسخو باشه هم نیست..من پرسیدم از یه نفر گفتن اگه واریز نکنین 100 درصد افزایش قیمت بهتون میخوره در مرحله بعدی واریز
علی : زنگ بزنیم ایرانخودرو مهلت بیشتری بدن برا دعوتنامه مرداد
سورن 31 خرداد : نزدیک فاکتور هستید 31 خرداد آنروز فاکتور و تخصیص پلاک با هم
حمید : سلام دوستان من تحویل 31اردیبهشت بودم فاکتور شده برام دیروز
زینب اپشنال 4 مرداد : سمای عزیز چ تاریخی فاکتور شدید؟