پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 

پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 
Fifteen Eleven طرح‌های نسخه‌ی مدرن خودروی کلاسیک پورشه ۹۱۴ را منتشر کرده است که از پیشرانه ۶ سیلندر پورشه کیمن بهره می‌برد و اولین مدل آن تا سال ۲۰۲۱ تکمیل خواهد شد.
 
پورشه ۹۱۴ واقعاً برای مدت‌زمان زیادی مورد استقبال علاقه‌مندان این برند قرار نگرفت؛ شاید به این دلیل که شبیه سایر مدل‌های این شرکت یا دارای عملکرد متوسط ​​نسبت به نمونه‌های مجهز به پیشرانه چهار سیلندر تخت نبود. به گزارش موتوروان، پروژه جدید خودروساز و تیونر انگلیسی فیفتین اِلِوِن دیزاین (Fifteen Eleven Design)، با نصب پیشرانه‌ی پورشه کیمن تصوری بسیار هیجان‌انگیزتر از این رودستر کلاسیک ارائه می‌‌دهد.
 
در پشت سر راننده، پیشرانه‌ی ۳٫۴ لیتری تخت ۶ سیلندر متعلق به نسل اول پورشه کیمن S و جعبه‌دنده ۶ سرعته این مدل وجود دارد. گازهای خروجی پیشرانه از طریق اگزوز سفارشی ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ خارج می‌شوند. Fifteen Eleven از معماری سیستم تعلیق پورشه کیمن استفاده می‌کند؛ اما آن را با میراگرهای کویل‌اور قابل تنظیم ارتقا می‌دهد. کالیپرهای ترمز چهار پیستونی ساخت پورشه با دیسک‌های متقاطع و سوراخ‌دار، در هنگام نیاز سرعت این خودرو را کاهش می‌دهند یا آن را متوقف می‌کنند.
 
از زمان فروش پورشه ۹۱۴ تاکنون، فناوری خودرو به‌طور چشمگیری پیشرفت کرده است. شرکت Fifteen Eleven چراغ‌های جلوی مخفی (pop-up headlight) مربوط به مدل اصلی را حذف کرده است و لامپ‌های LED پروژکتور را در محل قبلی چراغ‌های راهنما نصب می‌کند. در پیشرانه‌ی ۹۱۴ از سیستم خنک‌کاری هواخنک استفاده می‌شد؛ اما ازآنجاکه پیشرانه‌ی پورشه کیمن مایع خنک است، این شرکت باید سپر جلو و کاپوت را به شکلی تنظیم کند تا فضای رادیاتور و خنک‌کننده‌ی روغن را فراهم کند.
 
سقف جمع‌شونده خودرو اصلی هنوز وجود دارد؛ اما Fifteen Eleven از پنل‌های شفاف‌تری برای بهبود روشنایی کابین استفاده می‌کند. گل‌گیرهای فیبر کربنی این خودرو کمی پهن‌تر هستند و از درها عبور می‌کنند.
 
بخش عقب پورشه ۹۱۴ ‌اکنون بازطراحی شده است و از اسپویلر عقب یک‌تکه با بدنه به نام دم اردک (Ducktail) بهره می‌برد که به‌طور فعال براساس سرعت خودرو تنظیم می‌شود. اگزوز ‌اکنون به ‌جای سمت راننده در مدل اصلی، از وسط عرض خودرو در عقب خارج می‌شود. شرکت Fifteen Eleven از رینگ‌هایی به سبک Fuchs با قطر ۱۸ اینچی استفاده می‌کند که روی آن‌ها را لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴ می‌پوشانند.
 
در داخل کابین، این شرکت صندلی‌های اسپرت Recaro را با روکش چرمی سفارشی به امکانات خودرو پورشه ۹۱۴ اضافه می‌کند. تغییر در محل قرارگیری دیواره بزرگ بین صندوق عقب و کابین پورشه و طراحی بهتر مخزن سوخت، باعث ایجاد فضای پای بیشتری در داخل کابین می‌شود.
 
 
شرکت Fifteen Eleven مایل است چند دستگاه از پورشه ۹۱۴ مدرن را بسازد و فرمان آن‌ها را در سمت چپ یا راست قرار بدهد. قیمت این مدل هنوز در دسترس نیست؛ اما Fifteen Eleven در نظر دارد اولین مدل را در سال ۲۰۲۱ تکمیل کند.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 914 کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
دوست : سلام دوستان من رفتم ۲۰نفر رفتن نشستن داخل بهشون تاریخ میگن کی تحویل میدن همین کسی بیرون نبود
حسین : خدا لعنتشون کنه.. روز به روز دارن‌ گرونترش میکنن. چرا یکی نیست جلو کلاهبرداری سایپا بگیره
شاهین : سلام‌ دوستانی‌که‌تجمع‌رفتید‌ کجاید‌ ????????? من‌زنگ‌زدم‌ کارشناس‌ گفتن‌ ‌ Gتا‌۱۲‌ آذر‌فاکتور‌‌ GLاز‌۱۶‌ اردیبهشت‌ به‌بعد‌شروع‌کردن‌ اتومات‌ تا‌ ۱۲‌ اسفند پلاس‌ تا‌ ۲۵‌ اسفند‌ آیا‌ راست‌میگه‌ ؟؟؟
شاهین پلاس 14اردیبهشت : سلام کارشناس میگه 26 اسفند روند فاکتور شدنش شروع شده
J7 : سلام دوستان امروز برای من پیامک بیمه اومد به صورت اقساط نوشته بود مال شما هم به همین صورت هست؟
? : گفتن‌فقط‌ ۱۸‌ نفر‌رفته‌بودن‌
شاهین جی : هنوز اونجایین تکلیفمون چیه؟
شاهین پلاس 14اردیبهشت : سلام کارشناس میگه 26 اسفند روند فاکتور شدنش شروع شده
ابوالفضل ۱۳۷۰ : برا من دعوت نامه اومد چند روز پیش ۴۱۴ میلیون با آپشن در اومد برام
ابوالفضل ۱۳۷۰ : برا من دعوت نامه اومد چند روز پیش ۴۱۴ میلیون با آپشن در اومد برام
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر : آقا مهدی محبت کنید رنگ ماشین شما سفید یاسفید شیری بعد تولید کاشان یا تهران هست
دنا 6دنده 31تیر : همش دروغه .
هادی : دوستان دیروز و امروزش مگه فرقی داره صبح که زنگ زده بودم به سایپا کارشناس گفت دیروز فاکتور شدی راست ودروغشو خدا میدونه منم چک کردم دیدم که بله خداروشکر فاکتور شدم
ساینا فوری : سایپا اهل گامت هست و میخاد
رضا : دوستان تبدیلی هایی طرح عادی که اذر25دوگانه ثپت نام کردن حالاازتحویل تیربودن الی اذرفکرکنم تبدیل براتیراومدتا26خردادوقت داشتن حالااگه ریختم یانریختن نمیدونم بعددوباره تبدیل اومدواسه تیرالی شهریوراز11تیروقت داشتن تافکرکنم 21بوددقیق یادم نیست حالاایناولش پس اینایی که 3تیریا2تیرتکمیل وج کردن وتبدیل زدن همه طرح مادران بودیافرسوده که الان یه سری هااومدن حمله کردن که ارچطوری فکرکردی حالاببینیداگه طرح عادیی که واریزیی اولشون اذربودتبدیل زدن اگه تا11تا12تبدیل زدن فاکتورنشدن توهمین هفته من دیگه اصلانمیام چیزیی بنویسم بقیع تاریخ هاسرتاریخ یک ماه بعدازواریزپول فاکتورمیشن فقط طرحی که گفتم این طرح مادران فرسوده من خبرندارم
دنا بورسی : دنا بورسی ماه قبلی فاکتور شده و پلاک هنوزم نیده درب نمایندگی تحویل بگیرم یا حسین .
علی پانا 31 تیر تبدیل به رینگ : شرایط من هم دقیقا مثل شماست. شما چه تاریخی تکمیل وجه کردی؟؟؟
بهاره : خدایا شکر
اپشنال شهریور : دروغ نگو خیلی تابلو هستش
مهدی : سلام دوستان وقتتون بخیر پیش فروش بنده واریز وجه اولم 23 اردیبهشت بودم واریز دوم 11 اسفند امروز صبح فاکتور شدم انشالله قسمت تک تکتون بشه عزیزان از شر سایپا خلاص بشید