ویژگی های بهترین ماشین شارژی بازار چیست؟

 

ویژگی های بهترین ماشین شارژی بازار چیست؟

 

رپورتاژ-کودکان اغلب تمایل بسیاری به ماشین و موتور دارند. برای کودکان انواع مختلفی از اسباب بازی های این وسایل ساخته شده است که یکی از آن ها، ماشین شارژی است. این وسایل شباهت زیادی به ماشین و موتورسیکلت واقعی دارند به همین دلیل از وسایل محبوب بین کودکان به شمار می روند.

همه محصولات شارژی باید از لحاظ کیفی دارای استانداردهای مختلف به ویژه در امر صادرات و واردات باشند؛ در بخش مشخصات فنی محصولات در ابتدای عنوان هر محصول، تمامی استانداردهای مختص آن درج شده‌اند. چون استانداردهای کیفی محصولات تولید شده خود نیاز به بحث دارد در اینجا فقط موضوعات مهم برای داشتن انتخابی بهتر مطرح می‌شوند.

با توجه به اینکه هر خانواده‌ای شاید تنها یک بار بتواند محصولی مانند ماشین و موتور شارژی را برای فرزندش خریداری کند، به همین دلیل در این مقاله سعی شده نکاتی جهت یک انتخاب مناسب و آگاهانه‌تر یادآوری شوند.

اما ویژگی های بهترین ماشین شارژی بازار چیست؟

ماشین شارژی چه مشخصاتی دارد؟

در ادامه مهمترین ویژگی‌های یک ماشین شارژی خوب که کودک شما به راحتی بتواند با آن لذت رانندگی را تجربه کند را به طور مختصر بیان خواهیم کرد.

فرمان هیدرولیک:

توجه داشته باشید فرمان ماشین هیدرولیک باشد تا کودک بتواند به راحتی آن را کنترل کند. در این صورت هم کودک اعتماد به نفس بیشتری خواهد گرفت هم آسیب کمتری به خود، ماشین و محیط اطراف وارد خواهد کرد.

رنگ ماشین:

انتخاب رنگ ماشین را باید بر عهده خود کودک بگذارید. اما ماشین‌هایی که رنگ متالیک دارند از زیبایی خاصی برخوردارند.

صندلی ماشین:

قطعا برایتان مهم است که فرزند دلبندتان روی صندلی راحتی نشسته و اذیت نشود. پس حتما به صندلی ماشین، راحتی آن و جنس روکش آن توجه کنید. چرم هم زیبایی بیشتری دارد و هم پوششی راحت است.

کیفیت بدنه:

کیفیت بدنه ماشین شارژی بسیار مهم است. زیرا قرار است یک کودک از آن استفاده کند. پس حتما سعی کنید مدلی با کیفیت بخرید.

مدل ماشین:

ماشین‌ها در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از آنها نمونه کوچک ماشین‌های واقعی هستند. در این مورد نیز باید به نظر فرزند خود توجه کرده و به او قدرت انتخاب بدهید.

کمک فنرهای ماشین شارژی:

کمک فنرهای ماشین باید نرم و با کیفیت باشند. در غیر این صورت در سطوح ناهموار ماشین به خوبی حرکت نکرده و ضربه‌های شدیدی به آن وارد می‌شود و ممکن است فرزندتان اذیت شود.

بیشتر بخوانید: راهنما خرید سرویس خواب نوزاد

اندازه ماشین:

از آنجا که ماشین شارژی قیمت پایینی ندارد، سعی کنید ماشینی بخرید که کودک برای چندین سال بتواند از آن استفاده کند.

موتور ماشین:

در خرید یک ماشین شارژی خوب، موتور یکی از فاکتورهای مهم است که باید به آن توجه کنید. مدل های دو موتوره هم قدرت بسیار بیشتری دارند و هم امکان کنترل سرعت و دنده عقب رفتن را به کودک می‌دهند.

کنترل ماشین:

برخی ماشین‌ها کنترل از راه دور دارند. این مدل‌ها بیشتر برای زمانی که کودک شما هنوز خیلی کوچک است ونمی‌تواند به خوبی ماشین را کنترل کند مناسب است. در این صورت شما می‌توانید ماشین را هدایت کنید.

چراغ و پخش موسیقی:

اگر دوست دارید کودکتان را بیشتر خوشحال کنید می‌توانید از مدل‌هایی انتخاب کنید که چراغ‌های LED و سیستم پخش آهنگ دارند. بسیار خوب است اگر بتوان صدای موزیک را نیز کنترل کرد.

کمربند ایمنی و ضمانت:

حتما و حتما توجه کنید که ماشین شارژی به کمربند ایمنی مجهز باشد. ضمانت و خدمات پس از فروش نیز در خرید ماشین شارژی بسیار مهم است.

باطری ماشین شارژی:

باطری ماشین شارژی همانطور که از نام آن نیز مشخص است باید قابل شارژ باشد. داشتن قفل برای عدم استفاده از ماشین در هنگام شارژ شدن نیز یک ویژگی بسیار مهم است.

ویژگی های بهترین ماشین شارژی بازار چیست؟

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

نی نی بابا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه نوزاد، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه، موتور شارژی  و… برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه‌های متعدد موجب شد تا در سال ۹۷ اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف‌کنندگان کنند.

امیدواریم با رعایت نکات گفته شده در این مقاله بتوانید یک ماشین شارژی خوب برای فرزندتان بخرید و روزهای شاد و پرتحرکی را برای دلبندتان رقم بزنید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ماشین شارژی بازار






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 مهر : ۲۹ مهر ثبت نام چک ها ۲ آبان تایید شدند . ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ پنج شنبه عصر ساعت ۱۵:۳۰ پیامک شاسی اومد.
مهرداد۷۵ : دوستانی که بعد چند ماه تاخیر تحویل گرفتید مبارک باشه فقط ممکنه بگید جریمه تاخیر برای وی فور هر ماه چقدر شد و کی میدن
مجید : الان شاهین دستی تکلیفش چی شده ؟باید جاش اطلس بگیریم حتما؟؟!!
تیتانیوم ۲ بهمن : چقدر زمان می بره تا جریمه تاخیر پرداخت بشه؟
دوگانه اسفند : تازمانی شکایت کنیم این شرکت به کسی جوابگو نیست
تیتا ۴ بهمن۴۶۱۵ : سلام مبارک باشه خداروشکر من ۴بهمن تیتانیوم هستم میشه شماره قرار داد بگید من هنوز فاکتور نشدم
مجتبی : سلام دوستان تبدیل بزنید پشیمون نمیشید سورن دوگانه به مشکل برخورده.مخزنش رو نمیتونن تهیه کنند تبدیل بزنید 207هم 30میلون ما به تفاوت برمیگردونن و هم بیست میلیون تو بازار گرون تر هست و بازار فروش بهتری داره 26تبدیل زدمو الان 28فاکتور شده
اطلس ۲۸ بهمن : سلام نه ۹۰ روز معمولی هست. منم پذیرش ۲۸ بهمن هستم هنوز فاکتور نشدم
سمند سورن پلاس دوگانه : سلام دوستان من سمند سورن پلاس دوگانه با الویت بهار 403 هستم بهار هم تمام شد متاسفانه خبری نشد اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید لطفاً اشتراک بگذارید ممنون و سپاسگزارم
امینی : نه هنوز دعوتنامه صادر نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
60019تحویل 29اسفند : داداش اون موقع که ثبت نام طرح یکپارچه بود مگه امکان داره😐
مجید : دعوتنامه اسفند ماه کی میاد
یه روز انتقام این ظلم را میگیرم : دوستان ارجمند یه چیزی بهتان میگم قبول کنید از بین این متقاضیان پارس زمستان فقط اونایی که رفتن از حق مظلوم دفاع کردند شاید نتیجه نداده ولی وجدانشون راحته اینو میخوام بگم این آخرین پیاممه فقط اونا بچه باباشونن بقیتون که سکوت کردیدبه خدا حرامی هستید میسپارمتان به خاک
محمد از مشهد پارس بهار 1403 : باسلام وعرض ادب بمحضر کلیه دوستان درجواب پارس خواستم بگم ایشون راست میگن معلومه که یا مشهدی هستین یا مال همین دور و اطرافی بحق که زدی به هدف،حالا معلوم نیست این ماشین های تگرگ خورده نصیب کدوم بنده خدا بشه خداییش این آخر کاری پارس هم داستان شده برای ملت...
کلثوم اکبری : دیگه خون جلو چشمامو گرفته.
امیرعلی دوگانه اسفند : سلام دوستان اسفندی انگاری خبری ازتون نیست
سورن زمستانی : پس ایران خودرو کلاس 60021 رو موتور tu3 میزاره و به اسم tu 5 به مردم میفروشه، هیچ کی نفهمیده ولی شما خیلی زرنگی فهمیدی، چی می زنی؟
مهدی تیگو 8 : سلام دوستان، تیگو 8 پرومکس اقساطی قرارداد 26 دی 18 بهمن تاییدیه لیرینگ، همون روزا تخصیص، 29 بهمن فاکتور تقریبا 4 اردیبهشت واریز وام 18 اردیبهشت حرکت از کرمان 26 اردیبهشت تحویل. مدل هم 402 خورده. بیشتر مجوز خروج مشکل دارن و فعلا دارن 402 رو میدن. دوستم اف ایکس تاییدیه لیزینگ دقیقا با هم خوردیم تخصیصش دیرتر بود 403 خورده. ولی هنوز تحویل ندادن و معلوم نیست کی بدن.
رانا طرح مادران 30بهمن و تکمیل وجه 19دی : دوماه هست رو فاکتور هست و هیچ خبری از تحویل نیست خدا نگذره همه پول رو گرفتید و خودرو نمی‌دید دزدی هست واقعا
207 : خواهش میکنم راست ودرست اطلاعات بدین،یک نفر اینجابه دروغ میاد مدام چیزی مینویسه